mooi, hoe meer ziel hoe meer vreugd!quote:
als ze niet doorgaan mogen ze zich schamen!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Zoals Julius Ceasar ooit zei: Geef het volk bier en voetbal. of iets in die richting
Oftewel ik speel vanavond niet mee
en big brother, voetbal loopt nog niet heel lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Zoals Julius Ceasar ooit zei: Geef het volk bier en voetbal. of iets in die richting
Oftewel ik speel vanavond niet mee
Das een goeie! Ik geloof het direct, ik snapte er al niks van dat ik met zo'n caliber gun helemaal niks raaktequote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef RudyCarell het volgende:
he lees net iets wat me idd bekend voorkomt, ik zat idd ook in een cobra maar maaide alles mis... toen vond ik dit
[..]
ik had het gisteren bleef maaien maar miste idereen, volgens mij was het met domo... ik zei nog dak scheel wasquote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Das een goeie! Ik geloof het direct, ik snapte er al niks van dat ik met zo'n caliber gun helemaal niks raakte![]()
Ach meestal gooi ik er dan een tv-guided missile tegenaan en dan is het probleem ook wel weg![]()
pssst....voeg me toe aan xfire: jedi05071977quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
mmm kut..jullie server zit vol
Ach ja, dan probeer ik het later op de avond nog wel ff![]()
Dan moet ik eerst ff X-fire installeren, dat heb ik er een tijdje geleden afgegooidquote:Op donderdag 29 september 2005 20:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pssst....voeg me toe aan xfire: jedi05071977....misschien dat ik iets voor je kan regelen.
![]()
Als je nog geen lid bent van de clan, meld je dan snel aan! (Geld ook voor de rest hier natuurlijk)
Officieel heet dit: "We are recruiting".
Misschien een leuk idee als server message?
of mij!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:37 schreef Suikermais het volgende:
nou..gewoon je broertje een schop geven...
Maar xfire er opzetten en jedi contacten
en als je opnieuw je account inlogt?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
uhmm 10500 punten moet je toch hebben voor Corporal?? Ik heb er nu 10600 maarre krijg nog geen melding...
kan een tijdje duren.. de EA stats moeten eerst worden geupdatedquote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
uhmm 10500 punten moet je toch hebben voor Corporal?? Ik heb er nu 10600 maarre krijg nog geen melding...
Ook niet had ik geprobeerd, maar ik vertrouw op Domoquote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
en als je opnieuw je account inlogt?
god straft meteen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:48 schreef Gunner het volgende:
Bah... wou ik gister lekker meevliegen met Domo op Mashtuur, alles goed en wel.... wordt ik direct uit de BH geschoten en vond de server het nodig om me naar het andere team te moven![]()
Het is maar hoe je het bekijkt wanneer je constant hoort:quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoorde dat meneer i-spy heel erg irritant was op TS?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:54 schreef jpjedi het volgende:
Het is maar hoe je het bekijkt wanneer je constant hoort:
-infanterie op 12 uur...infanterie op 12 uur
-Blackhawk op 7 uur .... blackhawk op 7 uur
Normaal lees ik hier wel wat over hoe Feyenoord het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er zit toch een mute functie op TS ?Anyway, ik doe morgen nog wel even mee
Normaal ben je nooit vriendjes met me en nu ga je me opeens aansprekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef jpjedi het volgende:
Normaal lees ik hier wel wat over hoe Feyenoord het gedaan heeft.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Normaal lees ik hier wel wat over hoe Feyenoord het gedaan heeft.![]()
![]()
1289 punten is te halen, denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:52 schreef Gunner het volgende:
Damn you Rudy
Ga jij nu maar 1289 punten halen voor dinsdag
Dat kunnen admins ook niet eensquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:16 schreef RudyCarell het volgende:
1289 punten is te halen, denk ik
btw, ik heb je niet geplaats naar het andere team hoor...
bij nieuwe patch worden alleen SL en commander niet over gegooid...quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat kunnen admins ook niet eensAutobalance is hier verantwoordelijk voor. Wellicht is dit opgelost in de nieuwe patch zodat bv alleen lone wolves over worden gegooid. Anders kunnen de admins de autobalance even uitzetten, kan je weer overstappen. Moet je daarna alleen zorgen dat je niet als eerste dood gaat als de autobalance weer aanstaat
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Normaal ben je nooit vriendjes met me en nu ga je me opeens aanspreken![]()
quote:1 2 3 Oktober
3 oktober 3 oktober dan zijn we als een bal (als een bal)
3 Oktober 3 oktober dan gaan we aan de lal (aan de lal)
van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de kroegen in en uit
een maag vol peen en ui
en een goeie bui.
Het is maar eens per jaar
dus neem er nog een paar
en als je niet meer eten kunt drink dan maar.
Rudy needs a medic.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:43 schreef RudyCarell het volgende:
we gaan het her niet over de wedstrijd hebben van de kampioen van dit jaar...
ben er dit weekend misschien wat minder... want 3 oktober staat weer voor de deur!
leids ontzet! komt allen http://www.3october.nl/?s=306&gw=3octoberquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Rudy needs a medic.
Rudy is requesting a pickup.
Wat is het precies eigenlijk ?
nee dat weet ik; doet de server zelfquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
1289 punten is te halen, denk ik
btw, ik heb je niet geplaats naar het andere team hoor...
Ow god das waar ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:01 schreef RudyCarell het volgende:
leids ontzet! komt allen http://www.3october.nl/?s=306&gw=3october
klinkt als Carnavalquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
leids ontzet! komt allen http://www.3october.nl/?s=306&gw=3october
lol... dat gevoel heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef -Dries- het volgende:
carnaval is imo best wel een feest voor debielen
ben jij degene naast tiesto met de amerika hoed?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
klinkt als Carnaval
We leven weer 6 doagen veur de leut![]()
http://www.cvdeklompen.nl/
click op "foto`s" en 10 euro voor wie juist gokt wie ik ben..![]()
Hehe die komt bij ons uit het dorp en is ook altijd van de partij. Net als Pierre van Hooydonk...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben jij degene naast tiesto met de amerika hoed?
ooit van xfire en ASE gehoord? stukken makkelijkerquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
84.244.130.114
(al een week niet gespeeld en nogsteeds het ip uit mn hoofd)
ik zat ook nog even bij de fodsquad gister en/of eergister... er was geen bofsquadquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was wel leuk om weer eens tegen wat BoF-ers te spelen, al ben ik jullie niet heel vaak tegengekomen. Kwam meestal alleen i-spy tegen![]()
Black Hawk rapenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:58 schreef Incolumis het volgende:
ja allang
ik sta pas op 1700 punten ofzo, iemand tips om dit zo snel mogelijk op te bouwen?
Jij had inderdaad de pech dat jij een tijdje de enige BoF-er was bij de MEC-ies.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zat ook nog even bij de fodsquad gister en/of eergister... er was geen bofsquad![]()
Nou je hebt onze lieve mooie net gepoetste BH wel een keer naar zijn grootjes geholpen aso..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren met nog 2 FoD-ers gespeeld op jullie server was wel leuk. Heb i-spy een aantal keer uit zijn tank geschoten![]()
Ik heb hem zelfs nog een keer een lift gegeven toen hij bij mij in het team zat. Ik ben echt te goed voor deze wereld![]()
Verder ging het gisteravond niet super, maar wel een hoop plezier gehad met met FoD-makkers. Alleen jammer dat toen we ons laatste potje speelde de map werd afgekapt. Ik dacht ik doe nog een paar potjes, dus laden en wachten en hop weer schieten, maar nee we gaan gewoon nog een andere map laden, ik denk ach wat gaan we weer, maar toen was het weer Mashuur en die had ik een uur daarvoor ook al een uur gespeeld en dan wordt het wel heel erg veel.
Was wel leuk om weer eens tegen wat BoF-ers te spelen, al ben ik jullie niet heel vaak tegengekomen. Kwam meestal alleen i-spy tegen![]()
het ging ook idd niet echt lekker van mijn kantquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij had inderdaad de pech dat jij een tijdje de enige BoF-er was bij de MEC-ies.
Op een gegeven moment hebben we het Squad op slot gegooid, aangezien ik voornamelijk via TS communiseer en dan dus niet ingame me commando's hoef te geven.
ik disconnect dan, misschien dat dan de punten niet worden getelt (dacht ikquote:Meestal heb ik na zoiets veel minder zin om serieus te spelen.
Beste is zelf met de gun sproeien. Dan haal je kills + vlag punten. Als piloot alleen vlag punten + kill damage assists. Best wel schraal eigenlijk, want de BH besturen kost meer skills dan als schutter spelen..quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:04 schreef Incolumis het volgende:
als in zelf vliegen of met de gun sproeien?
Bla..Bla....patch...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:07 schreef Incolumis het volgende:
wat gaat er nou precies veranderen dan?
kleine aanvulling als gunner krijg je flag-assist punten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Beste is zelf met de gun sproeien. Dan haal je kills + vlag punten. Als piloot alleen vlag punten + kill damage assists. Best wel schraal eigenlijk, want de BH besturen kost meer skills dan als schutter spelen..
er is maar een oplossing! enkel op de bofserver spelen, hoef je niemand te joinenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:48 schreef Gunner het volgende:
Iemand enig idee hoe ik als ik Xfire gebruik, en dan een server join, hij niet in 1024x768 gaat staan, maar gewoon netjes in 1280x1024?
Heb op windows bureablad wel een snelkoppeling met de +1280 etc etc staan maar Xfire zit het allemaal te dwarsbomen
Dat valt toch best wel onder 'vlag punten'?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kleine aanvulling als gunner krijg je flag-assist punten...![]()
[mierenballenhaarmodus] jawel, maar omdat hij wel killdamage-assist zegt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel onder 'vlag punten'?
Heey heb je nu nog vakantie Rudy??quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[mierenballenhaarmodus] jawel, maar omdat hij wel killdamage-assist zegt...[/mierenballenhaarmodus]
ik vindt het best, maar wat houdt het in? clanwars etc via clanbase e.d.? of gewoon voor de fun met z'n allen op ts schreeuwen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Bla..Bla....patch...
Maar goed ..kom ook bij de squad. Ben ik niet meer de enigste maffe tukker die op 't slagveld rond huppelt
Ik ga voor 't laatste...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik vindt het best, maar wat houdt het in? clanwars etc via clanbase e.d.? of gewoon voor de fun met z'n allen op ts schreeuwen?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heey heb je nu nog vakantie Rudy??
Ik geef het even door aan Frank, onze site goeroequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik probeer te registreren op de BoF site/forum, maar dat verdomde plaatje met die 6 karakters wil niet laden (IE 6 & FF) waardoor ik de registratie niet kan afmaken, kan iemand daarnaar kijken?
Leuke server trouwens van BoF
"ff" ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef jpjedi het volgende:
Mensen van BoF en anderen geinteresseerden.
Hier spreekt u vers van de pers nieuwe warlord:
Vanavond 20.00 is er een clanwar, 6x6
Wie doet er mee? Details op clanbase (als iemand ze ff wil posten hier...ik moet nu ff naar Antwerpen en ben straks weer terug.)
Kan wel kloppen, gisteravond ging het ook niet al te best en hoorde ik dat er gekloot was met de mappen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef Suikermais het volgende:
en wie heeft er weer met de mappen zitten klooien ?
zit nu met 32 man op een 16-player map. kan dat kloppen ?
ja er werd gevraagd om een mapchange hoorde ik en een admin wist nog niet helemaal hoe de maps rotation werktequote:Op vrijdag 30 september 2005 16:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, gisteravond ging het ook niet al te best en hoorde ik dat er gekloot was met de mappen.
Als je als medic gaat vliegen (doe ik meestal) dan krijg je vaak ook nog heal punten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Beste is zelf met de gun sproeien. Dan haal je kills + vlag punten. Als piloot alleen vlag punten + kill damage assists. Best wel schraal eigenlijk, want de BH besturen kost meer skills dan als schutter spelen..
que?...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ooit van xfire en ASE gehoord? stukken makkelijker
Weinig aan toe te voegen, vraagje: jij bent toch ook pas gepromoveerd? Welk wapen heb je geunlockt en hoe bevalt die... (lastig hoor die keuzequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat is trouwens ook een goeie taktiek op mashuur voor de mec-ies. 1 squad gaat als een gek naar de home base van de US en pakt die. Vervolgens ga je daar vol op de defense. Je neemt dan de heli van de mec en die vlieg je bij de BH naar binnen en BH probleem is opgelost. Alle overige mensen mogen gewoon vechten voor de overige vlaggen als je als squad maar de home base van de US houd. Je zal het daar heel druk krijgen, aangezien ze die heel graag terug willen hebben.
De defense van die basis is redelijk goed te doen. Je gooit wat mijnen neer een sniper op het dak voor het snel spotten van enemies en je bent al een heel eind.
Deze taktiek vereist wel het nodige teamwork en kun je met een zooitje onbekende waarschijnlijk wel vergeten, maar een FoD/BoF squad moet het kunnen redden.
Aangezien ik een tank whore benquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen, vraagje: jij bent toch ook pas gepromoveerd? Welk wapen heb je geunlockt en hoe bevalt die... (lastig hoor die keuze)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |