Niet helemaal, de " en ' zijn bijvoorbeeld verkloot.quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Sickert het volgende:
hopelijk heb ik het deze keer goed gedaan op 35 na
NEE, ik sta niet bij de Xfire namen...quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Sickert het volgende:
hopelijk heb ik het deze keer goed gedaan op 35 na
yep frisse start...jippie.quote:Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet helemaal, de " en ' zijn bijvoorbeeld verkloot..
Zet dat ding op de wiki, dan kan je hem makkelijk updaten.
Verder is het leuk dat er een heel nieuwe week begonnen is. Frisse start enzo.
quote:Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
NEE, ik sta niet bij de Xfire namen...
Hoe kun je nou weten of een wapen voor jou is na één keer spelen..quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef Droopie het volgende:
Wat je beter eerst kan doen, alle support kits oppakken die op de grond liggen, eventueel spreken we effe af. En dan kan je hem testen. Zijn tegenwoordig veel supporters.
als ik straks weer thuis ben tussen bf2 en total war maar eens checkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Fillipe het volgende:
PS,
Voor de mensen met de goede systemen: http://gamershell.com/download_10902.shtml
Ik zit precies met hetzelfde probleem, ik moet dan nog 800 punten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net weer leuk gespeeld voornamelijk gekilled door DoMo, zeker op clean sweep. Heb heb toch nog wel een paar keer uit de lucht kunnen knallen op peninsula, waaronder 1 keer met de Tank.
Verder was het op FoK FoD en een aantal andere na echt KUT. We hadden op een gegeven moment iets van 4 snipers in het team??? Dan is het niet zo raar dat je verliest.
Ach ja zelf speelde ik ook niet super, maar morgen ben ik lekker wel Corporal. nog 300 puntjes ofzo.
Hoor ik iedereen over de unlocks praten en dat maakt het voor mij niet makkelijker, maar ik twijfel nu tussen de Jackhammer, de G3 en de PKM. De granede launcher zal ik niet echt missen, aangezien ik er altijd mee mis en dat je maar 100 kogels hebt, ach tegen de tijd dat ik daar door heen ben ben ik vast wel weer een keer dood. De PKM is lekker krachtig, maar ik denk dat ik die voorlopig nog even met rust laat. Waarschijnlijk wordt het de Jackhammer, aangezien ik wel heel vaak engineer speel en die shotguns van US en China is klote.
Ik slaap er nog maar een nachtje over...
`quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wooohooo sinds ik Versatel heb (gisteren) draait BF2 ineens veeeeeeeeel beter. Zou het dan toch aan m'n Chello verbinding hebben gelegen.
hahahaha Zie je wel Sickert ik ben niet gek!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:09 schreef RudyCarell het volgende:
misschien lame, maar wat is dat TVP de hele tijd...
hmm bron?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:47 schreef Gunner het volgende:
met de nieuwe patch allemaal puntjes en rangen erbij.
Ook de medals worden makkelijker
(tvp)
wannneer is een systeem goed?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Fillipe het volgende:
PS,
Voor de mensen met de goede systemen: http://gamershell.com/download_10902.shtml
met AA worden de karteligge randjes om voertuigen/mannetjes/alles plat gestreken zodat dingen er ook echt rond of plat of wat dan ook uit gaan zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef kievit19 het volgende:
[..]
wannneer is een systeem goed?
(als je bf2 op full detail kan spelen ?(noem verder geen namen))
trouwens wat is dat Anti - Aliassing precies?
anti-aliasing maakt van kartelige lijnen vloeiende lijnen door middel van het bereken van de rand van het object en de achtergrond waar hij over beweegt, en maakt een aantal pixels langs de rand van het object zodat hij vloeiender eruit ziet... zoietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef kievit19 het volgende:
[..]
wannneer is een systeem goed?
(als je bf2 op full detail kan spelen ?(noem verder geen namen))
trouwens wat is dat Anti - Aliassing precies?
ah okquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
met AA worden de karteligge randjes om voertuigen/mannetjes/alles plat gestreken zodat dingen er ook echt rond of plat of wat dan ook uit gaan zien
Nee die heb ik niet gemaakt, ah had ik dat maar eerder geweten dan was m'n mailtje naar EA nu al onderwegquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Overigens Filipe, heb je screenshots van de point farmes ? Moet je altijd maken en doorsturen naar EA
het kan zijn dat je een rank stijgt.. ze passen de ranks aan.. dus wordt nou niet al te blijquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:28 schreef -Dries- het volgende:
Droog,
wel vet dat iedereen een rank stijgt, ik ben gister gepromoveerd dus das snel weer een rankje erbij voor mij
ik nog 22000 ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef kievit19 het volgende:
ik moet nog ruim 2500 punten voordat ik eindelijk weer en rang stijg :S
Och, minderquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:53 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
het kan zijn dat je een rank stijgt.. ze passen de ranks aan.. dus wordt nou niet al te blij
Denk ook dat je moet kijken naar neveneffecten... Dat AA is nogal een zware belasting en als dat de soepelheid van het geheel beinvloed boeien die strakke lijntjes me niet meer zo...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Och, minder
Mijn AA staat iig op 2x.. Ik zie het verschil ook niet echt als ik em op 4x zet.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Als iedereen het er mee eens is dan doen we dat![]()
Je kan dan gewoon met 32 man op een 16 speler map spelen, is op zich wel leuk, dan heb je minder voertuigen en veel man tot man gevechten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Als iedereen het er mee eens is dan doen we dat![]()
Trouwens. Als er 16player maps op komen mogen er dan ook maar 16 man op de server of alsnog 32 ? Gaan we Crowded House spelen
vanavond is er wel champions league, weet niet of het druk wordt... maar urban night is prima, maar we hebben toch een maproulatie forumquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Lang leve een eigen server
Ok vanavond dus een Urban Night. Ik ben zelf voorstander van 16player mapsWeinig voertuigen en lekker veel man-to-man fights zoals JMP zegt. Wat vinden jullie ?
Kom jij ook nog met een paar man opdagen JMP ?
quote:Maandag: BoF's Flight Day
- Dragon Valley 32
- Zatar Wetlands 32
- Daqing OilFields 32
- Dalian Plant 32
- Clean Sweep 32
Dinsdag: Battlefield 2 Day
- Alle mappen in 32 player formaat
Woensdag: Big Urban day
- Strike At Karkand 64
- Mashtuur City 64
- Sharqi Peninsula 64
- Dalian Plant 64
Donderdag: Battlefield Little Night
- Alle mappen in 16 player formaat.
Vrijdag: Be Quick Day
- Alle mappen in 32 player formaat, 1 round per map.
Zaterdag: Urban Night
- Strike At Karkand 32
- Mashtuur City 32
- Sharqi Peninsula 32
- Dalian Plant 32
Zondag: Battlefield 2 Day
- Alle mappen in 32 player formaat
- Het kan voorkomen dat de 16 player maps staan ingesteld, dit betekent dat er een clantraining gaande is. niet-BoF leden worden verzocht om niet bij BoF leden in het team te zitten maar te switchen naar de tegenpartij.
Op en aanmerkingen & requests kan je hier posten
Band of Fok!kers.
Zo'n maprolatie staat allemaal wel leuk en aardig maar is er nou al echt één week aan de hand van dit schema gewerkt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
vanavond is er wel champions league, weet niet of het druk wordt... maar urban night is prima, maar we hebben toch een maproulatie forum
[..]
Eerst hebben we de leden gevraagd om leuke avondjes te bedenken die in een week zouden passen maar daar kregen we niet echt respons op (no offence overigens). Bv. van Misterfox met z'n knijf-nightquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef Fillipe het volgende:
Zo'n maprolatie staat allemaal wel leuk en aardig maar is er nou al echt één week aan de hand van dit schema gewerkt?
idd, maar ik vind toch dat je niet enkel die citymaps moet spelen... die komen ook je strot uit dan op een gegeven momentquote:Toen we het echter gingen proberen bleek er erg weinig draagvlak te zijn voor 64maps waardoor we dus weer met meer gaten in de roulatie zitten en de roulatie nog niet echt rond is.
Het lijkt toch het beste te gaan werken om gewoon een admin te roepen met de mededeling 'ik wil dit, ik wil dat' en daarvoor wat steun te verwerven. Zoals nu dus met de Urban Night.
Persoonlijk vind ik city maps wel cool maar als ik m'n favo mappen doorkijk dan moet ik concluderen dat ik Zatar ook wel cool vind. Gulf of Oman is heel erg gaaf en Dalian Plant is ook niet echt Urban. Voor mij hoeft er dus zeker geen 24/7 urban gedraaid worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:09 schreef RudyCarell het volgende:
idd, maar ik vind toch dat je niet enkel die citymaps moet spelen... die komen ook je strot uit dan op een gegeven moment
en 64player maps vind ik juist cool... 32 man op een 16 spot is echt 3x niks!
Neem GEEN Medic, stelt weinig voor.quote:maar kzit beetje te twijfelen, medic of sniper, of misschien we engineer...
Dat kon ik je van te voren al vertellenquote:Wooohooo sinds ik Versatel heb (gisteren) draait BF2 ineens veeeeeeeeel beter. Zou het dan toch aan m'n Chello verbinding hebben gelegen.
Het is dat Rudycarell het vroeg anders wou ik het ook vragen!quote:Ik wist het ook niet en had het Sickert toevallig pas gevraagd... Dacht nog ik zal toch niet de enige N00B zijn???
Veel blessures bij Ajax & Arsenal komt op bezoek (ok dat draait nou ook weer niet super maar toch het is CL). Als je Ajax supporter bent zou ik niet kijken, als je Feyenoord supporter bent welquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Of ik er vanavond ben dat geloof ik niet... wellicht ff tussen 7 en 8 maar Ajax komt hé
Daarna ben ik er vast nog wel eventjes.. ik kijk wel
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Veel blessures bij Ajax & Arsenal komt op bezoek (ok dat draait nou ook weer niet super maar toch het is CL). Als je Ajax supporter bent zou ik niet kijken, als je Feyenoord supporter bent wel
hehe, ach, ik vrees niet het ergste. Arsenal mist Henry, Bergkamp, Pires, van Persie (helaas !!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Veel blessures bij Ajax & Arsenal komt op bezoek (ok dat draait nou ook weer niet super maar toch het is CL). Als je Ajax supporter bent zou ik niet kijken, als je Feyenoord supporter bent wel
Daarom ga ik ook kijken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
40, ja ga dan direct voor een 64. maar heb je de prijzen gezien? en we hebben nu op een doorsnee avond welgeteld nog geen 10 boffers op de server...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:59 schreef Droopie het volgende:
URBAN MAP NIGHT
![]()
Het liefst met 32 mensen in 16 player maps.
Alleen effe kijken of het niet te irritant is met Artillery.
Die wordt wel erg verwoestend. Dus misschien
is 32 maps wel beter. 64 vind ik persoonlijk niets.
Misschien een idee om toch een 40 player server te nemen.
Dat is echt stukken leuker dan 32.
quote:40 gameslots 99,90 euro
50 gameslots 124,90 euro
64 gameslots 149,90 euro
Ik speel vanavond mee (weet niet precies welk tijdstip) dus de maps kunnen direct aangepast worden als blijkt dat het echt een drama is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:59 schreef Droopie het volgende:
Het liefst met 32 mensen in 16 player maps.
Alleen effe kijken of het niet te irritant is met Artillery.
Die wordt wel erg verwoestend. Dus misschien
is 32 maps wel beter. 64 vind ik persoonlijk niets.
Wie weetquote:Misschien een idee om toch een 40 player server te nemen.
Dat is echt stukken leuker dan 32.
Ow ik ben niet zo op de hoogte van blessures e.d.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
hehe, ach, ik vrees niet het ergste. Arsenal mist Henry, Bergkamp, Pires, van Persie (helaas !!!) Dan hebben ze nog genoeg goede aanvallende spelers, Reyes, Owusu etc.. daar niet van.
Ik kijk de 1e helft ff aan dan kan ik altijd nog overgaan op battlefield![]()
Ik speelde nog gister een potje met je op Sharqi. En net verdomme, met een punt meer dan ik pak je goud voor mijn neus weg ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
32 op 64 speler map vind ik soms leuk, grootste nadeel dan is dat er veelste veel voertuigen zijn.
32 op 32 is gewoon een goede verhouding, hoe hadden ze het kunnen verzinnen![]()
32 op 16 is wel leuk, je hebt een hele kleine map, oftewel je kunt geen kant op, zeker de city maps, dan is het echt drukker dan druk, weinig voertuigen en veel mannetjes.
Ik zou zelf vanavond graag komen, maar ik moet mijn volleybalteam naar de volgende overwinning coachen.
Misschien ben ik aan het begin van de avond nog even online, maar rond 20:30 moet ik weg.
vind de gamplay wel geinig de graphics vallen tegen ik heb alles op high staan en het kan niet tippen aan battlefieldquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:07 schreef kievit19 het volgende:
ik vind COD2 behoorlijk tegenvallen :S
en dan ook nog dikke 600 mb voor 1 missie :S
Sorryquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik speelde nog gister een potje met je op Sharqi. En net verdomme, met een punt meer dan ik pak je goud voor mijn neus weg ...![]()
![]()
Je staat er weer bijquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef dekkered het volgende:
waarom sta ik niet meer bij de xfire lijst??? xfire naam is kogelvoer
Stel de maps meteen in, daarna zullen de BoFers zachtjes binnen druppelen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:22 schreef Droopie het volgende:
Hoelaat begint de Urban Night
ik ben ENKEL op xfire, messenger zuigt, en als iemand een kick wil krijg ik zo'n handig ingame scherm van xfire en ik kan nog doorgamen ook!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je staat er weer bij
Weet trouwens niet hoe het bij jullie zit maar ik ben sinds we de server hebben gehuurd nog maar erg weinig op Xfire geweest. Ik ga altijd meteen naar de server toe en zie daar wel wie er is. De enige sterkte van Xfire (=anderen kunnen joinen) is eigenlijk teniet gedaan doordat we een eigen verzamelplek hebben gehuurd
edit: Het schijnt dat dit een aangepaste is.quote:Description:
Here's a hilarious and well thought out movie done by Snoken Productions and published by BF2.se. This one of the greatest movies I've seen for Battlefield 2, with about 12 minutes of viewing time. This is a must download!
Enjoy!
Ben stonedquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef -Raffie- het volgende:
beter kijken is al meerdere keren langs gekomenmaar hij blijft gewelidig
Same here! Ben benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef domolanglekker het volgende:
mine mine mine mine ! AAAAAAAAAAAAAAH
Filmpje is hier al meerdere malen gepaseerd...had hem namelijk zelf gevonden en ik zal maar niet zeggen waar...quote:
Die grote is alleen betere kwaliteit en in breedbeeld......quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Filmpje is hier al meerdere malen gepaseerd...had hem namelijk zelf gevonden en ik zal maar niet zeggen waar...![]()
Maar inderdaad blijft lachen.
Juist de grote is langsgeweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:57 schreef Pecker het volgende:
[..]
Die grote is alleen betere kwaliteit en in breedbeeld......
vervelendquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:59 schreef jpjedi het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat deze jongen er dit weekend niet is....
Hij zit in Noucamp voor een wedstrijdje...![]()
Met klanten ...pfffffff wat een kutbaan heb ik toch![]()
dat heb ik met die g36c van spec-ops... dat rateltje heerlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 10:07 schreef -Dries- het volgende:
Dat geluid van de M95 is geil.. HEERLIJK gewoon!
no offence hoor maar ik check het battlefield topic vrij weinig eigenlijk puur omdat het voor 70% een BoF! topic is geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef -Raffie- het volgende:
beter kijken is al meerdere keren langs gekomenmaar hij blijft gewelidig
ben ik het wel mee eens idd... maar alles is al besproken!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
no offence hoor maar ik check het battlefield topic vrij weinig eigenlijk puur omdat het voor 70% een BoF! topic is geworden.
het gaat hier vaak niet meer over battlefield zelf maar over problemen in de clan of andere zaken die betrekking hebben tot de clan, dat maakt het voor mij en andere minder leuk om te lezen
Zo blijft het topic i.i.g. bestaan...anders was het allang doodgebloedquote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
no offence hoor maar ik check het battlefield topic vrij weinig eigenlijk puur omdat het voor 70% een BoF! topic is geworden.
het gaat hier vaak niet meer over battlefield zelf maar over problemen in de clan of andere zaken die betrekking hebben tot de clan, dat maakt het voor mij en andere minder leuk om te lezen
De BoF clan is slechts een verzameling van mensen die hier veel posten...Het is dus niet zo dat een clan die bestond dit topic is gaan gebruiken. Feitelijk zijn ze niet apart te vernoemen aangezien we het over de zelfde mensen hebben, de bof!fers en de posters zijn hoofdzakelijk dezelfde mensen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:01 schreef Gamedemon het volgende:
jullie hadden toch ook een eigen forum of niet?
Dan weet ik maar één oplossing voor je en dat is op zoek gaan naar een ander forum. Klinkt botter dan ik het bedoel. Ik bedoel te zeggen dat wellicht dit topic dan niks voor jou is en ik denk niet dat het probleem erin zit dat de posters samen een clan hebben opgericht. GoT is precies eenzelfde verhaal maar de inhoud is hetzelfde, het gaat over bf2 en meer niet. Dat het met een bepaalde gebruiker de laatste tijd wat off-topic liep hebben we geprobeerd op te lossen en lijkt nu bezworen sinds dit frisse nieuwe deel 36.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
nu wel jah, maar vaak ook niet.
ik heb niks met BoF te maken dus is zo'n topic alleen maar irritant om te lezen dan
hehe..ja inderdaad die hebben we ongeveer net zo lang niet gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
en pir-e
MASHTUUR CITY VANAF 19.00 UUR HOPELIJK.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef -Dries- het volgende:
welke mappen komen er vanavond aan bod?
Omdat hier "alle" vragen worden beandwoord, hier het antwoord op jouw vraag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef Desiderius het volgende:
Ik heb nu net BF2 geinstalleerd hier en even een accountje gemaakt, maar klopt het dat ik mijn (legale) dvd nu niet aan mn broertje kan doneren, straks als ik er op uitgespeeld ben, en dat hij vervolgens met een eigen account verder speelt?
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Omdat hier "alle" vragen worden beandwoord, hier het antwoord op jouw vraag.
Je kunt net zoveel accounts aanmaken als je zelf wilt. Zolang je maar elke keer een andere email gebruikt.
Als jij straks dus niet meer gamed, dan kan je broertje gewoon online met jou BF2 DVD+Key en met zijn eigen account.
Ik pleit ervoor dat Rudy uit z'n functie gezet wordt... !!!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:14 schreef RudyCarell het volgende:
vanavond enkel Kubra Dam en Zlatar Wetlands! die vindt iedereen toch het leukst?![]()
als rudy het niet doet doe ik het!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:38 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat Rudy uit z'n functie gezet wordt... !!!![]()
Alhoewel dat Songhua Stalemate ook een ontzettend ruklevel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft nu een nieuw pixelpomper die toch wel een wereld van verschil maakt
hoe kreeg ik ook alweer een andere resolutie zoals 1280*1024?
ben ik ook mee bezig zit nu op 9000 punten...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef UncleSam het volgende:
ben al onwijs lang bezig in strike at karkand om mn punten op te krikken ik moet gewoon korperaal worden![]()
lol was wel weer zuur om te verliezen met USA omdat iedereen op die construction site bleef hangen ipv van om rond de vijand te gaan en vlaggen te pakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Ging eerst wel even leuk maar ik begin me toch steeds vaker te ergerer aan de kwaliteitsverschillen tussen spelers. Een spel is leuk als je aan elkaar gewaagd bent. Maar goed ik vermaak me wel
k denk niet dat ik 10500 redt voordat de patch uitkomt; en dan wordt je het automatischquote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben ik ook mee bezig zit nu op 9000 punten...
ik moet en zal het nog halen!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
k denk niet dat ik 10500 redt voordat de patch uitkomt; en dan wordt je het automatisch
vind ik niet lame, ik krijg ook de hele tijd strikes op me wanneer ik op een onneembare basis lig, hoor je me ook niet over.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:26 schreef Gunner het volgende:
escape: vond het eigenljik best lame dat je artillery strikes op de onneembare basis van de USMC gooide op Karkand
Ik doe er verder ook niet dramatisch over. Vond het een tof potje toen verder.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef escape_nl het volgende:
Het is gewoon een kwestie van de commander uitschakelen, want je was de commander van de tegenpartij.
ben 2 uurtjes commander geweest, aan onze kant hebben we niet alles gewonnen nee, maar goed heb me goed vermaakt gisteren.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik doe er verder ook niet dramatisch over. Vond het een tof potje toen verder.
Een van de potjes die ik toen speelde als commander (weet niet zeker of jij elk potje commander was) stond ik in tickets een hoop achter, maar aan het eind draaiden de verhoudingen en had ik alsnog gewonnen
denk dat het anders werkt, de punten die je hebt zullen denk blijven, alleen de criteria zullen denk ik veranderen... bijvoorbeeld corporal als je op de 5000 bent ofzo... vandaar dat je ook meerdere rangen zou kunnen stijgen met de nieuwe patchquote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef Gunner het volgende:
nee de berekening van de score van al je potjes BF2 zal aangepast worden dus er zal geen garantie komen hoeveel punten je daarna hebt
lucky youquote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef dekkered het volgende:
erstaat in de op dat je minimaal een geforce FX5700 nodig hebt maar bij mij draait ie op een FX5200
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 september 2005 14:53 schreef escape_nl het volgende:
nu maak je me nieuwsgierig...quote:Op donderdag 29 september 2005 14:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nu maak je me nieuwsgierig...![]()
vakje is leeg...![]()
ha zie het al... heb het terug kunnen halen via een handig programaatje wat ik draai.quote:
3 uur...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou ben ik ook wel benieuwd![]()
Nog 2 uur en dan begint FeyenoordAls eerste Nederlandse ploeg gaan ze winnen in Europe deze week
http://www.talpa.tv/web/show/id=47816quote:Op donderdag 29 september 2005 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
3 uur...
make that 9489..quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef CittaR het volgende:
ik speel ook vooral city maps, voor snel veel punten, en ook omdat chaos soms wel leuk is.
kzit nu op 9138 punten..
dus nog paar dagen gamen en ik ben er wel... wanneer komt de nieuwe patch uit>?
en dit dan http://www.uefa.com/live/(...)sultsonly/index.htmlquote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/show/id=47816
Ik snap dat het raar is om te zien dat Talpa een voorbeschouwing heeft van 5 minuten maar toch is het zo
18:00 dus
Tijdsverschil Roemenia ligt in een andere zone. UEFA geeft in Local Time aan.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:45 schreef RudyCarell het volgende:
en dit dan http://www.uefa.com/live/(...)sultsonly/index.html
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tijdsverschil Roemenia ligt in een andere zone. UEFA geeft in Local Time aan.
Lolquote:
quote:Ok, for the "calibration" issue:
You are shooting the machine gun, kill, kill, kill.
Then, while looking left, you switch to TV camera. The server now registers that your gun is pointed straight ahead.
You shoot, and come out of TV mode, and the physical gun is still pointing left (from before you went into TV mode), and your view is to the left, but now the server thinks you are looking straight. (the bug) So, there could be a 1-30 degree delta between what the client looks at and where the server registers your hits.
So, you move the gun to straight-ahead, and if you shoot your machine gun, you see the bullets hitting straight ahead, but the server registers the hits off to your right now (without any visible indication).
To sync them back up, you move your mouse to all 4 corners, and then the server and client are '1' again, and you can go back to killing.
Band of Fok!kers server natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef Incolumis het volgende:
welke server spelen jullie zoal? ik zit veel op i3d servers met deze nick
mooi, hoe meer ziel hoe meer vreugd!quote:
als ze niet doorgaan mogen ze zich schamen!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Zoals Julius Ceasar ooit zei: Geef het volk bier en voetbal. of iets in die richting
Oftewel ik speel vanavond niet mee
en big brother, voetbal loopt nog niet heel lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Zoals Julius Ceasar ooit zei: Geef het volk bier en voetbal. of iets in die richting
Oftewel ik speel vanavond niet mee
Das een goeie! Ik geloof het direct, ik snapte er al niks van dat ik met zo'n caliber gun helemaal niks raaktequote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef RudyCarell het volgende:
he lees net iets wat me idd bekend voorkomt, ik zat idd ook in een cobra maar maaide alles mis... toen vond ik dit
[..]
ik had het gisteren bleef maaien maar miste idereen, volgens mij was het met domo... ik zei nog dak scheel wasquote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Das een goeie! Ik geloof het direct, ik snapte er al niks van dat ik met zo'n caliber gun helemaal niks raakte![]()
Ach meestal gooi ik er dan een tv-guided missile tegenaan en dan is het probleem ook wel weg![]()
pssst....voeg me toe aan xfire: jedi05071977quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
mmm kut..jullie server zit vol
Ach ja, dan probeer ik het later op de avond nog wel ff![]()
Dan moet ik eerst ff X-fire installeren, dat heb ik er een tijdje geleden afgegooidquote:Op donderdag 29 september 2005 20:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pssst....voeg me toe aan xfire: jedi05071977....misschien dat ik iets voor je kan regelen.
![]()
Als je nog geen lid bent van de clan, meld je dan snel aan! (Geld ook voor de rest hier natuurlijk)
Officieel heet dit: "We are recruiting".
Misschien een leuk idee als server message?
of mij!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:37 schreef Suikermais het volgende:
nou..gewoon je broertje een schop geven...
Maar xfire er opzetten en jedi contacten
en als je opnieuw je account inlogt?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
uhmm 10500 punten moet je toch hebben voor Corporal?? Ik heb er nu 10600 maarre krijg nog geen melding...
kan een tijdje duren.. de EA stats moeten eerst worden geupdatedquote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
uhmm 10500 punten moet je toch hebben voor Corporal?? Ik heb er nu 10600 maarre krijg nog geen melding...
Ook niet had ik geprobeerd, maar ik vertrouw op Domoquote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
en als je opnieuw je account inlogt?
god straft meteen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:48 schreef Gunner het volgende:
Bah... wou ik gister lekker meevliegen met Domo op Mashtuur, alles goed en wel.... wordt ik direct uit de BH geschoten en vond de server het nodig om me naar het andere team te moven![]()
Het is maar hoe je het bekijkt wanneer je constant hoort:quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoorde dat meneer i-spy heel erg irritant was op TS?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:54 schreef jpjedi het volgende:
Het is maar hoe je het bekijkt wanneer je constant hoort:
-infanterie op 12 uur...infanterie op 12 uur
-Blackhawk op 7 uur .... blackhawk op 7 uur
Normaal lees ik hier wel wat over hoe Feyenoord het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er zit toch een mute functie op TS ?Anyway, ik doe morgen nog wel even mee
Normaal ben je nooit vriendjes met me en nu ga je me opeens aansprekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef jpjedi het volgende:
Normaal lees ik hier wel wat over hoe Feyenoord het gedaan heeft.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Normaal lees ik hier wel wat over hoe Feyenoord het gedaan heeft.![]()
![]()
1289 punten is te halen, denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:52 schreef Gunner het volgende:
Damn you Rudy
Ga jij nu maar 1289 punten halen voor dinsdag
Dat kunnen admins ook niet eensquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:16 schreef RudyCarell het volgende:
1289 punten is te halen, denk ik
btw, ik heb je niet geplaats naar het andere team hoor...
bij nieuwe patch worden alleen SL en commander niet over gegooid...quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat kunnen admins ook niet eensAutobalance is hier verantwoordelijk voor. Wellicht is dit opgelost in de nieuwe patch zodat bv alleen lone wolves over worden gegooid. Anders kunnen de admins de autobalance even uitzetten, kan je weer overstappen. Moet je daarna alleen zorgen dat je niet als eerste dood gaat als de autobalance weer aanstaat
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Normaal ben je nooit vriendjes met me en nu ga je me opeens aanspreken![]()
quote:1 2 3 Oktober
3 oktober 3 oktober dan zijn we als een bal (als een bal)
3 Oktober 3 oktober dan gaan we aan de lal (aan de lal)
van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de kroegen in en uit
een maag vol peen en ui
en een goeie bui.
Het is maar eens per jaar
dus neem er nog een paar
en als je niet meer eten kunt drink dan maar.
Rudy needs a medic.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:43 schreef RudyCarell het volgende:
we gaan het her niet over de wedstrijd hebben van de kampioen van dit jaar...
ben er dit weekend misschien wat minder... want 3 oktober staat weer voor de deur!
leids ontzet! komt allen http://www.3october.nl/?s=306&gw=3octoberquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Rudy needs a medic.
Rudy is requesting a pickup.
Wat is het precies eigenlijk ?
nee dat weet ik; doet de server zelfquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
1289 punten is te halen, denk ik
btw, ik heb je niet geplaats naar het andere team hoor...
Ow god das waar ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:01 schreef RudyCarell het volgende:
leids ontzet! komt allen http://www.3october.nl/?s=306&gw=3october
klinkt als Carnavalquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
leids ontzet! komt allen http://www.3october.nl/?s=306&gw=3october
lol... dat gevoel heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef -Dries- het volgende:
carnaval is imo best wel een feest voor debielen
ben jij degene naast tiesto met de amerika hoed?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
klinkt als Carnaval
We leven weer 6 doagen veur de leut![]()
http://www.cvdeklompen.nl/
click op "foto`s" en 10 euro voor wie juist gokt wie ik ben..![]()
Hehe die komt bij ons uit het dorp en is ook altijd van de partij. Net als Pierre van Hooydonk...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben jij degene naast tiesto met de amerika hoed?
ooit van xfire en ASE gehoord? stukken makkelijkerquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
84.244.130.114
(al een week niet gespeeld en nogsteeds het ip uit mn hoofd)
ik zat ook nog even bij de fodsquad gister en/of eergister... er was geen bofsquadquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was wel leuk om weer eens tegen wat BoF-ers te spelen, al ben ik jullie niet heel vaak tegengekomen. Kwam meestal alleen i-spy tegen![]()
Black Hawk rapenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:58 schreef Incolumis het volgende:
ja allang
ik sta pas op 1700 punten ofzo, iemand tips om dit zo snel mogelijk op te bouwen?
Jij had inderdaad de pech dat jij een tijdje de enige BoF-er was bij de MEC-ies.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zat ook nog even bij de fodsquad gister en/of eergister... er was geen bofsquad![]()
Nou je hebt onze lieve mooie net gepoetste BH wel een keer naar zijn grootjes geholpen aso..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren met nog 2 FoD-ers gespeeld op jullie server was wel leuk. Heb i-spy een aantal keer uit zijn tank geschoten![]()
Ik heb hem zelfs nog een keer een lift gegeven toen hij bij mij in het team zat. Ik ben echt te goed voor deze wereld![]()
Verder ging het gisteravond niet super, maar wel een hoop plezier gehad met met FoD-makkers. Alleen jammer dat toen we ons laatste potje speelde de map werd afgekapt. Ik dacht ik doe nog een paar potjes, dus laden en wachten en hop weer schieten, maar nee we gaan gewoon nog een andere map laden, ik denk ach wat gaan we weer, maar toen was het weer Mashuur en die had ik een uur daarvoor ook al een uur gespeeld en dan wordt het wel heel erg veel.
Was wel leuk om weer eens tegen wat BoF-ers te spelen, al ben ik jullie niet heel vaak tegengekomen. Kwam meestal alleen i-spy tegen![]()
het ging ook idd niet echt lekker van mijn kantquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij had inderdaad de pech dat jij een tijdje de enige BoF-er was bij de MEC-ies.
Op een gegeven moment hebben we het Squad op slot gegooid, aangezien ik voornamelijk via TS communiseer en dan dus niet ingame me commando's hoef te geven.
ik disconnect dan, misschien dat dan de punten niet worden getelt (dacht ikquote:Meestal heb ik na zoiets veel minder zin om serieus te spelen.
Beste is zelf met de gun sproeien. Dan haal je kills + vlag punten. Als piloot alleen vlag punten + kill damage assists. Best wel schraal eigenlijk, want de BH besturen kost meer skills dan als schutter spelen..quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:04 schreef Incolumis het volgende:
als in zelf vliegen of met de gun sproeien?
Bla..Bla....patch...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:07 schreef Incolumis het volgende:
wat gaat er nou precies veranderen dan?
kleine aanvulling als gunner krijg je flag-assist punten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Beste is zelf met de gun sproeien. Dan haal je kills + vlag punten. Als piloot alleen vlag punten + kill damage assists. Best wel schraal eigenlijk, want de BH besturen kost meer skills dan als schutter spelen..
er is maar een oplossing! enkel op de bofserver spelen, hoef je niemand te joinenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:48 schreef Gunner het volgende:
Iemand enig idee hoe ik als ik Xfire gebruik, en dan een server join, hij niet in 1024x768 gaat staan, maar gewoon netjes in 1280x1024?
Heb op windows bureablad wel een snelkoppeling met de +1280 etc etc staan maar Xfire zit het allemaal te dwarsbomen
Dat valt toch best wel onder 'vlag punten'?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kleine aanvulling als gunner krijg je flag-assist punten...![]()
[mierenballenhaarmodus] jawel, maar omdat hij wel killdamage-assist zegt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel onder 'vlag punten'?
Heey heb je nu nog vakantie Rudy??quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[mierenballenhaarmodus] jawel, maar omdat hij wel killdamage-assist zegt...[/mierenballenhaarmodus]
ik vindt het best, maar wat houdt het in? clanwars etc via clanbase e.d.? of gewoon voor de fun met z'n allen op ts schreeuwen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Bla..Bla....patch...
Maar goed ..kom ook bij de squad. Ben ik niet meer de enigste maffe tukker die op 't slagveld rond huppelt
Ik ga voor 't laatste...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik vindt het best, maar wat houdt het in? clanwars etc via clanbase e.d.? of gewoon voor de fun met z'n allen op ts schreeuwen?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heey heb je nu nog vakantie Rudy??
Ik geef het even door aan Frank, onze site goeroequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik probeer te registreren op de BoF site/forum, maar dat verdomde plaatje met die 6 karakters wil niet laden (IE 6 & FF) waardoor ik de registratie niet kan afmaken, kan iemand daarnaar kijken?
Leuke server trouwens van BoF
"ff" ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef jpjedi het volgende:
Mensen van BoF en anderen geinteresseerden.
Hier spreekt u vers van de pers nieuwe warlord:
Vanavond 20.00 is er een clanwar, 6x6
Wie doet er mee? Details op clanbase (als iemand ze ff wil posten hier...ik moet nu ff naar Antwerpen en ben straks weer terug.)
Kan wel kloppen, gisteravond ging het ook niet al te best en hoorde ik dat er gekloot was met de mappen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef Suikermais het volgende:
en wie heeft er weer met de mappen zitten klooien ?
zit nu met 32 man op een 16-player map. kan dat kloppen ?
ja er werd gevraagd om een mapchange hoorde ik en een admin wist nog niet helemaal hoe de maps rotation werktequote:Op vrijdag 30 september 2005 16:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, gisteravond ging het ook niet al te best en hoorde ik dat er gekloot was met de mappen.
Als je als medic gaat vliegen (doe ik meestal) dan krijg je vaak ook nog heal punten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Beste is zelf met de gun sproeien. Dan haal je kills + vlag punten. Als piloot alleen vlag punten + kill damage assists. Best wel schraal eigenlijk, want de BH besturen kost meer skills dan als schutter spelen..
que?...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ooit van xfire en ASE gehoord? stukken makkelijker
Weinig aan toe te voegen, vraagje: jij bent toch ook pas gepromoveerd? Welk wapen heb je geunlockt en hoe bevalt die... (lastig hoor die keuzequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat is trouwens ook een goeie taktiek op mashuur voor de mec-ies. 1 squad gaat als een gek naar de home base van de US en pakt die. Vervolgens ga je daar vol op de defense. Je neemt dan de heli van de mec en die vlieg je bij de BH naar binnen en BH probleem is opgelost. Alle overige mensen mogen gewoon vechten voor de overige vlaggen als je als squad maar de home base van de US houd. Je zal het daar heel druk krijgen, aangezien ze die heel graag terug willen hebben.
De defense van die basis is redelijk goed te doen. Je gooit wat mijnen neer een sniper op het dak voor het snel spotten van enemies en je bent al een heel eind.
Deze taktiek vereist wel het nodige teamwork en kun je met een zooitje onbekende waarschijnlijk wel vergeten, maar een FoD/BoF squad moet het kunnen redden.
Aangezien ik een tank whore benquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen, vraagje: jij bent toch ook pas gepromoveerd? Welk wapen heb je geunlockt en hoe bevalt die... (lastig hoor die keuze)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |