Die hebben op het moment even niks te zeggenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee dank jeIk vraag me trouwens af wat de dames daar nu zelf van vinden
Whehe, maar wie zijn er nog over? En hoeveel moet t kostenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die hebben op het moment even niks te zeggen![]()
* RaymanNL neemt afstandquote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef B_BOY het volgende:
ik ben zo ziek dat ik niet eens iemand in mijn bed wil. (het is dus wel heel erg met mij gesteld @ the moment)
Zelfs Brechtje niet? Damn, dan ben je wel heel erg ziek. Beterschapquote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef B_BOY het volgende:
ik ben zo ziek dat ik niet eens iemand in mijn bed wil. (het is dus wel heel erg met mij gesteld @ the moment)
In ieder geval brechtje en ijsmeis zijn nog over... prijs kan over geonderhandeld worden. Minimaal 75 euro/dagquote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, maar wie zijn er nog over? En hoeveel moet t kosten
Dan ben ik bang dat ik deze ronde moet missenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
In ieder geval brechtje en ijsmeis zijn nog over... prijs kan over geonderhandeld worden. Minimaal 75 euro/dag
Mooizo, dan heb ik imberr, ijsmeis én brechtjequote:Op woensdag 28 september 2005 11:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik deze ronde moet missen
brechtje mag mekomen maseren maarja seks kan ik nou niet, heel mijn lichaam is stijf behalve hetgene wat nodig is voor de seks.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zelfs Brechtje niet? Damn, dan ben je wel heel erg ziek. Beterschap
Die zijn allemaal veel te klein en of jongquote:Op woensdag 28 september 2005 11:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mooizo, dan heb ik imberr, ijsmeis én brechtje![]()
Whehe, dat is kut voor jequote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
brechtje mag mekomen maseren maarja seks kan ik nou niet, heel mijn lichaam is stijf behalve hetgene wat nodig is voor de seks.
Ik ben ook nog minderjarig, ik zie geen probleemquote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die zijn allemaal veel te klein en of jong
Nee maar ik welquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben ook nog minderjarig, ik zie geen probleem
Moet je aan TLK vragenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Mijn god, waarom is hij een held dan?
Meelopers
Heejquote:Op woensdag 28 september 2005 11:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
In ieder geval brechtje en ijsmeis zijn nog over... prijs kan over geonderhandeld worden. Minimaal 75 euro/dag
De beste bleef over.quote:
Je 'vroeg' zelfs om een slotjequote:Op woensdag 28 september 2005 11:37 schreef Fwnk het volgende:
Oismois mijn topique wat doe je!
Bier en tieten!
NIET!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je 'vroeg' zelfs om een slotje.
the_legend_killerquote:
Hey roflboy, pwn jezelf even door een goeie slippie te maken met je brommâh. Dan own je de buurt ook nog.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:40 schreef Maikuuul het volgende:
Zo ik ben ook weer uit school en ik ga nu Farcry spelencya mensen ! en vergeet niet nog eens naar mijn sjieke slip te kijken !
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey roflboy, pwn jezelf even door een goeie slippie te maken met je brommâh. Dan own je de buurt ook nog.![]()
17 ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is dat de beste? Hoe oud is die ook weer![]()
16, nog maar weer een keer fotoboek kijkenquote:
Qua leeftijd of innerlijk?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
16, nog maar weer een keer fotoboek kijken
* Gizmore even fotoboek checkt
Mmm... Kan wel![]()
Innerlijk? Geen ideequote:
Lunsjequote:Op woensdag 28 september 2005 11:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Innerlijk? Geen idee
Leeftijd en foto's lijkt me eerderMaar goed, ik ga lunsjun
Ik weet hetquote:
ik denk keelontstekingquote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, dat is kut voor jeWat heb je eigenlijk dan?
FarCryquote:Op woensdag 28 september 2005 11:40 schreef Maikuuul het volgende:
Zo ik ben ook weer uit school en ik ga nu Farcry spelencya mensen ! en vergeet niet nog eens naar mijn sjieke slip te kijken !
Neenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
FarCry
Haal dan dat HL2 logo weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |