quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:22 schreef -Angel- het volgende:
En Bananenman het nieuwe album van Kanye een toppertje of niet?![]()
"When I die let the songs live on."© Vanilla Icequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:46 schreef cosmick het volgende:
Vergeet dat "diamonds are forever" gezeur; dit is de shit!
erg vet album iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:46 schreef cosmick het volgende:
And ya don't stop
Net trouwens Jazz Addix beluisterd. Echt enorm dope.
[afbeelding]
Jah die wist ik ook al, maar ik ga hem toch kopenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:54 schreef -Angel- het volgende:
Kanye West on Detroit radio.
Said Def Jam did a really good job keeping it, but it needs to leak and it will in the next few days. Doesn't care that people download. He loves to. He understands that people cant afford all the music they want.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef -Angel- het volgende:
Een video van The Game die in één teug een fles appelsap leeg drinkt -> video.
Moet hij dat nu echt tijdens elk optreden doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef -Angel- het volgende:
nee hoor , ik kon alleen ff niet zo snel een andere titel verzinnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef Mip1988 het volgende:
Innercity Griots? moet ik me schamen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef DubzOne het volgende:
Tee naar de Vee tot de Pee
herhaling vinden kidz leukquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:25 schreef Quannum het volgende:
[..]
Moet hij dat nu echt tijdens elk optreden doen?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:21 schreef rotskibo het volgende:
Kanye is geleaked
zometeen kom ik met een d/l link.
Die moet ik dit weekend toch eindelijk eens gaan aanschaffen. Wat ik er van gehoord heb klonk in ieder geval erg goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:46 schreef cosmick het volgende:
And ya don't stop
Net trouwens Jazz Addix beluisterd. Echt enorm dope.
[afbeelding]
mailrequests en het aanbieden van mp3tjes zijn al een tijdje niet gewenst hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:22 schreef rotskibo het volgende:
Eerst vroegen ze nog om een link van tony yayo en nu mag et niet![]()
Heb hem nog niet, maar wat niet is kan nog komen. De verbetering van het breedbandnetwerk is geen verbetering, het zo traag dat ik kop koffie kan gaan halen wanneer ik een pagina ververs.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef -Angel- het volgende:
Goed lekker albumquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
En wat zijn de meningen over "Late Registration"?
Ik denk dat dat ook zo word bij Dr.Dre, sommige albums zijn bijna niet te overtreffenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:12 schreef -Angel- het volgende:
"Late Registration" overhypped en zeker niet zo goed als "College Dropout".
Ik snap ook niet dat sommige mensen deze track vergelijken met "Dear mama", maar goed. Tevens The Game alleen de hook, hij had minstens een verse moeten hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb Hey Mama al zo lang. Stond al maanden terug op mixtapes..zelfde lyrics, alleen hij heeft de beat 'iets' veranderd.
Liever niet eigenlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:39 schreef -Angel- het volgende:
Tevens The Game alleen de hook, hij had minstens een verse moeten hebben.
Ik ben principieel tegen mp3s van bootlegsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
En wat zijn de meningen over "Late Registration"?
Hier kun je hem nog een keer zien, http://www.telfort.nl/media/rapper.zip. Nog veel geld aan overgehouden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand -Angel- al gezien in die nieuwe telfort reclame?![]()
Precies. En wat woon je armoedig man, hahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik zou me schamen voor die reclame
Je kan er alles over zeggen , maar je staat tenminste niet tussen 13-14 jarige pubertjes met hun oudere zussen/broers en/of oudersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Gelukkig trekken de gemiddelde Def Jux/Rawkus luisterende backpacker nerds wel volle zalen. Keep it underground.![]()
Tof filmpje, man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:36 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hier kun je hem nog een keer zien, http://www.telfort.nl/media/rapper.zip. Nog veel geld aan overgehouden.
Ik heb het niet over Arena optredens van Eminem ofzo, maar ik sta liever in een club met (volwassen) lekkere meiden waar moderne hiphop gedraaid wordt dan in een of ander lokaal hol met 20 nerds die Rakim nummers meerappen, helaas zijn die eerstgenoemde gelegenheden nogal dun gezaaid hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan er alles over zeggen , maar je staat tenminste niet tussen 13-14 jarige pubertjes met hun oudere zussen/broers en/of ouders
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:56 schreef -Angel- het volgende:
Een review: http://www.liquid-science.net/.
Trieste homofobe review en dan ook nog Common een 'God MC' noemen. Nouja zal wel niet al te serieus zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:56 schreef -Angel- het volgende:
Een review: http://www.liquid-science.net/.
De feesten waar ik heen geweest met rawkus , def jux of ninja tunes artiesten zijn anders altijd goed gevuld hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Arena optredens van Eminem ofzo, maar ik sta liever in een club met (volwassen) lekkere meiden waar moderne hiphop gedraaid wordt dan in een of ander lokaal hol met 20 nerds die Rakim nummers meerappen, helaas zijn die eerstgenoemde gelegenheden nogal dun gezaaid hier.![]()
Nee, hij was serieus in zijn eigen woorden "gay people don't bother me unless they bring some gay shit at me".quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:24 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Trieste homofobe review en dan ook nog Common een 'God MC' noemen. Nouja zal wel niet al te serieus zijn.
Dan is het dus gewoon een loser die probeert te shockeren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:28 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, hij was serieus in zijn eigen woorden "gay people don't bother me unless they bring some gay shit at me".![]()
Succes ermee, daar ga je werk aanhebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ook ga ik proberen zodra er acapella's opduiken van Drive Slow ( en instrumental ) een remix te maken van 2pac's Shorty Wanna Be A Thug / Drive Slow.
Nah, ik vindt 2 Pac er niet zo goed uit zien, die tattoo's. Nee, niks voor mij. Maar goed ieder zijn ding.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
zo zo, ziet er goed uit
jammer dat ik geen belg ben![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nah, ik vindt 2 Pac er niet zo goed uit zien, die tattoo's. Nee, niks voor mij. Maar goed ieder zijn ding.
Ik weet het, maar ik hou wel van een uitdagingquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Succes ermee, daar ga je werk aanhebben.
[afbeelding]
Absoluut man. Rockt enorm, dat album! En die cutsquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
En trouwens, mooi dat Jazz Addixx in de smaak valt. Gewoon terecht
Aangezien "Gimme..." van 2005 is, zal dat dan zijn laatste zijn? Er staat geen datum bij het interview spijtig genoeg.quote:Are you working on anything new right now, or is there anything that we can expect you to be working on soon?
Right now I'm focused on my Old Maid Billionaires Camp(Huggy and Al-Shid). They held it down for my 3 albums, now it's time for them to shine solo. Check for the EP I'm producing for Huggy. We have 6 songs done, and you'll see a 12" in a few months. I have stuff for Al-Shid too. I have a joint coming from Captain Backslap(my alter-ego) called "Country-Check Pimpin". Actually, it's the B-side of "Q & A", the next single. Captain Backslap is funny, but real ignorant. Haha. I did beats for Cage and High & Mighty as well. Just trying to produce for other people, build my label and drop a verse here and there, but I'm done with J-Zone albums. I said what I wanted to say as J-Zone, it's time to move on.
Jah, heb je wel een beetje geljik in. 't Is vooral meer grappig bedoelt dan serieus denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:18 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind die beats van J-Zone wel vet maar hij rapt zo nep.
daarom luister ik ook nooit naar hem![]()
Dope hoes in iedergeval!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
[afbeelding]
Erg lekker inderdaad PaRo! Thanks voor de tip [afbeelding]
Ja shit, kan uit allerlei films komen. Je hebt al gegoogled neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:
maar er is ook een stukje met 'they found another dead body', ik kan me niet herinneren dat ze dat soort dingen zeiden in die oude tekenfilms, misschien is dat wel weer ergens anders van.
Baal er een beetje van dat ik Pete Philly en Le Peuple de l'herbe niet gezien heb!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
Pete Philly & Perquisite was echt cool op Lowlands! Ze mochten alleen maar een half uurtje optreden, wat natuurlijk een kut idee is! Maar goed, gelijk maar een shirt gekocht van ze
Le Peuple de L'Herbe was ook cool, Buck 65 heb ik maar eventjes gezien want dat vond ik niet zo erg boeiend, Brainpower heb ik ook eventjes gezien en Buiten Westen heb ik overgeslagen.
Duvel Duvel was, toen ik ze zag, ook heel erg slecht live. het kwam helemaal niet over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:14 schreef DubzOne het volgende:
(op DuvelDuvel na dan)
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef keeper het volgende:
Oh, ff aan Charlie 2Na gevraagd tijdens de instore in Fatbeats; eind dit jaar, begin volgend jaar, hoopte hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |