heb je The Roots - Do you want more?!? al? dat vind ik samen met Reachin' van Digable Planets een van de chillste hip hop albums. dat 2e album van Digable Planets is ook wel dope, maar meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Hellrazor het volgende:
wat is een beetje lekekre chill hiphop zoals Digable Planets of the fugees![]()
Ja Rule.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef kokos het volgende:
In my race againt time
i cant stop running tru the red light
all my life
dmx? of van wie is dit nummer? Artist en nummert?
Ja Rule-Race Against Timequote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef kokos het volgende:
In my race againt time
i cant stop running tru the red light
all my life
dmx? of van wie is dit nummer? Artist en nummert?
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.quote:
Ja Rule of 50 Cent?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.
een echt top artiest 14.gifquote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.
Nope, nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef jimjim1983 het volgende:
achter je![]()
maar heeft iemand 'm al gehoord?
ik heb hem al op slsk gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nope, nog niet.
Laat je het ons weten?
the candypaint of the impalaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef rotskibo het volgende:
Ik ben ook ergggg benieuwd naar Peoples Champ
wat een teringtroepquote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef rotskibo het volgende:
Ik ben ook ergggg benieuwd naar Peoples Champ
Jij maakt ook een mixtape oid?quote:
Sittin Sidewayz is idd een leuk nr, vind de Lupe Fiasco / Jay-Z uitvoering ook erg dope trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
"Sittin Sidewayz" samen met "Drive Slow" is de uitzondering.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
"Sittin Sidewayz" samen met "Drive Slow" is de uitzondering.
in Amsterdam vlakbij het rembrandtsplein, haarlemmerstraat heet het volgensquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:17 schreef Steve-O het volgende:
Prince among thieves die heb ik ook
Waar zit die cd toko dan ergens ?
I'll say. Voornamelijk veel Mo'Wax, Stones Throw en Def Jux vinyl. De volgende keer dat ik die zaak bezoek, zorg ik ervoor dat m'n budget wat minder gelimiteerd is...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef MIC1_ het volgende:
en er is inderdaad veel te vinden ook qua vinyl hebben ze wel het een en ander.
Nope, ik hou het liever bij het orgineel. maar die remix die je had gemaakt van Big poppa was wel dope.quote:
In Utrecht heb je Plato en dat is met dezelfde soort letters geschreven, dus ik denk dat die bij de keten hoort. Nadeel is alleen dat het daar op artiestennaam gaat, dus bijna alle genres staan door elkaar en ze verkopen er geen vinyl.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in Amsterdam vlakbij het rembrandtsplein, haarlemmerstraat heet het volgens
mij
edit: utrechtsestraat dus
volgens mij waren er ook een paar in andere steden.
The further adventures of Lord Quis is ook zwaar dopequote:Op zaterdag 10 september 2005 10:20 schreef Mar10Segovia het volgende:
Heej Mr.Tear! Leuk dat je weer effe opduikt
Leuke aankopen trouwens zeg. Ik heb The Unseen de afgelopen week toevallig weer helemaal vierkant gedraaid, waanzinnige plaat!
Pff, ik wil ook weer gaan inslaan, maar heb momenteel geen geld
That's my shit, had 'm vandaag nog opstaan, grootste talent uit de DITC crewquote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanmiddag toch maar wat nieuws besteld via internet...
Big L - Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous
All Blackquote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanmiddag toch maar wat nieuws besteld via internet...
Big L - Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous
Sally's got a one track mindquote:Diamond D - Stunts Blunts & Hiphop
ken ik nietquote:Just Ice - Back To The Old School (2005 reissue)
klinkt best leukquote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Laatst een keer voor de gein Flamboyant van Big L geremixed. Niet al te serieus nemen, ben maar een thuisproducer, maar voor de geinteresseerden:
http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=08RMJ0VOH1VC90XRIWHMPU5F79
Grand Masters is echt een dope album! zeker 1 van de beste releases van 2005quote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
en Madlib's Beat Konducta vol.1 is ook leuk. net als DJ Muggs Vs GZA - Grandmasters, al lijken sommige nummers nogal op elkaar.
Thxquote:
Is uit 1986 als ik me niet vergis. Het heeft wel wat weg van Kool G Rap vind ik, in z'n dagen met DJ Polo. Geproduceerd door Mantronik overigens!quote:
klinkt goedquote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Is uit 1986 als ik me niet vergis. Het heeft wel wat weg van Kool G Rap vind ik, in z'n dagen met DJ Polo. Geproduceerd door Mantronik overigens!
Erg dope album! Typische Mantronik-sound; TLA Rock ligt een beetje in hetzelfde (Mantronik-) straatje.quote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Is uit 1986 als ik me niet vergis. Het heeft wel wat weg van Kool G Rap vind ik, in z'n dagen met DJ Polo. Geproduceerd door Mantronik overigens!
quote:Op zondag 11 september 2005 21:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Dee Dee Ramone's "Standing in the Spotlight" will go down in the annals of pop culture as one of the worst recordings of all time. Which, of course, makes it one hell of a great collector's item. Dee Dee plumbs the depths of stupidity for this record, musically (hip-hop done in some sort of off-rhythm samba beat) and lyrically.
Debbie Harry sings backup on two tracks.
zoek er maar eens na op slsk,ik heb hem al gedeletequote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij er deze side-projecten op nahield!
Haha, ik zal er eens achteraangaan!quote:Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
zoek er maar eens na op slsk,ik heb hem al gedelete![]()
verder niks mis met the ramones![]()
oftopic: bol.com heeft de meeste ramones platen voor 7 euro nogwatquote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Haha, ik zal er eens achteraangaan!
En verder... The Ramones![]()
Nog meer off-topic: Ze treden ook nog steeds op als The Ramones (of anders alleen onder de naam van Marky Ramone). Ze stonden een tijdje terug nog in Breda. Alleen is de originele bezetting niet echt meer in tact.quote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
oftopic: bol.com heeft de meeste ramones platen voor 7 euro nogwat
ga daar morgen enkele van kopen![]()
* Uzumaki_Naruto gaat nu de video voor Ramones-The_KKK_Took_My_Baby_Awaykijken
Eyy thx dopequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:21 schreef kokos het volgende:
[..]
Nope, ik hou het liever bij het orgineel. maar die remix die je had gemaakt van Big poppa was wel dope.
Eazy is gewoon my favo![]()
Dezelfde Omar Santana die jaren geleden bij Hakkuh! op TMF te zien was, als gabber-producer.quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
De edits op "back to the oldschool" zijn overigens van Chep Nunez, dit in tegenstelling tot de edits op de Mantronix- en TLA Rock albums.. die zijn namelijk van Omar Santana.
Klopt ja.. Op de een of andere manier is ie van de edits in de gabber belandt. Santana heeft erg veel goede edit remixen gemaakt (voor oa Alisha, Joyce Simms).quote:Op maandag 12 september 2005 08:45 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Dezelfde Omar Santana die jaren geleden bij Hakkuh! op TMF te zien was, als gabber-producer.
Marky Ramones speelt ook met The Misfitsquote:Op zondag 11 september 2005 23:08 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nog meer off-topic: Ze treden ook nog steeds op als The Ramones (of anders alleen onder de naam van Marky Ramone). Ze stonden een tijdje terug nog in Breda. Alleen is de originele bezetting niet echt meer in tact.
Alleen ouwe punx die nog steeds optreden om een behoorlijk centje extra te verdienen is niet echt punk... maarja, you can't blame them!
of je daar blij mee moet zijn....quote:Op maandag 12 september 2005 16:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Marky Ramones speelt ook met The Misfits![]()
Ik heb een remix met de orgi beat. Waar een stuk van ongeveer 20 seconde in zit zonder lyrics dat zou je kunnen pakken maybe? Laat maar weten als je wil hebben.quote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eyy thx dope. Over Eazy gesproken, enig idee hoe ik aan een instrumental van Real Muthafucking G's kom?
chali...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef keeper het volgende:
Oh, ff aan Charlie 2Na gevraagd tijdens de instore in Fatbeats; eind dit jaar, begin volgend jaar, hoopte hij.
klinkt interessant.quote:Op maandag 12 september 2005 16:38 schreef Yorrit het volgende:
gisteren 2 gave bands gezien.. Raaskalbomfukkerz en Kaltes Ä.. beide zwaar geflipte raps, en beats met invloeden uit IDM, Drum n Bass en Hardcore.. echt vet..
Graagquote:Op maandag 12 september 2005 16:50 schreef kokos het volgende:
[..]
Ik heb een remix met de orgi beat. Waar een stuk van ongeveer 20 seconde in zit zonder lyrics dat zou je kunnen pakken maybe? Laat maar weten als je wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |