ik heb hem al op slsk gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nope, nog niet.
Laat je het ons weten?
the candypaint of the impalaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef rotskibo het volgende:
Ik ben ook ergggg benieuwd naar Peoples Champ
wat een teringtroepquote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef rotskibo het volgende:
Ik ben ook ergggg benieuwd naar Peoples Champ
Jij maakt ook een mixtape oid?quote:
Sittin Sidewayz is idd een leuk nr, vind de Lupe Fiasco / Jay-Z uitvoering ook erg dope trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
"Sittin Sidewayz" samen met "Drive Slow" is de uitzondering.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:37 schreef -Angel- het volgende:
[..]
"Sittin Sidewayz" samen met "Drive Slow" is de uitzondering.
in Amsterdam vlakbij het rembrandtsplein, haarlemmerstraat heet het volgensquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:17 schreef Steve-O het volgende:
Prince among thieves die heb ik ook
Waar zit die cd toko dan ergens ?
I'll say. Voornamelijk veel Mo'Wax, Stones Throw en Def Jux vinyl. De volgende keer dat ik die zaak bezoek, zorg ik ervoor dat m'n budget wat minder gelimiteerd is...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef MIC1_ het volgende:
en er is inderdaad veel te vinden ook qua vinyl hebben ze wel het een en ander.
Nope, ik hou het liever bij het orgineel. maar die remix die je had gemaakt van Big poppa was wel dope.quote:
In Utrecht heb je Plato en dat is met dezelfde soort letters geschreven, dus ik denk dat die bij de keten hoort. Nadeel is alleen dat het daar op artiestennaam gaat, dus bijna alle genres staan door elkaar en ze verkopen er geen vinyl.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in Amsterdam vlakbij het rembrandtsplein, haarlemmerstraat heet het volgens
mij
edit: utrechtsestraat dus
volgens mij waren er ook een paar in andere steden.
The further adventures of Lord Quis is ook zwaar dopequote:Op zaterdag 10 september 2005 10:20 schreef Mar10Segovia het volgende:
Heej Mr.Tear! Leuk dat je weer effe opduikt
Leuke aankopen trouwens zeg. Ik heb The Unseen de afgelopen week toevallig weer helemaal vierkant gedraaid, waanzinnige plaat!
Pff, ik wil ook weer gaan inslaan, maar heb momenteel geen geld
That's my shit, had 'm vandaag nog opstaan, grootste talent uit de DITC crewquote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanmiddag toch maar wat nieuws besteld via internet...
Big L - Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous
All Blackquote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanmiddag toch maar wat nieuws besteld via internet...
Big L - Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous
Sally's got a one track mindquote:Diamond D - Stunts Blunts & Hiphop
ken ik nietquote:Just Ice - Back To The Old School (2005 reissue)
klinkt best leukquote:Op zondag 11 september 2005 20:56 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Laatst een keer voor de gein Flamboyant van Big L geremixed. Niet al te serieus nemen, ben maar een thuisproducer, maar voor de geinteresseerden:
http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=08RMJ0VOH1VC90XRIWHMPU5F79
Grand Masters is echt een dope album! zeker 1 van de beste releases van 2005quote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
en Madlib's Beat Konducta vol.1 is ook leuk. net als DJ Muggs Vs GZA - Grandmasters, al lijken sommige nummers nogal op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |