quote:Op donderdag 15 september 2005 09:16 schreef Oud_student het volgende:
Deze reactie was danook voor een bepaalde user bestemd. [R3: ik dus]
Naar mijn mening is NR helemaal niet rechts, men komt gewoon op voor zijn rechten. De eigen bevolking wordt in dit land achtergesteld, waar vind je dat elders op de wereld?
Dat NR rechts genoemd wordt komt omdat in Nederland alles (door de media) van uiterst links wordt bekeken, ja dan lijkt natuurlijk bijn alles rechts.
De kern van het linkse denken is de "weg-met-ons-mentaliteit" die zich uit in het geven van subsidies aan ons vijandig gezinde organisaties, het uitdelen van geld aan dictaturen in Afrika, het laten bouwen van moskeeen op plaatsen die de bevolking niet wil, een vrijplaats geven aan terroristen, het bagatelliseren van onze eigen cultuur, een doorgeslagen cultuurrelativisme, de troetelcultuur en zieligheidsdenken mbt allochtonen, het subsidieren van allerlei anti-discriminatie platforms, het lakse optreden van de overheid jegens de misdaad, het sussen en de boel bijelkaar houden, etc.
Volgens de user oud-student niet van alle kanten dus. Het is wel zo dat dit argument min of meer bekend voorkomt. Ik kan me iemand herinneren die iets dergelijks ook steeds flikte in de "serieuzere" fora ten einde discussies te ontsporen en zijn opponenten de mond te snoeren. Het argument dat hij destijds gebruikte, staat bekend onder de noemer "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" en ondanks dat hij ooit werd uitgenodigd hier handen en voeten aan te geven, is dit argument nooit recht overeind blijven staan en uiteindelijk afgeserveerd als "retoriek". Sterker nog het is een schoolvoorbeeld geworden van ondeugdelijk redeneren in Pol.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:23 schreef du_ke het volgende:
Dat is toch oud nieuws? We worden als onschuldige onwetende burgers van alle kanten geïndoctrineerd.
Is dat ook al een kloon van je ? Hoe kun je het anders weten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:38 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens de user oud-student niet van alle kanten dus.
Dan hier een objectieve geschiedenis van Israël: http://rense.com/quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:49 schreef Oud_student het volgende:
Voor mensen die wat meer willen weten over de beweegredenen en achtergronden van Ryan3 is hier een link http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=162&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
NOS juornaal misschien niet maar de laatset tien jaar hebben we er natuurlijk een ruime "keuze ' aan journaals bij gekregen , waarom berichten die niets over UFO's en Chemtrails ????quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Ryan3 het volgende:
Coz:
Links/rechts niet zeg je? Maar wel indoctrinerend???
Teken ik bij aan dat de verschillende media wel een levensbeschouwelijke inkleuring kennen, afkomstig nog uit de tijd van de verzuiling en tegenwoordig afgezwakt. Om een voorbeeld te noemen olv Marcel van Dam ontstond er bij de VARA! een proces van loskoppeling van de levensbeschouwelijke zuil.
Verder het indoctrinerende van media zou kunnen evt., alleen moet je het dan zoeken in de "selectie" die media voor jou doen. Het aanbod aan informatie is groot. Ik kan me bijv. indenken dat het NOS journaal niets over chemtrails en UFO-ontvoeringen te berde brengt.
Wie is een kloon van mij? Of probeer je me er nu op te wijzen dat dat streepje in je nick een undercast streepje is? Flauw hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:49 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Is dat ook al een kloon van je ? Hoe kun je het anders weten.
Spam.quote:Merkwaardig om feiten en politiek in TRU te bespreken, je geeft zelf weer een goed voorbeeld van "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving".
Voor mensen die wat meer willen weten over de beweegredenen en achtergronden van Ryan3 is hier een link http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=162&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Zelfde laken een pak, men richt zich tot mainstream. Inmiddels bestaat er via internet wel een ruime hoeveelheid informatie over die onderwerpen. Vraag is wel hoe betrouwbaar internetinformatie is natuurlijk. Kijk naar die oud_student, ter ere waarvan deze topic bestaat, die spamt er ook lustig onbetrouwbare informatie op los, met als doel mijn persoon te beschadigen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:56 schreef omapietje het volgende:
[..]
NOS juornaal misschien niet maar de laatset tien jaar hebben we er natuurlijk een ruime "keuze ' aan journaals bij gekregen , waarom berichten die niets over UFO's en Chemtrails ????
Weten maar weinig mensen, maar die ontideologiseerde of ontzuilde de VARA! idd.quote:Overigens Marcel van Dam ??????? Interessant.
Ow, leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:49 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Is dat ook al een kloon van je ? Hoe kun je het anders weten.
Merkwaardig om feiten en politiek in TRU te bespreken, je geeft zelf weer een goed voorbeeld van "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving".
O ja, bijna vergeten:
Disclaimer: dit alles in het nette en even goede vrienden.
ach , mijn mening .. denk dat de gemiddelde truther nuchter genoeg is om niet in het links/rechts trucje te trappen.. zoals Alex Jones het zo mooi zei in de film dark secrets inside bohemian grove (vrij vertaald)quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Ryan3 het volgende:
Coz:
Links/rechts niet zeg je? Maar wel indoctrinerend???
(sorry duurde even voordat ik de quote vond) (rond 25 en 28e minuten in film)quote:" voor mij maakt het niet uit , er is een centraal orgaan aan de ene kant of anarchy aan de andere kant , dan liever wel de geregelde kant maar de invulling ervan .. [snip] ik ben geen republican .. dat probeer ik de hele tijd duidelijk te maken maar iedereen blijft steeds weer terugvallen in die hokjes , in jullie land (engelse interviewers) heb je de torries en labor , het zijn allemaal dezelfde mensen en het is een grote grap .. ze ruzien wel maar het zijn twee management teams die voor de show vechten om controle binnen hetzelfde bedrijf "
weet je nog hoe lacherig er op zowel NOS als rtl journaal gedaan werd over die lichtbollen boven mexico vorig jaarquote:Ik kan me bijv. indenken dat het NOS journaal niets over chemtrails en UFO-ontvoeringen te berde brengt.
verder zal ik er niet op ingaanquote:in mexico zien zij ze vliegen , letterlijk dan want "snip" beelden ... [snip]
Heeft misschien met het "cry wolf" syndroom te maken, als er vaak wordt geschreeuwd dat er zoiets gaande is, maar er blijkt uiteindelijk niets aan de hand te zijn (of iig niet bewijsbaar), dan wordt het ook niet meer (direct) gelooft als er wel iets aan de hand is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef coz het volgende:
weet je nog hoe lacherig er op zowel NOS als rtl journaal gedaan werd over die lichtbollen boven mexico vorig jaar
[..]
verder zal ik er niet op ingaan![]()
maar als er al iets is wat ze dus niet kunnen negeren (omdat het ook op cnn was) , dan gaan ze er zo mee om ...
al het geweld is zinvol...zodra je er iets mee oplost is het toch zinvol.. want dan heeft het zin.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:14 schreef BaajGuardian het volgende:
die Banner staat mij niet aan van zinloos geweld
alsof het volk moet aannemen dat er ook zinvol geweld bestaat
al het geweld is zinloos.
punt.
goed gedicht btw hallu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |