After the VMA's my baby momma cuss my ass outquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef -Angel- het volgende:
'I feel so safe tonite with all this police protection courtesy of G-unit' Haha, was grappig. "De sleutel" is dat net zo iets als "the ring"?
ken ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:56 schreef Z het volgende:
Daar was ik weer eens. Ik luister naar 'Cyne - Evolution Fight' en dat is een goede plaat! Maar die kende jullie waarschijnlijk al.
Nee, nóg nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:56 schreef Z het volgende:
Daar was ik weer eens. Ik luister naar 'Cyne - Evolution Fight' en dat is een goede plaat! Maar die kende jullie waarschijnlijk al.
klinkt goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Z het volgende:
[..]
Zo:
http://www.stylusmagazine.com/review.php?ID=3324
The Streets is toch maar één persoon, namelijk Mike Skinner?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef Z het volgende:
http://www.cyne.net/
ze komen uit Engeland, en ik denk 1 van de stemmen te herkennen als iemand die ook met The Streets mee rapt, maar daar ben ik nog niet achter ...
Dat is, maar er doen meer mensen mee op zijn CD's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:59 schreef -Angel- het volgende:
[..]
The Streets is toch maar één persoon, namelijk Mike Skinner?
Is dat solo album nog wat want the cold vein vond ik moddervet ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef cosmick het volgende:
Hey RJD2 & Mel! Sup!
Damn, ik zit net weer 's ff Vast Aire & Mighty Mi te luisteren. Da's toch ook wel erg cool hoor. "Buck 50 Express"? Wooord!
[afbeelding]
Prooops!
Mijne ook jammer dat ik er zondag neit bij wasquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:33 schreef RjD2 het volgende:
Jaa vakantie was erg dope, jammer om weer terug te zijn hier
Ongeacht wat er nog uitkomt, mijn album van het jaar: Pete Philly & Perquisite - Mindstate![]()
I rest my case, sup Cos, alles relaxt jongen?
En Mel, gefeleciteeeeerd man! Wil alles nog van je horen he!![]()
Peace to ya'll
ik wilde ook gaan maar was helaas nog te brak van mysteryland en ajaxquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:15 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Mijne ook jammer dat ik er zondag neit bij was!
Ja, goede plaat is dat! Net als Antipop Consortium met ’Arrhythmia’, die draai ik ook weer helemaal grijs!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:56 schreef Z het volgende:
Als je hem opstuurt wel, ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ey dat is zeker een hele dope actie! Dus als ik morgen die shit in de winkel koop, en dat adres heb krijg ik een gesigneerde game cd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |