Ik weet niet hoor, ze zijn allebei wel héél leuk. Covent Garden is heel ergquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
Rome is nog leuker dan London. Ik ken er ook de weg Imago
8?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef debby1973 het volgende:
Maerycke, heb je pakje al helemaal klaar liggen. Er zitten 8 verschillende dingen in.
Ik verstuur het in een doosje van lush. Niet dat je helemaal blij wordt omdat je denkt dat lush je iets stuurt. Dat is dan mijn pakje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
8?Verrassingen dus!
Da's mooi, want dat had ik bij jou ook al gedaan
![]()
Ik wil uiteraard voor je kijken en het evt meenemen maar ik weet het niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef imago het volgende:
Was Maastricht ook waar ze nog Spice Mountain en Glamrock hadden?
Ok.. ik zal de postbode niet omhelzen wanneer hij het pakketje komt afleverenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik verstuur het in een doosje van lush. Niet dat je helemaal blij wordt omdat je denkt dat lush je iets stuurt. Dat is dan mijn pakje.
Ze hebben daar nog Temptation, Snowcake, Spice Mountain en glamrock. Dat zei ze (of iemand anders) ergens in het vorige topic.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil uiteraard voor je kijken en het evt meenemen maar ik weet het niet.
Wie was diegene die laatst zo ingeslagen heeft in Maastricht? Was dat Lotje?
Ikke!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:57 schreef tonks het volgende:
Wie gaan er nou allemaal uit engeland bestellen?
Dat zou wel heel lief zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef noekje het volgende:
Ik wil uiteraard voor je kijken en het evt meenemen maar ik weet het niet.
Spammer!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:06 schreef Shirley het volgende:
3 keer? Wat is dat nou weer?
* Anitra gaat vast oefenen voor de matpartijquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef Maerycke het volgende:
Anitra en ik gaan samen bestellen in Engeland (dan delen we ook nog eens de verzendkosten) (En we gaan matten om de gratis shampoobar uiteraard..)
Kijk als ik nou zoiets zou zeggen zo het heel raar klinkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
Jullie gaan weer lekker snel.
Ik ga in bad, maar ben er nog niet uit met welke bal.
Aan die hangende pompons te zien heb je wat vrolijks nodigquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
Jullie gaan weer lekker snel.
Ik ga in bad, maar ben er nog niet uit met welke bal.
Die ballen linksboven.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:29 schreef debby1973 het volgende:
Welke heb je, Sanne?
Ja, die zat er ook tussen. Erg lekker, heb hem al eens gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef debby1973 het volgende:
zie ik ook melting marshmellow moment?
Aha, dank je wel!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef La_Guiri het volgende:
Ik ben Sanne dan niet, maar dat is de Wiccy Magic Muscle bar, een massagebar.
Zit er een verrassing in die bal?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:09 schreef Anitra het volgende:
Thinp pink is lekker Sanne!! De geur blijft idd niet echt goed hangen, maar wel lekker en er zit een verrassing in de bal
Noekje hij werkt echt! Je smeert eerst de plek in met de massage bar em wrijft dan met de bonenkant over de pijnlijke plek en je sommige volen het warm worden. Hij is zeer aan te raden!
Ja hartjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zit er een verrassing in die bal?
Laat me raden: confetti?
Wil je dat voorschieten of moet ik het eerst overmaken? Afspreken is prima, doen we dan wel als je terug bent.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Maeghan het volgende:
Peri: aan mij ben je 14,25 kwijt voor de producten. En ik denk dat het handiger is om even af te spreken dan om ze te verzenden, dus dan komen er geen verzendkosten bij. Weet je gelijk hoeveel je nog over hebt voor Glamrock. =)
Maar ze staan wel leuk op een schaal en je hele badkamer ruikt ernaar...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:44 schreef imago het volgende:
Nou dan vind ik bruisballen dus maar saai
Binnenkort eens het bad van m'n moeder kapen en de Christmas Cracker proberen
Wat krijg je van mij?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Maeghan het volgende:
Peri: aan mij ben je 14,25 kwijt voor de producten. En ik denk dat het handiger is om even af te spreken dan om ze te verzenden, dus dan komen er geen verzendkosten bij. Weet je gelijk hoeveel je nog over hebt voor Glamrock. =)
Orange wil de glitters van candy fluff zien. Ja en die zitten in mijn decolletequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef Sanne het volgende:
Pcies die Christmas Cracker die schuimde erg goed!
Daar vond ie die van mij ook het leukst.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Orange wil de glitters van candy fluff zien. Ja en die zitten in mijn decollete
Het viel op...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar vond ie die van mij ook het leukst.
Dan gooi ik het potje candy fluff wel half leeg in mijn bh, voordat ik naar de meet gaquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar vond ie die van mij ook het leukst.
Woei!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan gooi ik het potje candy fluff wel half leeg in mijn bh, voordat ik naar de meet ga
We testen het uit..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Ik denk dat je van schrik aan niesaanval krijgt als je in de buurt komt
Dat doe ik ook altijd met de Honeytrap, maar ik krijg er tintelende lippen van, heel raar, dus ik gebruik hem haast helemaal niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ik ben helemaal gek van mijn honeytrap lipbalsem.
Zo gek dat ik hem op een echt vreselijke manier gebruik
Ik zet dat potje aan me mond en draai dan tig keer met dat potje over mijn mond![]()
![]()
![]()
Wrom? Omdat ik te lui ben om t steeds met me vingers te doen en er dan veel te weinig uit komt.
Euhm, E 7,50 en verzendkosten voor 40 gram. Ik ga er vanuit dat het wel door de brievenbus past, of zouden ze die tubes een rare vorm gegeven hebben?quote:
Ik zou een BBS nemen als je een schuimbad wilt! Als je van lekker zoet houdt raad ik de Creamy Candy Bubble Bar Slice aan. Lijkt erg veel op Rock Star.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:27 schreef E.T. het volgende:
Nou moet ik gaan kiezen dus...![]()
Ik begrijp dat de bruisballen redelijk 'saai' zijn..
Wat doen die 'floating' dingen eigenlijk? Alleen een laagje? en is dat extra of gebruik je die als enige?
En die bathmelts... iemand daar ervaring mee? Wat doet dat?
we gaan pas in oktober..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef jessie het volgende:
ET ga je echt weer bestellen
Verslaafde !!!!!!
Die heb ik hier liggenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zou een BBS nemen als je een schuimbad wilt! Als je van lekker zoet houdt raad ik de Creamy Candy Bubble Bar Slice aan. Lijkt erg veel op Rock Star.
Ah, het kruidige typje dus. Dreamwash lijkt op Dream Cream qua geur toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen(gekregen op de 1aug avond)
Maar ik ben meer een 'bloemenmeisje' dan een 'snoepjesmeisje' ben ik achter (wat lush betreft)(ik vind bijv. dreamwash helemaal geweldig ruiken.. had wmb iets sterkere geur mogen hebben rockstar is mij iets te zoet)
Niet aangeschaft maar hij gebruikt wel mijn spul (ligt ook bij hem): Karma zeep, Trichomania en Herbalism.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga weer lekker slapen!
Morgenochtend wordt het karma-feest!
Heb ik nu al gezegd dat ik mijn vriendje vanmiddag heb ingesopt met Honey, I washed the kids?
Hij vond het heerlijk!
Bij deze gelijk de vraag: Hebben jullie voor je vriendje/man ook wat spullen van Lush aangeschaft, ik heb al een klein beetje gezien wat er is, maar toch:zo ja, welke?
en bevalt het ook echt?
Dat zei ik ja, maar hij is tevreden met Sanex zegt hijquote:
Scheerschuim is scheerschuim, dat spul doet uberhaupt niet veel bijzonders.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zei ik ja, maar hij is tevreden met Sanex zegt hij
Volgens het krantje wel, maar dat weet je niet als je het niet test. Ik gebruik trouwens ook geen scheerschuim maar olie.. ook niet van Lush dusquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheerschuim is scheerschuim, dat spul doet uberhaupt niet veel bijzonders.
Eigenlijk is water voldoende met een scherp mes, dus wat zou het moeten doen??quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens het krantje wel, maar dat weet je niet als je het niet test. Ik gebruik trouwens ook geen scheerschuim maar olie.. ook niet van Lush dus
Het is wel van Lush heejquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk is water voldoende met een scherp mes, dus wat zou het moeten doen??
Waarom gebruik je dan Sanex?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk is water voldoende met een scherp mes, dus wat zou het moeten doen??
Klopt is net nieuw binnen. Het is babyshampoo. Je hebt echt heel weinig nodig, het is lekker fris en uitspoelen gaat heel makkelijk. Juist dat uitspoelen was hier een ramp met de douche weer aan zetten en dan douche over het hoofdje heen. Maar nu 2 handjes vol water er over heen gooien en het is klaar! Het scheelt tijd, maar ook moeilijke handelingen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:36 schreef Vava het volgende:
Leuk idee idd van die Assisi maar ik zie het niet op de NL site staan? Klopt dat?
Ik ben geen lush-freakquote:
Dan zullen ze het in de winke wel hebben hoop ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Klopt is net nieuw binnen. Het is babyshampoo. Je hebt echt heel weinig nodig, het is lekker fris en uitspoelen gaat heel makkelijk. Juist dat uitspoelen was hier een ramp met de douche weer aan zetten en dan douche over het hoofdje heen. Maar nu 2 handjes vol water er over heen gooien en het is klaar! Het scheelt tijd, maar ook moeilijke handelingen.
Dat doet sanex ook, maar dat kost maar een fractie van de Lush variant.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan Sanex?
En het maakt de haartjes zachter en de huid gladder.
I know, maar als je in principe alleen water nodig hebt is Sanex ook overbodig. En ik gebruik er ook geen Lush voor, maar olie waar je héél lang mee doet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doet sanex ook, maar dat kost maar een fractie van de Lush variant..
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen lush-freak.
het spul ruikt allemaal wel lekker hoor, maar verder zie ik niet dat het dingen beter doet dan de gewone merken.
De shampoo wast mijn haar, doet euroshopper ook, de zeep maakt me schoon, doet unicura ook, de creme zou iets met je huid moeten doen, maar dat zou Dove ook doen.
Ik zie buiten de geur en de prijs, en het achterlijke winkel personeel dus weinig verschil.
Water is voldoende, maar een schuim maakt het net ff zachter, maar dat hoeft dus geen moer te kosten voor het effect. Ik heb nu ff die hele goedkope van de bas, en die doet het ook prima met een nieuw mesjequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I know, maar als je in principe alleen water nodig hebt is Sanex ook overbodig. En ik gebruik er ook geen Lush voor, maar olie waar je héél lang mee doet.
Jammer dat ze geen Flower Tub BBS meer hebben dan. Die heb ik op ebay gekocht en die ruikt lekker bloemig. Chelsea Garden Ballistic vond ik ook echt heerlijk ruiken, terwijl ik geen uitgesproken bloemengek ben, dus misschien is dat wel wat voor je? Echt heel vrolijk bloemig vond ik die. Ik heb 'm nog niet gekocht, ga ik in Engeland wel doen =)quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef E.T. het volgende:
Maar ik ben meer een 'bloemenmeisje' dan een 'snoepjesmeisje' ben ik achter (wat lush betreft)(ik vind bijv. dreamwash helemaal geweldig ruiken.. had wmb iets sterkere geur mogen hebben rockstar is mij iets te zoet)
Aha, een Lush jehovaquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef Maeghan het volgende:
Nou, dan gebruik jij Sanex. Als jij dat fijn vindt, zal niemand je daarop aanvallen. Maar ga dan niet zo zitten preken dat Sanex beter is dan Lush, of dat het niets doet of wat dan ook. Zoals altijd: smaken verschillen. Anderen vinden blijkbaar wel dat Lush iets toevoegt, of hebben wat meer over voor een lekker geurtje of wat dan ook. Laat iedereen toch lekker.
Ik zie nergens staan dat Sanex beter is dan Lush hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef Maeghan het volgende:
Nou, dan gebruik jij Sanex. Als jij dat fijn vindt, zal niemand je daarop aanvallen. Maar ga dan niet zo zitten preken dat Sanex beter is dan Lush, of dat het niets doet of wat dan ook. Zoals altijd: smaken verschillen. Anderen vinden blijkbaar wel dat Lush iets toevoegt, of hebben wat meer over voor een lekker geurtje of wat dan ook. Laat iedereen toch lekker.
Ik ben helemaal geen lushjehova. Maar dat gezanik altijd, mijn dingetje is beter dan de jouwe, of 'dat je eigenlijk geen scheercreme nodig hebt'. Lekker boeiend zeg. Dan doe jij het zonder, en iemand anders met. Lekker boeiend voor het topic ook. Er is zoveel wat je niet nodig hebt. Als we alles moesten laten wat we niet nodig hadden bleef er niet veel over.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, een Lush jehova.
Ik zeg toch verder niet dat mensen het niet mogen gebruiken, en dat het perse rommel is? Ik ik heb nergens gezegd dat Sanex BETER is....
Ik zeg alleen dat ik Lush BEST lekker vind ruiken, en dat ik best snap dat mensen het lekker vinden. Maar OOK dat ik vind dat je niet perse alles van Lush moet hebben ipv bv Sanex.
men, je moet ook niet het lef hebben om iets minder positief te zeggen over Lush, binnenkort een bomaanslag bij een Etos door een Lush-extremist??
En jij zou niet zeggen dat hetzelfde voor minder geld 'beter' is?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat Sanex beter is dan Lush hooralleen dat het hetzelfde doet voor véél minder geld. En daar heeft ie -hoewel ik Lush héél lekker vind- toch wel een beetje gelijk in hoor.
Ik zanik nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen lushjehova. Maar dat gezanik altijd, mijn dingetje is beter dan de jouwe, of 'dat je eigenlijk geen scheercreme nodig hebt'. Lekker boeiend zeg. Dan doe jij het zonder, en iemand anders met. Lekker boeiend voor het topic ook. Er is zoveel wat je niet nodig hebt. Als we alles moesten laten wat we niet nodig hadden bleef er niet veel over.
Hij repliede op mij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
Afgezien van dat we allemaal allang weten dat Sanex voordeliger is, was HeatWave ook zo vriendelijk om het drie keer te herhalen in verschillende bewoordingen, waardoor ik het drammerig over vond komen. Dat irriteerde me. Wat ie van Lush op zich vindt moet ie zelf weten.
Ik was rustig hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:26 schreef Shirley het volgende:
Zo hallo! Waar gaat het over zeg?
Allemaal weer rustig aan een lekker Lush luchtje snuffelen, diep inademen en weer relaxed doen...
Goed zo!
Van mij hoeft dat niet hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was rustig hoor.
Ik was gewoon wat aan het posten mbt Lush, maar blijkbaar moet elke post van hetgehalte zijn in het Lush topic
.
gelukkig maarquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet hoorvreselijk als iedereen het altijd maar met elkaar eens moet zijn..
Maargoed, genoeg daarover
Ik ga slapen en morgen lekker douchen met Honey I washed the kids![]()
![]()
Ik heb mijn vriendje ook het proefje van Karma laten ruiken, en hij vond hem heerlijk fris!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet aangeschaft maar hij gebruikt wel mijn spul (ligt ook bij hem): Karma zeep, Trichomania en Herbalism.
Zn oude spul gebruikt hij niet meer dus het zal wel bevallen.
Het ziet er allebei heerlijk uitquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:30 schreef Anitra het volgende:
Mijn vriend is helemaal weg van Waylander en New Hair
Ik kan trouwens niet wennen aan de geur van Dream Wash. Als het in het potje zit stinkt het gewoon. Maar als je ermee wast ruikt hij wel lekker naar lavendel.
Assisi ben ik helemaal weg van, haren wassen van Djulian is nu heel makkelijk! Denk dat ik deze vaak kadoo ga geven aan mensen met kinderen!
Die scheercreme (Ambrosia) is misschien niet zo'n slecht idee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:04 schreef PeRi het volgende:
Mijn vriend gebruikt Ambrosia en Razorantium Scheercréme. De Ambrosa had ik voor hem gekocht omdat hij een hele gevoelige huid heeft en echt van élk scheerspul uitslag krijgt en het erg pijnlijk is om mee te scheren. Met Ambrosia is dit stukken verbeterd. Razorantium heeft hij gekregen van het Lush filiaal op een VIPavond, dus dat is zonde om dat niet te gebruiken. Maar de voorkeur gaat uit naar Ambrosia.
Hij gebruikt ook Seanik en Sea Vegetable zeep. Hij is vooral gek op de zeep, de shampoo vindt hij maar vreemd, zo'n bar. Hij heeft ook nog een Bohemian zeep liggen. En hij is net als ik ontzettend gek op de FlyingFox geur. Daarvan heeft hij dus ook een hele grote fles staan, maar die gebruiken we het meest wanneer ik bij hem ben.
Ook heeft hij de grote fles Karma Perfume liggen die ik gekocht heb, want hij vindt die heel erg lekker. En een klein stukje Aromaco, die ik als proefje gehad heb ooit, maar ik vond 'm niet lekker en hij wel. Maar die gebruikt hij bijna niet.
Hij vindt Lush leuk, grappig, fijn spul. Hij zou het niet uit zichzelf gekocht hebben en zeker omdat ik er veel van heb, gebruikt hij het ook wel. Maar nee dus, het is zeker niet alleen wijvenspul.
Slimme jongenquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:20 schreef PeRi het volgende:
Hij gaat altijd vrijwillig mee. Ook naar de VIPavonden en meets. Zoals ik al zei, hij vind het een leuke winkel
Hoeveel is niet veel meer?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:45 schreef cora4034 het volgende:
Alleen lag er in Maastricht niet meer zo heel veel snowcake.
Wal losse stukjes en 1 heel nog niet aangebroken blok.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:55 schreef imago het volgende:
Maar Snowcake komt terug toch??
Zolang ze maar genoeg Rockstars Glamrock hebben want daar wordt binnenkort ook een hele lading van weggekaapt
Ik zou er in staat voor zijn.Ze zullen wel denken,'Die is gek!'. Ik wil geen mensen teleurstellen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:29 schreef imago het volgende:
Anders bel je ze op"Ja hallo, ik kom volgende week 3 kilo Snowcake kopen, dus kunnen jullie dat even apart houden? En verder je hele voorraad Glamrock en wat stukken Spice Mountain
"
Ben benieuwd of je nu wel de goeie krijgt!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:31 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg trouwens WEER een nieuw pot Celstial...
This better be good
(ow er wordt ook een kadootje meegestuurd om het een beetje goed te maken)
Hè? Krijg jij een nieuwe pot? Hoezo dat dan? En krijgt PeRi dat ook? Want die had hetzelfde gedoe met de datum. En ik ook en niemand heeft mij een nieuwe pot aangeboden...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef jessie het volgende:
Ik ook ET ik krijg mask of magneminty er weer bij ivm dat datum gedoe.
IK begon met de discussie en als er kennelijk op een discussie-forum geen discussies gehouden mogen worden... Tjaquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Aan de andere kant richt HeatWave voor niks een discussie aan!
In eerste instantie zegt ie scheercreme niet nodig te vinden, dan gebruikt ie het ineens van Sanex en dan wordt er beweerd dat er hier een Lushcensuur hangt.
Dit is idd een Lushslowchattopic en andere meningen zijn altijd welkom, maar wees en blijf consequent in je redenen.
Ik ben het dus eens met Vava en Maeghan.
Natuurlijk hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar soms is het wel eens fijn.
Overal ter wereld wordt enorm veel ruzie/discussie gevoerd en wij, nietige fok!ker ook nog es... voor mij hoeft dat heus niet!
Ik vond hem in het doosje wel lekker ruiken, maar vind hem na uitpakken wat zoet. Ben meer van de citrus geurtjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is er helemaal niemand fan van de 17 Cherry Lane. Ik heb daar nog niemand een positief geluid over zien uiten (en dat is inclusief de verhalen op de buitenlandse fora).
Meen je dat? Ik vond 'm juist niet zoet genoeg. De zeep die ik geroken heeft, was juist wat vaag van geur net zoals de Alkmaar zeg maar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond hem in het doosje wel lekker ruiken, maar vind hem na uitpakken wat zoet. Ben meer van de citrus geurtjes
Ik heb de mijne aan stukken gesneden. En deze liggen op de wc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is er helemaal niemand fan van de 17 Cherry Lane. Ik heb daar nog niemand een positief geluid over zien uiten (en dat is inclusief de verhalen op de buitenlandse fora).
Welke shampoo gebruik je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef Ripley het volgende:
En ziet ook dat het bij mij wel degelijk uitmaakt of ik hema of lush gebruik, iig voor mijn haar. Met name de shampoo's maken zo veel verschil uit, mijn haar is gewoon veel zachter en minder pluizig
Ik gebruik Big en daarna coolaulin. Hiervoor the Blonde, was ook erg lekker. En retread, maar daar had ik dan weer niet zoveel mee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke shampoo gebruik je?
Ik heb Trichomania, Reincarnate en Ultimate Shine, maar mn haar is bij alledrie eerlijk gezegd nog best droog en pluizig![]()
Je mag wel een stuk van de mijne hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef ymme het volgende:
Is Angel's Delight nog in 100gram te koop in de winkels??
Deze zou ik zo graag willen hebben. Wat is die lekker zeg
Ik heb je gemailtquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mag wel een stuk van de mijne hoor
IK heb me een beetje verkeken en nogal veel gekocht
Moet nu de deur uit, maar ik kijk morgenochtend even!quote:
www.photobucket.com is idd heel handigquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:54 schreef ymme het volgende:
Is er iemand zo lief voor mij, dat als ik ze de foto's even doormail van mijn lush verzameling. Die gene ze dan eventueel hier kan plaatsen voor mij?
1 | leonie_82@hotmail.com |
Heel erg bedankt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
www.photobucket.com is idd heel handig
Maar je mag ze ook mailen naar me, dan zet ik ze erop.
[ code verwijderd ]
-edit- zonder 1 dus, ik weet niet waarom dat ervoor staat
Ik heb ook nog niet het juiste haarproduct van Lush gevonden. Mijn haar wordt er wel zacht van, maar dat levert bij mij een pluiseffect en slap haar op.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke shampoo gebruik je?
Ik heb Trichomania, Reincarnate en Ultimate Shine, maar mn haar is bij alledrie eerlijk gezegd nog best droog en pluizig![]()
Ooow, ik had juist gehoopt dat het allemaal goed zou komen als ik Retread conditioner erbij ging gebruikenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:14 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet het juiste haarproduct van Lush gevonden. Mijn haar wordt er wel zacht van, maar dat levert bij mij een pluiseffect en slap haar op.
Trichomania gebruik ik wel, daar ben ik wel tevreden over, maar de tot nu toe geprobeerde conditioners zijn niet zo succesvol.
( American cream-jungle-retreat )
Oke.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb het nogmaals verstuurdHeb je het nu wel binen dan?
Hier staat de poto, het is me dus gelukt om het op photobucket te krijgen! dus bedankt, maar het lukt me nu zelf wel denk ik![]()
![]()
Bekeer hem!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Skaai het volgende:
Ik ga Heatwave wel even inzepen met de static & laffer meet.
Ik neem alles mee! Een vuilniszak vol Lush bende, en dan ga ik voor elk Lush product stuk voor stuk een demonstratie geven!quote:
Ik dacht dat ik echt teveel lush in huis had. Maar na het zien van deze foto, vind ik dat toch best nog wel mee vallen. Er kan nog genoeg bijquote:
Hij heeft juist een hekel aan die winkels omdat die verkoopsters alles op je willen smeren enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik neem alles mee! Een vuilniszak vol Lush bende, en dan ga ik voor elk Lush product stuk voor stuk een demonstratie geven!
Blij te horen dat alles goed is aangekomen. Ik had van AOBS superveel staan nog, en ik vind het niet zo heel fijn, dus ik dacht ik doe het er maar bij. =)quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:12 schreef ymme het volgende:
Ah dat was carmen (ben de nickname even kwijt)
Dank je Dank je
Je bent echt een schat
Ze heeft er namelijk nog meer proefjes ingedaan, van: Spice mountain, Cereology,Middele earth turns to rock, en AOBS.
Kan ik wat voor je terug doen, dan doe ik dat met veel plezier
Angels delight ruikt heerlijk. Spice mountain overigens ook!
AOBS, gebruik ik al 3x in de week dus dat wist ik al (maar evengoed bedankt)
En Cereology ookal eens al proefje gehad maar nooit onder de douche geprobeert, en dat geld ook voor middle earth turns to rock. Bedankt
Overigens ben ik erg verslaafd geworden aan MOM. Ik gebruik deze minimaal 1x in de week. VInd het een lekker fris masker.
Ontzettend bedankt hoor, erg lief van je!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:50 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Blij te horen dat alles goed is aangekomen. Ik had van AOBS superveel staan nog, en ik vind het niet zo heel fijn, dus ik dacht ik doe het er maar bij. =)
Zou je voor mij willen kijken of ze daar nog angel's delight hebben? 100 gram of meer?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:53 schreef Maeghan het volgende:
Lief aangeboden hoor, maar het hoeft niet =) Ik kom van de week bij twee lushwinkels, dus ik vind dat ik een heleboel proefjes ga krijgen daar =P
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef Kyara het volgende:
- Semivuoi zeep
- Picasso zeep (ruikt echt sterk naar drop!!!)
Ga je naar Venetie? Ze hadden die dropzeep alleen bij Rialto, niet bij die grote in Cannareggio.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:23 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Dropzeep !! ik weet wat ik moet kopen als ik over 2 weken daar ben !!
wat is semivuoi zeep ?
Mijn post dus...quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:41 schreef Argento het volgende:
[..]
Ga je naar Venetie? Ze hadden die dropzeep alleen bij Rialto, niet bij die grote in Cannareggio.
Semivioui is een scrubzeep, beetje kruidig.
ik denk naar Venetie ja, de Rialto weet ik wel te vinden, dus dan glip ik daar maar eens naar binnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:41 schreef Argento het volgende:
[..]
Ga je naar Venetie? Ze hadden die dropzeep alleen bij Rialto, niet bij die grote in Cannareggio.
Semivioui is een scrubzeep, beetje kruidig.
Ik vind hem wel erg lekker!! Had er een proefje va nen heb er nu een echt stuk van zeg maar en die vind ik nog lekkerder. Lekker bloemig en zacht met glitterquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Die is leuk!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:14 schreef Kyara het volgende:
Hier ook maar even met mijn Lush shirtje pimpen. Hij is knalroze.
Voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
Offtopic: vervelend hé, altijd die ouders die te laat komen... ik heb het ook vaak. Ik doe hetzelfde werkquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef debby1973 het volgende:
Helaas kwamen een paar ouders te laat hun kind ophalen waardoor ik pas na 6 uur weg kon van mijn werk.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:48 schreef Funnie het volgende:
Zow, ik ben er weer helemaal bij! Heb alles terug gelezen (pfft!)
bibi, ik heb van jou geen email gehad dus ook geen snowcake voor je gehaald (was ook op na mijn aankopen!)
Ik spreek geen italiaans hoor. Op de een of andere manier ga ik steeds in het frans overquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@Kyara: Spreek je ook een beetje Italiaans ondertussen? Mijn vriendje woont in Nederland maar de rest van zijn familie komt uit Trieste, dat lig vlakbij VenetieDus ik spreek het ook een beetje
Verder vind ik het jammer dat ik niet naar de Lush winkel ben gegaan met de Italiaanse Familia
Als je per ongeluk nog een Italiaans Lushkrantje hebt, zou ik het erg leuk vinden om die eens te bekijken
The horror!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef debby1973 het volgende:
Mijn bbs en bruisballen van lush zijn op. snik snik Ik ga zo maar in bad met badschuim van yves rocher of de bodyshop.
Hihi, hopelijk wel, maar de relatie is nog maar pril: 5 maanden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik spreek geen italiaans hoor. Op de een of andere manier ga ik steeds in het frans over
Mail me maar even voor dat Lush krantje. Je zult trouwens nog wel vaak genoeg bij je schoonfamilie komen en dan is een bezoekje aan Lush echt de moeite waard
Nee, heb verder alleen een lading zeep en ander spul dat je niet in bad kunt gooien. Ja ja, Debby zit met een echt wereldprobleem. Haar bbs en bruisballen van lush zijn op!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
The horror!Kun je er geen badschuim inmikken dan of heb je dat niet?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef debby1973 het volgende:
Mijn bbs en bruisballen van lush zijn op. snik snik Ik ga zo maar in bad met badschuim van yves rocher of de bodyshop.
Ik kon het al wel ruiken door het plastiekje heen, maar vooruit, omdat je zo aandringtquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Maerycke het volgende:
Je hebt je rockstar nog niet eens uitgepakt!
boehoequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef PeRi het volgende:
Bibi zei in een ander topic net iets over Parijs. En toen werd ik nieuwsgierig. Maar ze hebben niks boeiends in de Parijse Lush. Niks wat wij niet hebben en met veel dingen zijn ze duurder
That's right, sistah! High 5!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef PeRi het volgende:
Don't mess with me SS. Anders ontmoet je de rest van mn kliek![]()
Dat weerhoud je er toch niet van eventueel naar Parijs te gaan hequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef PeRi het volgende:
Bibi zei in een ander topic net iets over Parijs. En toen werd ik nieuwsgierig. Maar ze hebben niks boeiends in de Parijse Lush. Niks wat wij niet hebben en met veel dingen zijn ze duurder
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef bibi het volgende:
[..]
Dat weerhoud je er toch niet van eventueel naar Parijs te gaan he
Die bewaar ik dan voor zondag. Ga ik weer uitgebreid badderen met the strokes in mijn haar. Waar ruikt de bbs naar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:46 schreef Kyara het volgende:
nounounou dames....
SS: je hebt mail terug.
Debby: overmorgen krijg je misschien je pakje en heb je weer een BBS!
Anitra: je hebt mail!
Door al die ruilacties van de afgelopen weken zijn we experts geworden in het uitpakkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef Kyara het volgende:
Er staan hier nu 7 pakjes op een rij. Wel heel knullig dichtgetaped. Er zit zelfs een schoenendoos bij (had geen doosjes meer). Ik hoop dat jullie ze nog open krijgen straks.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Door al die ruilacties van de afgelopen weken zijn we experts geworden in het uitpakken
Ik neem aan dat het krantje veilig in een enveloppe zit?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef Kyara het volgende:
Er staan hier nu 7 pakjes op een rij. Wel heel knullig dichtgetaped. Er zit zelfs een schoenendoos bij (had geen doosjes meer). Ik hoop dat jullie ze nog open krijgen straks.
Hoe bedoel je? Ik ruil nooit wat!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Door al die ruilacties van de afgelopen weken zijn we experts geworden in het uitpakken
Ja, die zit in een hele mooie grote envelop zonder tape (dus die krijg je wel open).quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het krantje veilig in een enveloppe zit?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ruil nooit wat!
Als ik inkopen heb gedaan, volgende week dinsdag, en er zit iets tussen voor je, dan maak ik uiteraard ook proefjes voor jou, dat is wel zo eerlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ruil nooit wat!
Wil je em trouwens terug hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, die zit in een hele mooie grote envelop zonder tape (dus die krijg je wel open).
Heb je wel gekeken of ze het pakketje niet stiekem achterhieldquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:38 schreef Maerycke het volgende:
Ik stond vandaag trouwens weer bij het bekende postkantoortje en de mevrouw achter de balie begon gelijk aan jouw pakketje te snuffelen na mijn verhaal van vorige keer. Je hebt dus een besnuffelde doos nu, Debby Dubieuze opmerking.. ik weet het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |