OUCH!quote:
Dus als een jongen jou in een kroeg probeert te versieren heb je het te druk?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef saaw het volgende:
[..]
nja dan ben ik alsnog bijna altijd met vrienden en druk bezig met praten enzo
de meeste mensen leer ik via andere vrienden kennen, of anders als ik alleen uitga
KUT Bupatih, KUT.quote:
haha nee hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus als een jongen jou in een kroeg probeert te versieren heb je het te druk?![]()
![]()
Hmm ok.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:31 schreef saaw het volgende:
[..]
haha nee hoor
maar hij durft waarschijnlijk niet bij me te komen zitten omdat ik omringd word door gekke jongens
Even interesse.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:32 schreef saaw het volgende:
[..]
vanwaar die plotsellinge interesse trouwens?
Vooruit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
KUT Bupatih, KUT.
Wel, jij was wél mijn eerste optie. Geloof me nou! Vertrouwen is de basis van een goed huwelijk lieverd!
En nou optiefen naar je eigen subforum verrekte pauperquote:
Hebben jullie een bubbelbad?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
weetje wat ik zo ga doen
chillen in een bubbelbad![]()
Weer die jaloezie, hè.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nou optiefen naar je eigen subforum verrekte pauper
Alsjeblieft![]()
Wij hadden de keuze tussen Ja en Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hebben jullie een bubbelbad?
Kut filosoofquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer die jaloezie, hè..
Maar het is je vergeven..
neee mocht ik willenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hebben jullie een bubbelbad?
Doei doei laiverdquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef saaw het volgende:
[..]
neee mocht ik willen
maar mn buren welen laten die nou net niet thuis zijn en ik de sleutel hebben
maar het mag hoor! ze hebben gezegd dat het mochtdus gaan we zo maar even doen
doei dus
tot straks misschien
anders tot morgen![]()
Ey dat is gronnings !quote:
Laiverd is Gronnings !quote:
Haha, veel plezier!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef saaw het volgende:
[..]
neee mocht ik willen
maar mn buren welen laten die nou net niet thuis zijn en ik de sleutel hebben
maar het mag hoor! ze hebben gezegd dat het mochtdus gaan we zo maar even doen
doei dus
tot straks misschien
anders tot morgen![]()
Mijn moeder ookquote:
hoe was de bios?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK gaat vanavond op jacht naar fok missie 1 !
wedding chasers was wel een leuke filmquote:
ohja..chamellquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wedding chasers was wel een leuke film
Heb nog gelachen met Chamell.
Hij is alleen nu weer naar de kermis..
Dat valt erg mee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg, de slowchat gaat wel langzamer hè
eh?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK gaat vanavond op jacht naar fok missie 1 !
Stelletje spammerts hierquote:
Hij had het gister al gelezen in de SCquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja..chamellheb je em nog de groeten gedaan van me?
![]()
whahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij had het gister al gelezen in de SC
You wish.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En morgen fok missie 2
Mai me jong alls gout met die ?quote:
Nu in het Gronings.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mai me jong alls gout met die ?
Dat is gronningsquote:
Eeeh.....stoer?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Mên ik kom even een fles sterke drank onder pakken komen mijn ouders klagen omdat ik al het bier heb opgedronken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |