Haha, sjah.. geef mij maar gewoon R'nB/Hiphop, gewoon lekker relaxed dansen.. niet zo opgefoktquote:Op donderdag 22 september 2005 21:42 schreef Imberr het volgende:
een ex van me is echt zo'n hardcore fangelukkig heeft die 'relatie' maar 3 weken geduurd
Dat gaat je denk ik niet lukken in een uur of watquote:Op donderdag 22 september 2005 21:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm.. gewoon gaan en de andere meiden daar nadoen![]()
![]()
Gewoon niet dansenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:42 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik kan het niet
En ik ben 22 Oktober uitgenodigd door een echt echt echt leuke jongen op een hardcorefeest!
Help?
Ben jij zo'n 50 Cent ganger?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha, sjah.. geef mij maar gewoon R'nB/Hiphop, gewoon lekker relaxed dansen.. niet zo opgefokt
De enige echte.quote:
die jeugd van tegenwoordig tochquote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha, sjah.. geef mij maar gewoon R'nB/Hiphop, gewoon lekker relaxed dansen.. niet zo opgefokt
Ehm, het heet Hardnoiz en het is volgens mij in diemen..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat je denk ik niet lukken in een uur of watAch, het ligt er ook aan wat voor soort feest t is: als er echt van die Lonsdalesletten rondlopen weet je dat die gozer daar kennelijk mee omgaat
Het zal toch niet...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben jij zo'n 50 Cent ganger?
ik wil hem nuuhuu!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De enige echte.
Handtekeningen na de show.
Hmm nee 50 cents vind ik dan weer helemaal niets.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben jij zo'n 50 Cent ganger?
das wel fijne muziek om op te dansen jaquote:Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef Talena het volgende:
[..]
Het ligt er vooral aan of je met leuke mensen gaat, ik ben ook wel eens op een zo goed als alleen maar Lonsdale feest geweest en toch echt goed naar mn zin gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef Talena het volgende:
[..]
Ehm, het heet Hardnoiz en het is volgens mij in diemen..
Ik voel me triest
Nee joh, ik kan alleen maar hakkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
das wel fijne muziek om op te dansen ja![]()
Jijquote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Die TT
Welke genialert heeft die verzonnen
![]()
Even goed maken met Maryse:
![]()
En nederlandstalig?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:48 schreef Talena het volgende:
[..]
Hmm nee 50 cents vind ik dan weer helemaal niets.
Alles waar 'n lekkere beat inzit is okay
* Talena is niet echt fan van 1 bepaalde groep
Jawelll, maar hij is jarig danquote:Op donderdag 22 september 2005 21:51 schreef Gizmore het volgende:
Maar Talena, als je daar niet van houdt zeg je dat toch gewoon
Ik heb belooft iedereen zijn huiswerk te doen..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
RenesiteHoe hard heb je kutjes moeten likken voor je het was?
....dan ga je neuken gezien hetquote:
Algemene nederlandstalige muziek.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Talena het volgende:
[..]
Nederlandstalige pop? R'nb? wat?
Hmm Jawel, is wel okquote:Op donderdag 22 september 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Algemene nederlandstalige muziek.
Tof manquote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb belooft iedereen zijn huiswerk te doen..
En als ik 18 ben zien ze wel verder, ben minderjarig..
Ik kan de tv vanaf hier zien, maar ik kijk m wel echt hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Gizmore, volgens mij komt er niet veel van die film he?
trustequote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Lizz-n het volgende:bijna 10 uur alweer
![]()
Mensen ik ga slapenTruste iedereen
![]()
btw. morgen ben ik er niet![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
truste![]()
kzal je morgen missenofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
Happy Gilmore kijk he? Is dat een film?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan de tv vanaf hier zien, maar ik kijk m wel echt hoorAf en toe even wat van me laten horen
ik t 1e tot t 7equote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb morgen niet vrij, gewoon van het 1e tot het 8e les
ook, en ik eindig met blokuur fransquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb morgen niet vrij, gewoon van het 1e tot het 8e les
jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Happy Gilmore kijk he? Is dat een film?
Die schijnt ook nog goed te zijn, ik ken een behoorlijk aantal mensen dat nu aan het kijken isquote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Happy Gilmore kijk he? Is dat een film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |