Het is wel van Lush heejquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk is water voldoende met een scherp mes, dus wat zou het moeten doen??
Waarom gebruik je dan Sanex?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk is water voldoende met een scherp mes, dus wat zou het moeten doen??
Klopt is net nieuw binnen. Het is babyshampoo. Je hebt echt heel weinig nodig, het is lekker fris en uitspoelen gaat heel makkelijk. Juist dat uitspoelen was hier een ramp met de douche weer aan zetten en dan douche over het hoofdje heen. Maar nu 2 handjes vol water er over heen gooien en het is klaar! Het scheelt tijd, maar ook moeilijke handelingen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:36 schreef Vava het volgende:
Leuk idee idd van die Assisi maar ik zie het niet op de NL site staan? Klopt dat?
Ik ben geen lush-freakquote:
Dan zullen ze het in de winke wel hebben hoop ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Klopt is net nieuw binnen. Het is babyshampoo. Je hebt echt heel weinig nodig, het is lekker fris en uitspoelen gaat heel makkelijk. Juist dat uitspoelen was hier een ramp met de douche weer aan zetten en dan douche over het hoofdje heen. Maar nu 2 handjes vol water er over heen gooien en het is klaar! Het scheelt tijd, maar ook moeilijke handelingen.
Dat doet sanex ook, maar dat kost maar een fractie van de Lush variant.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan Sanex?
En het maakt de haartjes zachter en de huid gladder.
I know, maar als je in principe alleen water nodig hebt is Sanex ook overbodig. En ik gebruik er ook geen Lush voor, maar olie waar je héél lang mee doet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doet sanex ook, maar dat kost maar een fractie van de Lush variant..
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen lush-freak.
het spul ruikt allemaal wel lekker hoor, maar verder zie ik niet dat het dingen beter doet dan de gewone merken.
De shampoo wast mijn haar, doet euroshopper ook, de zeep maakt me schoon, doet unicura ook, de creme zou iets met je huid moeten doen, maar dat zou Dove ook doen.
Ik zie buiten de geur en de prijs, en het achterlijke winkel personeel dus weinig verschil.
Water is voldoende, maar een schuim maakt het net ff zachter, maar dat hoeft dus geen moer te kosten voor het effect. Ik heb nu ff die hele goedkope van de bas, en die doet het ook prima met een nieuw mesjequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I know, maar als je in principe alleen water nodig hebt is Sanex ook overbodig. En ik gebruik er ook geen Lush voor, maar olie waar je héél lang mee doet.
Jammer dat ze geen Flower Tub BBS meer hebben dan. Die heb ik op ebay gekocht en die ruikt lekker bloemig. Chelsea Garden Ballistic vond ik ook echt heerlijk ruiken, terwijl ik geen uitgesproken bloemengek ben, dus misschien is dat wel wat voor je? Echt heel vrolijk bloemig vond ik die. Ik heb 'm nog niet gekocht, ga ik in Engeland wel doen =)quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef E.T. het volgende:
Maar ik ben meer een 'bloemenmeisje' dan een 'snoepjesmeisje' ben ik achter (wat lush betreft)(ik vind bijv. dreamwash helemaal geweldig ruiken.. had wmb iets sterkere geur mogen hebben rockstar is mij iets te zoet)
Aha, een Lush jehovaquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef Maeghan het volgende:
Nou, dan gebruik jij Sanex. Als jij dat fijn vindt, zal niemand je daarop aanvallen. Maar ga dan niet zo zitten preken dat Sanex beter is dan Lush, of dat het niets doet of wat dan ook. Zoals altijd: smaken verschillen. Anderen vinden blijkbaar wel dat Lush iets toevoegt, of hebben wat meer over voor een lekker geurtje of wat dan ook. Laat iedereen toch lekker.
Ik zie nergens staan dat Sanex beter is dan Lush hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef Maeghan het volgende:
Nou, dan gebruik jij Sanex. Als jij dat fijn vindt, zal niemand je daarop aanvallen. Maar ga dan niet zo zitten preken dat Sanex beter is dan Lush, of dat het niets doet of wat dan ook. Zoals altijd: smaken verschillen. Anderen vinden blijkbaar wel dat Lush iets toevoegt, of hebben wat meer over voor een lekker geurtje of wat dan ook. Laat iedereen toch lekker.
Ik ben helemaal geen lushjehova. Maar dat gezanik altijd, mijn dingetje is beter dan de jouwe, of 'dat je eigenlijk geen scheercreme nodig hebt'. Lekker boeiend zeg. Dan doe jij het zonder, en iemand anders met. Lekker boeiend voor het topic ook. Er is zoveel wat je niet nodig hebt. Als we alles moesten laten wat we niet nodig hadden bleef er niet veel over.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, een Lush jehova.
Ik zeg toch verder niet dat mensen het niet mogen gebruiken, en dat het perse rommel is? Ik ik heb nergens gezegd dat Sanex BETER is....
Ik zeg alleen dat ik Lush BEST lekker vind ruiken, en dat ik best snap dat mensen het lekker vinden. Maar OOK dat ik vind dat je niet perse alles van Lush moet hebben ipv bv Sanex.
men, je moet ook niet het lef hebben om iets minder positief te zeggen over Lush, binnenkort een bomaanslag bij een Etos door een Lush-extremist??
En jij zou niet zeggen dat hetzelfde voor minder geld 'beter' is?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat Sanex beter is dan Lush hooralleen dat het hetzelfde doet voor véél minder geld. En daar heeft ie -hoewel ik Lush héél lekker vind- toch wel een beetje gelijk in hoor.
Ik zanik nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen lushjehova. Maar dat gezanik altijd, mijn dingetje is beter dan de jouwe, of 'dat je eigenlijk geen scheercreme nodig hebt'. Lekker boeiend zeg. Dan doe jij het zonder, en iemand anders met. Lekker boeiend voor het topic ook. Er is zoveel wat je niet nodig hebt. Als we alles moesten laten wat we niet nodig hadden bleef er niet veel over.
Hij repliede op mij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
Afgezien van dat we allemaal allang weten dat Sanex voordeliger is, was HeatWave ook zo vriendelijk om het drie keer te herhalen in verschillende bewoordingen, waardoor ik het drammerig over vond komen. Dat irriteerde me. Wat ie van Lush op zich vindt moet ie zelf weten.
Ik was rustig hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:26 schreef Shirley het volgende:
Zo hallo! Waar gaat het over zeg?
Allemaal weer rustig aan een lekker Lush luchtje snuffelen, diep inademen en weer relaxed doen...
Goed zo!
Van mij hoeft dat niet hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was rustig hoor.
Ik was gewoon wat aan het posten mbt Lush, maar blijkbaar moet elke post van hetgehalte zijn in het Lush topic
.
gelukkig maarquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet hoorvreselijk als iedereen het altijd maar met elkaar eens moet zijn..
Maargoed, genoeg daarover
Ik ga slapen en morgen lekker douchen met Honey I washed the kids![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |