Thanksquote:Op zondag 17 april 2005 16:59 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dag vriendjes
Coole titel Cos!
Hier trouwens de volledige lijst met oude delen:
dope album idd.quote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nog een vrij aardige plaat: Prefuse 73 - Surrounded By Silence
Grotendeels instrumentaal overigens.
uhhm dat is een verzamelaar (wel een goede trouwens)quote:Op zondag 17 april 2005 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dope album idd.
ik heb al een tijdje Prefuse 73 met Mos Def - Urban renewal program maar die heb ik nog niet echt veel geluisterd, moet ik misschien maar eens gaan doen.
Ik ken het niet... binnenkort maar ff wat downloaden...quote:Op zondag 17 april 2005 16:45 schreef jimjim1983 het volgende:
dope
ken alleen Back to wreckshop maar deze zal ook wel goed zijn
Ik heb het gezien , maar vind het nou niet zo fantastisch , eilk meer een geremixede versie van het lagerhuis om eerlijk te zijnquote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Lu_uK het volgende:
wie hebben er the batte tv gezien?
Vrijdag op nederland 3.. of is daar een ander topic over?
ik heb de 2e helft ervan gezien, er is trouwens ook een topic over in film, tv & radio.quote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Lu_uK het volgende:
wie hebben er the batte tv gezien?
Vrijdag op nederland 3.. of is daar een ander topic over?
ik vond het ontzettend slecht allemaal, voorgestudeerde batllesquote:Op zondag 17 april 2005 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien , maar vind het nou niet zo fantastisch , eilk meer een geremixede versie van het lagerhuis om eerlijk te zijn
tsja ik moet zeggen dat ik de meeste 'tv' bttles ook behoorlijk nep vind ,maar ik vond dit programma juist slecht omdat er allemaal politiek geneuzel aamn vast geplakt werdquote:Op zondag 17 april 2005 20:40 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik vond het ontzettend slecht allemaal, voorgestudeerde batlles
inderdaad, ik hoorde het van een vriend van me en die zei dat ze gewoon des pitt uit zouden zenden. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tsja ik moet zeggen dat ik de meeste 'tv' bttles ook behoorlijk nep vind ,maar ik vond dit programma juist slecht omdat er allemaal politiek geneuzel aamn vast geplakt werd
dan gaat hij van zeg ja! doen of niet? Het enige slechte nummer van zijn cdquote:Op zondag 17 april 2005 20:54 schreef Hellrazor het volgende:
naja volgende keer optreden van raymzter![]()
vrouw of bitch gaat hij doenquote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
dan gaat hij van zeg ja! doen of niet? Het enige slechte nummer van zijn cd
Die cd verder trouwens is echt heel goed
ow dan ga ik wel even kijken, dat is een goed nummer. Zijn volgende single geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
vrouw of bitch gaat hij doen![]()
het onderwerp is ''seks in clips is ok ?? ''
Tuff Crew is d&b. (Ik kende het ook niet, heb ff gegoogled)quote:
laten we de titel gebruiken voor de volgende HHC ter indoctrinatiequote:Op zondag 17 april 2005 19:56 schreef cosmick het volgende:
Ik heb 'm, "beauty and the beat" van Edan.
Super!!!!!111
niet te verstaanquote:Op zondag 17 april 2005 23:08 schreef Quannum het volgende:
Hoi! [afbeelding]
Die link in de OP van die Belgische hiphopsite (ontspoord) werkt niet.![]()
.be is het ook niet.
Zelf ken ik geen goede Belgische hiphop sites . Iemand wel?
En wat denken jullie eig van Belgische hiphop en dan vooral van de Vlaamstalige? Zoals 't hof van commerce, ABN,... ?
Het jaar is nog lang, maar hij maakt zeker een goede kansquote:Op maandag 18 april 2005 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
laten we de titel gebruiken voor de volgende HHC ter indoctrinatie
iig denk ik dat dit album aan het eind van dit jaar zeker in mijn top 3 van mijn eindejaarslijstje terug komt
drum & bass? nee man, 't is gewoon dikke old skool!quote:Op zondag 17 april 2005 23:58 schreef Quannum het volgende:
[..]
Tuff Crew is d&b. (Ik kende het ook niet, heb ff gegoogled)
ik vind sowieso de kwalitiet van nummers van de Beatminerz echt heel erg 'fluctueren'.quote:Op maandag 18 april 2005 09:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gisteren trouwens de nieuwe Beatminerz genaamd Fully Loaded With Statik gechecked. Dr staan een paar super vette nummers op, die vrij rauw zijn... maar ook enkelen met heel veel zang, en wat nummers met geschreeuw op een matige beat... Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
Samples hierzo
is toch al te koop? iig is ie echt heel relaxed, soms alleen iets te 'jiggy' ajbwib.quote:Op maandag 18 april 2005 17:21 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee wanneer nieuwe pete philly album te koop is
Enige Belgische hiphop die ik ook ken is 't hof van commerce. Misschien komt het doordat ik er echt niets van versta, maar ik erger me dood aan de taal (dialectquote:Op zondag 17 april 2005 23:08 schreef Quannum het volgende:
En wat denken jullie eig van Belgische hiphop en dan vooral van de Vlaamstalige? Zoals 't hof van commerce, ABN,... ?
Hmmm, dan heeft iemand hun naam gejat. En ik kende het weer niet.quote:Op maandag 18 april 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
drum & bass? nee man, 't is gewoon dikke old skool!
tsjaquote:Op maandag 18 april 2005 18:12 schreef Quannum het volgende:
[..]
Mar10, je was de enige die een antwoord gaf.![]()
![]()
'k heb je een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 18 april 2005 18:12 schreef Quannum het volgende:
[..]
Hmmm, dan heeft iemand hun naam gejat. En ik kende het weer niet.![]()
btw, jimjim1983, Steve-O, Hellrazor, Cosmick: stuur mij eens een mail. Ik wil jullie wat linkjes doorsturen, aangezien het hier niet mag.![]()
naar d.stijn op gmail
Mar10, je was de enige die een antwoord gaf.![]()
![]()
wat toevallig dat je Back by Dope Demand nu noemtquote:Op maandag 18 april 2005 18:20 schreef Posdnous het volgende:
Lol, My Part Of Town.
Dan klinkt Back by Dope Demand opeens heel anders.
OK, nochtans de moeite om een nieuwe soundcard te halen.quote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tsja, mijn soundcard is op dit moment fucked up , dus het heeft niet echt veel zin om muzieklinkjes te checken he
![]()
volgens mij is het DJ All Star Freshquote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef Zanderrr het volgende:
Ik geloof dat die producer van King Bee jaren geleden de DMC kampioenschappen een keer gewonnen heeft of zo. Misschien dat 'ie een keer een remix voor PE of Ultramagnetic heeft gemaakt? Kan alleen ook niet op die kerel z'n naam komen...
insomnia is wel wat voor mijquote:Op maandag 18 april 2005 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is toch al te koop? iig is ie echt heel relaxed, soms alleen iets te 'jiggy' ajbwib.
vooral Lazy is vet, is ook echt toepasselijk voor mij![]()
que?quote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef Quannum het volgende:
Trouwens niet enkel 'ip 'op, dus het is weeral half offtopic.
dat zeker, die link naar cocaineblunts waar je toen meekwam check ik nog iedere dag, wordt dope shit geplaatstquote:Dan nog, altijd leuk om nieuwe andere shit te ontdekken. Niet?![]()
Check je meelbox voor een antwoord op "que?"quote:Op maandag 18 april 2005 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
que?
[..]
dat zeker, die link naar cocaineblunts waar je toen meekwam check ik nog iedere dag, wordt dope shit geplaatst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |