god straft meteen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:48 schreef Gunner het volgende:
Bah... wou ik gister lekker meevliegen met Domo op Mashtuur, alles goed en wel.... wordt ik direct uit de BH geschoten en vond de server het nodig om me naar het andere team te moven![]()
Het is maar hoe je het bekijkt wanneer je constant hoort:quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoorde dat meneer i-spy heel erg irritant was op TS?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:54 schreef jpjedi het volgende:
Het is maar hoe je het bekijkt wanneer je constant hoort:
-infanterie op 12 uur...infanterie op 12 uur
-Blackhawk op 7 uur .... blackhawk op 7 uur
Normaal lees ik hier wel wat over hoe Feyenoord het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er zit toch een mute functie op TS ?Anyway, ik doe morgen nog wel even mee
Normaal ben je nooit vriendjes met me en nu ga je me opeens aansprekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef jpjedi het volgende:
Normaal lees ik hier wel wat over hoe Feyenoord het gedaan heeft.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Normaal lees ik hier wel wat over hoe Feyenoord het gedaan heeft.![]()
![]()
1289 punten is te halen, denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:52 schreef Gunner het volgende:
Damn you Rudy
Ga jij nu maar 1289 punten halen voor dinsdag
Dat kunnen admins ook niet eensquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:16 schreef RudyCarell het volgende:
1289 punten is te halen, denk ik
btw, ik heb je niet geplaats naar het andere team hoor...
bij nieuwe patch worden alleen SL en commander niet over gegooid...quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat kunnen admins ook niet eensAutobalance is hier verantwoordelijk voor. Wellicht is dit opgelost in de nieuwe patch zodat bv alleen lone wolves over worden gegooid. Anders kunnen de admins de autobalance even uitzetten, kan je weer overstappen. Moet je daarna alleen zorgen dat je niet als eerste dood gaat als de autobalance weer aanstaat
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Normaal ben je nooit vriendjes met me en nu ga je me opeens aanspreken![]()
quote:1 2 3 Oktober
3 oktober 3 oktober dan zijn we als een bal (als een bal)
3 Oktober 3 oktober dan gaan we aan de lal (aan de lal)
van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de kroegen in en uit
een maag vol peen en ui
en een goeie bui.
Het is maar eens per jaar
dus neem er nog een paar
en als je niet meer eten kunt drink dan maar.
Rudy needs a medic.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:43 schreef RudyCarell het volgende:
we gaan het her niet over de wedstrijd hebben van de kampioen van dit jaar...
ben er dit weekend misschien wat minder... want 3 oktober staat weer voor de deur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |