Veel plezier man! Morgen verslagje he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee nu, mn glas is leeg![]()
Succes met die foto's nog allemaal en: laat me met rust daarover wil je
.
Moet je AUdioslave luisterenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:21 schreef Imberr het volgende:
ik heb helemaal geen leuke muziek hier
(hier is: op men kamer waar k alleen domme cd's heb en t geluid van men pc t niet doet en ik dus geen leuke muziek kan luisteren)
heb ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je AUdioslave luisteren
ik ookquote:
koop boxen dan ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:21 schreef Imberr het volgende:
ik heb helemaal geen leuke muziek hier
(hier is: op men kamer waar k alleen domme cd's heb en t geluid van men pc t niet doet en ik dus geen leuke muziek kan luisteren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Audioslave - Be Yourselfquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je AUdioslave luisteren
okeequote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:25 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Jij hebt gewoon een andere muzieksmaak.quote:
ja, een niet-depressiefmakende muzieksmaakquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een andere muzieksmaak.
Ik weet niet of ik nu nog durf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin.. is iets met de geluidskaart ofzo
[..]
ja puik he![]()
ik zei puik![]()
Ik heb er niet eens een cd van....quote:
ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog durf.
Zullen we het erop wagen?quote:
Ik heb alle 2 de CD's van hunquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens een cd van....![]()
Je zat in meerdere topics?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik die 30k wil halen moet ik wel even opschieten zie ik
even mijn oude niveau halen
okiequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zullen we het erop wagen?
*verveel*
quote:
Massive Attack heb ik dan wel weer 2 of 3 cd's van.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb alle 2 de CD's van hun
Audioslave en Out of exile
Echt goeie cd's !
Wat een feest.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
okie![]()
*doet ook verveel*
[..]
hihi
![]()
![]()
Meisjes zijn lief.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
B is stiekum verliefd op Imberr
Ja en 2 schermenquote:
Pfff... Ik verveel me nooit met Imberr in de buurt, hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een feest.
Bupatih, doe jij mee?
Wat lach je lief.quote:
Nu 1 woord maar wel pure kwaliteit?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en 2 schermen
Maar vroeger poste ik maar 1 zin en dat doe ik nu niet meer
alleen nog naar kwaliteit !
Kijk uit, straks verveelt ze zich niet meer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff... Ik verveel me nooit met Imberr in de buurt, hoor.
[..]
Wat lach je lief..
Hihi.
Nu doe ik het zelf ook.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff... Ik verveel me nooit met Imberr in de buurt, hoor.
[..]
Wat lach je lief..
Hihi.
Nu doe ik het zelf ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |