Oh fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:11 schreef yvonne het volgende:
Oh, Du_ke, dit gaat je een vermelding opleveren
Niet verder vertellen:quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef McCarthy het volgende:he yvonne, hoe staat het met mijn notes? Toen ik op de basisschool zat keek ik per ongeluk eens in de beoordeling van de meester en daar stond dat ik een hele intelligente jongen was met veel kennis van zaken.
Ben benieuwd of ik nu ook zoiets heb.
Nou loopt Danny weer 5 euro mis, sizzler. Daar zal ie niet blij mee zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet verder vertellen:
[[url=http://www.loadpix.com/files/t-bf0a1739.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, dat denk ik ook, ik denk dat Sizzler daar regelmatig hard om moet huilen,quote:Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef McCarthy het volgende:
ik denk trouwens dat sizzler met jou ook wel een hartig woordje wil spreken over het wegjagen van een groot deel van de pol user base, yvonne
Ben jij nu een moderator aan het uitdagen om te lekkenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:09 schreef McCarthy het volgende:
he sizzler, publiceer dat ook effe
je krijgt mail
En dat komt allemaal omdat je op een Regenboogschool hebt gezeten?quote:
Wat een leuk topicquote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ach, misschien bespaart sizzler Fok! wel een rechtszaak: Tweakers.net post
Nu zijn de rapen gaar, daar hebben ze Sizzlers faux pas ook al doorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:33 schreef McCarthy het volgende:
en dan hier je leven slijten
http://fokdiscussie.6.forumer.com/
wat heeft ie dan nog meer gefliktquote:Op donderdag 1 september 2005 17:58 schreef yvonne het volgende:
Tssja sorry, ik kan je niet altijd de hand boven het hoofd blijven houden..
Ach kind, breek me de bek niet open, maar dat houd ik netjes achter de schermen.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat heeft ie dan nog meer geflikt![]()
Hoe dan ook een boeiende discussie.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach kind, breek me de bek niet open, maar dat houd ik netjes achter de schermen.
Je laat het om die te openbaren!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef Pool het volgende:
Hm, in vergelijking tot die van Speedfreak vallen deze notes nog wel mee.
Probeer je het nu weer?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:44 schreef McCarthy het volgende:
wat is je email adres pool?
Ik heb uit protest geen openbare e-mail op fok!, omdat ze het verdommen mij binnen een maand het adres Pool@fok.nl te bezorgen. Zo ga je niet met moderators om en wat mij betreft verdient dit een item op dat beschouwende forum.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:44 schreef McCarthy het volgende:
wat is je email adres pool?
Je wil via mij het crewforum rippen he.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:02 schreef McCarthy het volgende:
je kan toch mijn e-mail achterhalen, je hebt toch prive email.
Bij McC kan je gerust je hart luchten. ik heb een diploma trauma begeleiding.
Doe niet zo kinderachtig mens, als ie een traytje Leffe laat bezorgen is alles weer vergeven en vergeten.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:58 schreef yvonne het volgende:
Tssja sorry, ik kan je niet altijd de hand boven het hoofd blijven houden..
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet verder vertellen:
Nu je er toch bent, kan je dan even op je reacties in Minister Veerman ontvangt zelf 190.000 euro subsidies letten?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet verder vertellen:
Als je in POL vraagt om de titel van een NWS-topique aan te passen, dan zal de ONZ-moderator dat maar doen he.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef McCarthy het volgende:
Scheepbouwer: "Het is hier geen sociale werkplaats"
titel moet zijn
Scheepbouwer: "het is hier geen sociale werkplaats"
Begin van een uitgesproken zin begint weer met een hoofdletter, toch?!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:25 schreef McCarthy het volgende:
Scheepbouwer: "Het is hier geen sociale werkplaats"
titel moet zijn
Scheepbouwer: "het is hier geen sociale werkplaats"
Er stond eerst helemaal niets achter 'Scheepbouwer:' Alles tussen aanhalingstekens heb ik toegevoegd, inderdaad beginnend met hoofdletter.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Begin van een uitgesproken zin begint weer met een hoofdletter, toch?!Je had het dus goed.
Bemoei je er niet mee wil jequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:48 schreef McCarthy het volgende:
sidekick doet eindelijk eens iets goeds
plusje achter zijn naam
Het leek erop dat je het wilde hebben over de plunderingen aangezien de hele OP daarover ging.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:47 schreef Tobbes het volgende:
Sidekick, ik ben het niet eens met het slotje op Amerika bewijst weer eens dat het een ontwikkelingslang is.
In de topics waarin jij naar linkt gaat het over het nieuws an sich, DAT is pas weinig discussievoer; aangezien het allemaal feiten zijn. Ik wilde in het genoemde topic weten of anderen Amerika ook als ontwikkelingsland zien.
Misschien is de OP in dat geval wat karig; maar zeg dat dan.
ze stalkt me, heel vervelend, mailtjes en zo waarin ze pretendeerd een lekker wijf te zijnquote:
Waanbeelden enzo....quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze stalkt me, heel vervelend, mailtjes en zo waarin ze pretendeerd een lekker wijf te zijn
goed planquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef Sidekick het volgende:
O, maar om Yvonne te stangen zou ik het natuurlijk wel kunnen sluiten.
he dat zou vervelend zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:17 schreef Tobbes het volgende:
Misschien krijgt ze van woede dan eindelijk die hartaanval
Dat gebeurt al dagelijks overal op FOK! met je hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef McCarthy het volgende:
je ze heeft het hoog in de bol.
nou wil ze mij ook nog eens publiekelijk af laten maken door dat tuig in KLB.
schande
Doe maar niet, daar moet je voor kunnen spellenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef McCarthy het volgende:
eh sizzler: wis dat topic maar meteen. Zijn we er van af
ik ga het wel eens opnieuw doen
volgend jaar of zo.
of anders een column op de FP
Heb jij geen andere prioriteiten?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef McCarthy het volgende:
dan laat ik er wel even een spellingscheck over heen gaan
duh
En dan weer een "hartig gesprek" achter de schermen met mevrouw Heineken? Nee dank jequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef McCarthy het volgende:
he sizzler kan jij hem effe sluiten
[...]
hoe was het?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
En dan weer een "hartig gesprek" achter de schermen met mevrouw Heineken? Nee dank je![]()
Niemand kwaad doen maar wel alle zwartjes de grens over willen schoppenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:24 schreef McCarthy het volgende:
sizzler je bent een held,
maar zou je mijn quote effe willen wissen.
ik ben gewoon een aardige poller die niemand kwaad doet dus waarom iedereen zo op mij zit te kankeren snap ik niet en is gewoon onrechtvaardig.
Ik kom alleen maar op voor de rechten van de belastingbetalers.
Als je van dominante vrouwen houdt: wel lekker.quote:
Wat ergquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:38 schreef McCarthy het volgende:
eh yvonne, als jij dat topic niet sluit post ik nooit meer een topic op FOK
quote:
Heb ik dat ooit geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..], probeer jij ooit nog maar eens een vervroegde unban van me te krijgen
Maar ik moet zo ontzettend lachen, dat doet je toch ook goed?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:38 schreef McCarthy het volgende:
eh yvonne, als jij dat topic niet sluit post ik nooit meer een topic op FOK
Je hebt me gemaildquote:
Ja, omdat ik na 4 maanden nog steeds niet ubanned was terwijl ik maar 1 maand gebanned was. En die hele ban sloeg nergens opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |