om half 9 ben ik al een halfuur op school waarvan 25 min. in de lesquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach we hebben tot maandag half 9 dan moeten de meesten naar school
In vorm doe ik zelf 130 post in een klein anderhalf uurquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht alleen je moest er 130 ofzo vandaag....En nu 70 dus je hebt nog maar 60 gemaakt.
Ow ja jullie school begint al om 8.05 ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
om half 9 ben ik al een halfuur op school waarvan 25 min. in de les
Letterlijk.quote:navond lief kom je morgn nog? kheb t ijs klaarliggen
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In vorm doe ik zelf 130 post in een klein anderhalf uur
Maar vandaag doe ik het rustig aan
Hoiquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef Brechtje het volgende:
Hoi
Vroeger fokte ik gewoon met 2 schermen en dan had ik in een halfuur al al mijn post gedaan die ik wilde.quote:
Ik zit al op een aardig aantal.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger fokte ik gewoon met 2 schermen en dan had ik in een halfuur al al mijn post gedaan die ik wilde.
Als ik dat nu in vorm zou doen zo op die manier zo'n 24 uur fok dan kom ik zeker uit op 2000 post op een dag
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:37 schreef TehRockstar het volgende:
Brechtje, de ban-ongedaanmaakster.
Kan jij misschien uitleggen waarom spenky en bobnl zijn geband?quote:
Ja jij hebt ook nog wel eens van die echte fok dagen met hoge getallen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit al op een aardig aantal.
en moquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan jij misschien uitleggen waarom spenky en bobnl zijn geband?![]()
Ik heb eens 609 gehaald ergens maar volgens de stats van dolle_hond waren dat er niet meer dan 575.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook nog wel eens van die echte fok dagen met hoge getallen.
Het meeste wat ik ooit heb gehad zijn 541 post op een dag geloof ik.
Had ik 3 a 4 uur voor nodig...
Ik dacht zelf dat ik 6-- nogwat post had...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb eens 609 gehaald ergens maar volgens de stats van dolle_hond waren dat er niet meer dan 575.Vreemd want ik heb het nog goed bijgehouden omdat ik wist dat het een mooie dag zou worden....
![]()
Ik heb deze ook al eens gebruikt in BeF, daar staat toch geen straf op?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
In tegenstelling tot jou, verzin ik mijn uitspraken wél zelf, Jaguarized.
DH zegt de download om 00.00 te doen, duurt 1 minuut en dan de volgende dag posten. Nu 2x direct om 00.05.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ik 6-- nogwat post had...
Maar heb wel eens meegemaakt wilde ik precies 100 post doen en de 100ste post deed ik op 23:50
Maar op de stats had ik er 98 terwijl er in mijn profiel wel 100 waren bijgeschreven
Volgens mij heeft hij dan eerder die stats afgehaald..
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb deze ook al eens gebruikt in BeF, daar staat toch geen straf op?
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het is niet bijster origineel.
jij wel?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het is niet bijster origineel.
ik heb zo ook wel eens het gevoel dat er bij de dagcijfers minder post staan dan ik heb gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
DH zegt de download om 00.00 te doen, duurt 1 minuut en dan de volgende dag posten. Nu 2x direct om 00.05.
Mwoah soms klopt het wel maar soms heb ik dat gevoel ook. Hoe het komt weet ik niet. Soms denk ik sowieso veel gepost te hebben en dan valt het nog tegen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb zo ook wel eens het gevoel dat er bij de dagcijfers minder post staan dan ik heb gedaan.
Maar dan kan ik dat niet meer allemaal uittellen.
In je profiel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
Waar kan je dan zien hoeveel posts je hebt gedaan?
Precies dat bedoel ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah soms klopt het wel maar soms heb ik dat gevoel ook. Hoe het komt weet ik niet. Soms denk ik sowieso veel gepost te hebben en dan valt het nog tegen.
En in GC in het topic van Standen & Dagcijfers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
Waar kan je dan zien hoeveel posts je hebt gedaan?
Bupatih zou hebben gezegd dat die dienst gratis was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef TehRockstar het volgende:
Dank.
De hoer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bupatih zou hebben gezegd dat die dienst gratis was.![]()
Ja, die goede, oude tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bupatih zou hebben gezegd dat die dienst gratis was.![]()
Ja wel vast wel maar chris en Martinuhhh enzo zijn er nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je verder ook wat nuttigs te melden dan dingen te roepen ?
Aparte manier van conversatie voeren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je verder ook wat nuttigs te melden dan dingen te roepen ?
Eigelijk, heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eigelijk, heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een uurtje geleden.quote:
Ok dan maar wachten totdat ze terug zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel vast wel maar chris en Martinuhhh enzo zijn er niet![]()
Hmm ok omdat Yvonne altijd banmeldingen doet zonder opgaaf van reden.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
waarom heb je zo talpa in je ava en sig?
Achja zo was ik vroeger ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aparte manier van conversatie voeren.
Dankje!quote:
Haha is goed, ik ben erg benieuwd!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Kut mijn muis is leeg
Ik ben even er een uurtjes tussenuit
En J ik doe mijn 30 000ste post op 23:55 om te kijken als hij dan ook bij de stats staat
tot dalijk
was geen compliment, je bent gewoon een nerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dankje!![]()
![]()
[..]
Haha is goed, ik ben erg benieuwd!
Kerel, daar kan ik echt niet mee zitten hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
was geen compliment, je bent gewoon een nerd![]()
Je hebt weer vrienden gemaakt in het feedback topic zie ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kerel, daar kan ik echt niet mee zitten hoor.![]()
helse bevlalingen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef TehRockstar het volgende:
Komt er nog wat boeiends op TV vanavond?
Daarnet was paul de leeuw op tvquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ja gek, zie je haar aan dat kind trekkenquote:
Om 23:25 op RTL4 Max in alle Staten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef TehRockstar het volgende:
Met die mongool die niet wou springenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarnet was paul de leeuw op tvwas wel weer lache
Met dat schreeuwende wijf.quote:
Jah haha, die gast vind ik wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Met die mongool die niet wou springen![]()
Geweldig om te zien jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah haha, die gast vind ik wel leuk eigenlijkhoe hij steeds kijkt als hij iets tegen hem zegt
![]()
keizersnee, serieus, eicht wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek, zie je haar aan dat kind trekken![]()
Waarom kijk je er dan ook naar als je het zo'n vaag programma vind?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
keizersnee, serieus, eicht wel.
Haha nog 1 uur 40 minuten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
Blegh, ik verveel me het pleures. Kan het niet alvast morgen zijn?
Zo, op naar de kroeg dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
Ik zit al een tijdje aan de dubbele vodka colaGa zo alleen uit denk ik
Zit al weken thuis en dat gezeik met die ruzie schiet alweer helemaal niet op...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
Ik zit al een tijdje aan de dubbele vodka colaGa zo alleen uit denk ik
Zit al weken thuis en dat gezeik met die ruzie schiet alweer helemaal niet op...
Dat besef ik me ook ineens...quote:
Ik kom de rest daar wel tegen, maar ik heb nog steeds half ruzie met die ene gast. Ik zie wel hoe t gaat danquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat besef ik me ook ineens...![]()
Neuh ik blijf thuis vanavond, vorige week al te goed gefeest. In scoringspositie vanavond?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kom de rest daar wel tegen, maar ik heb nog steeds half ruzie met die ene gast. Ik zie wel hoe t gaat dan![]()
Jij ook al uit in de eentje J?
Ik ben niet zo van de kroegen, helaasquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kroegen, helaasHeb liever een niet al te grote discotheek. In Noordwijk (vlakbij) heb er een stuk of 8 naast elkaar zitten
Ik post morgen wel een foto ofzo
Scoringspositie? Ik weet t nog zo net niet, qua alcohol gaat het nu al aardig de goeie kant uit in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh ik blijf thuis vanavond, vorige week al te goed gefeest. In scoringspositie vanavond?![]()
Wheheheh heeft je zusje geen leuke vriendinnen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Scoringspositie? Ik weet t nog zo net niet, qua alcohol gaat het nu al aardig de goeie kant uit in ieder gevalMaar eigenlijk moet ik best wel nodig naar de kapper.. Het zal wel een of ander 16 jarig meisje worden ofzo
![]()
Niet bepaaldquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wheheheh heeft je zusje geen leuke vriendinnen?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet bepaaldVooral veel net wat te dikke figuren, maar dat heb je daar in Katwijk vrij regelmatig
Ik ken zelf wel genoeg leuke dames hoor. Eventueel zou ik mn broertje even kunnen vragen of hij nog wat chicks kent, maar dat zal wel weer lomp overkomen
Al die breezerchicks blijven maar eten he.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet bepaaldVooral veel net wat te dikke figuren, maar dat heb je daar in Katwijk vrij regelmatig
Ik ken zelf wel genoeg leuke dames hoor. Eventueel zou ik mn broertje even kunnen vragen of hij nog wat chicks kent, maar dat zal wel weer lomp overkomen
Nah het zijn dan weer geen breezerchicks gelukkig: pfieuw.. Maar toch, ik ga er niet verder over vertellen want: everything I see can, and will be, used against me!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Al die breezerchicks blijven maar eten he.
Ik ga pas over dik een half uur weg, begin inmiddels aardig aangeschoten te rakenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Anyway, have fun!Ik ga ff biertje pakken beneden.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
Hij heeft Nightmare Before Christmas gehuurd.![]()
Ik post anders wel een foto (zonder toestemmingquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek wanneer komt er weer eens een vet "mijn zusje is een breezer" topic mét naaktfoto's ?
Je mag 3 keer radenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
Niet slecht, maar wie ist ?
Ja hoor, hoe moet ik die foto gemaakt hebben danquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
Imberr ?
Dan heb ik toch iets van: je moest eens weten... Maar dat is dan ook vrij logisch als je iemand al vanaf zijn/haar geboorte kentquote:
Laten we dat vooral zo houdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
Euh, ik heb ook niet zo heel veel aan je zusje.
ah een heuamaux dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of ze moet een piem0l hebben.
Doe maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ah een heuamaux dus
@Jaguarized, ik doe wel ff via mail
Het waren niet eens foto's van mezelf, ook geen naaktfoto's overigens. Gewone foto's van mn zusje omdat ze zo bleven zeuren. Imberr: help mequote:
Jaja dat risisco loop je he als je zomaar wegloopt in de slowchatquote:
opnieuw posten die handelquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het waren niet eens foto's van mezelf, ook geen naaktfoto's overigens. Gewone foto's van mn zusje omdat ze zo bleven zeuren. Imberr: help me
Ik doe ook meisjes hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ah een heuamaux dus
@Jaguarized, ik doe wel ff via mail
Heb je Karin trouwens een internetverbod opgelegd na 11 uur?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het waren niet eens foto's van mezelf, ook geen naaktfoto's overigens. Gewone foto's van mn zusje omdat ze zo bleven zeuren. Imberr: help me
ik was moe..quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaja dat risisco loop je he als je zomaar wegloopt in de slowchat
Die is niet hier trouwens, en ik ben zo ook pleittequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je Karin trouwens een internetverbod opgelegd na 11 uur?![]()
Sorry, geen tijd. vraag maar aan TehRockstar, het komt van xs.to, heb ff geen zin om te zoeken: sorryquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
opnieuw posten die handel![]()
![]()
![]()
anders mag je ook wel leuke foto's van jezelf posten![]()
Oh ja, nog 10 minuten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is niet hier trouwens, en ik ben zo ook pleitte
Nee joh, dat is de functie 'kaders' die mn telefoon standaard heeft: gaaf hequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
@Giz, heb je die tweede gefotoshopt?
Nee nu, mn glas is leegquote:
Whehehee....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee joh, dat is de functie 'kaders' die mn telefoon standaard heeft: gaaf he
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee nu, mn glas is leeg![]()
Succes met die foto's nog allemaal en: laat me met rust daarover wil je
.
Veel plezier man! Morgen verslagje he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee nu, mn glas is leeg![]()
Succes met die foto's nog allemaal en: laat me met rust daarover wil je
.
Moet je AUdioslave luisterenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:21 schreef Imberr het volgende:
ik heb helemaal geen leuke muziek hier
(hier is: op men kamer waar k alleen domme cd's heb en t geluid van men pc t niet doet en ik dus geen leuke muziek kan luisteren)
heb ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je AUdioslave luisteren
ik ookquote:
koop boxen dan ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:21 schreef Imberr het volgende:
ik heb helemaal geen leuke muziek hier
(hier is: op men kamer waar k alleen domme cd's heb en t geluid van men pc t niet doet en ik dus geen leuke muziek kan luisteren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Audioslave - Be Yourselfquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je AUdioslave luisteren
okeequote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Jij hebt gewoon een andere muzieksmaak.quote:
ja, een niet-depressiefmakende muzieksmaakquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een andere muzieksmaak.
Ik weet niet of ik nu nog durf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin.. is iets met de geluidskaart ofzo
[..]
ja puik he![]()
ik zei puik![]()
Ik heb er niet eens een cd van....quote:
ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog durf.
Zullen we het erop wagen?quote:
Ik heb alle 2 de CD's van hunquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens een cd van....![]()
Je zat in meerdere topics?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik die 30k wil halen moet ik wel even opschieten zie ik
even mijn oude niveau halen
okiequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zullen we het erop wagen?
*verveel*
quote:
Massive Attack heb ik dan wel weer 2 of 3 cd's van.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb alle 2 de CD's van hun
Audioslave en Out of exile
Echt goeie cd's !
Wat een feest.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
okie![]()
*doet ook verveel*
[..]
hihi
![]()
![]()
Meisjes zijn lief.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
B is stiekum verliefd op Imberr
Ja en 2 schermenquote:
Pfff... Ik verveel me nooit met Imberr in de buurt, hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een feest.
Bupatih, doe jij mee?
Wat lach je lief.quote:
Nu 1 woord maar wel pure kwaliteit?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en 2 schermen
Maar vroeger poste ik maar 1 zin en dat doe ik nu niet meer
alleen nog naar kwaliteit !
Kijk uit, straks verveelt ze zich niet meer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff... Ik verveel me nooit met Imberr in de buurt, hoor.
[..]
Wat lach je lief..
Hihi.
Nu doe ik het zelf ook.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff... Ik verveel me nooit met Imberr in de buurt, hoor.
[..]
Wat lach je lief..
Hihi.
Nu doe ik het zelf ook.![]()
Nee hele zinnen zelfquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu 1 woord maar wel pure kwaliteit?
Imberr lekker ding.quote:
Schattigquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Wat je zegt ben je zelf.. Puh!!
jij bent ook liev heurquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Wat je zegt ben je zelf.. Puh!!
quote:
Wtf? Niet zo agressief vent.quote:
Echt woar?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij bent ook liev heur![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Je mag niet aan Imberr komen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wtf? Niet zo agressief vent.![]()
Jaja nu ineens terugkrabbelen he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag niet aan Imberr komen..
Imberr
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Kga niet zo veel moeite doen voor een meisje dat er net gemiddeld uit ziet.![]()
Ze ziet er niet net gemiddeld uit, lamlulquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Kga niet zo veel moeite doen voor een meisje dat er net gemiddeld uit ziet.![]()
relbui
Zou je wel met mij de liefde willen bedrijven?quote:
Limburg reeks?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey B de Limburg reeks komt binnekort terug in ONZ
Daar komt Imberr ook vandaan
met jou altijdquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou je wel met mij de liefde willen bedrijven?
Geen nieuwe reeksen in ONZ.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey B de Limburg reeks komt binnekort terug in ONZ
Daar komt Imberr ook vandaag
Ja je had er zelf 2quote:
Altijd. Daar word je op den duur best wel moe van, gekkiequote:
tijd voor een er gaat niks boven groningen reeks ?quote:
met pauzes tussendoor danquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd. Daar word je op den duur best wel moe van, gekkie![]()
![]()
Maar dit is een terug keerdere reeks veel beter dan BeF ! ...quote:
Ja, best wel hequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd. Daar word je op den duur best wel moe van, gekkie![]()
![]()
Weg?quote:
die was al, ergens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
tijd voor een er gaat niks boven groningen reeks ?
Ach man, word ik helemaal buitengesloten terwijl ik diegene was die de knoop durfde door te hakken.quote:
Denk niet dat het lang zal blijven bestaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dit is een terug keerdere reeks veel beter dan BeF ! ...
Hij moet gewoon terug komen was een groot succes !
Hela.quote:
dat weet ik ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe Bupatih eruitziet.
omg omg omg omg omg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens zo'n filmpje gezien van zo'n vrouw die ..
laat maar![]()
![]()
Ik wel !quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe Bupatih eruitziet.
Gewoon zak over de kop en....quote:
Zo moeilijk is het trouwens niet om jou foto's te vinden als ze nou gewoon effe zoekenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron:
http://www.lightanddark.net/images/Junky.jpg
![]()
Heb 'm weggehaald. Net als de foto's in m'n fotoboek!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hebben ze hem gejoept!
Hupsen maar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zak over de kop en....
Goed manquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Aantal posts: 29999 (gemiddeld 60 per dag)
Dit is hem dan ! Bier voor iedereen !
Ik voorspelde hem om 23:55 en dan doe ik dat ook
Lolleromfgquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron:
http://www.lightanddark.net/images/Junky.jpg
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Aantal posts: 29999 (gemiddeld 60 per dag)
Dit is hem dan ! Bier voor iedereen !
Ik voorspelde hem om 23:55 en dan doe ik dat ook
Da's geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het trouwens niet om jou foto's te vinden als ze nou gewoon effe zoeken![]()
Colaquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* geeft cola/pils aan Imberr ze mag kiezen
pils dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* geeft cola/pils aan Imberr ze mag kiezen
Ik weet er zo nog 1tje in het klein te vindenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op de vraag.
En de foto's zijn niet meer terug te vinden, als het goed is.![]()
Best welquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
30000 post in nog geen anderhalf jaar gaat wel hard zeg
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op de vraag.
En de foto's zijn niet meer terug te vinden, als het goed is.![]()
Wtf? Waar dan?quote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En jij ook want je hebt net nog in dat topic gepost![]()
In show staat je kop geplakt op 1 van die poppetjes in de op maarja dan moeten ze nog raden welke jij bentquote:
in de op van de showchat ofzo?quote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik weet er zo nog 1tje in het klein te vinden![]()
En jij ook want je hebt net nog in dat topic gepost![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In show staat je kop geplakt op 1 van die poppetjes in de op maarja dan moeten ze nog raden welke jij bent![]()
Maar die OP gebruiken we allang niet meer.quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
in de op van de showchat ofzo?![]()
edit: ja dus![]()
Die op gebruiken we nog welquote:Op zondag 18 september 2005 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Maar die OP gebruiken we allang niet meer.
En hoe ik er daar met mijn kop op sta is niet serieus te nemen.
Oh ja.quote:Op zondag 18 september 2005 00:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die op gebruiken we nog wel
Van dat strand enzo daar sta jij ook op![]()
Ik ookquote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef Bupatih het volgende:
Wie opent er een nieuw topic?
Ik ben lui
Dat mag helemaal nietquote:Op zondag 18 september 2005 00:15 schreef Bupatih het volgende:
Is er al een nieuwe?
Anders gaan wij gewoon hier verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |