quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef jimjim1983 het volgende:
hier verder dan maar?
de openingspost? hoe doe ik die?
Geen idee, maar omdat je Big L zegt, is die eerste misschien (vaag) van Clinic?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:36 schreef jimjim1983 het volgende:
ja goeie clip idd. nummers is ook zeker niet slecht.
kan iemand mij helpen, ik moet weten welke nummers de volgende stukjes gebruiken.
http://oege.ie.hva.nl/%7Epetri04/stukje.mp3
http://oege.ie.hva.nl/%7Epetri04/stukje2.mp3
het ligt op het puntje van mn tong maar ik kan er maar niet opkomen![]()
volgens mij iig eentje van big L maar ik kan het nummer niet vinden.
nee is geen clinic, tenminste ik ken dat nummer niet dus daar kan ik het niet van kennen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:11 schreef keeper het volgende:
[..]
Geen idee, maar omdat je Big L zegt, is die eerste misschien (vaag) van Clinic?
En waar is dit van opgenomen zeg? De grammofoon van je oma?.
Die zijn toch (is toch een duo?) sinds kort naar het geweldige Badboy label?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:24 schreef S-Two het volgende:
die clip van Kanye is echt cool...
kent iemand btw EightBall? vind het niet zo bijzonder, alleen zn nummer Hands In The Air , blijft nu de hele tijd in mn hoofd hangen (dat is wel een vet nummer....)
ja bij jou ook al? ik kan er echt niet opkomen, wordt helemaal gek hierquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
En Jim... die sampletjes klinken inderdaad bekend...
Is volgens mij geen duo, werkt wel heel veel samen met MJG geloof ik, verder ken ik weinig van hem/ze......quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Die zijn toch (is toch een duo?) sinds kort naar het geweldige Badboy label?
Ken ze verder niet.
Handige site is dat tochquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb ze gevonden dankzij iemand van the-breaks.com![]()
beide zijn van Showbiz & A.G. - Runaway Slave
01.Still Diggin'
11.Represent, met jawel Big L . had ik het tenminste nog een beetje goed.
die site is geniaal!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Handige site is dat toch
Ja, nummer zal idd een jaar of 16 oud zijn. Toen was *ik* 17quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:
is van voor mijn tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |