Misselijk is o.a. een teken van teveel eten.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
teveel minisaucijzenbroodjes![]()
![]()
ben nu maar overgestapt op suikerpinda's![]()
![]()
Zie Inge een paar minuten geleden.quote:
Bieren?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef saaw het volgende:
tudududududuuuu
wat zal ik eens gaan doen vanavond?
Andere vermakenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef saaw het volgende:
tudududududuuuu
wat zal ik eens gaan doen vanavond?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Hé, er heeft iemand onder mijn account zitten posten..
HET GORE LEF!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Tuurlijk jongen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Ik geef veel liever mijn hart aan jou dan zo'n beertje, Trin.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:04 schreef -Trinity- het volgende:
Bupa, wil jij een beertje voor mij winnen op de kermis?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geef veel liever mijn hart aan jou dan zo'n beertje, Trin.
Daarom kom ik er ook even mee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef saaw het volgende:
[..]
had ik zelf noooit op kunnen komen
Dat zei Trinity ook tegen mij gisteravond.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:11 schreef Renesite het volgende:
You wish I were your bitch.
Hillegom station dan, vanavond nogquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geef veel liever mijn hart aan jou dan zo'n beertje, Trin.
Dat is 2 uur en 4 minuten met de trein, grapjas.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hillegom station dan, vanavond nog.
allebeiquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg saaw, even een vraagje he. Laat jij je versieren of versier je zelf?
In welk gehucht woon jij dan ergens?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is 2 uur en 4 minuten met de trein, grapjas.
En wijs je snel af?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef saaw het volgende:
[..]
allebei
hangt van de jongen in kwestie af, als hij kennelijk zelf niet durft, of als ik zin heb om heel enthousiast te doen, dan val ik zelf wel aan
versierd worden is leukmaar zelf versieren ook
![]()
hoezo?
Dat mag ik niet zeggen in verband met mijn veiligheid.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In welk gehucht woon jij dan ergens?
Groningen - Hillegom is verder, dus het is niet vanzelfsprekend dat Bups in een gehucht woont.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In welk gehucht woon jij dan ergens?
You wish I were your fan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen in verband met mijn veiligheid.
Anders komen al die fans naar mijn woonplaats toe alsof het een bedevaartsoord is.
Kvt. Ken je geen mensen in mijn omgeving die op jou lijken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is 2 uur en 4 minuten met de trein, grapjas.
Kvt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kvt. Ken je geen mensen in mijn omgeving die op jou lijken?
?quote:Ken je geen mensen in mijn omgeving die op jou lijken?
Hey er zit weer iemand onder je account te posten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen in verband met mijn veiligheid.
Anders komen al die fans naar mijn woonplaats toe alsof het een bedevaartsoord is.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over jou.
Oh. Dus ik was niet eens je eerste keus voor vanavond?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
Het is een complot. Iedereen heeft het opeens druk vanavond om niet met mij mee te kunnen!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
Het is een complot. Iedereen heeft het opeens druk vanavond om niet met mij mee te kunnen!
niet echtquote:
Jawel, maar daarna heb ik nog een tal van andere mensen geprobeerd, en die kunnen/willen ook nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Dus ik was niet eens je eerste keus voor vanavond?
[afbeelding]
Domper knul.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
neeheeeee!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
En in een kroeg?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef saaw het volgende:
[..]
niet echt
maar ga ook niet zomaar met iedereen
maar ik ga meestal gewoon met vrienden uit en als je omringd wordt door jongens als je in een concertzaal staat, wordt je toch minder snel aangesproken, geloof ik
ik weet t eigenlijk niet
Je liegt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jawel, maar daarna heb ik nog een tal van andere mensen geprobeerd, en die kunnen/willen ook niet.
Wát zag ze?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
neeheeeee!!!!!!!!!!!
Ze zag ineens het ligt en zag daar een jonge god genaamd Bu P Atih!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |