Dat doe ik ook altijd met de Honeytrap, maar ik krijg er tintelende lippen van, heel raar, dus ik gebruik hem haast helemaal niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ik ben helemaal gek van mijn honeytrap lipbalsem.
Zo gek dat ik hem op een echt vreselijke manier gebruik
Ik zet dat potje aan me mond en draai dan tig keer met dat potje over mijn mond![]()
![]()
![]()
Wrom? Omdat ik te lui ben om t steeds met me vingers te doen en er dan veel te weinig uit komt.
Euhm, E 7,50 en verzendkosten voor 40 gram. Ik ga er vanuit dat het wel door de brievenbus past, of zouden ze die tubes een rare vorm gegeven hebben?quote:
Ik zou een BBS nemen als je een schuimbad wilt! Als je van lekker zoet houdt raad ik de Creamy Candy Bubble Bar Slice aan. Lijkt erg veel op Rock Star.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:27 schreef E.T. het volgende:
Nou moet ik gaan kiezen dus...![]()
Ik begrijp dat de bruisballen redelijk 'saai' zijn..
Wat doen die 'floating' dingen eigenlijk? Alleen een laagje? en is dat extra of gebruik je die als enige?
En die bathmelts... iemand daar ervaring mee? Wat doet dat?
we gaan pas in oktober..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef jessie het volgende:
ET ga je echt weer bestellen
Verslaafde !!!!!!
Die heb ik hier liggenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zou een BBS nemen als je een schuimbad wilt! Als je van lekker zoet houdt raad ik de Creamy Candy Bubble Bar Slice aan. Lijkt erg veel op Rock Star.
Ah, het kruidige typje dus. Dreamwash lijkt op Dream Cream qua geur toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen(gekregen op de 1aug avond)
Maar ik ben meer een 'bloemenmeisje' dan een 'snoepjesmeisje' ben ik achter (wat lush betreft)(ik vind bijv. dreamwash helemaal geweldig ruiken.. had wmb iets sterkere geur mogen hebben rockstar is mij iets te zoet)
Niet aangeschaft maar hij gebruikt wel mijn spul (ligt ook bij hem): Karma zeep, Trichomania en Herbalism.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga weer lekker slapen!
Morgenochtend wordt het karma-feest!
Heb ik nu al gezegd dat ik mijn vriendje vanmiddag heb ingesopt met Honey, I washed the kids?
Hij vond het heerlijk!
Bij deze gelijk de vraag: Hebben jullie voor je vriendje/man ook wat spullen van Lush aangeschaft, ik heb al een klein beetje gezien wat er is, maar toch:zo ja, welke?
en bevalt het ook echt?
Dat zei ik ja, maar hij is tevreden met Sanex zegt hijquote:
Scheerschuim is scheerschuim, dat spul doet uberhaupt niet veel bijzonders.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zei ik ja, maar hij is tevreden met Sanex zegt hij
Volgens het krantje wel, maar dat weet je niet als je het niet test. Ik gebruik trouwens ook geen scheerschuim maar olie.. ook niet van Lush dusquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheerschuim is scheerschuim, dat spul doet uberhaupt niet veel bijzonders.
Eigenlijk is water voldoende met een scherp mes, dus wat zou het moeten doen??quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens het krantje wel, maar dat weet je niet als je het niet test. Ik gebruik trouwens ook geen scheerschuim maar olie.. ook niet van Lush dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |