Thanksquote:Op zondag 17 april 2005 16:59 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dag vriendjes
Coole titel Cos!
Hier trouwens de volledige lijst met oude delen:
dope album idd.quote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nog een vrij aardige plaat: Prefuse 73 - Surrounded By Silence
Grotendeels instrumentaal overigens.
uhhm dat is een verzamelaar (wel een goede trouwens)quote:Op zondag 17 april 2005 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dope album idd.
ik heb al een tijdje Prefuse 73 met Mos Def - Urban renewal program maar die heb ik nog niet echt veel geluisterd, moet ik misschien maar eens gaan doen.
Ik ken het niet... binnenkort maar ff wat downloaden...quote:Op zondag 17 april 2005 16:45 schreef jimjim1983 het volgende:
dope
ken alleen Back to wreckshop maar deze zal ook wel goed zijn
Ik heb het gezien , maar vind het nou niet zo fantastisch , eilk meer een geremixede versie van het lagerhuis om eerlijk te zijnquote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Lu_uK het volgende:
wie hebben er the batte tv gezien?
Vrijdag op nederland 3.. of is daar een ander topic over?
ik heb de 2e helft ervan gezien, er is trouwens ook een topic over in film, tv & radio.quote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Lu_uK het volgende:
wie hebben er the batte tv gezien?
Vrijdag op nederland 3.. of is daar een ander topic over?
ik vond het ontzettend slecht allemaal, voorgestudeerde batllesquote:Op zondag 17 april 2005 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien , maar vind het nou niet zo fantastisch , eilk meer een geremixede versie van het lagerhuis om eerlijk te zijn
tsja ik moet zeggen dat ik de meeste 'tv' bttles ook behoorlijk nep vind ,maar ik vond dit programma juist slecht omdat er allemaal politiek geneuzel aamn vast geplakt werdquote:Op zondag 17 april 2005 20:40 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik vond het ontzettend slecht allemaal, voorgestudeerde batlles
inderdaad, ik hoorde het van een vriend van me en die zei dat ze gewoon des pitt uit zouden zenden. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tsja ik moet zeggen dat ik de meeste 'tv' bttles ook behoorlijk nep vind ,maar ik vond dit programma juist slecht omdat er allemaal politiek geneuzel aamn vast geplakt werd
dan gaat hij van zeg ja! doen of niet? Het enige slechte nummer van zijn cdquote:Op zondag 17 april 2005 20:54 schreef Hellrazor het volgende:
naja volgende keer optreden van raymzter![]()
vrouw of bitch gaat hij doenquote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
dan gaat hij van zeg ja! doen of niet? Het enige slechte nummer van zijn cd
Die cd verder trouwens is echt heel goed
ow dan ga ik wel even kijken, dat is een goed nummer. Zijn volgende single geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
vrouw of bitch gaat hij doen![]()
het onderwerp is ''seks in clips is ok ?? ''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |