quote:The Day Yayo's album drop, I want everyone who can to go out and re-cop "The Documentary" !!! Anyone who does so can send the album in to The Black Wallstreet offices & I will personally sign it & send it back with a copy of my new mixtape "Ghost Unit" (Life After 300 Bars).......... If you cant afford it, don't do it but if you can let's go out & kill these mothafucka's until 50 & Sha is Irv & Ja ha ha ha.......... go on every hip hop website & post this as well as let everyone you know the same, 1.
Ik vind die plaat niet zo speciaal eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef cosmick het volgende:
Vast Aire & Mighty Mi
Niet? Ik vind 't wel een beetje oldschool allemaal. Best dope hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik vind die plaat niet zo speciaal eigenlijk.
Okay dan!!quote:Overigens heb ik eindelijk Valley Of The Jeep Beats gevonden
Nee ik heb er nog niets van. Al had je een tijdje geleden al eens Turntable Hardcore van hem getipt. Dei staat nog op mn te-checken-dingen-lijstjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef cosmick het volgende:
Heb je ook niets van Mr. Dibbs? Beetje vreemde muziek eigenlijk. Instrumentaal, cuts en vette beats, maar allemaal erg lo-fi en vreemde samples. Hangt misschien een beetje tussen Kid Koala en DJ Shadow. Boeit 't me wel. Luister nu "231 ways to fry an egg". Nummer duurt 10 minuten en da's echt niet te lang imo.
Ik heb ze wel. Dus. Maar 't is wel een beetje weird hoor... 't onweert hier als een gek, dus ik drop ze van het weekend wel ff (paar maand geleden sloeg de bliksem hier nl in de buurt in met als gevolg dat ik nieuwe netwerkkaarten en een nieuwe router moest kopen).quote:
Het zou mooi zijn als hij Yayo op die dag outsold (<- weet het nederlandse woord niet zo gauw).quote:
ah vet, ken wat oude nummers van hem. die zijn erg goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef cosmick het volgende:
Nieuwe album van Mr. Dibbs.
[afbeelding]
Fijne hoes
Verder: Mr Dibbs
en Relax:quote:multi-disciplinair:
OPENING
'New Cool Collective; Beauty & the Beast; Tania Kross; Guus Meeuwis; Pete Philly & Perquisite; Wende Snijders; Encho; Maarten van Roozendaal; Nederlands Danstheater; Lange Frans en Baas B.; Najib Amhali; zZz; Relax; Ode aan Ramses Shaffy.'
SPETTEREND OPENINGSFEEST MET DOLF JANSEN De Uitmarkt heeft een naam op te houden op vrijdagavond, de start van het driedaagse festijn. Dit jaar lukt dat moeiteloos met Dolf Jansen als spreekstalmeester en New Cool Collective als huisband. Van 20.30 tot 22.00 uur krijgen we een imposante rij artiesten voorgeschoteld. Guus Meeuwis, begeleid door elektrische piano, zingt één van zijn grootste hits, waarna hiphopper Pete Philly en zijn maatje Perquisite het tempo verder opvoeren. Even gas ter
vr 26.08.05 - 20.30 - 22.00, Brandpodium
Kubus en Jawatquote:
deze ken ik alleen van naam, weet niet of het wat is: Big Boy Capricequote:hiphop:
KUBUS & JAWAT
za 27.08.05 - 19.00 - 19.30, The Remix Too
weer Pete Philly & Perquisite, nu op zondag dus dan kan ik er wel heenquote:hiphop:
BIG BOY CAPRICE
Een fusie van soul, hiphop, funk, R&B. omschreven als: 'een fantastische, massieve, zwarte soulzanger met een hemels falset', (OOR).
za 27.08.05 - 21.00 - 21.30, Brandpodium
www.freshforcely.com »
en dan ben ik K-Liber, Lange Frans & Baas B en Brace zelfs vergeten op te noemenquote:Zet deze voorstelling in mijn agenda hiphop:
PETE PHILLY & PERQUISITE
Energieke live hiphop-formatie bestaande uit Pete Philly (vocals), Perquisite (beats/cello), Dj PCM, Lars Ditrich (sax) en Kasper Kalf (contrabas).
zo 28.08.05 - 19.30 - 20.00, BankGiro Loterij Podium
www.ourmindstate.com »
Ik zeg het niet gauw, maar Bracequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef jimjim1983 het volgende:
en dan ben ik K-Liber, Lange Frans & Baas B en Brace zelfs vergeten op te noemen
Hij zit ook in Track Addicts... Erg dope shit!quote:[..]
deze ken ik alleen van naam, weet niet of het wat is: Big Boy Caprice
Hee yo. Nou nee, niet alles relaxt... paar dagen werken nog en dan "de sleutel".quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:33 schreef RjD2 het volgende:
I rest my case, sup Cos, alles relaxt jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |