quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:22 schreef -Angel- het volgende:
En Bananenman het nieuwe album van Kanye een toppertje of niet?![]()
"When I die let the songs live on."© Vanilla Icequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:46 schreef cosmick het volgende:
Vergeet dat "diamonds are forever" gezeur; dit is de shit!
erg vet album iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:46 schreef cosmick het volgende:
And ya don't stop
Net trouwens Jazz Addix beluisterd. Echt enorm dope.
[afbeelding]
Jah die wist ik ook al, maar ik ga hem toch kopenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:54 schreef -Angel- het volgende:
Kanye West on Detroit radio.
Said Def Jam did a really good job keeping it, but it needs to leak and it will in the next few days. Doesn't care that people download. He loves to. He understands that people cant afford all the music they want.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef -Angel- het volgende:
Een video van The Game die in één teug een fles appelsap leeg drinkt -> video.
Moet hij dat nu echt tijdens elk optreden doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef -Angel- het volgende:
nee hoor , ik kon alleen ff niet zo snel een andere titel verzinnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef Mip1988 het volgende:
Innercity Griots? moet ik me schamen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef DubzOne het volgende:
Tee naar de Vee tot de Pee
herhaling vinden kidz leukquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:25 schreef Quannum het volgende:
[..]
Moet hij dat nu echt tijdens elk optreden doen?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:21 schreef rotskibo het volgende:
Kanye is geleaked
zometeen kom ik met een d/l link.
Die moet ik dit weekend toch eindelijk eens gaan aanschaffen. Wat ik er van gehoord heb klonk in ieder geval erg goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:46 schreef cosmick het volgende:
And ya don't stop
Net trouwens Jazz Addix beluisterd. Echt enorm dope.
[afbeelding]
mailrequests en het aanbieden van mp3tjes zijn al een tijdje niet gewenst hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:22 schreef rotskibo het volgende:
Eerst vroegen ze nog om een link van tony yayo en nu mag et niet![]()
Heb hem nog niet, maar wat niet is kan nog komen. De verbetering van het breedbandnetwerk is geen verbetering, het zo traag dat ik kop koffie kan gaan halen wanneer ik een pagina ververs.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef -Angel- het volgende:
Goed lekker albumquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
En wat zijn de meningen over "Late Registration"?
Ik denk dat dat ook zo word bij Dr.Dre, sommige albums zijn bijna niet te overtreffenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:12 schreef -Angel- het volgende:
"Late Registration" overhypped en zeker niet zo goed als "College Dropout".
Ik snap ook niet dat sommige mensen deze track vergelijken met "Dear mama", maar goed. Tevens The Game alleen de hook, hij had minstens een verse moeten hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb Hey Mama al zo lang. Stond al maanden terug op mixtapes..zelfde lyrics, alleen hij heeft de beat 'iets' veranderd.
Liever niet eigenlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:39 schreef -Angel- het volgende:
Tevens The Game alleen de hook, hij had minstens een verse moeten hebben.
Ik ben principieel tegen mp3s van bootlegsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
En wat zijn de meningen over "Late Registration"?
Hier kun je hem nog een keer zien, http://www.telfort.nl/media/rapper.zip. Nog veel geld aan overgehouden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand -Angel- al gezien in die nieuwe telfort reclame?![]()
Precies. En wat woon je armoedig man, hahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik zou me schamen voor die reclame
Je kan er alles over zeggen , maar je staat tenminste niet tussen 13-14 jarige pubertjes met hun oudere zussen/broers en/of oudersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Gelukkig trekken de gemiddelde Def Jux/Rawkus luisterende backpacker nerds wel volle zalen. Keep it underground.![]()
Tof filmpje, man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:36 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hier kun je hem nog een keer zien, http://www.telfort.nl/media/rapper.zip. Nog veel geld aan overgehouden.
Ik heb het niet over Arena optredens van Eminem ofzo, maar ik sta liever in een club met (volwassen) lekkere meiden waar moderne hiphop gedraaid wordt dan in een of ander lokaal hol met 20 nerds die Rakim nummers meerappen, helaas zijn die eerstgenoemde gelegenheden nogal dun gezaaid hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan er alles over zeggen , maar je staat tenminste niet tussen 13-14 jarige pubertjes met hun oudere zussen/broers en/of ouders
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:56 schreef -Angel- het volgende:
Een review: http://www.liquid-science.net/.
Trieste homofobe review en dan ook nog Common een 'God MC' noemen. Nouja zal wel niet al te serieus zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:56 schreef -Angel- het volgende:
Een review: http://www.liquid-science.net/.
De feesten waar ik heen geweest met rawkus , def jux of ninja tunes artiesten zijn anders altijd goed gevuld hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Arena optredens van Eminem ofzo, maar ik sta liever in een club met (volwassen) lekkere meiden waar moderne hiphop gedraaid wordt dan in een of ander lokaal hol met 20 nerds die Rakim nummers meerappen, helaas zijn die eerstgenoemde gelegenheden nogal dun gezaaid hier.![]()
Nee, hij was serieus in zijn eigen woorden "gay people don't bother me unless they bring some gay shit at me".quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:24 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Trieste homofobe review en dan ook nog Common een 'God MC' noemen. Nouja zal wel niet al te serieus zijn.
Dan is het dus gewoon een loser die probeert te shockeren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:28 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, hij was serieus in zijn eigen woorden "gay people don't bother me unless they bring some gay shit at me".![]()
Succes ermee, daar ga je werk aanhebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ook ga ik proberen zodra er acapella's opduiken van Drive Slow ( en instrumental ) een remix te maken van 2pac's Shorty Wanna Be A Thug / Drive Slow.
Nah, ik vindt 2 Pac er niet zo goed uit zien, die tattoo's. Nee, niks voor mij. Maar goed ieder zijn ding.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
zo zo, ziet er goed uit
jammer dat ik geen belg ben![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nah, ik vindt 2 Pac er niet zo goed uit zien, die tattoo's. Nee, niks voor mij. Maar goed ieder zijn ding.
Ik weet het, maar ik hou wel van een uitdagingquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Succes ermee, daar ga je werk aanhebben.
[afbeelding]
Absoluut man. Rockt enorm, dat album! En die cutsquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
En trouwens, mooi dat Jazz Addixx in de smaak valt. Gewoon terecht
Aangezien "Gimme..." van 2005 is, zal dat dan zijn laatste zijn? Er staat geen datum bij het interview spijtig genoeg.quote:Are you working on anything new right now, or is there anything that we can expect you to be working on soon?
Right now I'm focused on my Old Maid Billionaires Camp(Huggy and Al-Shid). They held it down for my 3 albums, now it's time for them to shine solo. Check for the EP I'm producing for Huggy. We have 6 songs done, and you'll see a 12" in a few months. I have stuff for Al-Shid too. I have a joint coming from Captain Backslap(my alter-ego) called "Country-Check Pimpin". Actually, it's the B-side of "Q & A", the next single. Captain Backslap is funny, but real ignorant. Haha. I did beats for Cage and High & Mighty as well. Just trying to produce for other people, build my label and drop a verse here and there, but I'm done with J-Zone albums. I said what I wanted to say as J-Zone, it's time to move on.
Jah, heb je wel een beetje geljik in. 't Is vooral meer grappig bedoelt dan serieus denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:18 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind die beats van J-Zone wel vet maar hij rapt zo nep.
daarom luister ik ook nooit naar hem![]()
Dope hoes in iedergeval!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
[afbeelding]
Erg lekker inderdaad PaRo! Thanks voor de tip [afbeelding]
Ja shit, kan uit allerlei films komen. Je hebt al gegoogled neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:
maar er is ook een stukje met 'they found another dead body', ik kan me niet herinneren dat ze dat soort dingen zeiden in die oude tekenfilms, misschien is dat wel weer ergens anders van.
Baal er een beetje van dat ik Pete Philly en Le Peuple de l'herbe niet gezien heb!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
Pete Philly & Perquisite was echt cool op Lowlands! Ze mochten alleen maar een half uurtje optreden, wat natuurlijk een kut idee is! Maar goed, gelijk maar een shirt gekocht van ze
Le Peuple de L'Herbe was ook cool, Buck 65 heb ik maar eventjes gezien want dat vond ik niet zo erg boeiend, Brainpower heb ik ook eventjes gezien en Buiten Westen heb ik overgeslagen.
Duvel Duvel was, toen ik ze zag, ook heel erg slecht live. het kwam helemaal niet over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:14 schreef DubzOne het volgende:
(op DuvelDuvel na dan)
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef keeper het volgende:
Oh, ff aan Charlie 2Na gevraagd tijdens de instore in Fatbeats; eind dit jaar, begin volgend jaar, hoopte hij.
quote:The Day Yayo's album drop, I want everyone who can to go out and re-cop "The Documentary" !!! Anyone who does so can send the album in to The Black Wallstreet offices & I will personally sign it & send it back with a copy of my new mixtape "Ghost Unit" (Life After 300 Bars).......... If you cant afford it, don't do it but if you can let's go out & kill these mothafucka's until 50 & Sha is Irv & Ja ha ha ha.......... go on every hip hop website & post this as well as let everyone you know the same, 1.
Ik vind die plaat niet zo speciaal eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef cosmick het volgende:
Vast Aire & Mighty Mi
Niet? Ik vind 't wel een beetje oldschool allemaal. Best dope hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik vind die plaat niet zo speciaal eigenlijk.
Okay dan!!quote:Overigens heb ik eindelijk Valley Of The Jeep Beats gevonden
Nee ik heb er nog niets van. Al had je een tijdje geleden al eens Turntable Hardcore van hem getipt. Dei staat nog op mn te-checken-dingen-lijstjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef cosmick het volgende:
Heb je ook niets van Mr. Dibbs? Beetje vreemde muziek eigenlijk. Instrumentaal, cuts en vette beats, maar allemaal erg lo-fi en vreemde samples. Hangt misschien een beetje tussen Kid Koala en DJ Shadow. Boeit 't me wel. Luister nu "231 ways to fry an egg". Nummer duurt 10 minuten en da's echt niet te lang imo.
Ik heb ze wel. Dus. Maar 't is wel een beetje weird hoor... 't onweert hier als een gek, dus ik drop ze van het weekend wel ff (paar maand geleden sloeg de bliksem hier nl in de buurt in met als gevolg dat ik nieuwe netwerkkaarten en een nieuwe router moest kopen).quote:
Het zou mooi zijn als hij Yayo op die dag outsold (<- weet het nederlandse woord niet zo gauw).quote:
ah vet, ken wat oude nummers van hem. die zijn erg goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef cosmick het volgende:
Nieuwe album van Mr. Dibbs.
[afbeelding]
Fijne hoes
Verder: Mr Dibbs
en Relax:quote:multi-disciplinair:
OPENING
'New Cool Collective; Beauty & the Beast; Tania Kross; Guus Meeuwis; Pete Philly & Perquisite; Wende Snijders; Encho; Maarten van Roozendaal; Nederlands Danstheater; Lange Frans en Baas B.; Najib Amhali; zZz; Relax; Ode aan Ramses Shaffy.'
SPETTEREND OPENINGSFEEST MET DOLF JANSEN De Uitmarkt heeft een naam op te houden op vrijdagavond, de start van het driedaagse festijn. Dit jaar lukt dat moeiteloos met Dolf Jansen als spreekstalmeester en New Cool Collective als huisband. Van 20.30 tot 22.00 uur krijgen we een imposante rij artiesten voorgeschoteld. Guus Meeuwis, begeleid door elektrische piano, zingt één van zijn grootste hits, waarna hiphopper Pete Philly en zijn maatje Perquisite het tempo verder opvoeren. Even gas ter
vr 26.08.05 - 20.30 - 22.00, Brandpodium
Kubus en Jawatquote:
deze ken ik alleen van naam, weet niet of het wat is: Big Boy Capricequote:hiphop:
KUBUS & JAWAT
za 27.08.05 - 19.00 - 19.30, The Remix Too
weer Pete Philly & Perquisite, nu op zondag dus dan kan ik er wel heenquote:hiphop:
BIG BOY CAPRICE
Een fusie van soul, hiphop, funk, R&B. omschreven als: 'een fantastische, massieve, zwarte soulzanger met een hemels falset', (OOR).
za 27.08.05 - 21.00 - 21.30, Brandpodium
www.freshforcely.com »
en dan ben ik K-Liber, Lange Frans & Baas B en Brace zelfs vergeten op te noemenquote:Zet deze voorstelling in mijn agenda hiphop:
PETE PHILLY & PERQUISITE
Energieke live hiphop-formatie bestaande uit Pete Philly (vocals), Perquisite (beats/cello), Dj PCM, Lars Ditrich (sax) en Kasper Kalf (contrabas).
zo 28.08.05 - 19.30 - 20.00, BankGiro Loterij Podium
www.ourmindstate.com »
Ik zeg het niet gauw, maar Bracequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef jimjim1983 het volgende:
en dan ben ik K-Liber, Lange Frans & Baas B en Brace zelfs vergeten op te noemen
Hij zit ook in Track Addicts... Erg dope shit!quote:[..]
deze ken ik alleen van naam, weet niet of het wat is: Big Boy Caprice
Hee yo. Nou nee, niet alles relaxt... paar dagen werken nog en dan "de sleutel".quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:33 schreef RjD2 het volgende:
I rest my case, sup Cos, alles relaxt jongen?
After the VMA's my baby momma cuss my ass outquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef -Angel- het volgende:
'I feel so safe tonite with all this police protection courtesy of G-unit' Haha, was grappig. "De sleutel" is dat net zo iets als "the ring"?
ken ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:56 schreef Z het volgende:
Daar was ik weer eens. Ik luister naar 'Cyne - Evolution Fight' en dat is een goede plaat! Maar die kende jullie waarschijnlijk al.
Nee, nóg nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:56 schreef Z het volgende:
Daar was ik weer eens. Ik luister naar 'Cyne - Evolution Fight' en dat is een goede plaat! Maar die kende jullie waarschijnlijk al.
klinkt goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Z het volgende:
[..]
Zo:
http://www.stylusmagazine.com/review.php?ID=3324
The Streets is toch maar één persoon, namelijk Mike Skinner?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef Z het volgende:
http://www.cyne.net/
ze komen uit Engeland, en ik denk 1 van de stemmen te herkennen als iemand die ook met The Streets mee rapt, maar daar ben ik nog niet achter ...
Dat is, maar er doen meer mensen mee op zijn CD's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:59 schreef -Angel- het volgende:
[..]
The Streets is toch maar één persoon, namelijk Mike Skinner?
Is dat solo album nog wat want the cold vein vond ik moddervet ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef cosmick het volgende:
Hey RJD2 & Mel! Sup!
Damn, ik zit net weer 's ff Vast Aire & Mighty Mi te luisteren. Da's toch ook wel erg cool hoor. "Buck 50 Express"? Wooord!
[afbeelding]
Prooops!
Mijne ook jammer dat ik er zondag neit bij wasquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:33 schreef RjD2 het volgende:
Jaa vakantie was erg dope, jammer om weer terug te zijn hier
Ongeacht wat er nog uitkomt, mijn album van het jaar: Pete Philly & Perquisite - Mindstate![]()
I rest my case, sup Cos, alles relaxt jongen?
En Mel, gefeleciteeeeerd man! Wil alles nog van je horen he!![]()
Peace to ya'll
ik wilde ook gaan maar was helaas nog te brak van mysteryland en ajaxquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:15 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Mijne ook jammer dat ik er zondag neit bij was!
Ja, goede plaat is dat! Net als Antipop Consortium met ’Arrhythmia’, die draai ik ook weer helemaal grijs!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:56 schreef Z het volgende:
Als je hem opstuurt wel, ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ey dat is zeker een hele dope actie! Dus als ik morgen die shit in de winkel koop, en dat adres heb krijg ik een gesigneerde game cd?
Ik heb alleen J-Zone. Vind je ervan? Wel aardig. Opzich.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vnaaf gekocht:
Apsci -- Thanks For Asking
Greenhouse Effect -- Columbus Or Bust
J-Zone -- Gimme That Beat Fool
Little Brother -- The Chittlin Circuit 1.5
Pumpkinhead -- Orange Moon Over Brooklyn
Raw-T -- Realise And Witness
Gelukkig wordt de "Peoples champ" binnenkort gereleased.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef Posdnous het volgende:
Wat een overschatte plaat zeg, die nieuwe van Kanye.
die is tofquote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vnaaf gekocht:
Greenhouse Effect -- Columbus Or Bust
Best wel vind het tot nu toe niet veel soeps ..quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef Posdnous het volgende:
Wat een overschatte plaat zeg, die nieuwe van Kanye.
Net gedownload, The Game blijft maar doorgaan met dissen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef -Angel- het volgende:
"Whos under there?" Kortom de Ghost Unit.
[afbeelding]
Het is net 50 Cent die Ja bleef dissen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:22 schreef El_Rolando het volgende:
Net gedownload, The Game blijft maar doorgaan met dissen.![]()
Moet het dan 'leuk' zijn?quote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef El_Rolando het volgende:
Die Game moet ff een keer kappen, het is niet meer 'leuk'.
Vind hem meer 'inhoud' hebben dan 50 Cent...quote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef El_Rolando het volgende:
Die Game moet ff een keer kappen, het is niet meer 'leuk'.
In de beginjaren '90 ja. Hoe ben je dat album in vredensnaam tegen gekomen?quote:Op zondag 4 september 2005 16:36 schreef Steve-O het volgende:
Carmen electra heeft een cd uitgebracht
Niet ... had het eigenlijk over die hoes van lil kimquote:Op zondag 4 september 2005 16:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
In de beginjaren '90 ja. Hoe ben je dat album in vredensnaam tegen gekomen?
Vet alhoewel ik er een aantal niet ken van naamquote:Op zondag 4 september 2005 20:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
Er komt een of ander nieuw Wu-Tang project aan, en deze ziet er eindelijk weer eens veelbelovend uit. Waarom? De artiesten die er aan meedoen zijn o.a. RZA, MF Doom, GZA, Rass Kass, Aesop Rock, Masta Killa, Del the Funky Homosapien, Sean Price, J Live, Tragedy Khadafi, C Rayz Walz, RA the Rugged Man, Cannibal Ox en nog meer
En deze maand de nieuwe van Cunninlynguists + een nieuw album van GM Grimm bestaande uit 3 CD's!
Wowza. Potentieel.quote:Op zondag 4 september 2005 20:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
Er komt een of ander nieuw Wu-Tang project aan, en deze ziet er eindelijk weer eens veelbelovend uit. Waarom? De artiesten die er aan meedoen zijn o.a. RZA, MF Doom, GZA, Rass Kass, Aesop Rock, Masta Killa, Del the Funky Homosapien, Sean Price, J Live, Tragedy Khadafi, C Rayz Walz, RA the Rugged Man, Cannibal Ox en nog meer
links lijken doodquote:Op maandag 5 september 2005 08:40 schreef Mip1988 het volgende:
http://www.underworldhiphop.com/video/ra_ishouldanever.wmv
http://www.underworldhiphop.com/video/ra_landlord.rm
2 vids van RA The Rugged Man... enne.. not safe for anywhere! mensen met een zwakke maag niet kijken shit is extreme enzo... stuur je zusje uit je kamer
Het is een 2 delige compilatie video, met echt fijne oldskool videoclips met beats van Premo. Onder andere Afu Ra, Nas, Fat Joe zitten erin, echt een aanraderquote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
Premo video anthology? is dat iets nieuws?
Vind RA the Rugged Man niet echt vet, alleen dat nummer Lessons is echt heel dope.
Wat moet er op die mixtape komen te staan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
K wil ff mededelen dat ik binnenkort begin met werken aan een mixtape genaamd Unsigned Hype..
Remixes van andere nummers, zoals die biggy remix waar ik hierboven een link van heb gedropt..quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat moet er op die mixtape komen te staan?
Ga je er ook nog over roepen MMaRsuuuuuuuuuuuu Unsigned Hypeeeee?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef MMaRsu het volgende:
Remixes van andere nummers, zoals die biggy remix waar ik hierboven een link van heb gedropt..
Nee man, doe niet alsof ik een G-Unit fanboy benquote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef -Angel- het volgende:
Gunshots erin dan?
Wie of wat ga je dan wel doen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
Nee man, doe niet alsof ik een G-Unit fanboy ben![]()
![]()
Jay-Z, Biggie, Dre, Fabolous, Fat Joe, Nas ( onder anderequote:
Releasedatum 2006?quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
Jay-Z, Biggie, Dre, Fabolous, Fat Joe, Nas..
Ik ga gewoon een dope ding in elkaar knutselen
Je gaat dus een wedstrijdje houden met cosmick wie het eerste iets dropt.quote:Op maandag 5 september 2005 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
Heel misschien December 2005, en anders 1e kwartaal 2006 ja
I guess soquote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je gaat dus een wedstrijdje houden met cosmick wie het eerste iets dropt.
niks in utrechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
leuke optredens binnenkort:
9 September Pete Philly & Perquisite in P60 in Amstelveen
9 September Ramyzter in Mezz, Breda
15 September Jazzy Jeff in Jimmy Woo in Amsterdam
25 September Jeru the Damaja in de Melkweg, Amsterdam
1 Oktober The High & Mighty in de Melkweg, Amsterdam
op Crossfader 22 Oktober in de Melkweg, Amsterdam komt Large Professor maar het staat aangekondigd als Large Professor DJ-Set, gaat ie dan alleen draaien ofzo? ik vond hem overigens de laatste keer dat ie in Amsterdam was (Paradiso volgens mij) erg irritant en ben zelfs eerder weggegaan.
en 3 december is er weer een Appelsap en wel met Jay-Dee en Beatjunkies dj J-Rocc
niet echt dope.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:03 schreef Lu_uK het volgende:
check deze link effe, http://www.statemagazine.nl/forum.php/beeld steen - focksteen waar ik het over heb gehad staat er ook op.
wat vonden jullie van steen?
Om mezelf nog ff te quoten, de beat van Moeilijk op dat album, vind ik echt één van de rofste beats uit de NL hiphop, en ook zowieso hiphop.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf, wat een gruwelijk dope beats op het nieuwe Jawat album !!!
stoerste, hardste.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat is rofste?,dat woord ken ik niet
meeste kubus beats zijn tofquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stoerste, hardste.
zoiets
vind die beat van Kubus & Duvel - Buiten Westen vetter![]()
quote:
Misschien dat ik deze eventjes meepik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
9 September Ramyzter in Mezz, Breda
Schijnt dat Madlib daar op een van die WooHaa / Hosselen avonden ook nog eens gaat komenquote:
Dat zou echt te vet zijn. En Mezz is mooi man, mooie akoestiek daar!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef keeper het volgende:
Schijnt dat Madlib daar op een van die WooHaa / Hosselen avonden ook nog eens gaat komen.
Ik vind zijn nieuwe cd anders redelijk 'volwassen'. Het is ook niet helemaal mijn ding, maar vind het opzich wel de moeite waard!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Is er eindelijk weer eens iets in Breda, is het Raymster. Jammer hoor.
Ik hoop dat ze ook nog eens in het noorden komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
leuke optredens binnenkort:
9 September Pete Philly & Perquisite in P60 in Amstelveen
Waarschijnlijk wel... Vanaf nu komen er veel optredens van hun in de verschillende clubs in Nederlandquote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook nog eens in het noorden komen
Op hun website staat nog geen optreden in het noorden. Maar die is ook maar bijgewerkt tot 15/10 ofso.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel... Vanaf nu komen er veel optredens van hun in de verschillende clubs in Nederland
Ik zou dan gewoon even de podia in het noorden in de gaten houden... naar mijn weten zijn ze ongeveer vanaf nu bezig met een clubtour door Nederland. Dus denk dat ze ook wel iets in het noorden doen!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Op hun website staat nog geen optreden in het noorden. Maar die is ook maar bijgewerkt tot 15/10 ofso.
heb je The Roots - Do you want more?!? al? dat vind ik samen met Reachin' van Digable Planets een van de chillste hip hop albums. dat 2e album van Digable Planets is ook wel dope, maar meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Hellrazor het volgende:
wat is een beetje lekekre chill hiphop zoals Digable Planets of the fugees![]()
Ja Rule.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef kokos het volgende:
In my race againt time
i cant stop running tru the red light
all my life
dmx? of van wie is dit nummer? Artist en nummert?
Ja Rule-Race Against Timequote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef kokos het volgende:
In my race againt time
i cant stop running tru the red light
all my life
dmx? of van wie is dit nummer? Artist en nummert?
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.quote:
Ja Rule of 50 Cent?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.
een echt top artiest 14.gifquote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.
Nope, nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef jimjim1983 het volgende:
achter je![]()
maar heeft iemand 'm al gehoord?
ik heb hem al op slsk gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nope, nog niet.
Laat je het ons weten?
the candypaint of the impalaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef rotskibo het volgende:
Ik ben ook ergggg benieuwd naar Peoples Champ
wat een teringtroepquote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef rotskibo het volgende:
Ik ben ook ergggg benieuwd naar Peoples Champ
Jij maakt ook een mixtape oid?quote:
Sittin Sidewayz is idd een leuk nr, vind de Lupe Fiasco / Jay-Z uitvoering ook erg dope trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
"Sittin Sidewayz" samen met "Drive Slow" is de uitzondering.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
"Sittin Sidewayz" samen met "Drive Slow" is de uitzondering.
in Amsterdam vlakbij het rembrandtsplein, haarlemmerstraat heet het volgensquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:17 schreef Steve-O het volgende:
Prince among thieves die heb ik ook
Waar zit die cd toko dan ergens ?
I'll say. Voornamelijk veel Mo'Wax, Stones Throw en Def Jux vinyl. De volgende keer dat ik die zaak bezoek, zorg ik ervoor dat m'n budget wat minder gelimiteerd is...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef MIC1_ het volgende:
en er is inderdaad veel te vinden ook qua vinyl hebben ze wel het een en ander.
Nope, ik hou het liever bij het orgineel. maar die remix die je had gemaakt van Big poppa was wel dope.quote:
In Utrecht heb je Plato en dat is met dezelfde soort letters geschreven, dus ik denk dat die bij de keten hoort. Nadeel is alleen dat het daar op artiestennaam gaat, dus bijna alle genres staan door elkaar en ze verkopen er geen vinyl.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in Amsterdam vlakbij het rembrandtsplein, haarlemmerstraat heet het volgens
mij
edit: utrechtsestraat dus
volgens mij waren er ook een paar in andere steden.
The further adventures of Lord Quis is ook zwaar dopequote:Op zaterdag 10 september 2005 10:20 schreef Mar10Segovia het volgende:
Heej Mr.Tear! Leuk dat je weer effe opduikt
Leuke aankopen trouwens zeg. Ik heb The Unseen de afgelopen week toevallig weer helemaal vierkant gedraaid, waanzinnige plaat!
Pff, ik wil ook weer gaan inslaan, maar heb momenteel geen geld
That's my shit, had 'm vandaag nog opstaan, grootste talent uit de DITC crewquote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanmiddag toch maar wat nieuws besteld via internet...
Big L - Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous
All Blackquote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanmiddag toch maar wat nieuws besteld via internet...
Big L - Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous
Sally's got a one track mindquote:Diamond D - Stunts Blunts & Hiphop
ken ik nietquote:Just Ice - Back To The Old School (2005 reissue)
klinkt best leukquote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Laatst een keer voor de gein Flamboyant van Big L geremixed. Niet al te serieus nemen, ben maar een thuisproducer, maar voor de geinteresseerden:
http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=08RMJ0VOH1VC90XRIWHMPU5F79
Grand Masters is echt een dope album! zeker 1 van de beste releases van 2005quote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
en Madlib's Beat Konducta vol.1 is ook leuk. net als DJ Muggs Vs GZA - Grandmasters, al lijken sommige nummers nogal op elkaar.
Thxquote:
Is uit 1986 als ik me niet vergis. Het heeft wel wat weg van Kool G Rap vind ik, in z'n dagen met DJ Polo. Geproduceerd door Mantronik overigens!quote:
klinkt goedquote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Is uit 1986 als ik me niet vergis. Het heeft wel wat weg van Kool G Rap vind ik, in z'n dagen met DJ Polo. Geproduceerd door Mantronik overigens!
Erg dope album! Typische Mantronik-sound; TLA Rock ligt een beetje in hetzelfde (Mantronik-) straatje.quote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Is uit 1986 als ik me niet vergis. Het heeft wel wat weg van Kool G Rap vind ik, in z'n dagen met DJ Polo. Geproduceerd door Mantronik overigens!
quote:Op zondag 11 september 2005 21:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Dee Dee Ramone's "Standing in the Spotlight" will go down in the annals of pop culture as one of the worst recordings of all time. Which, of course, makes it one hell of a great collector's item. Dee Dee plumbs the depths of stupidity for this record, musically (hip-hop done in some sort of off-rhythm samba beat) and lyrically.
Debbie Harry sings backup on two tracks.
zoek er maar eens na op slsk,ik heb hem al gedeletequote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij er deze side-projecten op nahield!
Haha, ik zal er eens achteraangaan!quote:Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
zoek er maar eens na op slsk,ik heb hem al gedelete![]()
verder niks mis met the ramones![]()
oftopic: bol.com heeft de meeste ramones platen voor 7 euro nogwatquote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Haha, ik zal er eens achteraangaan!
En verder... The Ramones![]()
Nog meer off-topic: Ze treden ook nog steeds op als The Ramones (of anders alleen onder de naam van Marky Ramone). Ze stonden een tijdje terug nog in Breda. Alleen is de originele bezetting niet echt meer in tact.quote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
oftopic: bol.com heeft de meeste ramones platen voor 7 euro nogwat
ga daar morgen enkele van kopen![]()
* Uzumaki_Naruto gaat nu de video voor Ramones-The_KKK_Took_My_Baby_Awaykijken
Eyy thx dopequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:21 schreef kokos het volgende:
[..]
Nope, ik hou het liever bij het orgineel. maar die remix die je had gemaakt van Big poppa was wel dope.
Eazy is gewoon my favo![]()
Dezelfde Omar Santana die jaren geleden bij Hakkuh! op TMF te zien was, als gabber-producer.quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
De edits op "back to the oldschool" zijn overigens van Chep Nunez, dit in tegenstelling tot de edits op de Mantronix- en TLA Rock albums.. die zijn namelijk van Omar Santana.
Klopt ja.. Op de een of andere manier is ie van de edits in de gabber belandt. Santana heeft erg veel goede edit remixen gemaakt (voor oa Alisha, Joyce Simms).quote:Op maandag 12 september 2005 08:45 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Dezelfde Omar Santana die jaren geleden bij Hakkuh! op TMF te zien was, als gabber-producer.
Marky Ramones speelt ook met The Misfitsquote:Op zondag 11 september 2005 23:08 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nog meer off-topic: Ze treden ook nog steeds op als The Ramones (of anders alleen onder de naam van Marky Ramone). Ze stonden een tijdje terug nog in Breda. Alleen is de originele bezetting niet echt meer in tact.
Alleen ouwe punx die nog steeds optreden om een behoorlijk centje extra te verdienen is niet echt punk... maarja, you can't blame them!
of je daar blij mee moet zijn....quote:Op maandag 12 september 2005 16:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Marky Ramones speelt ook met The Misfits![]()
Ik heb een remix met de orgi beat. Waar een stuk van ongeveer 20 seconde in zit zonder lyrics dat zou je kunnen pakken maybe? Laat maar weten als je wil hebben.quote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eyy thx dope. Over Eazy gesproken, enig idee hoe ik aan een instrumental van Real Muthafucking G's kom?
chali...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef keeper het volgende:
Oh, ff aan Charlie 2Na gevraagd tijdens de instore in Fatbeats; eind dit jaar, begin volgend jaar, hoopte hij.
klinkt interessant.quote:Op maandag 12 september 2005 16:38 schreef Yorrit het volgende:
gisteren 2 gave bands gezien.. Raaskalbomfukkerz en Kaltes Ä.. beide zwaar geflipte raps, en beats met invloeden uit IDM, Drum n Bass en Hardcore.. echt vet..
Graagquote:Op maandag 12 september 2005 16:50 schreef kokos het volgende:
[..]
Ik heb een remix met de orgi beat. Waar een stuk van ongeveer 20 seconde in zit zonder lyrics dat zou je kunnen pakken maybe? Laat maar weten als je wil hebben.
Inderdaad, maar wat houdt die re-issue dan in? Zit er iets nieuws bij of zo?quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg dope album! Typische Mantronik-sound; TLA Rock ligt een beetje in hetzelfde (Mantronik-) straatje.
De edits op "back to the oldschool" zijn overigens van Chep Nunez, dit in tegenstelling tot de edits op de Mantronix- en TLA Rock albums.. die zijn namelijk van Omar Santana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |