abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220246867
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 08:50 schreef dimmak het volgende:
Dikke show hoor. Meth was er voor de verandering ook eens bij. En Young Dirty Bastard was erbij om zijn vader te vervangen. Daardoor heb ik meteen alle leden (behalve ODB natuurlijk) wel eens live gezien.
Ik vond het een prima show met Havoc als hoogtepun en Meth als goede tweede. Ik vond het geluid alleen wel echt heel slecht.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 18:57:00 #252
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220249337
Yukkie B blijkbaar overleden gisteren.

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220253879
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 13:36 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik vond het een prima show met Havoc als hoogtepun en Meth als goede tweede. Ik vond het geluid alleen wel echt heel slecht.
Ja klopt. Het scheelde nog waar je je in de zaal bevond, maar geluids was ondermaats. Dat was eigenlijk ook niet anders met de New York State of Mind show in Ziggo Dome. :(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_220254014
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 13:36 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik vond het erg tof, maar idd het geluid. Jammer, Ziggo kan wel beter.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220254320
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vond het erg tof, maar idd het geluid. Jammer, Ziggo kan wel beter.
Ik heb genoten hoor. Super om ze gewoon, bijna, allemaal bij elkaar te zien. De laatste keer dat ik dat had was in de 90s denk ik. Is het hier iemand gelukt een shirt in zijn of haar maat te kopen? Ik stond in de rij voor een pet maar toen werd al vrij snel gezegd dat alle normale maten op waren. Wel beter want er was opeens geen rij meer. _O-
pi_220254466
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:22 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik heb genoten hoor. Super om ze gewoon, bijna, allemaal bij elkaar te zien. De laatste keer dat ik dat had was in de 90s denk ik. Is het hier iemand gelukt een shirt in zijn of haar maat te kopen? Ik stond in de rij voor een pet maar toen werd al vrij snel gezegd dat alle normale maten op waren. Wel beter want er was opeens geen rij meer. _O-
Ja, maar ik liep al vrij vroeg naar binnen en toen was er ook nog geen rij. Dus ik heb een shirt kunnen scoren.

Geluid is wel vaker slecht met live muziek in Ziggo naar mijn ervaring. Ook een paar hardstyle en house feestjes al gehad daar en dan was het altijd top.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_220254512
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:22 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik heb bewust een keer geen merchandise gekocht (heb nog een oud Wu shirt en ben net terug van een reis) en exact zoals verwacht nu al spijt. _O-
Nu hoop ik maar dat ik toch niks had kunnen scoren, want laat binnen. :D
pi_220254595
Ik las net dat het geluid in Berlijn ook kut was. :D
pi_220254626
quote:
Do a proper soundcheck before performing. We paid enough for it I assume. Show was "OK" at best. Nice tour down memory lane though...
Zure Ajacied op Insta. _O-
  woensdag 4 maart 2026 @ 11:16:42 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220254817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:13 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja klopt. Het scheelde nog waar je je in de zaal bevond, maar geluids was ondermaats. Dat was eigenlijk ook niet anders met de New York State of Mind show in Ziggo Dome. :(
Ronduit schandalig :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')