die was al, ergens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
tijd voor een er gaat niks boven groningen reeks ?
Ach man, word ik helemaal buitengesloten terwijl ik diegene was die de knoop durfde door te hakken.quote:
Denk niet dat het lang zal blijven bestaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dit is een terug keerdere reeks veel beter dan BeF ! ...
Hij moet gewoon terug komen was een groot succes !
Hela.quote:
dat weet ik ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe Bupatih eruitziet.
omg omg omg omg omg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens zo'n filmpje gezien van zo'n vrouw die ..
laat maar![]()
![]()
Ik wel !quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe Bupatih eruitziet.
Gewoon zak over de kop en....quote:
Zo moeilijk is het trouwens niet om jou foto's te vinden als ze nou gewoon effe zoekenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron:
http://www.lightanddark.net/images/Junky.jpg
![]()
Heb 'm weggehaald. Net als de foto's in m'n fotoboek!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hebben ze hem gejoept!
Hupsen maar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zak over de kop en....
Goed manquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Aantal posts: 29999 (gemiddeld 60 per dag)
Dit is hem dan ! Bier voor iedereen !
Ik voorspelde hem om 23:55 en dan doe ik dat ook
Lolleromfgquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron:
http://www.lightanddark.net/images/Junky.jpg
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Aantal posts: 29999 (gemiddeld 60 per dag)
Dit is hem dan ! Bier voor iedereen !
Ik voorspelde hem om 23:55 en dan doe ik dat ook
Da's geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het trouwens niet om jou foto's te vinden als ze nou gewoon effe zoeken![]()
Colaquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* geeft cola/pils aan Imberr ze mag kiezen
pils dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* geeft cola/pils aan Imberr ze mag kiezen
Ik weet er zo nog 1tje in het klein te vindenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op de vraag.
En de foto's zijn niet meer terug te vinden, als het goed is.![]()
Best welquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
30000 post in nog geen anderhalf jaar gaat wel hard zeg
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op de vraag.
En de foto's zijn niet meer terug te vinden, als het goed is.![]()
Wtf? Waar dan?quote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En jij ook want je hebt net nog in dat topic gepost![]()
In show staat je kop geplakt op 1 van die poppetjes in de op maarja dan moeten ze nog raden welke jij bentquote:
in de op van de showchat ofzo?quote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik weet er zo nog 1tje in het klein te vinden![]()
En jij ook want je hebt net nog in dat topic gepost![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In show staat je kop geplakt op 1 van die poppetjes in de op maarja dan moeten ze nog raden welke jij bent![]()
Maar die OP gebruiken we allang niet meer.quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
in de op van de showchat ofzo?![]()
edit: ja dus![]()
Die op gebruiken we nog welquote:Op zondag 18 september 2005 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Maar die OP gebruiken we allang niet meer.
En hoe ik er daar met mijn kop op sta is niet serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |