abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29645576
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eigenlijk is water voldoende met een scherp mes, dus wat zou het moeten doen??
Het is wel van Lush heej
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:43:27 #127
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29645627
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eigenlijk is water voldoende met een scherp mes, dus wat zou het moeten doen??
Waarom gebruik je dan Sanex?

En het maakt de haartjes zachter en de huid gladder.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29645671
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:36 schreef Vava het volgende:
Leuk idee idd van die Assisi maar ik zie het niet op de NL site staan? Klopt dat?
Klopt is net nieuw binnen. Het is babyshampoo. Je hebt echt heel weinig nodig, het is lekker fris en uitspoelen gaat heel makkelijk. Juist dat uitspoelen was hier een ramp met de douche weer aan zetten en dan douche over het hoofdje heen. Maar nu 2 handjes vol water er over heen gooien en het is klaar! Het scheelt tijd, maar ook moeilijke handelingen.
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:45:11 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29645674
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:41 schreef Vava het volgende:

[..]

Het is wel van Lush heej
Ik ben geen lush-freak .

het spul ruikt allemaal wel lekker hoor, maar verder zie ik niet dat het dingen beter doet dan de gewone merken.

De shampoo wast mijn haar, doet euroshopper ook, de zeep maakt me schoon, doet unicura ook, de creme zou iets met je huid moeten doen, maar dat zou Dove ook doen.

Ik zie buiten de geur en de prijs, en het achterlijke winkel personeel dus weinig verschil.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29645714
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef Anitra het volgende:

[..]

Klopt is net nieuw binnen. Het is babyshampoo. Je hebt echt heel weinig nodig, het is lekker fris en uitspoelen gaat heel makkelijk. Juist dat uitspoelen was hier een ramp met de douche weer aan zetten en dan douche over het hoofdje heen. Maar nu 2 handjes vol water er over heen gooien en het is klaar! Het scheelt tijd, maar ook moeilijke handelingen.
Dan zullen ze het in de winke wel hebben hoop ik want dan heb ik ook een leuk babycadeautje!
Let's plant a tree
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:47:20 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29645733
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:43 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Waarom gebruik je dan Sanex?

En het maakt de haartjes zachter en de huid gladder.
Dat doet sanex ook, maar dat kost maar een fractie van de Lush variant. .
Get woke, go broke!
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:48:23 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29645755
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat doet sanex ook, maar dat kost maar een fractie van de Lush variant. .
I know, maar als je in principe alleen water nodig hebt is Sanex ook overbodig. En ik gebruik er ook geen Lush voor, maar olie waar je héél lang mee doet.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29645760
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben geen lush-freak .

het spul ruikt allemaal wel lekker hoor, maar verder zie ik niet dat het dingen beter doet dan de gewone merken.

De shampoo wast mijn haar, doet euroshopper ook, de zeep maakt me schoon, doet unicura ook, de creme zou iets met je huid moeten doen, maar dat zou Dove ook doen.

Ik zie buiten de geur en de prijs, en het achterlijke winkel personeel dus weinig verschil.
Daar heb je helemaal gelijk in ik ben ook erg tevreden met mijn shampoo van de Hema, werkt perfect. Maar Lush heeft net iets meer, iets aparts en het is gewoon leuk ook!
Let's plant a tree
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:51:07 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29645818
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:48 schreef MissBliss het volgende:

[..]

I know, maar als je in principe alleen water nodig hebt is Sanex ook overbodig. En ik gebruik er ook geen Lush voor, maar olie waar je héél lang mee doet.
Water is voldoende, maar een schuim maakt het net ff zachter, maar dat hoeft dus geen moer te kosten voor het effect. Ik heb nu ff die hele goedkope van de bas, en die doet het ook prima met een nieuw mesje .
Get woke, go broke!
pi_29645836
Nou, dan gebruik jij Sanex. Als jij dat fijn vindt, zal niemand je daarop aanvallen. Maar ga dan niet zo zitten preken dat Sanex beter is dan Lush, of dat het niets doet of wat dan ook. Zoals altijd: smaken verschillen. Anderen vinden blijkbaar wel dat Lush iets toevoegt, of hebben wat meer over voor een lekker geurtje of wat dan ook. Laat iedereen toch lekker.
Sanity is (not) statistical
pi_29645904
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef E.T. het volgende:

Maar ik ben meer een 'bloemenmeisje' dan een 'snoepjesmeisje' ben ik achter (wat lush betreft) (ik vind bijv. dreamwash helemaal geweldig ruiken.. had wmb iets sterkere geur mogen hebben rockstar is mij iets te zoet)
Jammer dat ze geen Flower Tub BBS meer hebben dan. Die heb ik op ebay gekocht en die ruikt lekker bloemig. Chelsea Garden Ballistic vond ik ook echt heerlijk ruiken, terwijl ik geen uitgesproken bloemengek ben, dus misschien is dat wel wat voor je? Echt heel vrolijk bloemig vond ik die. Ik heb 'm nog niet gekocht, ga ik in Engeland wel doen =)

Die schijnt trouwens aardig gevuld te zijn, dus is dan ook niet zo heel saai. Er stonden zelfs foto's van op het Engelse/Amerikaanse (weet niet meer welke) lushforum.
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:54:49 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29645914
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef Maeghan het volgende:
Nou, dan gebruik jij Sanex. Als jij dat fijn vindt, zal niemand je daarop aanvallen. Maar ga dan niet zo zitten preken dat Sanex beter is dan Lush, of dat het niets doet of wat dan ook. Zoals altijd: smaken verschillen. Anderen vinden blijkbaar wel dat Lush iets toevoegt, of hebben wat meer over voor een lekker geurtje of wat dan ook. Laat iedereen toch lekker.
Aha, een Lush jehova .

Ik zeg toch verder niet dat mensen het niet mogen gebruiken, en dat het perse rommel is? Ik ik heb nergens gezegd dat Sanex BETER is....

Ik zeg alleen dat ik Lush BEST lekker vind ruiken, en dat ik best snap dat mensen het lekker vinden. Maar OOK dat ik vind dat je niet perse alles van Lush moet hebben ipv bv Sanex.

men, je moet ook niet het lef hebben om iets minder positief te zeggen over Lush, binnenkort een bomaanslag bij een Etos door een Lush-extremist??
Get woke, go broke!
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:58:37 #138
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29645986
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef Maeghan het volgende:
Ik zie nergens staan dat Sanex beter is dan Lush hoor alleen dat het hetzelfde doet voor véél minder geld. En daar heeft ie -hoewel ik Lush héél lekker vind- toch wel een beetje gelijk in hoor.
Ziggy played guitar
pi_29645998
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Aha, een Lush jehova .

Ik zeg toch verder niet dat mensen het niet mogen gebruiken, en dat het perse rommel is? Ik ik heb nergens gezegd dat Sanex BETER is....

Ik zeg alleen dat ik Lush BEST lekker vind ruiken, en dat ik best snap dat mensen het lekker vinden. Maar OOK dat ik vind dat je niet perse alles van Lush moet hebben ipv bv Sanex.

men, je moet ook niet het lef hebben om iets minder positief te zeggen over Lush, binnenkort een bomaanslag bij een Etos door een Lush-extremist??
Ik ben helemaal geen lushjehova. Maar dat gezanik altijd, mijn dingetje is beter dan de jouwe, of 'dat je eigenlijk geen scheercreme nodig hebt'. Lekker boeiend zeg. Dan doe jij het zonder, en iemand anders met. Lekker boeiend voor het topic ook. Er is zoveel wat je niet nodig hebt. Als we alles moesten laten wat we niet nodig hadden bleef er niet veel over.
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:58 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik zie nergens staan dat Sanex beter is dan Lush hoor alleen dat het hetzelfde doet voor véél minder geld. En daar heeft ie -hoewel ik Lush héél lekker vind- toch wel een beetje gelijk in hoor.
En jij zou niet zeggen dat hetzelfde voor minder geld 'beter' is?

Afgezien van dat we allemaal allang weten dat Sanex voordeliger is, was HeatWave ook zo vriendelijk om het drie keer te herhalen in verschillende bewoordingen, waardoor ik het drammerig over vond komen. Dat irriteerde me. Wat ie van Lush op zich vindt moet ie zelf weten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Maeghan op 15-08-2005 01:08:22 ]
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:00:54 #140
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29646041
Er werd een vraag gesteld over hoe vriendjes over Lush denken en ik en hij antwoorden daarop. That's it, zie het niet als een aanval zeg.
Ziggy played guitar
pi_29646090
Laat ze toch... iedereen mag toch vinden wat hij/zij vindt
Let's plant a tree
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:04:22 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29646114
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik ben helemaal geen lushjehova. Maar dat gezanik altijd, mijn dingetje is beter dan de jouwe, of 'dat je eigenlijk geen scheercreme nodig hebt'. Lekker boeiend zeg. Dan doe jij het zonder, en iemand anders met. Lekker boeiend voor het topic ook. Er is zoveel wat je niet nodig hebt. Als we alles moesten laten wat we niet nodig hadden bleef er niet veel over.
Ik zanik niet .

Ik praat mee over Lush, omdat mijn vriendin er veel van heeft, en ik geef mijn mening, dat is de bedoeling van een forum hoor!.
Ik zie niet in waarom ik in een Lush topic alleen maar en mag posten over Lush. het is maar een cosmeticamerk hoor.

Ik weet dat bv mijn vriendin er gek op is, en ik heb ook al gezegd dat ik het best lekker vind ruiken, maar ik mag dus best vinden dat je niet voor elk wissewasje PERSE Lush moet gebruiken. En natuurlijk MAG het wel van mij, by all means ga je gang.

Maar als ik wil zeggen dat je voor sommige dingen netzo goed een alternatief kan gebruiken is daar niets mis mee. Of gaan we censuur invoeren in het Lush topic? het is niet dat ik er niets van weet en opeens uit het niets kom Lush bashen, ik geef mijn mening, niet mee eens? Prima, maar het is nou eenmaal mijn goed recht.
Get woke, go broke!
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:04:48 #143
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29646123
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:

Afgezien van dat we allemaal allang weten dat Sanex voordeliger is, was HeatWave ook zo vriendelijk om het drie keer te herhalen in verschillende bewoordingen, waardoor ik het drammerig over vond komen. Dat irriteerde me. Wat ie van Lush op zich vindt moet ie zelf weten.
Hij repliede op mij.
Maar zoals ik al zei, zie het niet als een aanval zeg
Ziggy played guitar
pi_29646515
Zo hallo! Waar gaat het over zeg?
Allemaal weer rustig aan een lekker Lush luchtje snuffelen, diep inademen en weer relaxed doen...
Goed zo!
Back in business.
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:31:32 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29646590
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:26 schreef Shirley het volgende:
Zo hallo! Waar gaat het over zeg?
Allemaal weer rustig aan een lekker Lush luchtje snuffelen, diep inademen en weer relaxed doen...
Goed zo!
Ik was rustig hoor .

Ik was gewoon wat aan het posten mbt Lush, maar blijkbaar moet elke post van het gehalte zijn in het Lush topic .
Get woke, go broke!
pi_29646643
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik was rustig hoor .

Ik was gewoon wat aan het posten mbt Lush, maar blijkbaar moet elke post van het gehalte zijn in het Lush topic .
Van mij hoeft dat niet hoor vreselijk als iedereen het altijd maar met elkaar eens moet zijn..

Maargoed, genoeg daarover

Ik ga slapen en morgen lekker douchen met Honey I washed the kids
Let's plant a tree
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:36:06 #147
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29646675
Mja, en ik zal zo mn DreamTime Temple Balm weer eens proberen om in slaap te vallen
Het ruikt lekker maar ik heb nou niet het idee dat het iets voor me doet.
Ziggy played guitar
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:36:07 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29646676
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef Vava het volgende:

[..]

Van mij hoeft dat niet hoor vreselijk als iedereen het altijd maar met elkaar eens moet zijn..

Maargoed, genoeg daarover

Ik ga slapen en morgen lekker douchen met Honey I washed the kids
gelukkig maar .

Ik zal me morgen wel weer wassen met Karma en die shampoo die naar kokos ruikt, best lekker spul hoor .
Get woke, go broke!
pi_29648796
goed topic 14.gif
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29648841
Aan de andere kant richt HeatWave voor niks een discussie aan!
In eerste instantie zegt ie scheercreme niet nodig te vinden, dan gebruikt ie het ineens van Sanex en dan wordt er beweerd dat er hier een Lushcensuur hangt.

Dit is idd een Lushslowchattopic en andere meningen zijn altijd welkom, maar wees en blijf consequent in je redenen.
Ik ben het dus eens met Vava en Maeghan.

Natuurlijk hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar soms is het wel eens fijn.
Overal ter wereld wordt enorm veel ruzie/discussie gevoerd en wij, nietige fok!ker ook nog es... voor mij hoeft dat heus niet!

Ik heb mijn handjes gisteravond voor het slapen gaan gewassen met Karma-zeep maar ik had een beetje het idee dat ik net uit een Moskee stapte, of is dat wel erg beledigend?

Ik ga me er in ieder geval straks mee douchen.
Vandaag heel de dag werken
Geen zin!
Billie Holiday is Lady Day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')