C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft nu een nieuw pixelpomper die toch wel een wereld van verschil maakt
hoe kreeg ik ook alweer een andere resolutie zoals 1280*1024?
ben ik ook mee bezig zit nu op 9000 punten...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:12 schreef UncleSam het volgende:
ben al onwijs lang bezig in strike at karkand om mn punten op te krikken ik moet gewoon korperaal worden![]()
lol was wel weer zuur om te verliezen met USA omdat iedereen op die construction site bleef hangen ipv van om rond de vijand te gaan en vlaggen te pakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Ging eerst wel even leuk maar ik begin me toch steeds vaker te ergerer aan de kwaliteitsverschillen tussen spelers. Een spel is leuk als je aan elkaar gewaagd bent. Maar goed ik vermaak me wel
k denk niet dat ik 10500 redt voordat de patch uitkomt; en dan wordt je het automatischquote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben ik ook mee bezig zit nu op 9000 punten...
ik moet en zal het nog halen!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
k denk niet dat ik 10500 redt voordat de patch uitkomt; en dan wordt je het automatisch
vind ik niet lame, ik krijg ook de hele tijd strikes op me wanneer ik op een onneembare basis lig, hoor je me ook niet over.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:26 schreef Gunner het volgende:
escape: vond het eigenljik best lame dat je artillery strikes op de onneembare basis van de USMC gooide op Karkand
Ik doe er verder ook niet dramatisch over. Vond het een tof potje toen verder.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef escape_nl het volgende:
Het is gewoon een kwestie van de commander uitschakelen, want je was de commander van de tegenpartij.
ben 2 uurtjes commander geweest, aan onze kant hebben we niet alles gewonnen nee, maar goed heb me goed vermaakt gisteren.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik doe er verder ook niet dramatisch over. Vond het een tof potje toen verder.
Een van de potjes die ik toen speelde als commander (weet niet zeker of jij elk potje commander was) stond ik in tickets een hoop achter, maar aan het eind draaiden de verhoudingen en had ik alsnog gewonnen
denk dat het anders werkt, de punten die je hebt zullen denk blijven, alleen de criteria zullen denk ik veranderen... bijvoorbeeld corporal als je op de 5000 bent ofzo... vandaar dat je ook meerdere rangen zou kunnen stijgen met de nieuwe patchquote:Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef Gunner het volgende:
nee de berekening van de score van al je potjes BF2 zal aangepast worden dus er zal geen garantie komen hoeveel punten je daarna hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |