om half 9 ben ik al een halfuur op school waarvan 25 min. in de lesquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach we hebben tot maandag half 9 dan moeten de meesten naar school
In vorm doe ik zelf 130 post in een klein anderhalf uurquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht alleen je moest er 130 ofzo vandaag....En nu 70 dus je hebt nog maar 60 gemaakt.
Ow ja jullie school begint al om 8.05 ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
om half 9 ben ik al een halfuur op school waarvan 25 min. in de les
Letterlijk.quote:navond lief kom je morgn nog? kheb t ijs klaarliggen
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In vorm doe ik zelf 130 post in een klein anderhalf uur
Maar vandaag doe ik het rustig aan
Hoiquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef Brechtje het volgende:
Hoi
Vroeger fokte ik gewoon met 2 schermen en dan had ik in een halfuur al al mijn post gedaan die ik wilde.quote:
Ik zit al op een aardig aantal.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger fokte ik gewoon met 2 schermen en dan had ik in een halfuur al al mijn post gedaan die ik wilde.
Als ik dat nu in vorm zou doen zo op die manier zo'n 24 uur fok dan kom ik zeker uit op 2000 post op een dag
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:37 schreef TehRockstar het volgende:
Brechtje, de ban-ongedaanmaakster.
Kan jij misschien uitleggen waarom spenky en bobnl zijn geband?quote:
Ja jij hebt ook nog wel eens van die echte fok dagen met hoge getallen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit al op een aardig aantal.
en moquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan jij misschien uitleggen waarom spenky en bobnl zijn geband?![]()
Ik heb eens 609 gehaald ergens maar volgens de stats van dolle_hond waren dat er niet meer dan 575.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook nog wel eens van die echte fok dagen met hoge getallen.
Het meeste wat ik ooit heb gehad zijn 541 post op een dag geloof ik.
Had ik 3 a 4 uur voor nodig...
Ik dacht zelf dat ik 6-- nogwat post had...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb eens 609 gehaald ergens maar volgens de stats van dolle_hond waren dat er niet meer dan 575.Vreemd want ik heb het nog goed bijgehouden omdat ik wist dat het een mooie dag zou worden....
![]()
Ik heb deze ook al eens gebruikt in BeF, daar staat toch geen straf op?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
In tegenstelling tot jou, verzin ik mijn uitspraken wél zelf, Jaguarized.
DH zegt de download om 00.00 te doen, duurt 1 minuut en dan de volgende dag posten. Nu 2x direct om 00.05.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ik 6-- nogwat post had...
Maar heb wel eens meegemaakt wilde ik precies 100 post doen en de 100ste post deed ik op 23:50
Maar op de stats had ik er 98 terwijl er in mijn profiel wel 100 waren bijgeschreven
Volgens mij heeft hij dan eerder die stats afgehaald..
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb deze ook al eens gebruikt in BeF, daar staat toch geen straf op?
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het is niet bijster origineel.
jij wel?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het is niet bijster origineel.
ik heb zo ook wel eens het gevoel dat er bij de dagcijfers minder post staan dan ik heb gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
DH zegt de download om 00.00 te doen, duurt 1 minuut en dan de volgende dag posten. Nu 2x direct om 00.05.
Mwoah soms klopt het wel maar soms heb ik dat gevoel ook. Hoe het komt weet ik niet. Soms denk ik sowieso veel gepost te hebben en dan valt het nog tegen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb zo ook wel eens het gevoel dat er bij de dagcijfers minder post staan dan ik heb gedaan.
Maar dan kan ik dat niet meer allemaal uittellen.
In je profiel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
Waar kan je dan zien hoeveel posts je hebt gedaan?
Precies dat bedoel ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah soms klopt het wel maar soms heb ik dat gevoel ook. Hoe het komt weet ik niet. Soms denk ik sowieso veel gepost te hebben en dan valt het nog tegen.
En in GC in het topic van Standen & Dagcijfers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
Waar kan je dan zien hoeveel posts je hebt gedaan?
Bupatih zou hebben gezegd dat die dienst gratis was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef TehRockstar het volgende:
Dank.
De hoer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bupatih zou hebben gezegd dat die dienst gratis was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |