Nu welquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
De oude is nog niet eensch vol
Oh wel
En fipo enzo
quote:
Ach pastte er niet meer opquote:Op donderdag 22 september 2005 21:03 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ach vrouwmens ga toch iemands tepel likken.
De mijne krijg je niet zo makkelijk! Ha!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen Bupa er wel bijgooien, maar iemand moet maar eens bepalen wie er te weinig posten nog hierquote:
Ola.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
We kunnen Bupa er wel bijgooien, maar iemand moet maar eens bepalen wie er te weinig posten nog hier
Hoi
ge-Bupa?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ola.
Goed idee, van dat ge-Bupa enzo.
"We kunnen Bupa er wel bijgooien".quote:
Ow zo, ok.. Maar dat mag mooi iemand anders doenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"We kunnen Bupa er wel bijgooien".
Dat..
Alles goed. Met jou?quote:
Je haalt toch wel voldoendes?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:31 schreef Talena het volgende:
[..]
Jawell niets bijzonders..
School is stom!
Wat nou ok?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:29 schreef MaRySe het volgende:
Ok.
Ja dag, ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow zo, ok.. Maar dat mag mooi iemand anders doen
is daar iets mis mee dan? Ik af en toequote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Talena het volgende:
Natuúrlijk haal ik voldoendes
Houdt hier iemand van Hardcore?
Hardcore.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Talena het volgende:
Natuúrlijk haal ik voldoendes
Houdt hier iemand van Hardcore?
Waar hou jij van?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kan grappig zijn, maar liever niet.
Haha, ok, mijn vraag,quote:Op donderdag 22 september 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
is daar iets mis mee dan? Ik af en toeAls afwisseling, zeg maar
En jongens danquote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha, ok, mijn vraag,
Hoe dansen meisjes op Hardcore?
Zelfde als de jongens maar dan net iets vrouwelijker ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha, ok, mijn vraag,
Hetzelfde als jongens, min of meerquote:Op donderdag 22 september 2005 21:38 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha, ok, mijn vraag,
Rock, jazz, lounge, BEETJE top40, hardstyle beetje van alles, maar vooral geen: R 'n B, Slipknot en co, commerciële rommel, hardcore, speedcorequote:
Ik kan het nietquote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zelfde als de jongens maar dan net iets vrouwelijker ofzo?![]()
uuhm.. gewoon gaan en de andere meiden daar nadoenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:42 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik kan het niet
En ik ben 22 Oktober uitgenodigd door een echt echt echt leuke jongen op een hardcorefeest!
Help?
Ik kan het wel, maar doe t nooitquote:Op donderdag 22 september 2005 21:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En jongens dan
Ik probeer dat wel is na te doen maar ik kan dat echt niet
Haha, sjah.. geef mij maar gewoon R'nB/Hiphop, gewoon lekker relaxed dansen.. niet zo opgefoktquote:Op donderdag 22 september 2005 21:42 schreef Imberr het volgende:
een ex van me is echt zo'n hardcore fangelukkig heeft die 'relatie' maar 3 weken geduurd
Dat gaat je denk ik niet lukken in een uur of watquote:Op donderdag 22 september 2005 21:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm.. gewoon gaan en de andere meiden daar nadoen![]()
![]()
Gewoon niet dansenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:42 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik kan het niet
En ik ben 22 Oktober uitgenodigd door een echt echt echt leuke jongen op een hardcorefeest!
Help?
Ben jij zo'n 50 Cent ganger?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha, sjah.. geef mij maar gewoon R'nB/Hiphop, gewoon lekker relaxed dansen.. niet zo opgefokt
De enige echte.quote:
die jeugd van tegenwoordig tochquote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha, sjah.. geef mij maar gewoon R'nB/Hiphop, gewoon lekker relaxed dansen.. niet zo opgefokt
Ehm, het heet Hardnoiz en het is volgens mij in diemen..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat je denk ik niet lukken in een uur of watAch, het ligt er ook aan wat voor soort feest t is: als er echt van die Lonsdalesletten rondlopen weet je dat die gozer daar kennelijk mee omgaat
Het zal toch niet...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben jij zo'n 50 Cent ganger?
ik wil hem nuuhuu!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De enige echte.
Handtekeningen na de show.
Hmm nee 50 cents vind ik dan weer helemaal niets.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben jij zo'n 50 Cent ganger?
das wel fijne muziek om op te dansen jaquote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef Talena het volgende:
[..]
Het ligt er vooral aan of je met leuke mensen gaat, ik ben ook wel eens op een zo goed als alleen maar Lonsdale feest geweest en toch echt goed naar mn zin gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef Talena het volgende:
[..]
Ehm, het heet Hardnoiz en het is volgens mij in diemen..
Ik voel me triest
Nee joh, ik kan alleen maar hakkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
das wel fijne muziek om op te dansen ja![]()
Jijquote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Die TT
Welke genialert heeft die verzonnen
![]()
Even goed maken met Maryse:
![]()
En nederlandstalig?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:48 schreef Talena het volgende:
[..]
Hmm nee 50 cents vind ik dan weer helemaal niets.
Alles waar 'n lekkere beat inzit is okay
* Talena is niet echt fan van 1 bepaalde groep
Jawelll, maar hij is jarig danquote:Op donderdag 22 september 2005 21:51 schreef Gizmore het volgende:
Maar Talena, als je daar niet van houdt zeg je dat toch gewoon
Ik heb belooft iedereen zijn huiswerk te doen..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
RenesiteHoe hard heb je kutjes moeten likken voor je het was?
....dan ga je neuken gezien hetquote:
Algemene nederlandstalige muziek.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Talena het volgende:
[..]
Nederlandstalige pop? R'nb? wat?
Hmm Jawel, is wel okquote:Op donderdag 22 september 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Algemene nederlandstalige muziek.
Tof manquote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb belooft iedereen zijn huiswerk te doen..
En als ik 18 ben zien ze wel verder, ben minderjarig..
Ik kan de tv vanaf hier zien, maar ik kijk m wel echt hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Gizmore, volgens mij komt er niet veel van die film he?
trustequote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Lizz-n het volgende:bijna 10 uur alweer
![]()
Mensen ik ga slapenTruste iedereen
![]()
btw. morgen ben ik er niet![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
truste![]()
kzal je morgen missenofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
Happy Gilmore kijk he? Is dat een film?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan de tv vanaf hier zien, maar ik kijk m wel echt hoorAf en toe even wat van me laten horen
ik t 1e tot t 7equote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb morgen niet vrij, gewoon van het 1e tot het 8e les
ook, en ik eindig met blokuur fransquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb morgen niet vrij, gewoon van het 1e tot het 8e les
jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Happy Gilmore kijk he? Is dat een film?
Die schijnt ook nog goed te zijn, ik ken een behoorlijk aantal mensen dat nu aan het kijken isquote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Happy Gilmore kijk he? Is dat een film?
Hmm ken ik niet.quote:
Het gaat ook echt nergens overquote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef MaRySe het volgende:
Maryse
Zie dit topic nu pas: geen idee waar ik het aan te danken heb
Hij heeft er wel 21 minuten gestaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef MaRySe het volgende:
Maryse
Hadden ze je niet verward met iemand anders?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef MaRySe het volgende:
Ik kreeg wel laatst fanmail over een stringfoto
Stelletje naapers dat ze zijnquote:
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hadden ze je niet verward met iemand anders?
Gewoon van zo'n aandachtsmongooltjequote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef MaRySe het volgende:
Maryse
Je vergeet er een paar: Maryse is terug van vakantie. is de enige die ik nog uit mn hoofd weetquote:
Zou dat toeval zijn: 2 keer brainster?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Jaguarized het volgende:
Twee van brainster, 1 van mij en 1 van Bob.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Jaguarized het volgende:
Twee van brainster, 1 van mij en 1 van Bob.
Nee joh. Helemaal niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Het is verdacht, ik weet het...
Echt niet hoor. Als het zou opvallen dan had iemand dat allang gemeld. Je weet toch!quote:
Ik heb er maar 1 kunnen vindenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig heb ik er maar eentje.
Dat was ook de enige.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 kunnen vinden
Die van brainster kon ik helemaal niet vinden..
De search?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef MaRySe het volgende:
Die staat er toch?
Ik was aan 't zoeken met de search
PUB Slowchat #104: Jaguarized is GEEN mod o/
PUB SC #202: Feest met Gizmore *O* Imberr, Jett en TLK O+
PUB slowchat #81: Hulde aan Imberr en brainster
PUB Slowchat #42: Fok!Stelletje --> BObNL en Imberr :D
PUB Slowchat #49: Imberr en Bob uit elkaar?
PUB SlowChat #167: Imberr met 60 posts per dag gemiddeld :')
PUB SlowChat #126: Jett
PUB SC #142: Weg met jett-slet-hockey-beeb
PUB SlowChat #141: Jett, übergeile hockeybabe!
PUB SlowChat #150 : óók met Jett ! :)
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 kunnen vinden
Die van brainster kon ik helemaal niet vinden..
Jett en imberr hebben er 5quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De search?Ga weg... hebben ze dat hier?
![]()
Maar goed, je bent niet de enige met 4 naamtopics dusHoewel dit natuurlijk wel een verkapt naamtopic is
Je mag deze ook wel meetellen hoor als je jaloers op ze bentquote:
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:50 schreef Palau het volgende:
Hm, hier eindigt het al voor vandaag?
Nop ik heb nooit foto'squote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend mijn 4 dagen baardje maar s afgeschoren
foto?
Ik heb ook niet echt recente foto's in mn fotoboekquote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nop ik heb nooit foto's
Zelf de foto's in mijn fotoboek zijn zeker 1 jaar oud( langer zelf )
Op de meeste foto's ben ik 15,16 soms 17...
Al staat er nu 1 foto van mezelf
In mijn fotoboek December en dat is een foto van mijn beenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt recente foto's in mn fotoboekMeest recente is van maart/april of iets in die richting
Ik ben geen kloon. Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een kloon?
Statistiekenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Waarom denk je dat?
Een kloon ! !!111quote:Op donderdag 22 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 99 (gemiddeld 1 per dag)
Daarom dus..
Je moet vast nog wel ergens foto's van je geslachtsdeel hebben om naar de FA's te mailen met verzoek tot modschap of niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In mijn fotoboek December en dat is een foto van mijn been
En ook de laatste foto van mezelf wat ik op de comp heb staan.
Ja ik zal het doorgeven aan de admin , bans geven is niet mijn werk.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
TLK, zorg ervoor dat ie een ban krijgt, als mod in spé
Alleen ervaren users die al heel lang komen gebruiken meteen de term TLK...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef Palau het volgende:
TLK, heel grappig allemaal, maar als ze mijn IP controleren komen ze er wel achter dat ik geen kloon ben...
Ze willen mij alleen geen blauwe mod makenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
Maar Palau, zelfs als je geen kloon bent: waarom begin je dan opeens nu vrij druk te posten
@TLK: nu moet je nog even blauw want je begint het al te leren
Ze maken je zeker gelijk maar rood of paarsquote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze willen mij alleen geen blauwe mod maken
Omdat je zegt dat ik een kloon ben en dat is niet zo.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
Maar Palau, zelfs als je geen kloon bent: waarom begin je dan opeens nu vrij druk te posten
@TLK: nu moet je nog even blauw want je begint het al te leren
Zolang het maar geen roze isquote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ze maken je zeker gelijk maar rood of paars
Dat moet je toch wel eens vaker hebben gehad? Ben nogal sceptisch over dat soort dingenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat ik een kloon ben en dat is niet zo.
En omdat ik me verveel..
Ah shit: alweer jensen gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef Maikuuul het volgende:
YES ik ben er ook weer, Jensen is afgelopen en kheb morgen de eerste 2 uur vrij dus hoef pas om half 11 daar te zijn
Ik hoop van niet , maar op fok weet je maar nooitquote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel eens vaker hebben gehad? Ben nogal sceptisch over dat soort dingen
@TLK: heb je dat ook nog dan?
Nee inderdaad, er zijn hele onderdelen waar ik zo goed als nooit komquote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop van niet , maar op fok weet je maar nooit
[14.gif] denk alleen dat ik dan al lig te slapenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
straks herhaling op RTL 7
rond half 1 geloof ik
Ik hoop dat ik dan lig te slapenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[14.gif] denk alleen dat ik dan al lig te slapenAmper geslapen afgelopen nacht. Mn film was pas om 1 uur afgelopen, dus eer ik lag was het half 2 en kwart over 6 ging mn wekker
Echt gras is ook veel relaxterquote:Op donderdag 22 september 2005 23:22 schreef Palau het volgende:
Morgen hebben we sportdag. Alleen minder dat we op kunstgras moeten voetballen..
Dat laatste had ik ook min of meer: bijna in slaap gevallen tijdens een collegequote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan lig te slapen
Vandaag bijna omgekiept op school zo moe was ik...
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat laatste had ik ook min of meer: bijna in slaap gevallen tijdens een college
Ja , vorig jaar speelden we wel op gras. Misschien zijn ze bang voor veel overtredingen, maar wij balen wel, omdat wij ook goed fysiek kunnen spelen (op eerlijke manier, maar wel pittig).Slidings op kunstgras zijn een beetje erg pijnlijk. Maar ik snap niet waarom ze softbal en voetbal per se op kunstgras willen, van hockey kan ik het wel voorstellen maar ja...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt gras is ook veel relaxter
Weert!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
achja
Maar wie gaat er morgen naar kermis Weert ?
Houden we daar een bier meet
Who cares.quote:
Ik ga morgen misschien even kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn ouders en broer en familie gaan zaterdag naar weert, ik moet werken tot 6uurdus ik kan neit mee anders word het te laat.
bennerquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef DaMook het volgende:
Is er hier nog iemand of slaapt iedereen ?
Ja dat welquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef Fwnk het volgende:
Kon je nog wel effe lekker slippen
Ik had net een sesam broodje met schenk eropquote:
NOOUUU!!!! ENNN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:00 schreef Fwnk het volgende:
Effe douchen...
Ja hoiquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef Fwnk het volgende:
iiijjjjjssssmmmmeeeeiiiissss waar ben je
Neequote:Op vrijdag 23 september 2005 14:15 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd, dan was ik er bij komen zitten
Ik neem heel weinig ruimte inquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Daar was geen plek voor
.
Ben jij spongebob dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik neem heel weinig ruimte in!
quote:
Wij gisteren met de BMWquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Whehe, stond bij het stoplicht, naast een gare nissan primera (nieuw model) en ik zo vet boeken met die gastwas wel gein
Reed em er ook nog (bijna) uit maar toen wepo een gegeven moment 110 reden en mijn wijk in reden ben ik maar opgehouden:o
Hoii Imberrquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
eej iedereen
ik ben al 2 en een half uur thuisheb me ziek gemeld na t 4e
voelde me niet goed
maar ja, nu heb ik iig wel blokuur gym gemist en n uur engels
Wiens BMWquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij gisteren met de BMW.
Zat een golfje te bumperkleven, dus eventjes op de trem trappen en toen bleef ie netjes wat meer afstand houden.
En daarna nog een stukkie geraced (waar het kon), maar we reden hem er makkelijk uit.
Toch is het wel een geinig auto.
wat je hebt gedaan is niet lief.quote:
waarom niet lief?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat je hebt gedaan is niet lief.
ik ben trouwens het 6e uur ook niet gegaan maarja niet ziekmelden das ammel zeuren moeten je ouders weer tekenen enz.
Als ze zich nou niet goed voelt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat je hebt gedaan is niet lief.
ik ben trouwens het 6e uur ook niet gegaan maarja niet ziekmelden das ammel zeuren moeten je ouders weer tekenen enz.
Wat een viespeuken he !quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:49 schreef B_BOY het volgende:
wat een perverselingen allemaal hier zeg.
een grote verzamelplek voor smeerpijpen is het hier.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een viespeuken he !
ik zie een wit plaatjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een grote verzamelplek voor smeerpijpen is het hier.
-edit- heb je trouwens nieuwe avatar?
Baco Boyquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef Baco-boy het volgende:
hoi
Heb held Scott Weiland erin gezetquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een grote verzamelplek voor smeerpijpen is het hier.
-edit- heb je trouwens nieuwe avatar?
heeeeeej taartju...... renesite......quote:
Tis al weekend voor mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef nadiiii het volgende:
[..]
heeeeeej taartju...... renesite......![]()
bijnaaaaaaaaaaaaaa weekend mensen![]()
Heb ik sinds gisteren aaaaaaaaaaaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef nadiiii het volgende:
[..]
heeeeeej taartju...... renesite......![]()
bijnaaaaaaaaaaaaaa weekend mensen![]()
Voor mij in theorie ookquote:
das dus weer minder. maar ja werk is geld en geld is leuke dingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor mij in theorie ook
Maar ijn de praktijk moet ik vanavond en morgen middag werken![]()
leuke dingen zijn coolquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das dus weer minder. maar ja werk is geld en geld is leuke dingen.
geen dank voor deze personal coaching.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
leuke dingen zijn cool![]()
Dankje, nu zie ik me ''leven'' weer zitten![]()
Ik heb zelfs voor onbepaalde tijd vakantiequote:
Misschien op marktplaats/ebay?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:26 schreef Fwnk het volgende:
Ik zoek een vriendinnetje, niet te duur in aanschaf / onderhoud en moet lang meegaan...
zijn er nog aanraders?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:26 schreef Fwnk het volgende:
Ik zoek een vriendinnetje, niet te duur in aanschaf / onderhoud en moet lang meegaan...
zijn er nog aanraders?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dees kan nog wel eventjes mee denkik![]()
Minimumprijs 350 euro, 2 jaar garantie. Hoogste bod staat momenteel op 375, dus als je der wil moet je daar overheen
krijg je die ballen daarbij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[afbeelding]
Minimumprijs 350 euro, 2 jaar garantie. Hoogste bod staat momenteel op 375, dus als je der wil moet je daar overheen
Dus als ik em per ongeluk laat vallen krijg ik een nieuwe?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[afbeelding]
Foeiquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:42 schreef MaRySe het volgende:
Oeh
Maryse!!! potdikkie. Hierrrrrrrrrkomen jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |