heb je The Roots - Do you want more?!? al? dat vind ik samen met Reachin' van Digable Planets een van de chillste hip hop albums. dat 2e album van Digable Planets is ook wel dope, maar meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Hellrazor het volgende:
wat is een beetje lekekre chill hiphop zoals Digable Planets of the fugees![]()
Ja Rule.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef kokos het volgende:
In my race againt time
i cant stop running tru the red light
all my life
dmx? of van wie is dit nummer? Artist en nummert?
Ja Rule-Race Against Timequote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef kokos het volgende:
In my race againt time
i cant stop running tru the red light
all my life
dmx? of van wie is dit nummer? Artist en nummert?
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.quote:
Ja Rule of 50 Cent?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.
een echt top artiest 14.gifquote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.
Nope, nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef jimjim1983 het volgende:
achter je![]()
maar heeft iemand 'm al gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |