Zolang je zelf deelnemer bent aan de traditie, waarom zou je dan geen nieuw topic mogen openen. Omdat mensen langer deelnemen, zegt niet dat ze meer rechten hebben. Als ik ergens nieuw zou zijn zou ik het waarschijnlijk ook niet snel doen, ik heb zelf nog nooit een nieuwe HipHop Central geopend, maar als je je geroepen voelt waarom niet.quote:Op maandag 26 april 2004 12:45 schreef ThomasLarge het volgende:
IK OOK
maar ik d8, wie ben ik om jullie traditie voort te zetten...
zet je toch even aan het denken...
quote:Op maandag 26 april 2004 14:30 schreef ThomasLarge het volgende:
Ali G als snorturk.
'Hunting is real men's sport'
'Why have you not a horse?'
-'I don't have enough money, I'm retired'
'You are retard'?
'Like a mongol'?
vette lol
Welke zender ?quote:Op maandag 26 april 2004 13:14 schreef Mr.Tear het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die Ali G in tha USAIIIIIIIIIIIII! checken, ik kom er ook maar ineens op, maar heb het gister nog gezien en lag weer eens helemaal dubbel
dat kan ik natuurlijk niet ruiken, ik zag er geen dus dacht ik kom ik open er eenquote:Op maandag 26 april 2004 11:56 schreef Ez3 het volgende:
ik stond nét op het punt deel 34 te openenhad al een titel in mn hoofd maar die komt de volgende keer wel dan..
Inderdaad, ze hadden nummer 1 moeten staan..quote:Op maandag 26 april 2004 15:43 schreef MIC1_ het volgende:
Verder ... Beastie Boys ... nee
als greatest MC?quote:Op maandag 26 april 2004 15:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden nummer 1 moeten staan..
lul niet zo achterlijk manquote:Op maandag 26 april 2004 16:01 schreef ThomasLarge het volgende:
beasty boys vind iik geen goede mc's... wel goede producers of whatever.
Nou nouquote:Op maandag 26 april 2004 16:03 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
lul niet zo achterlijk man, ooit gehoord van ill communication ?
sorry hoor maar met de Beastie Boys raakte hij een gevoelige snaar, misschien niet de beste MC's van de wereld maar ze behoren zeker wel tot de beste, check Get It Together maar eens.quote:Op maandag 26 april 2004 16:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou nou
Ik vind ze ook niet de beste MC's hoor. Het is vooral het totale plaatje dat de Beasties leuk maakt.
Heb t ook gezien, triest lijstje natuurlijk, maar toch best een aardig programma, met ook wat oude beelden. Het was wel lullig om te zien hoe de kenners bij al die rappers iets positiefs moesten zeggen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:43 schreef MIC1_ het volgende:
[..]
dat kan ik natuurlijk niet ruiken, ik zag er geen dus dacht ik kom ik open er een
Maargoed Ali G was gister dope idd..tegelijkertijd met de top 22 MC's op MTV; heeft niemand die gekeken?
Vanzelfsprekend was het geen fantastische lijst maar toch, Rakim # 6 dat had ik nou niet verwacht van de gemiddelde MTV-kijker.
Verder Lil Kim Foxy Nelly DMX Missy Latifah Beastie Boys Dre nee
Chuck en Method ook niet trouwens..
-lijst
Hun stijl van rappen moet je een beetje liggen denk ik. Ik hou zelf ook meer van soulvolle rappers.quote:Op maandag 26 april 2004 16:08 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
sorry hoor maar met de Beastie Boys raakte hij een gevoelige snaar, misschien niet de beste MC's van de wereld maar ze behoren zeker wel tot de beste, check Get It Together maar eens.
Damn', wat een zuiglijst. Niet eens Redman en Lauryn Hill erin? Kijk, dat er vooral mainstream MC's inzitten, ok, maar die twee zijn ook best mainstream, dacht ik, en echt wel 100x beter dan Lil Kim, Nelly en consorten.quote:Op maandag 26 april 2004 15:43 schreef MIC1_ het volgende:
22. Chuck D.
21. Method Man
20. Queen Latifah
19. LL Cool J
18. Foxy Brown
17. Common
16. Snoop Dogg
15. KRS One
14. Run DMC
13. DMX
12. Nelly
11. Big Pun