Ik heb alleen J-Zone. Vind je ervan? Wel aardig. Opzich.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vnaaf gekocht:
Apsci -- Thanks For Asking
Greenhouse Effect -- Columbus Or Bust
J-Zone -- Gimme That Beat Fool
Little Brother -- The Chittlin Circuit 1.5
Pumpkinhead -- Orange Moon Over Brooklyn
Raw-T -- Realise And Witness
Gelukkig wordt de "Peoples champ" binnenkort gereleased.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef Posdnous het volgende:
Wat een overschatte plaat zeg, die nieuwe van Kanye.
die is tofquote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vnaaf gekocht:
Greenhouse Effect -- Columbus Or Bust
Best wel vind het tot nu toe niet veel soeps ..quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef Posdnous het volgende:
Wat een overschatte plaat zeg, die nieuwe van Kanye.
Net gedownload, The Game blijft maar doorgaan met dissen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef -Angel- het volgende:
"Whos under there?" Kortom de Ghost Unit.
[afbeelding]
Het is net 50 Cent die Ja bleef dissen.quote:Op zondag 4 september 2005 02:22 schreef El_Rolando het volgende:
Net gedownload, The Game blijft maar doorgaan met dissen.![]()
Moet het dan 'leuk' zijn?quote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef El_Rolando het volgende:
Die Game moet ff een keer kappen, het is niet meer 'leuk'.
Vind hem meer 'inhoud' hebben dan 50 Cent...quote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef El_Rolando het volgende:
Die Game moet ff een keer kappen, het is niet meer 'leuk'.
In de beginjaren '90 ja. Hoe ben je dat album in vredensnaam tegen gekomen?quote:Op zondag 4 september 2005 16:36 schreef Steve-O het volgende:
Carmen electra heeft een cd uitgebracht
Niet ... had het eigenlijk over die hoes van lil kimquote:Op zondag 4 september 2005 16:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
In de beginjaren '90 ja. Hoe ben je dat album in vredensnaam tegen gekomen?
Vet alhoewel ik er een aantal niet ken van naamquote:Op zondag 4 september 2005 20:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
Er komt een of ander nieuw Wu-Tang project aan, en deze ziet er eindelijk weer eens veelbelovend uit. Waarom? De artiesten die er aan meedoen zijn o.a. RZA, MF Doom, GZA, Rass Kass, Aesop Rock, Masta Killa, Del the Funky Homosapien, Sean Price, J Live, Tragedy Khadafi, C Rayz Walz, RA the Rugged Man, Cannibal Ox en nog meer
En deze maand de nieuwe van Cunninlynguists + een nieuw album van GM Grimm bestaande uit 3 CD's!
Wowza. Potentieel.quote:Op zondag 4 september 2005 20:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
Er komt een of ander nieuw Wu-Tang project aan, en deze ziet er eindelijk weer eens veelbelovend uit. Waarom? De artiesten die er aan meedoen zijn o.a. RZA, MF Doom, GZA, Rass Kass, Aesop Rock, Masta Killa, Del the Funky Homosapien, Sean Price, J Live, Tragedy Khadafi, C Rayz Walz, RA the Rugged Man, Cannibal Ox en nog meer
links lijken doodquote:Op maandag 5 september 2005 08:40 schreef Mip1988 het volgende:
http://www.underworldhiphop.com/video/ra_ishouldanever.wmv
http://www.underworldhiphop.com/video/ra_landlord.rm
2 vids van RA The Rugged Man... enne.. not safe for anywhere! mensen met een zwakke maag niet kijken shit is extreme enzo... stuur je zusje uit je kamer
Het is een 2 delige compilatie video, met echt fijne oldskool videoclips met beats van Premo. Onder andere Afu Ra, Nas, Fat Joe zitten erin, echt een aanraderquote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
Premo video anthology? is dat iets nieuws?
Vind RA the Rugged Man niet echt vet, alleen dat nummer Lessons is echt heel dope.
Wat moet er op die mixtape komen te staan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
K wil ff mededelen dat ik binnenkort begin met werken aan een mixtape genaamd Unsigned Hype..
Remixes van andere nummers, zoals die biggy remix waar ik hierboven een link van heb gedropt..quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat moet er op die mixtape komen te staan?
Ga je er ook nog over roepen MMaRsuuuuuuuuuuuu Unsigned Hypeeeee?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef MMaRsu het volgende:
Remixes van andere nummers, zoals die biggy remix waar ik hierboven een link van heb gedropt..
Nee man, doe niet alsof ik een G-Unit fanboy benquote:Op maandag 5 september 2005 22:47 schreef -Angel- het volgende:
Gunshots erin dan?
Wie of wat ga je dan wel doen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
Nee man, doe niet alsof ik een G-Unit fanboy ben![]()
![]()
Jay-Z, Biggie, Dre, Fabolous, Fat Joe, Nas ( onder anderequote:
Releasedatum 2006?quote:Op maandag 5 september 2005 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
Jay-Z, Biggie, Dre, Fabolous, Fat Joe, Nas..
Ik ga gewoon een dope ding in elkaar knutselen
Je gaat dus een wedstrijdje houden met cosmick wie het eerste iets dropt.quote:Op maandag 5 september 2005 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
Heel misschien December 2005, en anders 1e kwartaal 2006 ja
I guess soquote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je gaat dus een wedstrijdje houden met cosmick wie het eerste iets dropt.
niks in utrechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
leuke optredens binnenkort:
9 September Pete Philly & Perquisite in P60 in Amstelveen
9 September Ramyzter in Mezz, Breda
15 September Jazzy Jeff in Jimmy Woo in Amsterdam
25 September Jeru the Damaja in de Melkweg, Amsterdam
1 Oktober The High & Mighty in de Melkweg, Amsterdam
op Crossfader 22 Oktober in de Melkweg, Amsterdam komt Large Professor maar het staat aangekondigd als Large Professor DJ-Set, gaat ie dan alleen draaien ofzo? ik vond hem overigens de laatste keer dat ie in Amsterdam was (Paradiso volgens mij) erg irritant en ben zelfs eerder weggegaan.
en 3 december is er weer een Appelsap en wel met Jay-Dee en Beatjunkies dj J-Rocc
niet echt dope.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:03 schreef Lu_uK het volgende:
check deze link effe, http://www.statemagazine.nl/forum.php/beeld steen - focksteen waar ik het over heb gehad staat er ook op.
wat vonden jullie van steen?
Om mezelf nog ff te quoten, de beat van Moeilijk op dat album, vind ik echt één van de rofste beats uit de NL hiphop, en ook zowieso hiphop.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:38 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf, wat een gruwelijk dope beats op het nieuwe Jawat album !!!
stoerste, hardste.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat is rofste?,dat woord ken ik niet
meeste kubus beats zijn tofquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
stoerste, hardste.
zoiets
vind die beat van Kubus & Duvel - Buiten Westen vetter![]()
quote:
Misschien dat ik deze eventjes meepik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
9 September Ramyzter in Mezz, Breda
Schijnt dat Madlib daar op een van die WooHaa / Hosselen avonden ook nog eens gaat komenquote:
Dat zou echt te vet zijn. En Mezz is mooi man, mooie akoestiek daar!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef keeper het volgende:
Schijnt dat Madlib daar op een van die WooHaa / Hosselen avonden ook nog eens gaat komen.
Ik vind zijn nieuwe cd anders redelijk 'volwassen'. Het is ook niet helemaal mijn ding, maar vind het opzich wel de moeite waard!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Is er eindelijk weer eens iets in Breda, is het Raymster. Jammer hoor.
Ik hoop dat ze ook nog eens in het noorden komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
leuke optredens binnenkort:
9 September Pete Philly & Perquisite in P60 in Amstelveen
Waarschijnlijk wel... Vanaf nu komen er veel optredens van hun in de verschillende clubs in Nederlandquote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook nog eens in het noorden komen
Op hun website staat nog geen optreden in het noorden. Maar die is ook maar bijgewerkt tot 15/10 ofso.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:51 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel... Vanaf nu komen er veel optredens van hun in de verschillende clubs in Nederland
Ik zou dan gewoon even de podia in het noorden in de gaten houden... naar mijn weten zijn ze ongeveer vanaf nu bezig met een clubtour door Nederland. Dus denk dat ze ook wel iets in het noorden doen!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Op hun website staat nog geen optreden in het noorden. Maar die is ook maar bijgewerkt tot 15/10 ofso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |