Een prachtig moment.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:56 schreef saaw het volgende:
[..]
vind ik leuk van je
mooi gebaar
mag ik je dan nu als blijk van waardering op een boot naar Polen zetten?
De erkenning van je (verborgen) mankementen is juist een teken van kracht.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig vertoon ik nog geen mankementen.
![]()
Ik ook niet, kennelijk is het te rustig in ONZ om daar aan het werk te gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
ik doe niet eens moeite om de posts van Buppie te lezen nu
Daar gaat u de fout in, lieve Imberr.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
Dan maar geen teken van kracht.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De erkenning van je (verborgen) mankementen is juist een teken van kracht.
Moet je is doen, is soms nog best leukquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
Ik lees ze vluchtigquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet, kennelijk is het te rustig in ONZ om daar aan het werk te gaan.
Het ontkennen danwel negeren van uw kracht geeft aan hoe zwak u in feite bent.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan maar geen teken van kracht.![]()
Wij zouden eens dit soort hoogstaande posts moeten gaan fabriceren in ONZ, wordt je meteen vreemd aangekeken.quote:
Amegossie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ontkennen danwel negeren van uw kracht geeft aan hoe zwak u in feite bent.
Vluchtige spoed is zelden goed.quote:
het wordt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij zouden eens dit soort hoogstaande posts moeten gaan fabriceren in ONZ, wordt je meteen vreemd aangekeken.
Wat mis ik nu dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vluchtige spoed is zelden goed.
En in dit geval is het erg jammer.
Mensen die je vreemd aankijken zijn mensen die bang zijn voor iets wat afwijkt van de norm.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij zouden eens dit soort hoogstaande posts moeten gaan fabriceren in ONZ, wordt je meteen vreemd aangekeken.
Wat je op dit moment mist?quote:
Wil je trouwen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat je op dit moment mist?
Liefde, Renesite. Liefde.
Liefde vervult de mens met allerlei immateriële zaken die zijn/haar leven weer meer zin kunnen geven. Keer je dus nooit ofte nimmer af voor de liefde van iemand anders!
Heeft dat zin dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft iemand al een topicreport geplaatst?
Kan ie zichzelf wegsturen. Vraag me af van wat voor website Bupatih dit allemaal heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeft dat zin dan?
Plaatsvervangende Moderator is al aanwezig.
Liekt me logisch.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan ie zichzelf wegsturen. Vraag me af van wat voor website Bupatih dit allemaal heeft.
Heb ik vanmiddag al opquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:07 schreef saaw het volgende:
ik was er bij het maken vna mijn nasi van uit gegaan dat de helft zou aanbranden
is niet gebeurd dus ik heb eten over
iemand een hapje nasi?
ik ga nu eten iig, smakelijk
Ik pluk mijn wijsheden niet van een website, Jaguarized.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan ie zichzelf wegsturen. Vraag me af van wat voor website Bupatih dit allemaal heeft.
Als u van tevoren denkt dat iets gedoemd is om te mislukken, maar het mislukt niet is de euforie achteraf alleen maar groter.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:07 schreef saaw het volgende:
ik was er bij het maken vna mijn nasi van uit gegaan dat de helft zou aanbranden
is niet gebeurd dus ik heb eten over
iemand een hapje nasi?
ik ga nu eten iig, smakelijk
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik pluk mijn wijsheden niet van een website, Jaguarized.
Die uitspraken ontstaan en bloeien op onder mijn eigen hersenpan.
Wie niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Duh.
Kan ik ook wel, dom lullen
enquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
Mijn welgemeende en goed bedoelde adviezen afdoen als iets doms is een teken van jaloezie.
En jaloezie siert de mens niet.
quote:Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
Mijn welgemeende en goed bedoelde adviezen afdoen als iets doms is een teken van jaloezie.
En jaloezie siert de mens niet.
haha leukquote:
Wees gerust. U kunt nou eenmaal niet alles weten.quote:
Sta open voor mijn raad en u zal spoedig inzien dat er niks irritants aan is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
enne Bupatih wat doe je irritant?![]()
Ik hoef niet alles te weten, maar dit zou ik wel graag uitgelegd zien worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wees gerust. U kunt nou eenmaal niet alles weten.
Uitgelegd is met een 'd'.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik hoef niet alles te weten, maar dit zou ik wel graag uitgelegt zien worden.
hoiquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef Casparovvv het volgende:
Een goede avond!
Niet goed is niet altijd foutquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:28 schreef Lizz-n het volgende:
fout
Dat wilde ik wel weten, bedankt daarvoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uitgelegd is met een 'd'.
Of wilde u dat ook niet weten?
Oke, duidelijkquote:Afijn, wat snapt u niet aan de twee quotes? Het is even simpel als een met bloed doordrenkte Russische ballerina in een Urks mannenkoor.
Uzelf begroeten is een teken van eigenliefde. U houdt van uzelf, wat aangeeft dat u tevreden bent met hoe u bent.quote:
Het was mijn fout, ik quote ipv editten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet goed is niet altijd fout
Maar fout is altijd niet goed.
gegroet, heerscher der discussiefora. U bent de enige die notie nam van mijn nederige reply's. U zijt gezegend.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uzelf begroeten is een teken van eigenliefde. U houdt van uzelf, wat aangeeft dat u tevreden bent met hoe u bent.
En dat siert u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |