niet echt dope.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:03 schreef Lu_uK het volgende:
check deze link effe, http://www.statemagazine.nl/forum.php/beeld steen - focksteen waar ik het over heb gehad staat er ook op.
wat vonden jullie van steen?
Om mezelf nog ff te quoten, de beat van Moeilijk op dat album, vind ik echt één van de rofste beats uit de NL hiphop, en ook zowieso hiphop.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf, wat een gruwelijk dope beats op het nieuwe Jawat album !!!
stoerste, hardste.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat is rofste?,dat woord ken ik niet
meeste kubus beats zijn tofquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stoerste, hardste.
zoiets
vind die beat van Kubus & Duvel - Buiten Westen vetter![]()
quote:
Misschien dat ik deze eventjes meepik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
9 September Ramyzter in Mezz, Breda
Schijnt dat Madlib daar op een van die WooHaa / Hosselen avonden ook nog eens gaat komenquote:
Dat zou echt te vet zijn. En Mezz is mooi man, mooie akoestiek daar!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef keeper het volgende:
Schijnt dat Madlib daar op een van die WooHaa / Hosselen avonden ook nog eens gaat komen.
Ik vind zijn nieuwe cd anders redelijk 'volwassen'. Het is ook niet helemaal mijn ding, maar vind het opzich wel de moeite waard!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Is er eindelijk weer eens iets in Breda, is het Raymster. Jammer hoor.
Ik hoop dat ze ook nog eens in het noorden komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
leuke optredens binnenkort:
9 September Pete Philly & Perquisite in P60 in Amstelveen
Waarschijnlijk wel... Vanaf nu komen er veel optredens van hun in de verschillende clubs in Nederlandquote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook nog eens in het noorden komen
Op hun website staat nog geen optreden in het noorden. Maar die is ook maar bijgewerkt tot 15/10 ofso.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel... Vanaf nu komen er veel optredens van hun in de verschillende clubs in Nederland
Ik zou dan gewoon even de podia in het noorden in de gaten houden... naar mijn weten zijn ze ongeveer vanaf nu bezig met een clubtour door Nederland. Dus denk dat ze ook wel iets in het noorden doen!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Op hun website staat nog geen optreden in het noorden. Maar die is ook maar bijgewerkt tot 15/10 ofso.
heb je The Roots - Do you want more?!? al? dat vind ik samen met Reachin' van Digable Planets een van de chillste hip hop albums. dat 2e album van Digable Planets is ook wel dope, maar meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Hellrazor het volgende:
wat is een beetje lekekre chill hiphop zoals Digable Planets of the fugees![]()
Ja Rule.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef kokos het volgende:
In my race againt time
i cant stop running tru the red light
all my life
dmx? of van wie is dit nummer? Artist en nummert?
Ja Rule-Race Against Timequote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef kokos het volgende:
In my race againt time
i cant stop running tru the red light
all my life
dmx? of van wie is dit nummer? Artist en nummert?
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.quote:
Ja Rule of 50 Cent?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.
een echt top artiest 14.gifquote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd. ik vind het vooral fantastisch hoe hij oude beats gebruikt, er een zangeresje overheen gooit en er zelf opnieuw overheen gaat rappen.
Nope, nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:34 schreef jimjim1983 het volgende:
achter je![]()
maar heeft iemand 'm al gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |