Ik dacht al, dat is toch geen Gronings. Ik ken wel Chiang Mai, maar das een Thaise stad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat hij brabbelt.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat is toch geen Gronings. Ik ken wel Chiang Mai, maar das een Thaise stad.
Ja, het is geen groningsquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat is toch geen Gronings. Ik ken wel Chiang Mai, maar das een Thaise stad.
Dat zegt me tante altijd als ik daar kom.quote:
vertelquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net een keilief sms-je gekregen.
Zet es hier neer?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net een keilief sms-je gekregen.
Maak ons er dan ook niet lekker mee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
Neuh, daar is het te lief voor.
Geslacht: Manquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, ik moet hem nog ff terug smsen, dan krijgen jullie het wel te horen, nieuwsgierige aarsjes.![]()
ey mien jong, alles gout mit dai?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat zegt me tante altijd als ik daar kom.
Betekend in het Nederlands iets van ''ey mijn jongen alles goed met jou ''
Stoer dat je er voor uitkomt!quote:
Dan leek mijn vertaling er meer opquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
ey mien jong, alles gout mit dai?
Wat is er zo "quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geslacht: Man
![]()
Ben je heaumeau?
ik ben overigens gewoon hetero ...quote:
Ik denk meestal bij zinnetjes van "Ik krijg een lief smsje" dat het van jongen naar meisje gaat maar als je mijn reactie hierboven ook nog even leest zie je dat ik er totaal GEEN problemen mee heb.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er zo "" aan als hij homo is?
Oh,quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:21 schreef Ghosty het volgende:
[..]
ik ben overigens gewoon hetero ...
(ja na zulke uitspraken denken ze altijd dat je homo bent...)
(Ik zie het jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Brechtje heeft aandacht nodig op msn zie ik?
Maar je had na dat zinnetje zijn profiel bekeken, dus was die "quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk meestal bij zinnetjes van "Ik krijg een lief smsje" dat het van jongen naar meisje gaat maar als je mijn reactie hierboven ook nog even leest zie je dat ik er totaal GEEN problemen mee heb.
Ohja ik had het in een andere volgorde moeten zetten. Maak je druk zeg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je had na dat zinnetje zijn profiel bekeken, dus was die "" niet meer nodig.
Staat klaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie maakt dalijk het volgende topic ?
quote:
LO =quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
L-wattes?
Maar je zou het sms-je posten.
vast wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus TLK, gaan die 70 posts nog lukken vanavond?
L-wattes?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
L-wattes?
Maar je zou het sms-je posten.
Jewel hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus TLK, gaan die 70 posts nog lukken vanavond?
Ach we hebben tot maandag half 9 dan moeten de meesten naar schoolquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:30 schreef Imberr het volgende:
pas half 10ik dacht dat t allang 11 uur was ofzo
Dat had ik ook wel verwacht alleen je moest er 130 ofzo vandaag....En nu 70 dus je hebt nog maar 60 gemaakt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jewel hoor
makkelijk
Ik kom niet alleen in PUB hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |