Ja, die goede, oude tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bupatih zou hebben gezegd dat die dienst gratis was.![]()
Ja wel vast wel maar chris en Martinuhhh enzo zijn er nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je verder ook wat nuttigs te melden dan dingen te roepen ?
Aparte manier van conversatie voeren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je verder ook wat nuttigs te melden dan dingen te roepen ?
Eigelijk, heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan jij misschien uitleggen waarom spenky en bobnl zijn geband?![]()
Eigelijk, heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan jij misschien uitleggen waarom spenky en bobnl zijn geband?![]()
Een uurtje geleden.quote:
Ok dan maar wachten totdat ze terug zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel vast wel maar chris en Martinuhhh enzo zijn er niet![]()
Hmm ok omdat Yvonne altijd banmeldingen doet zonder opgaaf van reden.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
waarom heb je zo talpa in je ava en sig?
Achja zo was ik vroeger ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aparte manier van conversatie voeren.
Dankje!quote:
Haha is goed, ik ben erg benieuwd!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Kut mijn muis is leeg
Ik ben even er een uurtjes tussenuit
En J ik doe mijn 30 000ste post op 23:55 om te kijken als hij dan ook bij de stats staat
tot dalijk
was geen compliment, je bent gewoon een nerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dankje!![]()
![]()
[..]
Haha is goed, ik ben erg benieuwd!
Kerel, daar kan ik echt niet mee zitten hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
was geen compliment, je bent gewoon een nerd![]()
Je hebt weer vrienden gemaakt in het feedback topic zie ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kerel, daar kan ik echt niet mee zitten hoor.![]()
helse bevlalingen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef TehRockstar het volgende:
Komt er nog wat boeiends op TV vanavond?
Daarnet was paul de leeuw op tvquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ja gek, zie je haar aan dat kind trekkenquote:
Om 23:25 op RTL4 Max in alle Staten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef TehRockstar het volgende:
Met die mongool die niet wou springenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarnet was paul de leeuw op tvwas wel weer lache
Met dat schreeuwende wijf.quote:
Jah haha, die gast vind ik wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Met die mongool die niet wou springen![]()
Geweldig om te zien jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah haha, die gast vind ik wel leuk eigenlijkhoe hij steeds kijkt als hij iets tegen hem zegt
![]()
keizersnee, serieus, eicht wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek, zie je haar aan dat kind trekken![]()
Waarom kijk je er dan ook naar als je het zo'n vaag programma vind?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
keizersnee, serieus, eicht wel.
Haha nog 1 uur 40 minuten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
Blegh, ik verveel me het pleures. Kan het niet alvast morgen zijn?
Zo, op naar de kroeg dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
Ik zit al een tijdje aan de dubbele vodka colaGa zo alleen uit denk ik
Zit al weken thuis en dat gezeik met die ruzie schiet alweer helemaal niet op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |