quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef domolanglekker het volgende:
mine mine mine mine ! AAAAAAAAAAAAAAH
Filmpje is hier al meerdere malen gepaseerd...had hem namelijk zelf gevonden en ik zal maar niet zeggen waar...quote:
Die grote is alleen betere kwaliteit en in breedbeeld......quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Filmpje is hier al meerdere malen gepaseerd...had hem namelijk zelf gevonden en ik zal maar niet zeggen waar...![]()
Maar inderdaad blijft lachen.
Juist de grote is langsgeweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:57 schreef Pecker het volgende:
[..]
Die grote is alleen betere kwaliteit en in breedbeeld......
vervelendquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:59 schreef jpjedi het volgende:
Ik moet toch even kwijt dat deze jongen er dit weekend niet is....
Hij zit in Noucamp voor een wedstrijdje...![]()
Met klanten ...pfffffff wat een kutbaan heb ik toch![]()
dat heb ik met die g36c van spec-ops... dat rateltje heerlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 10:07 schreef -Dries- het volgende:
Dat geluid van de M95 is geil.. HEERLIJK gewoon!
no offence hoor maar ik check het battlefield topic vrij weinig eigenlijk puur omdat het voor 70% een BoF! topic is geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef -Raffie- het volgende:
beter kijken is al meerdere keren langs gekomenmaar hij blijft gewelidig
ben ik het wel mee eens idd... maar alles is al besproken!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
no offence hoor maar ik check het battlefield topic vrij weinig eigenlijk puur omdat het voor 70% een BoF! topic is geworden.
het gaat hier vaak niet meer over battlefield zelf maar over problemen in de clan of andere zaken die betrekking hebben tot de clan, dat maakt het voor mij en andere minder leuk om te lezen
Zo blijft het topic i.i.g. bestaan...anders was het allang doodgebloedquote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
no offence hoor maar ik check het battlefield topic vrij weinig eigenlijk puur omdat het voor 70% een BoF! topic is geworden.
het gaat hier vaak niet meer over battlefield zelf maar over problemen in de clan of andere zaken die betrekking hebben tot de clan, dat maakt het voor mij en andere minder leuk om te lezen
De BoF clan is slechts een verzameling van mensen die hier veel posten...Het is dus niet zo dat een clan die bestond dit topic is gaan gebruiken. Feitelijk zijn ze niet apart te vernoemen aangezien we het over de zelfde mensen hebben, de bof!fers en de posters zijn hoofdzakelijk dezelfde mensen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:01 schreef Gamedemon het volgende:
jullie hadden toch ook een eigen forum of niet?
Dan weet ik maar één oplossing voor je en dat is op zoek gaan naar een ander forum. Klinkt botter dan ik het bedoel. Ik bedoel te zeggen dat wellicht dit topic dan niks voor jou is en ik denk niet dat het probleem erin zit dat de posters samen een clan hebben opgericht. GoT is precies eenzelfde verhaal maar de inhoud is hetzelfde, het gaat over bf2 en meer niet. Dat het met een bepaalde gebruiker de laatste tijd wat off-topic liep hebben we geprobeerd op te lossen en lijkt nu bezworen sinds dit frisse nieuwe deel 36.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
nu wel jah, maar vaak ook niet.
ik heb niks met BoF te maken dus is zo'n topic alleen maar irritant om te lezen dan
hehe..ja inderdaad die hebben we ongeveer net zo lang niet gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
en pir-e
MASHTUUR CITY VANAF 19.00 UUR HOPELIJK.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef -Dries- het volgende:
welke mappen komen er vanavond aan bod?
Omdat hier "alle" vragen worden beandwoord, hier het antwoord op jouw vraag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef Desiderius het volgende:
Ik heb nu net BF2 geinstalleerd hier en even een accountje gemaakt, maar klopt het dat ik mijn (legale) dvd nu niet aan mn broertje kan doneren, straks als ik er op uitgespeeld ben, en dat hij vervolgens met een eigen account verder speelt?
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Omdat hier "alle" vragen worden beandwoord, hier het antwoord op jouw vraag.
Je kunt net zoveel accounts aanmaken als je zelf wilt. Zolang je maar elke keer een andere email gebruikt.
Als jij straks dus niet meer gamed, dan kan je broertje gewoon online met jou BF2 DVD+Key en met zijn eigen account.
Ik pleit ervoor dat Rudy uit z'n functie gezet wordt... !!!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:14 schreef RudyCarell het volgende:
vanavond enkel Kubra Dam en Zlatar Wetlands! die vindt iedereen toch het leukst?![]()
als rudy het niet doet doe ik het!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:38 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat Rudy uit z'n functie gezet wordt... !!!![]()
Alhoewel dat Songhua Stalemate ook een ontzettend ruklevel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft nu een nieuw pixelpomper die toch wel een wereld van verschil maakt
hoe kreeg ik ook alweer een andere resolutie zoals 1280*1024?
ben ik ook mee bezig zit nu op 9000 punten...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef UncleSam het volgende:
ben al onwijs lang bezig in strike at karkand om mn punten op te krikken ik moet gewoon korperaal worden![]()
lol was wel weer zuur om te verliezen met USA omdat iedereen op die construction site bleef hangen ipv van om rond de vijand te gaan en vlaggen te pakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Ging eerst wel even leuk maar ik begin me toch steeds vaker te ergerer aan de kwaliteitsverschillen tussen spelers. Een spel is leuk als je aan elkaar gewaagd bent. Maar goed ik vermaak me wel
k denk niet dat ik 10500 redt voordat de patch uitkomt; en dan wordt je het automatischquote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben ik ook mee bezig zit nu op 9000 punten...
ik moet en zal het nog halen!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
k denk niet dat ik 10500 redt voordat de patch uitkomt; en dan wordt je het automatisch
vind ik niet lame, ik krijg ook de hele tijd strikes op me wanneer ik op een onneembare basis lig, hoor je me ook niet over.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:26 schreef Gunner het volgende:
escape: vond het eigenljik best lame dat je artillery strikes op de onneembare basis van de USMC gooide op Karkand
Ik doe er verder ook niet dramatisch over. Vond het een tof potje toen verder.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef escape_nl het volgende:
Het is gewoon een kwestie van de commander uitschakelen, want je was de commander van de tegenpartij.
ben 2 uurtjes commander geweest, aan onze kant hebben we niet alles gewonnen nee, maar goed heb me goed vermaakt gisteren.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik doe er verder ook niet dramatisch over. Vond het een tof potje toen verder.
Een van de potjes die ik toen speelde als commander (weet niet zeker of jij elk potje commander was) stond ik in tickets een hoop achter, maar aan het eind draaiden de verhoudingen en had ik alsnog gewonnen
denk dat het anders werkt, de punten die je hebt zullen denk blijven, alleen de criteria zullen denk ik veranderen... bijvoorbeeld corporal als je op de 5000 bent ofzo... vandaar dat je ook meerdere rangen zou kunnen stijgen met de nieuwe patchquote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef Gunner het volgende:
nee de berekening van de score van al je potjes BF2 zal aangepast worden dus er zal geen garantie komen hoeveel punten je daarna hebt
lucky youquote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef dekkered het volgende:
erstaat in de op dat je minimaal een geforce FX5700 nodig hebt maar bij mij draait ie op een FX5200
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 september 2005 14:53 schreef escape_nl het volgende:
nu maak je me nieuwsgierig...quote:Op donderdag 29 september 2005 14:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nu maak je me nieuwsgierig...![]()
vakje is leeg...![]()
ha zie het al... heb het terug kunnen halen via een handig programaatje wat ik draai.quote:
3 uur...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou ben ik ook wel benieuwd![]()
Nog 2 uur en dan begint FeyenoordAls eerste Nederlandse ploeg gaan ze winnen in Europe deze week
http://www.talpa.tv/web/show/id=47816quote:Op donderdag 29 september 2005 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
3 uur...
make that 9489..quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef CittaR het volgende:
ik speel ook vooral city maps, voor snel veel punten, en ook omdat chaos soms wel leuk is.
kzit nu op 9138 punten..
dus nog paar dagen gamen en ik ben er wel... wanneer komt de nieuwe patch uit>?
en dit dan http://www.uefa.com/live/(...)sultsonly/index.htmlquote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/show/id=47816
Ik snap dat het raar is om te zien dat Talpa een voorbeschouwing heeft van 5 minuten maar toch is het zo
18:00 dus
Tijdsverschil Roemenia ligt in een andere zone. UEFA geeft in Local Time aan.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:45 schreef RudyCarell het volgende:
en dit dan http://www.uefa.com/live/(...)sultsonly/index.html
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tijdsverschil Roemenia ligt in een andere zone. UEFA geeft in Local Time aan.
Lolquote:
quote:Ok, for the "calibration" issue:
You are shooting the machine gun, kill, kill, kill.
Then, while looking left, you switch to TV camera. The server now registers that your gun is pointed straight ahead.
You shoot, and come out of TV mode, and the physical gun is still pointing left (from before you went into TV mode), and your view is to the left, but now the server thinks you are looking straight. (the bug) So, there could be a 1-30 degree delta between what the client looks at and where the server registers your hits.
So, you move the gun to straight-ahead, and if you shoot your machine gun, you see the bullets hitting straight ahead, but the server registers the hits off to your right now (without any visible indication).
To sync them back up, you move your mouse to all 4 corners, and then the server and client are '1' again, and you can go back to killing.
Band of Fok!kers server natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef Incolumis het volgende:
welke server spelen jullie zoal? ik zit veel op i3d servers met deze nick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |