quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:32 schreef Gizmore het volgende:
Ik zit al een tijdje aan de dubbele vodka colaGa zo alleen uit denk ik
Zit al weken thuis en dat gezeik met die ruzie schiet alweer helemaal niet op...
Dat besef ik me ook ineens...quote:
Ik kom de rest daar wel tegen, maar ik heb nog steeds half ruzie met die ene gast. Ik zie wel hoe t gaat danquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat besef ik me ook ineens...![]()
Neuh ik blijf thuis vanavond, vorige week al te goed gefeest. In scoringspositie vanavond?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kom de rest daar wel tegen, maar ik heb nog steeds half ruzie met die ene gast. Ik zie wel hoe t gaat dan![]()
Jij ook al uit in de eentje J?
Ik ben niet zo van de kroegen, helaasquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kroegen, helaasHeb liever een niet al te grote discotheek. In Noordwijk (vlakbij) heb er een stuk of 8 naast elkaar zitten
Ik post morgen wel een foto ofzo
Scoringspositie? Ik weet t nog zo net niet, qua alcohol gaat het nu al aardig de goeie kant uit in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh ik blijf thuis vanavond, vorige week al te goed gefeest. In scoringspositie vanavond?![]()
Wheheheh heeft je zusje geen leuke vriendinnen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Scoringspositie? Ik weet t nog zo net niet, qua alcohol gaat het nu al aardig de goeie kant uit in ieder gevalMaar eigenlijk moet ik best wel nodig naar de kapper.. Het zal wel een of ander 16 jarig meisje worden ofzo
![]()
Niet bepaaldquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wheheheh heeft je zusje geen leuke vriendinnen?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet bepaaldVooral veel net wat te dikke figuren, maar dat heb je daar in Katwijk vrij regelmatig
Ik ken zelf wel genoeg leuke dames hoor. Eventueel zou ik mn broertje even kunnen vragen of hij nog wat chicks kent, maar dat zal wel weer lomp overkomen
Al die breezerchicks blijven maar eten he.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet bepaaldVooral veel net wat te dikke figuren, maar dat heb je daar in Katwijk vrij regelmatig
Ik ken zelf wel genoeg leuke dames hoor. Eventueel zou ik mn broertje even kunnen vragen of hij nog wat chicks kent, maar dat zal wel weer lomp overkomen
Nah het zijn dan weer geen breezerchicks gelukkig: pfieuw.. Maar toch, ik ga er niet verder over vertellen want: everything I see can, and will be, used against me!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Al die breezerchicks blijven maar eten he.
Ik ga pas over dik een half uur weg, begin inmiddels aardig aangeschoten te rakenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Anyway, have fun!Ik ga ff biertje pakken beneden.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
Hij heeft Nightmare Before Christmas gehuurd.![]()
Ik post anders wel een foto (zonder toestemmingquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek wanneer komt er weer eens een vet "mijn zusje is een breezer" topic mét naaktfoto's ?
Je mag 3 keer radenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
Niet slecht, maar wie ist ?
Ja hoor, hoe moet ik die foto gemaakt hebben danquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
Imberr ?
Dan heb ik toch iets van: je moest eens weten... Maar dat is dan ook vrij logisch als je iemand al vanaf zijn/haar geboorte kentquote:
Laten we dat vooral zo houdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
Euh, ik heb ook niet zo heel veel aan je zusje.
ah een heuamaux dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of ze moet een piem0l hebben.
Doe maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ah een heuamaux dus
@Jaguarized, ik doe wel ff via mail
Het waren niet eens foto's van mezelf, ook geen naaktfoto's overigens. Gewone foto's van mn zusje omdat ze zo bleven zeuren. Imberr: help mequote:
Jaja dat risisco loop je he als je zomaar wegloopt in de slowchatquote:
opnieuw posten die handelquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het waren niet eens foto's van mezelf, ook geen naaktfoto's overigens. Gewone foto's van mn zusje omdat ze zo bleven zeuren. Imberr: help me
Ik doe ook meisjes hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ah een heuamaux dus
@Jaguarized, ik doe wel ff via mail
Heb je Karin trouwens een internetverbod opgelegd na 11 uur?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het waren niet eens foto's van mezelf, ook geen naaktfoto's overigens. Gewone foto's van mn zusje omdat ze zo bleven zeuren. Imberr: help me
ik was moe..quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaja dat risisco loop je he als je zomaar wegloopt in de slowchat
Die is niet hier trouwens, en ik ben zo ook pleittequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je Karin trouwens een internetverbod opgelegd na 11 uur?![]()
Sorry, geen tijd. vraag maar aan TehRockstar, het komt van xs.to, heb ff geen zin om te zoeken: sorryquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
opnieuw posten die handel![]()
![]()
![]()
anders mag je ook wel leuke foto's van jezelf posten![]()
Oh ja, nog 10 minuten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is niet hier trouwens, en ik ben zo ook pleitte
Nee joh, dat is de functie 'kaders' die mn telefoon standaard heeft: gaaf hequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
@Giz, heb je die tweede gefotoshopt?
Nee nu, mn glas is leegquote:
Whehehee....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee joh, dat is de functie 'kaders' die mn telefoon standaard heeft: gaaf he
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee nu, mn glas is leeg![]()
Succes met die foto's nog allemaal en: laat me met rust daarover wil je
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |