Oh fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:11 schreef yvonne het volgende:
Oh, Du_ke, dit gaat je een vermelding opleveren
Niet verder vertellen:quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef McCarthy het volgende:he yvonne, hoe staat het met mijn notes? Toen ik op de basisschool zat keek ik per ongeluk eens in de beoordeling van de meester en daar stond dat ik een hele intelligente jongen was met veel kennis van zaken.
Ben benieuwd of ik nu ook zoiets heb.
Nou loopt Danny weer 5 euro mis, sizzler. Daar zal ie niet blij mee zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet verder vertellen:
[[url=http://www.loadpix.com/files/t-bf0a1739.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, dat denk ik ook, ik denk dat Sizzler daar regelmatig hard om moet huilen,quote:Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef McCarthy het volgende:
ik denk trouwens dat sizzler met jou ook wel een hartig woordje wil spreken over het wegjagen van een groot deel van de pol user base, yvonne
Ben jij nu een moderator aan het uitdagen om te lekkenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:09 schreef McCarthy het volgende:
he sizzler, publiceer dat ook effe
je krijgt mail
En dat komt allemaal omdat je op een Regenboogschool hebt gezeten?quote:
Wat een leuk topicquote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ach, misschien bespaart sizzler Fok! wel een rechtszaak: Tweakers.net post
Nu zijn de rapen gaar, daar hebben ze Sizzlers faux pas ook al doorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:33 schreef McCarthy het volgende:
en dan hier je leven slijten
http://fokdiscussie.6.forumer.com/
wat heeft ie dan nog meer gefliktquote:Op donderdag 1 september 2005 17:58 schreef yvonne het volgende:
Tssja sorry, ik kan je niet altijd de hand boven het hoofd blijven houden..
Ach kind, breek me de bek niet open, maar dat houd ik netjes achter de schermen.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat heeft ie dan nog meer geflikt![]()
Hoe dan ook een boeiende discussie.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach kind, breek me de bek niet open, maar dat houd ik netjes achter de schermen.
Je laat het om die te openbaren!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef Pool het volgende:
Hm, in vergelijking tot die van Speedfreak vallen deze notes nog wel mee.
Probeer je het nu weer?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:44 schreef McCarthy het volgende:
wat is je email adres pool?
Ik heb uit protest geen openbare e-mail op fok!, omdat ze het verdommen mij binnen een maand het adres Pool@fok.nl te bezorgen. Zo ga je niet met moderators om en wat mij betreft verdient dit een item op dat beschouwende forum.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:44 schreef McCarthy het volgende:
wat is je email adres pool?
Je wil via mij het crewforum rippen he.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef McCarthy het volgende:
je kan toch mijn e-mail achterhalen, je hebt toch prive email.
Bij McC kan je gerust je hart luchten. ik heb een diploma trauma begeleiding.
Doe niet zo kinderachtig mens, als ie een traytje Leffe laat bezorgen is alles weer vergeven en vergeten.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:58 schreef yvonne het volgende:
Tssja sorry, ik kan je niet altijd de hand boven het hoofd blijven houden..
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet verder vertellen:
Nu je er toch bent, kan je dan even op je reacties in Minister Veerman ontvangt zelf 190.000 euro subsidies letten?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet verder vertellen:
Als je in POL vraagt om de titel van een NWS-topique aan te passen, dan zal de ONZ-moderator dat maar doen he.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef McCarthy het volgende:
Scheepbouwer: "Het is hier geen sociale werkplaats"
titel moet zijn
Scheepbouwer: "het is hier geen sociale werkplaats"
Begin van een uitgesproken zin begint weer met een hoofdletter, toch?!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef McCarthy het volgende:
Scheepbouwer: "Het is hier geen sociale werkplaats"
titel moet zijn
Scheepbouwer: "het is hier geen sociale werkplaats"
Er stond eerst helemaal niets achter 'Scheepbouwer:' Alles tussen aanhalingstekens heb ik toegevoegd, inderdaad beginnend met hoofdletter.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Begin van een uitgesproken zin begint weer met een hoofdletter, toch?!Je had het dus goed.
Bemoei je er niet mee wil jequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:48 schreef McCarthy het volgende:
sidekick doet eindelijk eens iets goeds
plusje achter zijn naam
Het leek erop dat je het wilde hebben over de plunderingen aangezien de hele OP daarover ging.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:47 schreef Tobbes het volgende:
Sidekick, ik ben het niet eens met het slotje op Amerika bewijst weer eens dat het een ontwikkelingslang is.
In de topics waarin jij naar linkt gaat het over het nieuws an sich, DAT is pas weinig discussievoer; aangezien het allemaal feiten zijn. Ik wilde in het genoemde topic weten of anderen Amerika ook als ontwikkelingsland zien.
Misschien is de OP in dat geval wat karig; maar zeg dat dan.
ze stalkt me, heel vervelend, mailtjes en zo waarin ze pretendeerd een lekker wijf te zijnquote:
Waanbeelden enzo....quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze stalkt me, heel vervelend, mailtjes en zo waarin ze pretendeerd een lekker wijf te zijn
goed planquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef Sidekick het volgende:
O, maar om Yvonne te stangen zou ik het natuurlijk wel kunnen sluiten.
he dat zou vervelend zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:17 schreef Tobbes het volgende:
Misschien krijgt ze van woede dan eindelijk die hartaanval
Dat gebeurt al dagelijks overal op FOK! met je hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef McCarthy het volgende:
je ze heeft het hoog in de bol.
nou wil ze mij ook nog eens publiekelijk af laten maken door dat tuig in KLB.
schande
Doe maar niet, daar moet je voor kunnen spellenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef McCarthy het volgende:
eh sizzler: wis dat topic maar meteen. Zijn we er van af
ik ga het wel eens opnieuw doen
volgend jaar of zo.
of anders een column op de FP
Heb jij geen andere prioriteiten?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef McCarthy het volgende:
dan laat ik er wel even een spellingscheck over heen gaan
duh
En dan weer een "hartig gesprek" achter de schermen met mevrouw Heineken? Nee dank jequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef McCarthy het volgende:
he sizzler kan jij hem effe sluiten
[...]
hoe was het?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
En dan weer een "hartig gesprek" achter de schermen met mevrouw Heineken? Nee dank je![]()
Niemand kwaad doen maar wel alle zwartjes de grens over willen schoppenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:24 schreef McCarthy het volgende:
sizzler je bent een held,
maar zou je mijn quote effe willen wissen.
ik ben gewoon een aardige poller die niemand kwaad doet dus waarom iedereen zo op mij zit te kankeren snap ik niet en is gewoon onrechtvaardig.
Ik kom alleen maar op voor de rechten van de belastingbetalers.
Als je van dominante vrouwen houdt: wel lekker.quote:
Wat ergquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:38 schreef McCarthy het volgende:
eh yvonne, als jij dat topic niet sluit post ik nooit meer een topic op FOK
quote:
Heb ik dat ooit geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..], probeer jij ooit nog maar eens een vervroegde unban van me te krijgen
Maar ik moet zo ontzettend lachen, dat doet je toch ook goed?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:38 schreef McCarthy het volgende:
eh yvonne, als jij dat topic niet sluit post ik nooit meer een topic op FOK
Je hebt me gemaildquote:
Ja, omdat ik na 4 maanden nog steeds niet ubanned was terwijl ik maar 1 maand gebanned was. En die hele ban sloeg nergens opquote:
CDU wint in NRW en Schröder geeft opquote:Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
oke dan ga k ff opnieuw speuren
dank jequote:Op maandag 5 september 2005 12:07 schreef freako het volgende:
[..]
CDU wint in NRW en Schröder geeft op
Deze moet je hebben..
Ik wil hem ook wel naar POL schoppen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef MrX1982 het volgende:
Genoeg is genoeg
Deze staat ook al in NWS en was eerder. Mijn thread kan dicht
Sidekick kaapt hem toch niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef McCarthy het volgende:
ja hallo lees die post er boven (boven de jouwe natuurlijk) nou effe
Moslimtopics horen in NWS, dus mij zie je het niet kapen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef McCarthy het volgende:
en nou niet kapen hoor SK
Eigenlijk hoort alle moslimtopics in C&H.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Moslimtopics horen in NWS, dus mij zie je het niet kapen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef Bluesdude het volgende:
Vraagje aan iedereen:
Misschien is het een verkeerde vage impressie van me, maar het lijkt alsof er tegenwoordig minder geflamed, getrold en geziekt wordt in de poltopics.. ?
We hebben wel eens ergere periodes gehad ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef Bluesdude het volgende:
Vraagje aan iedereen:
Misschien is het een verkeerde vage impressie van me, maar het lijkt alsof er tegenwoordig minder geflamed, getrold en geziekt wordt in de poltopics.. ?
langer dan 2 jaar geleden ?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We hebben wel eens ergere periodes gehad ja.
Zolang POL als zelfstandig subforum bestaat (hmm, ik merk net op dat POL eergisteren drie jaar bestond ), zijn er altijd wel periodes geweest waarin het wat beter of wat erger verliep. Vooral rondom verkiezingen of drukke tijden is daar veel kans op.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
langer dan 2 jaar geleden ?![]()
Of korter dan 2 jaar geleden?
Sinds ik er ben gaat het natuurlijk een stuk beter.quote:
Slapende honden wakker maken enzo..quote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef Bluesdude het volgende:
Vraagje aan iedereen:
Er valt niks dood te zwijgen over de opgefokte schrijfbewegingen in pol.quote:
Okeee.. dus zo persoonlijk was mijn impressie dus niet.quote:Maar ik moet zeggen dat het de laatste tijd erg goed gaat. (in de zin van: geen notes gezet). Maar de drukkere periodes komen er zo weer aan.
Kabinetsformaties, referenda, ...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Sidekick het volgende:
Vooral rondom verkiezingen of drukke tijden is daar veel kans op.
Je kunt van BHFH zeggen wat je wilt, maar hij is wel de meest originele topicstarter, iig op het POL-subforum. Een kwaliteit die lang niet alle topicstarters hebben. Het zoveelste topic over allochtonen, moslimfundamentalisten, "moet de SGP verboden worden", de euro, of de oorlog in Irak geloof ik wel. BHFH-topics zijn veel leuker.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan BHFH tegen zichzelf in bescherming worden genomen: Overheid moet partner meebepalen.. ?
Ach als het ooit zover komt dan sluit de plaatselijke AFA afdeling hem zekers in hun armen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:05 schreef Bluesdude het volgende:
BHFH toonde zich al een imperialist met zijn indonesië-topics.
Hij droomt van een wederopstanding van het Wereldrijk Nederland.
Nu in 3 lopende pol-topics is duidelijk dat zijn denken in fascistische richting gaat.
Maar vooral is hij wereldvreemd.....
Ik ben benieuwd of die wereldvreemdheid zijn redding is, die voorkomt dat hij de laatste stappen zet naar fascisme..
quote:Op zondag 11 september 2005 17:32 schreef Sidekick het volgende:
De persoonlijke aanvallen zijn verwijderd.
En ik maar denken dat het topic al verziekt was door de intens domme openingspost en het gebrek van leesvaardigheid bij de TS. Silly me.quote:Op zondag 11 september 2005 17:00 schreef pberends het volgende:
Kabinet wil sport-dictatuur.
Verwijder die berichten van Sickie aub even, hij verziekt (zoals zijn naam al zegt) het topic met z'n persoonlijke aanvallen.
Ik heb eens door je posthistory lopen bladeren, en wat bleek: mijnheer Sickie heeft zelf nog nooit een enkel topic geopend. Dus laat die kritiek op topicstarters voortaan achterwege.quote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef Sickie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het topic al verziekt was door de intens domme openingspost en het gebrek van leesvaardigheid bij de TS. Silly me.![]()
Ik heb ook nog nooit in de basis van oranje gestaan. Dat wil niet zeggen dat ik mijn bek niet open mag trekken als ze een kutwedstrijd spelen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb eens door je posthistory lopen bladeren, en wat bleek: mijnheer Sickie heeft zelf nog nooit een enkel topic geopend. Dus laat die kritiek op topicstarters voortaan achterwege.
Daar kan Sidekick je prima antwoord op geven. Kort gezegd, unbannen is lastiger dan bannen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
Charisma.
Sickie loopt weer ziekelijk te flamen, kan hij misschien gebanned worden uit POL?
Inderdaad, je staat niet in Oranje omdat je de kwaliteiten niet hebt. Je hebt schijnbaar ook niet de kwaliteiten om een topic te openen zonder of met enig niveau, maar ondertussen loop je wel te kankeren op andermans topics. Hypocriet kneusje.quote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit in de basis van oranje gestaan. Dat wil niet zeggen dat ik mijn bek niet open mag trekken als ze een kutwedstrijd spelen.
Ik kanker niet, ik lever gefundeerde kritiek.quote:Op maandag 12 september 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, je staat niet in Oranje omdat je de kwaliteiten niet hebt. Je hebt schijnbaar ook niet de kwaliteiten om een topic te openen zonder of met enig niveau, maar ondertussen loop je wel te kankeren op andermans topics. Hypocriet kneusje.
Als je dan toch je mening wilt geven: doe het dan op de inhoud en niet op de users. Dit is een POL-forum, geen POL-users-forum.quote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit in de basis van oranje gestaan. Dat wil niet zeggen dat ik mijn bek niet open mag trekken als ze een kutwedstrijd spelen.
Ik probeer me ook op de inhoud te richten, maar als die er niet is dan zoek ik iets anders.quote:Op maandag 12 september 2005 22:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als je dan toch je mening wilt geven: doe het dan op de inhoud en niet op de users. Dit is een POL-forum, geen POL-users-forum.
Als die er niet is, post dan gewoon niet.quote:Op maandag 12 september 2005 22:56 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik probeer me ook op de inhoud te richten, maar als die er niet is dan zoek ik iets anders.![]()
Dit nemen we maar even mee naar achteren.quote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als die er niet is, post dan gewoon niet.
Of ga je in elk PUB- of ONZ-topic ook je ongenoegen over de TS uiten?
als een onz- of pub-mod dit leest: kommaar, kommaar, kommaar...![]()
Nee dat besteed ik uit aan derden.quote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als die er niet is, post dan gewoon niet.
Of ga je in elk PUB- of ONZ-topic ook je ongenoegen over de TS uiten?
als een onz- of pub-mod dit leest: kommaar, kommaar, kommaar...![]()
Ik snap de bash op Pronk ook niet helemaal. Volgens mij is de kritiek vnl op de ontwikkelingshulp gericht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:15 schreef du_ke het volgende:
Heey Berends had je niet een van de vele eerdere pronkbash topics op kunnen duikelen?
Don Afrika weer in het land. het is nu overigens wel erg kansloos en vermakelijk alle zogenaamde liberalen die nog nooit een neger van dichtbij hebben gezien zitten Pronk af te zeiken.
Schijnbaar is er weinig interesse voor zo'n topic. Zelfs de verkiezingen in Duitsland passen (nog) in 1 topic.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:55 schreef McCarthy het volgende:
hey sidekick wat is dat nou, geen topic over de verkiezingen in japan (= 2e 3e economie ter wereld het gaat hard met china)
Geloof me dat ik negers van bijzonder nabij heb bekeken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:15 schreef du_ke het volgende:
Heey Berends had je niet een van de vele eerdere pronkbash topics op kunnen duikelen?
Don Afrika weer in het land. het is nu overigens wel erg kansloos en vermakelijk alle zogenaamde liberalen die nog nooit een neger van dichtbij hebben gezien zitten Pronk af te zeiken.
Ook van de honger stervende negers in Sudanquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef Tarak het volgende:
[..]
Geloof me dat ik negers van bijzonder nabij heb bekeken.![]()
Jij noemt hem een analfabeet, hij noemt jou een analfabeet. Jij noemt hem een troll, hij noemt jou een troll. Verder wordt er alleen om concrete voorbeelden gevraagd. Toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef SCH het volgende:
De Linkse Lente
Getroll van kloon Ciurlizza of zoiets.
Dan niet johy. Die lul zit te trollen maar jij staat het toe. Je bent weer onnavolgbaar. Ik reageer daar ontopic en inhoudelijk en die jongen lokt flames uit. Als ik daar op zou reageren is de wereld te klein dus meld ik het hier maar dan serveer je me weer bot af. Wat wil je nou eigenlijk???quote:Op woensdag 14 september 2005 23:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jij noemt hem een analfabeet, hij noemt jou een analfabeet. Jij noemt hem een troll, hij noemt jou een troll. Verder wordt er alleen om concrete voorbeelden gevraagd. Toch?
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
maar dan serveer je me weer bot af. Wat wil je nou eigenlijk???
Nee tuurlijk niet,. je kan toch lezen in plaats van de vermoorde onschuld te spelen. SCH heeft in jouw ogen altijd ongelijk maar kijk er nou gewoon even objectief naar en je ziet een user Curliuzza die een paar uit het woordenboek quote, lustig verder trollt en op de persoon speelt. En hij krijgt jouw steun en zegen. Als ik dan in dat topic een keer uit mijn dak ga, kun je mij weer lekker de zwarte piet toeschuiven.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:38 schreef sizzler het volgende:
[..]![]()
Ik zie de troll niet dus vraag ik er naar. Ik beschrijf slechts een situatie. Maar die klopt niet volgens jou?
Hij quote twee keer wat hij met "concreet" bedoelt. Is dat een topic verkloten?quote:
Quote de troll hier even aub. Ik zie hem niet.quote:lustig verder trollt
Waar speelt hij op de persoon? Quote het even.quote:en op de persoon speelt.
"Heej, joh. Quote 's niet uit een woordenboek!"quote:Pak die user gewoon even aan
Geef jezelf niet al te veel eer en zoek er geen dingen achter die er niet zijn. Ik zie hier gewoon geen reden om in te grijpen. Als je een andere user was geweest had ik hetzelfde gereageerd.quote:Altijd dat persoonlijke spelletje van jou tegen mij, ik word er echt heel erg moei van![]()
Dan niet joh. Jammer dat je weer zo reageert en niet de guts hebt om gewoon volwassen te reageren en het off-topic gedreutel weg te halen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef sizzler het volgende:
Je geeft geen antwoord op de vraag.
[..]
Hij quote twee keer wat hij met "concreet" bedoelt. Is dat een topic verkloten?
Quote de troll hier even aub. Ik zie hem niet.
[..]
Waar speelt hij op de persoon? Quote het even.
[..]
"Heej, joh. Quote 's niet uit een woordenboek!"
[..]
Geef jezelf niet al te veel eer en zoek er geen dingen achter die er niet zijn. Ik zie hier gewoon geen reden om in te grijpen. Als je een andere user was geweest had ik hetzelfde gereageerd.
Okee.quote:
Wat een ontzettend onvolwassen puberale reactie weer.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Okee.
Als je er niet inhoudelijk op in kan gaan: dan niet.
Ik verheug me er nu al op.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een ontzettend onvolwassen puberale reactie weer.
Wat wil je nou eigenlijk?
Je wilt het echt uit de hand laten lopen he?
Ik wilde er inhoudelijk op ingaan want we verschillen van mening, maar blijkbaar zoek je slechts een uitlaatklep voor frustraties. Daar ga ik niet in mee.quote:
Ik heb geen frustraties. Het stoort me dat je je van de domme houdt en naar de bekende weg vraagt. Waarom moet ik jou vertellen wat er trollend en op de persoon spelen is? Je kan toch gewoon lezen? Het is zo'n duidelijk teken van het feit dat je me niet serieus neemt. Daar ga ik niet in mee sizzler. Je wilt blijkbaar een confrontatie, nou dan krijg je die tochquote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wilde er inhoudelijk op ingaan want we verschillen van mening, maar blijkbaar zoek je slechts een uitlaatklep voor frustraties. Daar ga ik niet in mee.
Als ze hadden gewonnen, had ik veel meer energie gehad hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:28 schreef popolon het volgende:
Heerenveen heeft verloren en SCH moet z'n energie kwijt.
Dit is negatieve energie.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ze hadden gewonnen, had ik veel meer energie gehad hoor
Er is een verschil ja, maar niet groot genoeg om ze allebei open te houden.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef SCH het volgende:
Is er eigenlijk een verschil tussen de twee topics over de vraag of Donner aan kan blijven?
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:26 schreef SCH het volgende:
Het is zo'n duidelijk teken van het feit dat je me niet serieus neemt.
Hey hey, dat is een kankerdope moderator he!quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leuke reactie van 'n moderator.
Het leverde een FB topic op.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leuke reactie van 'n moderator.
Je probeert iets duidelijk te maken ofzo? Nu nog even in gewoon Nederlands graag.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Sickie het volgende:
Ow en SCH...... Ik weet niet hoe dik dat stuk beton is dat jij voor je kop hebt maar het is overduidelijk dat jij naast de grootste trollsloerie en aandachtshoer ook nog eens de meest hypocriete poster in POL bent. Andere betichten van zaken waarmee je notabene zelf bekend geworden bent op dit forum. Trollen en zuigen als een trutje om vervolgens de vermoorde onschuld uit te hangen en te janken dat de mods het allemaal toch maar op jou gemunt hebben terwijl je in derde persoon naar je eigen persoon refereert als een echte dramaqueen. Ga anders een bak ijs leegvreten als een echt wijf als de frustraties er weer eens aan alle kanten uitgutsen en loopt niet zo te kakelen op het forum.
Mja, dat je je vak niet echt verstaat was me al wel langer duidelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je probeert iets duidelijk te maken ofzo? Nu nog even in gewoon Nederlands graag.
quote:Nee, maar wanneer je iets zegt als "Er bestaan dus roze olifantjes met paarse slurfen", dan is het gewenst dat je dit nader onderbouwt wanneer je gehele post rust op die aanname.
De OP heeft met de waarheid gewoon geen zak te maken, en alles met de "truth", of wat ze daar iig op een zeker subforum onder verstaan. Lijkt me logisch dat het daar heen gaat dus, die mensen discussieren daar graag over dit soort dingen, hier is het alleen een bron van ergenis voor meer rationeel ingestelde mensen...quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef coz het volgende:
top, dat is al heel wat .. heb veel initiatieven in andere forums dan TRU heel snel --> schopje tru zien krijgen. ik zou ook graag zien dat het wat meer op algemeen niveau blijft dan op detailniveau .. maar ook daarin kunnen natuurlijk waardevolle stukken zitten .. alsin weer een hele discussie of de kerosine flammen wel zo warm kunnen worden dat het staal smelt moet het niet worden , maar met zaken als pnac, goud enzenz, of nog breder motieven, kansen in het algemeen is mijn inziens wel aardig POL, en inderdaad is het goed om er een oogje op te houden .. ik weet ondertussen wel dat mensen rond 911 snel gaan flamen
!
OP ging ongeveer over dat er een artikel was , deze samengevat en een vraag over PNAC , als ik me niet vergis zonder teruglezen. op zich heb je wel gelijk dat tru een uitstekend subforum is voor dit soort onderwerpen .. maar er zijn ook tal van initiatieven geweesd om het juist ook eens buiten truth te krijgen , de grap is dat er wel een paar mensen zijn die in truth de 911 discussie volgen en erin meedoen maar puntje bij paaltje is het merendeel van de truthers het er gewoon mee eens dat er iets niet klopt .. (ik zal het heel algemeen houden, discussie doen we wel in topic)quote:Op zondag 18 september 2005 14:17 schreef Speth het volgende:
De OP heeft met de waarheid gewoon geen zak te maken, en alles met de "truth", of wat ze daar iig op een zeker subforum onder verstaan. Lijkt me logisch dat het daar heen gaat dus
Ze hebben al een forum.quote:maar er zijn ook tal van initiatieven geweesd om het juist ook eens buiten truth te krijgen
Waarom is dat in hemelsnaam geflame? Wanneer mensen jouw fabeltjes met argumenten weerleggen wordt het opeens flame?quote:Op zondag 18 september 2005 12:35 schreef coz het volgende:
willen jullie het topic Verenigde Staten zelf achter aanslagen 11 september? even in de gaten houden tegen (nog meer van dit soort) geflame
de heren van het pnac doen namelijk NIET "niets anders dan rampscenarios bedenken" , maar de bekende quote dat een ramp hen niet slecht uitkomt , zelfs perfect beschreven is .. en orkanen erbij halen is ook niet zinnigquote:Op zondag 18 september 2005 11:35 schreef mgerben het volgende:
[..]
Mening, geen feit...
[..]
De Amerikaanse veiligheidsdiensten doen jaar-in-jaar-uit niets anders dan rampscenario's verzinnen en bedenken hoe ze daar op zouden reageren.
Het bedenken van iets is niet hetzelfde als het plannen en uitvoeren.
Zo kan ik wel bedenken dat een grote orkaan schade aanricht aan dorpen en steden... maar ben ik daardoor verantwoordelijk geworden voor de schade omdat ik eraan gedacht heb?
[..]
ik had het over een geldauto ondergronds .. .quote:Tussen 10000 hulpverleners, brandweermensen en nieuwszenders (met camera's!) lopen er mensen met kruiwagens vol goud in en uit, en dat valt niemand op... idd, niets over gehoord.
stond in de ny times , en er lag goud dat is algemeen bekend .. verder natuurlijk onzin om het zo om te draaienquote:Misschien is dat niet rondgebazuind... omdat het er niet was?
Even kijken: Ze hebben ook niet rondgebazuind dat er kernwapens uit de kelder gejat zijn. Conclusie: Er waren kernwapens onder het WTC en die zijn ook gejat. Dat is de enige conclusie die je kunt trekken uit het feit dat je er niets over hoort. Dat je er niets over hoort betekent alleen maar dat ze het heel goed stilhouden! Dat bewijst hoe groot de samenzwering is!
Diamanten lagen er ook, want dat hoor je ook niet!
En de filmset waar de NASA de nep-maanlanding heeft gefilmd, die lag daar ook, want daar hoor je ook niks over!
[..]
ook hier weer flauw , ik heb het over verdachte rookpluimpjes die 10 verdiepingen voorlopen op het instorten , niet zomaar wat stofquote:Het instorten is goed verklaard hoor.
Als je het al voor elkaar krijgt om explosieven in het gebouw te plaatsen zodat het instort, WAAROM laat je er dan nog een vliegtuig invliegen? Je kunt toch ook gewoon zeggen dat de terroristen de explosieven geplaatst hebben? Dan heb je toch geen vliegtuig meer nodig?
[..]
'te snel' - hoe snel is 'te snel'? Wie bepaalt wat 'te snel' is? Jouw persoonlijke mening als explosieven-expert op basis van een paar blokkerige AVI-filmpjes die je van het web haalt? Tuurlijk...
En als zo'n groot gebouw instort, kan het stof dat je ziet alleen maar afkomstig zijn van explosies, want als er twee verdiepingen van een wolkenkrabber op elkaar klappen komt daar totaal geen stof bij vrij; dat weet iedereen.
[..]
hier ga ik maar helemaal niet op in , en al zou ik dat doen het zijn natuurlijk de burgers , pers en clubje meest publieke figuren die zich het meest druk maken over elke soldaat, dat er stilzwijgend een situatie zoals beschreven door dezelfde meest publieke figuren (pnac) pre-911 uitkomt .. tja ..quote:Inderdaad, de enige conclusie die je daaruit kunt trekken is dat Amerika zijn eigen burgers heeft opgeblazen. Ik bedoel, het kan niet anders. Echt, dit is zo'n stuk keihard bewijs, hier kan echt niemand omheen.
[..]
Nou ja... grote vragen...
[..]
Ahem, wij moeten geloven dat Amerika, dat onvoorstelbaar gevoelig is voor 'eigen doden' (bij elke dode militair in Irak wordt 'terugtrekken' en 'Vietnam' erbij gehaald) zijn eigen burgers massaal vermoordt... Op basis van details zoals een brandweerman wiens bandje in beslag genomen is...
Ik bedoel, je beschrijft gewoon een aantal toestanden op die dag, trekt je wenkbrauwen op en je zegt 'heel toevallig allemaal'
Dit is ook meteen de reden dat er een apart forum bestaat voor dit soort mensen...quote:Op donderdag 22 september 2005 03:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vent sorry dat ik het WEER moet zeggen over iemand
maar wat ben je toch fijjn een onverschillig kop in de kont figuur.
ik walg echt van dat soort nep moderators die enkel omdat een topic niet aanspreekt @ de hokjesmens het maar in truth dumpt
laffe zak
Jammer dat er niet een apart topic bestaat voor mensen met een hokjesgeest. Niet dat het drukbezocht zou zijn want mensen met een hokjesgeest hebben ook vaak last van vinden-dat-ze-gelijk-hebben.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:08 schreef Speth het volgende:
[..]
Dit is ook meteen de reden dat er een apart forum bestaat voor dit soort mensen...
Blablabla, geneuzel over "hokjesgeesten" zonder dat je uitlegt wat je daar onder verstaat en wat het hier in vredesnaam mee te maken heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jammer dat er niet een apart topic bestaat voor mensen met een hokjesgeest. Niet dat het drukbezocht zou zijn want mensen met een hokjesgeest hebben ook vaak last van vinden-dat-ze-gelijk-hebben.
Het verplaatsen van het betreffende topic van POL naar TRU is w.m.b. een typische Fok!-misser. Niet alleen uiten de mods hiermee hun persoonlijke mening over het topic maar bewijzen ze dat er vooral SLAP geouwehoerd moet worden en anders naar gelang hun persoonlijke visie.
Krachttaal is toegestaan mits het niet direct een mod of een mening van een mod betreft.
Had ik geweten dat ik hier moest propaganderen om het topic "in favor" te houden bij de mods dan was ik Speth wel voor geweest. Helaas weet hij beter dan ik gebruik te maken van de kanalen om open forum-berichten wat minder open te maken.
Heeeel apart dat juist in een forum als POL zo hard en definitief de mond gesnoerd wordt.
Letterlijk: GEEN STIJL.
Zo... ik hoop dat het past buiten jullie hokje
Ik begrijp niet echt waar je het nu over hebt, dus ik zal er niet al teveel op ingaan. Dat er modverkiezingen worden gehouden wist ik niet en interesseert me ook weinig.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:24 schreef Googolplexian het volgende:
Wat jij zelf wilt en wat jij serieus vindt is een kwestie van mening, toch? (Volgens mij zit jij in de POL-mod verkiezingen, als ik het zo hoor... beeeeetje über).
Denk je dat je het op kunt brengen te accepteren dat ik een andere mening heb en dat ik dit WEL serieues wil bespreken?
Het wat puur POL en het voldeed aan alle eisen zoals in Normen & Waarden van het Politieke Forum beschreven.
Waarom?quote:
Couldn't care less.quote:Op donderdag 22 september 2005 04:42 schreef Googolplexian het volgende:
Fok & Serieuze wetenschapThat's a first
Je lult het wel recht, jij .... recht jouw straatje inIk gaat maffen en ben effe een paar maanden teleurgesteld afwezig van Fok. Mazzel, Klein Nederland.
Als oud-student geduld wordt dan zie ik niet in dat dat soort topics niet geduld worden hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:45 schreef coz het volgende:
[mini middennachtelijk olie op het vuur gooi mode ]
9/11 Topic voor aanhangers van de officiële versie.
pas op , het staat wel in truth , dont say i didnt warn you![]()
[ / mmoohvgm ]
Lees ik hier nu projectie?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens zijn er wel meer topics (en users) die wat mij betreft een enkeltje TRU kunnen kijken, alleen die worden hier geduld onder het motto "vrijheid van meningsuiting" blijkbaar.
Niet consequent tov de verbannen topics over 9-11 en warcorporatism. Ik heb het dan natuurlijk over lui die in talloze serieuze discussies en topics reppen over de manipulatie van linkse (tot uiterst linkse) media. Gangbaar onder de noemer "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving". Een argument dat nooit bewezen is en wel te pas en te onpas overal met de haren bij wordt gesleept ten einde discussies te laten ontaarden in een theater dat pol onwaardig is...
Nee hoor, puntjes scoren met het "uiterst linkse media" riedeltje hoort niet thuis in Pol. Het corrumpeert iedere discussie, omdat daarmee de opponent de mond wordt gesnoerd, terwijl het gegeven zelf niet, of althans vooralsnog niet, bewezen is. Om dit te bewijzen kan men terecht in TRU.quote:
Ja wat een sukkels zijn die mods hier om zo maar een andere mening toe te laten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:47 schreef Ryan3 het volgende:
Als oud-student geduld wordt dan zie ik niet in dat dat soort topics niet geduld worden hoor...
Ja, want dan staat niet alles door elkaar idd en is de discussie gewaarborgd zonder ideologische humbug. Dan komt 9-11, warcorporatism en het linkse media complot gewoon daar te staan, waar ze het beste tot zijn recht komen, in TRU.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja wat een sukkels zijn die mods hier om zo maar een andere mening toe te laten.
Wat zou FOK toch mooi worden als Ryan3 het voor het zeggen had![]()
Dat weet ik wel (neocons e.d.), maar vooralsnog heeft het complot zich nog niet echt bewezen, me dunkt. Ik bedoel 1 x exposure bij een bovengronds Nederlands medium betekent nog niet dat het bewijs afgerond is. Verder bestaan er, ook in WFL, al voldoende topics over de neocons die de politieke kant van de zaak belichten, zonder in te gaan op 9-11 zelf wel te verstaan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:00 schreef coz het volgende:
voor de laatste keer , er zit een heel groot politieke kant aan 9/11 .. en die is hier op verzoek , en met toestemming ...![]()
Wat betreft het linkse media complot, ik citeer mijn politicologie boek, 'Een onderbroken evenwicht in de Nederlandse politiek.'quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, want dan staat niet alles door elkaar idd en is de discussie gewaarborgd zonder ideologische humbug. Dan komt 9-11, warcorporatism en het linkse media complot gewoon daar te staan, waar ze het beste tot zijn recht komen, in TRU.
Als Schoo, Laroes en Volkskrant de enige bronnen zijn die wij daaromtrent kunnen raadplegen, heb je misschien een punt, hoewel ook nog eens een vrij zwak punt. De media in Nederland zijn bijv. niettemin van divers pluimage. Het stemmen op een partij, betekent nog niet automatisch dat je hun partijpolitieke prgramma volgt in de berichtgeving of de selectie daarvan. Wie zegt me niet dat Schoo aan bepaalde vooroordelen lijdt en in huidig klimaat kans ziet die te verzilveren. Wie zegt me niet dat een Laroes wat al te makkelijk geïntimideerd werd door een bijltjesdag-achtig klimaat, dat overigens ook weer door dezelfde (uiterst linkse) media werd geëntameerd blijkbaar. En overigens oud-students aanklacht gaat veel dieper en verder dan waarop jij in je stukje reageert, zie topic in TRU.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat betreft het linkse media complot, ik citeer mijn politicologie boek, 'Een onderbroken evenwicht in de Nederlandse politiek.'
'Journalisten waren volgens Fortuyn links georienteerd (...) H.J. Schoo deelt deze analyse. (...)
Politiek, media, ambtelijke organisaties en de sociale wetenschappen kennen in overwegende mate progressieve vooroordelen. (...) Een concreet gevolg van deze linkse vooroordelen is bijvoorbeeld dat niemand, uitgezonderd enkele journalisten van Trouw, nog zicht heeft op de ontwikkelingen binnen het CDA. Het succes van Paars was deels een creatie van de pers.'
(Uit onderzoek is gebleken dat 80% in de media links stemt, een klein aandeel liberalen en maar enkele CDA'ers)
De media hebben zich de kritiek op hun vooroordelen overigens wel aangetrokken. Hoofdredacteur Hans Laroes van het NOS Journaal zegt dat de progressieve voorkeuren inderdaad tot eenzijdige nieuwsgaring leidden:
'Journaalredacteuren kijken naar dezelfde tv-series, iedereen vindt Jiskefet leuk. We lezen dezelfde boeken. We zijn geabonneerd op de Volkskrant en de NRC. Wij zijn de redactie van de blanke voorsteden, van de verkeersdrempels en van de nieuwbouwwoningen. We stemmen PvdA of Groenlinks. Het is geen complot, maar het is wel een feit. We horen bij de gevestigde orde. Er bestaat veel wantrouwen tegen ons.'
Tsja, ik denk niet dat je dit soort bekenningen m.b.t. tot 9/11 van Bush kan verwachten.
Dus Ryan3, leuk geprobeert om gelijk iets wat je dwars zit mee te laten liften naar TRU op grond van iets anders wel valide.
"Linkse media" kan wel degelijk gebruikt worden als steekhoudend argument, afhankelijk van welk onderwerp en welk medium het betreft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee hoor, puntjes scoren met het "uiterst linkse media" riedeltje hoort niet thuis in Pol. Het corrumpeert iedere discussie, omdat daarmee de opponent de mond wordt gesnoerd, terwijl het gegeven zelf niet, of althans vooralsnog niet, bewezen is. Om dit te bewijzen kan men terecht in TRU.
Welke pagina? Je link werkt niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:26 schreef McCarthy het volgende:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen.
deze pagina staan enkele off topic reacties. vervuilen een goed topic. misschien dat ze gewist kunnen worden
bij mij werkt hij wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welke pagina? Je link werkt niet.
Geen idee. Er zijn vast meer politici met een weblog, maar ik wil ook niet een te lang lijstje van landelijke politici. Ik heb dus gekozen voor 2 van het CDA, 2 van de PvdA, 2 van de VVD, en de overige partijen 1.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:21 schreef McCarthy het volgende:
heeft de geus nou een weblog?
ik zie hem niet staan in het sticky topic?
ik wil hem graag even een complimentje geven voor zijn goede optreden in novaquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn vast meer politici met een weblog, maar ik wil ook niet een te lang lijstje van landelijke politici. Ik heb dus gekozen voor 2 van het CDA, 2 van de PvdA, 2 van de VVD, en de overige partijen 1.
De Geus heeft geen weblog.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:21 schreef McCarthy het volgende:
heeft de geus nou een weblog?
ik zie hem niet staan in het sticky topic?
Ik tel drie posts over The Comedy-factory, en dat is niet echt storend te noemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef McCarthy het volgende:
anyway, de laatste 30/40 posts lijken wel een slowchat die op een gegeven moment nogal off topic gaat.
Pas effe wat links aan dan. Die van Mat Herben is dood, en de fractievoorzitter is nu toch Gerard van As.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn vast meer politici met een weblog, maar ik wil ook niet een te lang lijstje van landelijke politici. Ik heb dus gekozen voor 2 van het CDA, 2 van de PvdA, 2 van de VVD, en de overige partijen 1.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef freako het volgende:
[..]
Pas effe wat links aan dan. Die van Mat Herben is dood, en de fractievoorzitter is nu toch Gerard van As.
Ook heeft Femke Halsema inmiddels een eigen site.
quote:
Alle links lijken verder wel te werken.quote:Eigenlijk zou ik per kwartaal ofzo dat topic eens een onderhoudsbeurt geven...
Goede internationale site, zo op het eerste gezicht. Ik zal het toevoegen, en misschien dat ik op zoek kan gaan naar nog wat meer sites over internationale politiek, zodat het onder een apart kopje kan worden gezet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:01 schreef freako het volgende:
Misschien zou je http://www.parties-and-elections.de/ er nog bij kunnen zetten, bij het CIA Factbook ofzo. Hoewel het natuurlijk wel buitenlandse politiek is.
Ik zal daar morgen even verder naar kijken.quote:Verder zijn er nog een aantal politieke partijen zonder zetel en met een site geregistreerd bij de Kiesraad:
Humanistische Democratische Partij
Nederlandse Christen Democraten
XyZyX 4U2
What's up doc?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef McCarthy het volgende:
ryan, je 1e taak, kan je hem ses kicken
École nationale d'administration - genien presteren niks
benieuwt wat je ervan bakt
Vous ,etes un Énacien?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef McCarthy het volgende:
ryan, je 1e taak, kan je hem ses kicken
École nationale d'administration - genien presteren niks
benieuwt wat je ervan bakt
Bijna.quote:Op zondag 25 september 2005 20:55 schreef du_ke het volgende:
Is de mod al bijna bekend?
Wat schuift het?quote:Op zondag 25 september 2005 21:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bijna.
Dus er is nog tijd om te solliciteren.
Alles draait om geld bij jou.quote:
Het mag ook in middelen uitbetaald worden hoorquote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alles draait om geld bij jou.
Smeerlap.quote:Op zondag 25 september 2005 21:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het mag ook in middelen uitbetaald worden hoor.
Jij loopt toch ook in elk topic te kloten? Ze zijn allemaal zo begonnen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef kLowJow het volgende:
Slowchatten in FB... jullie worden vast geen mods.
In mijn geval heet dat imagebuilding.quote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij loopt toch ook in elk topic te kloten?
Nou ja, van NWS misschien.quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef kLowJow het volgende:
Daar kan iedereen mod van worden.quote:
Mits allochtoon.quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar kan iedereen mod van worden.
Och het houdt de boel een beetje levend.quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef kLowJow het volgende:
Joepie, dan maak ik toch nog een kans.quote:
Welkom broeder.quote:Op zondag 25 september 2005 21:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Joepie, dan maak ik toch nog een kans.
En is een leuk opstapje.quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar kan iedereen mod van worden.
Moeilijk als ze push-ups gebruiken. Ik hoop echt.quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Allochtonen zijn okay.
Enig idee wanneer je het voorziet van commentaar?quote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef McCarthy het volgende:
Fr wil geld terug van HP (geschifte economische politiek)
k-tje in de weg
Hij is weer open.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:08 schreef McCarthy het volgende:
het ging om de vocabulaire (van een groep fok gebruikers) die betreking heeft op de disuccies hier. Het gaat dus wel degelijk over POL.
anyway, de OP is gewijzigd. Dus kan je hem open gooien. Geef zelf maar een nieuwe (catchy) titel.
McC
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
Over McCarthy.
Dit mannetje schijnt de laatste tijd POL (m.u.v. SC) te domineren met z'n diarree aan topics over libertarisme, zijn mening over arbeidsrechten/plichten, rechtsspraak en -hoe kan het ook anders- allochtonen.
Hij mag van mij best zijn mening hebben, maar het geschreeuw begint vervelend te worden.
Kan het wat minder, McCarthy?
Als je nou eens een keer nadenkt voor je op het invoeren knopje druktquote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef McCarthy het volgende:
hij is weer open, dat is mooi
maar de titel kan beter zijn:
verzekeren, sparen & investeren, dat kent links niet
dekt de lading beter
let op het & teken, dat scheelt een letter
Of je leest zijn topics gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
Over McCarthy.
Dit mannetje schijnt de laatste tijd POL (m.u.v. SC) te domineren met z'n diarree aan topics over libertarisme, zijn mening over arbeidsrechten/plichten, rechtsspraak en -hoe kan het ook anders- allochtonen.
Hij mag van mij best zijn mening hebben, maar het geschreeuw begint vervelend te worden.
Kan het wat minder, McCarthy?
De kwaliteit van topics is de kwaliteit van POL.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Of je leest zijn topics gewoon niet.
Jouw posts zijn van grote kwaliteit.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De kwaliteit van topics is de kwaliteit van POL.
Boeiend, ik vind jou pas niks toevoegen met waardeloze inhoudsloze posts waarin je aan een user gaat vragen of hij zou willen 'minderen' omdat het in jouw ogen niet gewenst zou zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:35 schreef RichardQuest het volgende:
Kun je deze vraag zelf ook begrijpen, McCarthy?
[..]
Hij is al afgezwakt ten opzichte van wat het oorspronkelijk was, zal wel even ruggespraak houden met Sidekick of sizzler.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:56 schreef du_ke het volgende:
Zie je echt enige potentie in dat topic EW?
Na ruggespraak besloten dat hij open blijft. Als hij geen potentie heeft zakt het draadje toch wel aangezien mensen er niet in hoeven te posten.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:56 schreef du_ke het volgende:
Zie je echt enige potentie in dat topic EW?
Nu maak je me benieuwd.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jouw posts zijn van grote kwaliteit.
Welke inhoudsloze posts?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Boeiend, ik vind jou pas niks toevoegen met waardeloze inhoudsloze posts
Als je m'n post had begrepen wist je dat het me niet interesseert of McCarthy links of rechts was, maar dat het geschreeuw vervelend is. Ik vraag hem inderdaad of het wat minder drammerig mag.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:40 schreef Pracissor het volgende:
waarin je aan een user gaat vragen of hij zou willen 'minderen' omdat het in jouw ogen niet gewenst zou zijn.
Wanneer je geen andere geluiden wil horen dan de gemiddelde praatjes van de Groene Amsterdammer raad ik je een ander forum aan. Tip: indymedia.nl
Waarom gaan de pberends-topics dan wél naar ONZ of in het archief? Daar hoeven mensen ook niet te postenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Na ruggespraak besloten dat hij open blijft. Als hij geen potentie heeft zakt het draadje toch wel aangezien mensen er niet in hoeven te posten.
Als McCarthy een topic post wat beter in ONZ past gaat ook die naar ONZ.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom gaan de pberends-topics dan wél naar ONZ of in het archief? Daar hoeven mensen ook niet te posten.
Topics waar geen interesse voor is vervuilen POL. Een discussie over de woordenschat van mensen heeft niets met politiek te maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als McCarthy een topic post wat beter in ONZ past gaat ook die naar ONZ.
Het betreffende topic van McCarthy is simpelweg redelijk op het randje. Wat mij betreft is het er nog niet overheen en kan het dus afzakken. Eerder was het er wel overheen en ging hij dicht. Bovendien hebben twee users de tijd en moeite genomen om hem serieus van repliek te dienen.
Daarnaast kan hij altijd nog dicht als het uit de hand loopt.
Er kan best verschil bestaan tussen de uitleg en het gebruik van woorden. Zoals links soms de term "gratis" gebruikt, waarop rechts in de hik schiet. Ik zie het niet zo kwaad in en lees het meer als een klein schotschrift. dVTB vat het in dat topic ook niet zo negatief op.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
Topics waar geen interesse voor is vervuilen POL. Een discussie over de woordenschat van mensen heeft niets met politiek te maken.
Ik was niet van plan een heel andere invulling te geven aan de ingezette lijn door sizzler en Sidekick. Wel had ik als user vaak het idee dat er wat teveel geflamed werd in posts, dus het kan zijn dat ik neiging heb daar wat meer op te letten; wat jij ook constateerde t.a.v. McCarthy (kotssymbolen, one-liners, schelden). Natuurlijk heb ik wel een eigen kijk op topics, zoals jij en elk ander persoon dat ook heeft.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
Wat ben je eigenlijk van plan met POL? Ga je gewoon de Sisi-lijn doorzetten?
Het is niet verboden hoor. Je begrijpt heus wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef McCarthy het volgende:
"kotssymbolen"
dat symbool is er niet voor niets hoor, hartstikke handig symbool
l![]()
Dat zou je niet misstaanquote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef McCarthy het volgende:
zal ik hem in mijn avatar zetten?
Als je de mijne maar niet gaat jatten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef McCarthy het volgende:
En een POL-topic is de plek voor schotschriften? Daar hebben we de FP voorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er kan best verschil bestaan tussen de uitleg en het gebruik van woorden. Zoals links soms de term "gratis" gebruikt, waarop rechts in de hik schiet. Ik zie het niet zo kwaad in en lees het meer als een klein schotschrift. dVTB vat het in dat topic ook niet zo negatief op.
Wat mij betreft wordt POL niet met schotschriften bevuilt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nogmaals, het kan zijn dat het topic zich zo ontwikkelt dat een slotje beter op zijn plaats is.
We zullen het verschil wel merkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik was niet van plan een heel andere invulling te geven aan de ingezette lijn door sizzler en Sidekick. Wel had ik als user vaak het idee dat er wat teveel geflamed werd in posts, dus het kan zijn dat ik neiging heb daar wat meer op te letten; wat jij ook constateerde t.a.v. McCarthy (kotssymbolen, one-liners, schelden). Natuurlijk heb ik wel een eigen kijk op topics, zoals jij en elk ander persoon dat ook heeft.
I.c..m. je huidige.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef McCarthy het volgende:
Eey!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef pu_ke het volgende:
[..]
Als je de mijne maar niet gaat jatten.
Het wordt afgesloten met een zin/stelling waarop prima een discussie zou kunnen ontstaan. Er is dus wel een aanknopingspunt om op door te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
En een POL-topic is de plek voor schotschriften? Daar hebben we de FP voor.
Wat mij betreft wordt POL niet met schotschriften bevuilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |