Ja ik zal het doorgeven aan de admin , bans geven is niet mijn werk.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
TLK, zorg ervoor dat ie een ban krijgt, als mod in spé
Alleen ervaren users die al heel lang komen gebruiken meteen de term TLK...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:12 schreef Palau het volgende:
TLK, heel grappig allemaal, maar als ze mijn IP controleren komen ze er wel achter dat ik geen kloon ben...
Ze willen mij alleen geen blauwe mod makenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
Maar Palau, zelfs als je geen kloon bent: waarom begin je dan opeens nu vrij druk te posten
@TLK: nu moet je nog even blauw want je begint het al te leren
Ze maken je zeker gelijk maar rood of paarsquote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze willen mij alleen geen blauwe mod maken
Omdat je zegt dat ik een kloon ben en dat is niet zo.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
Maar Palau, zelfs als je geen kloon bent: waarom begin je dan opeens nu vrij druk te posten
@TLK: nu moet je nog even blauw want je begint het al te leren
Zolang het maar geen roze isquote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ze maken je zeker gelijk maar rood of paars
Dat moet je toch wel eens vaker hebben gehad? Ben nogal sceptisch over dat soort dingenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat ik een kloon ben en dat is niet zo.
En omdat ik me verveel..
Ah shit: alweer jensen gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef Maikuuul het volgende:
YES ik ben er ook weer, Jensen is afgelopen en kheb morgen de eerste 2 uur vrij dus hoef pas om half 11 daar te zijn
Ik hoop van niet , maar op fok weet je maar nooitquote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel eens vaker hebben gehad? Ben nogal sceptisch over dat soort dingen
@TLK: heb je dat ook nog dan?
Nee inderdaad, er zijn hele onderdelen waar ik zo goed als nooit komquote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop van niet , maar op fok weet je maar nooit
[14.gif] denk alleen dat ik dan al lig te slapenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
straks herhaling op RTL 7
rond half 1 geloof ik
Ik hoop dat ik dan lig te slapenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[14.gif] denk alleen dat ik dan al lig te slapenAmper geslapen afgelopen nacht. Mn film was pas om 1 uur afgelopen, dus eer ik lag was het half 2 en kwart over 6 ging mn wekker
Echt gras is ook veel relaxterquote:Op donderdag 22 september 2005 23:22 schreef Palau het volgende:
Morgen hebben we sportdag. Alleen minder dat we op kunstgras moeten voetballen..
Dat laatste had ik ook min of meer: bijna in slaap gevallen tijdens een collegequote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan lig te slapen
Vandaag bijna omgekiept op school zo moe was ik...
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat laatste had ik ook min of meer: bijna in slaap gevallen tijdens een college
Ja , vorig jaar speelden we wel op gras. Misschien zijn ze bang voor veel overtredingen, maar wij balen wel, omdat wij ook goed fysiek kunnen spelen (op eerlijke manier, maar wel pittig).Slidings op kunstgras zijn een beetje erg pijnlijk. Maar ik snap niet waarom ze softbal en voetbal per se op kunstgras willen, van hockey kan ik het wel voorstellen maar ja...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt gras is ook veel relaxter
Weert!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
achja
Maar wie gaat er morgen naar kermis Weert ?
Houden we daar een bier meet
Who cares.quote:
Ik ga morgen misschien even kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn ouders en broer en familie gaan zaterdag naar weert, ik moet werken tot 6uurdus ik kan neit mee anders word het te laat.
bennerquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef DaMook het volgende:
Is er hier nog iemand of slaapt iedereen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |