Als je een beetje photoshop en php/template kennis hebt zou je zelf een design kunnen makenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
True, dat moet ik nog doen
Suggesties?
Dat heb ik nietrquote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je een beetje photoshop en php/template kennis hebt zou je zelf een design kunnen maken
Niet voor zijn moeder, maar door zijn moeder.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haharofl omfg pwned like a noob, wie moet er nou huiswerk maken voor zijn moeder
![]()
Ik ben ICT Beheerder, geen gare programmeurquote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef Intrepidity het volgende:
Was een poosje geleden met een eigen forumsysteem bezig... basic functies als posten en topics maken enzo werkte prima... en toen ging de harde schijf eraan
Programmeurs zijn niet gaarquote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ben ICT Beheerder, geen gare programmeur
Ja lag maarquote:
Ja kweet niet ligt aan de opkomstquote:Op woensdag 28 september 2005 14:17 schreef Fwnk het volgende:
En weer thuis
Maryse, wou je die meeting nog doorzetten?
Ik vind dat met photoshop werken maar niets.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je een beetje photoshop en php/template kennis hebt zou je zelf een design kunnen maken
Heet jij maryse?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja kweet niet ligt aan de opkomst
Wie download nou niet? Maar een gehackte versie van Dreamweaver waarmee je support en updates + uitbreidingen krijgt is er niet. Dan maar kopen. Geld zatquote:Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
ik download die progjes gewoon (oei foei)
ik ben nu blof met het metropole orkest aant kijken![]()
goede dvd
moet schijnbaar van sgool leren rekenen met binaire getallen ff uitleg gevraagd aan een maat en tis eik best makkelijk. tis wel erg geek trouwens om op te schrijven ik ben 00001001 jaar oud.
uit niguaragua? zo ja LEKKER !!!!!quote:
YESSSSSSSSSS JE BENT ER !!!!! WOEHOE !quote:Op woensdag 28 september 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
Hmm chocolade/vanille ijs met chocosaus
moet dat nou iedere keer?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSS JE BENT ER !!!!! WOEHOE !
nee van de groenteboerquote:Op woensdag 28 september 2005 14:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
uit niguaragua? zo ja LEKKER !!!!!
ik ga weer ff weg dames und herren
ciao ciao
irritand hequote:
Ligt eraan, misschien morgen wel, grote kans op ligt eraan of ik je opmerkquote:
*jalours is*quote:Op woensdag 28 september 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
Hmm chocolade/vanille ijs met chocosaus
zoals als nu dus: ik ben weer lurkenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef taart het volgende:
[..]
ik doe het wel vaker.. alleen als er niks boeiend te vertellen is
Huiswerk en computeren gaan niet samen, hup ! naar de keukentafel want daar staat geen computer !quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
Zo!
Daar ben ik ook weer.
Nu moet ik alleen tussendoor wat huiswerk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |