Hoii Imberrquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
eej iedereen
ik ben al 2 en een half uur thuisheb me ziek gemeld na t 4e
voelde me niet goed
maar ja, nu heb ik iig wel blokuur gym gemist en n uur engels
Wiens BMWquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij gisteren met de BMW.
Zat een golfje te bumperkleven, dus eventjes op de trem trappen en toen bleef ie netjes wat meer afstand houden.
En daarna nog een stukkie geraced (waar het kon), maar we reden hem er makkelijk uit.
Toch is het wel een geinig auto.
wat je hebt gedaan is niet lief.quote:
waarom niet lief?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat je hebt gedaan is niet lief.
ik ben trouwens het 6e uur ook niet gegaan maarja niet ziekmelden das ammel zeuren moeten je ouders weer tekenen enz.
Als ze zich nou niet goed voelt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat je hebt gedaan is niet lief.
ik ben trouwens het 6e uur ook niet gegaan maarja niet ziekmelden das ammel zeuren moeten je ouders weer tekenen enz.
Wat een viespeuken he !quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:49 schreef B_BOY het volgende:
wat een perverselingen allemaal hier zeg.
een grote verzamelplek voor smeerpijpen is het hier.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een viespeuken he !
ik zie een wit plaatjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een grote verzamelplek voor smeerpijpen is het hier.
-edit- heb je trouwens nieuwe avatar?
Baco Boyquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef Baco-boy het volgende:
hoi
Heb held Scott Weiland erin gezetquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een grote verzamelplek voor smeerpijpen is het hier.
-edit- heb je trouwens nieuwe avatar?
heeeeeej taartju...... renesite......quote:
Tis al weekend voor mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef nadiiii het volgende:
[..]
heeeeeej taartju...... renesite......![]()
bijnaaaaaaaaaaaaaa weekend mensen![]()
Heb ik sinds gisteren aaaaaaaaaaaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef nadiiii het volgende:
[..]
heeeeeej taartju...... renesite......![]()
bijnaaaaaaaaaaaaaa weekend mensen![]()
Voor mij in theorie ookquote:
das dus weer minder. maar ja werk is geld en geld is leuke dingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor mij in theorie ook
Maar ijn de praktijk moet ik vanavond en morgen middag werken![]()
leuke dingen zijn coolquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das dus weer minder. maar ja werk is geld en geld is leuke dingen.
geen dank voor deze personal coaching.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
leuke dingen zijn cool![]()
Dankje, nu zie ik me ''leven'' weer zitten![]()
Ik heb zelfs voor onbepaalde tijd vakantiequote:
Misschien op marktplaats/ebay?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:26 schreef Fwnk het volgende:
Ik zoek een vriendinnetje, niet te duur in aanschaf / onderhoud en moet lang meegaan...
zijn er nog aanraders?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:26 schreef Fwnk het volgende:
Ik zoek een vriendinnetje, niet te duur in aanschaf / onderhoud en moet lang meegaan...
zijn er nog aanraders?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dees kan nog wel eventjes mee denkik![]()
Minimumprijs 350 euro, 2 jaar garantie. Hoogste bod staat momenteel op 375, dus als je der wil moet je daar overheen
krijg je die ballen daarbij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[afbeelding]
Minimumprijs 350 euro, 2 jaar garantie. Hoogste bod staat momenteel op 375, dus als je der wil moet je daar overheen
Dus als ik em per ongeluk laat vallen krijg ik een nieuwe?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |