heb ik allang gedaan manquote:Op donderdag 22 september 2005 20:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je doet iets lulligs, en om het goed te maken doe je iets lievs. Dus, als ik het toch mag uitleggen, het is de bedoeling dat je me neuckt een kusje geeft...
nee serieus turken heten vaak sara en uit europa sarahquote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
en maryse is voor... voor.... .. voor... Nederlandsters! Ha!
Dat is geen kusje maar de tong uitsteek smileyquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan man![]()
ik zei iets van: maar ze is vast heel aardig hoor![]()
![]()
zie je t?? he he?!
![]()
![]()
maar goed, dan ben je iig helemaal tevreden:
* Imberr geeft Casparovvv een liev kusje zodat hij imberr vergeeft![]()
![]()
Let niet op haar, ze heeft een likobsessie. hoiquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is geen kusje maar de tong uitsteek smiley
Daarmee kun je toch ook een kusje geven?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is geen kusje maar de tong uitsteek smiley
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Let niet op haar, ze heeft een likobsessie. hoi![]()
ja iddquote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Daarmee kun je toch ook een kusje geven?
Ow zo, jawel, ik heb hem vaak genoeg gelezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'Mag ik je tepel likken?'
Zeker nog nooit gelezen bij Maryse?
Dat valt toch ook niet op?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'Mag ik je tepel likken?'
Zeker nog nooit gelezen bij Maryse?
Valt best mee inderdaad, dat mag wel als TT voor de volgendequote:
Mag jij hem openen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Valt best mee inderdaad, dat mag wel als TT voor de volgende
@freiss: waarom snapte je m dan niet
Newbie lees je in !quote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Let niet op haar, ze heeft een likobsessie. hoi![]()
Adam Sandlerquote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik ben Happy Gilmore weer eens kijken
Alsof jij zo'n oldbie bent.quote:
Ja gelukkig ben je dat zelf nooit geweest he?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk: kutnewbies![]()
![]()
Ik heb me anders meteen goed ingelezenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja gelukkig ben je dat zelf nooit geweest he?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n oldbie bent.
Die is ook pas duizend keer op tv geweest hequote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik ben Happy Gizmore Gilmore weer eens kijken
Populaire chickquote:
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef Gizmore het volgende:
Er is zeker al een TT geweest van deze SC met als titel: MaRySe.. Mag ik je tepel likken?
Zo ja, dan verander ik m voor ik t volgende topic post
Ik heb hem nog niet voorbij zien komen.quote:
Oke sorry. Het spijt me almighty Gizmorequote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb me anders meteen goed ingelezenIedereen dacht zelfs dat ik een kloon was van een al bestaande user, dus ga jij ff heel snel tegen iemand anders bijdehand doen
![]()
Heel fijn, laten we dat vooral zo houdenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oke sorry. Het spijt me almighty Gizmore![]()
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet voorbij zien komen.
moet deze wel eerst vol rakenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja: ik alweer een nieuwe bedachtDan toch die maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |