abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29538659

Historie:

deel 1: Favo Lush produkt
deel 2: Favo Lush produkt deel 2 (inclusief meeting)
deel 3: Favo Lush produkt (deel 3)
deel 4: Favo Lush product deel 4
deel 5: A Lush Life Deel 5
deel 6: Het LUSH topic. Deeltje 6
deel 7: A Lush Life deel 7 (meeting 1 juni)
deel 8: lush. Lush! LUSH!!! Deel 8!
deel 9: Hét LUSH Topic! Deel 9!
deel 10: LUSH! Mét Meeting! Deel 10
deel 11: LUSH! Addicts, verzamelt u hier! Deel 11!
deel 12: LUSH! Addicts zijn lyrisch na eerste meeting!!! Deel 12
deel 13: LUSH! Addicts krijgen er geen genoeg van. Deel 13.
deel 14: Nieuwe Lush-Meet in aantocht!! #14
deel 15: Lush! Lush! Lush! En meets, #15
deel 16: It's al getting Lushy. #16
deel 17: It's an addiction called Lush #17
deel 18: And again the addiction Lush! Deeltje 18
deel 19: The LUSH experience.. Nummertje 19.
deel 20: It's a Lush world after all, #20
deel 21: Lush all over the place! part 21
deel 22: Lush slowchat #22
deel 23: Lush the slowchat goes on #23
deel 24: Lush the slowchat #24
deel 25: Lush the slowchat #25
deel 26: Lush me baby one more time; Slowchat #26
deel 27: Lush slowchat deel 27
deel 28: Lush Slowchat deel 28
deel 29: Lush Slowchat deel 29: Have you been Lushed 2day?
deel 30: Lush Slowchat deel 30. The Lush feeling... Priceless
deel 31: Lush slowchat deel 31. Het is zo lekker, lekker, lekker!
deel 32: Lush slowchat, deel 32: To Lush or not to Lush!
deel 33: Lush SC #33; ready to meet.
deel 34: Lush SC34: in bad met zemelen is niet leuk.
deel 35: Lush SC #35. tempting!
deel 36: Lush sc #36 Wachtend op pakketjes ipv briefjes

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is zeer verslavend!

De Nederlandse website: www.lush.nl
De Engelse website: www.lush.co.uk
De algemene website: www.lush.com

Fok wiki pagina: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
(vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

OP tekst

de verzameling van anitra!

Het make-up zusje van Lush: http://www.bnevertoobusytobebeautiful.com/
deel 1: http://forum.fok.nl/topic/709549

Meetings:
http://forum.fok.nl/topic/733694

Lush North America Forums: http://forum.lush.com/forum/
Lush UK Forums: http://212.87.79.126/
Alternatief NL forum: http://www.lushalicious.tk/

[ Bericht 50% gewijzigd door Mirjam op 10-08-2005 14:31:08 ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29539054
Dus daar had je de link voor nodig

Godiva als het goed is zijn ze er wel. Dinsdag vorige week werden ze geleverd. Weet nog goed dat ik baalde want ik wil hem heel graag hebben voor mijn zoon.

Waar ik overigens helemaal niet blij mee ben is dat ik op de meet fair trade footlotion betaald heb en dan zou hij opgestuurd worden. Ik heb nog niks ontvangen
pi_29539135
Een vraagje:

Werkt dat T for toes spul goed? Als man zit ik hier ook vaak mee te lezen en T for toes lijkt me erg lekker, maar heb er eigenlijk niks over kunnen lezen in de verschillende topics.....
pi_29539183
Ik heb de assisi in Maastricht in mn handen gehad, stond gewoon bij de andere shampoo's. Dus vorige week vrijdag waren ze er.
pi_29539250
Wat is assisi?

En is bij jullie FOK ook zo ontzettend traag?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29539446
assisi is babyshampoo
pi_29539483
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef FokLex het volgende:
Een vraagje:

Werkt dat T for toes spul goed? Als man zit ik hier ook vaak mee te lezen en T for toes lijkt me erg lekker, maar heb er eigenlijk niks over kunnen lezen in de verschillende topics.....
Ik vind het lekker ruiken (het ruikt niet sterk) en het helpt inderdaad bij mij.

Alleen gebruik nooit teveel. Ik had een keer teveel in mijn schoenen gedaan, en op een gegeven moment, kwam dus al die poeder door de naden van de schoenen heen zetten. Lullig gezicht hoor
pi_29539526
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:01 schreef Anitra het volgende:
Dus daar had je de link voor nodig

Godiva als het goed is zijn ze er wel. Dinsdag vorige week werden ze geleverd. Weet nog goed dat ik baalde want ik wil hem heel graag hebben voor mijn zoon.

Waar ik overigens helemaal niet blij mee ben is dat ik op de meet fair trade footlotion betaald heb en dan zou hij opgestuurd worden. Ik heb nog niks ontvangen
Heb je al een mail gestuurd? Of even gebeld. Misschien zijn ze het wel vergeten. Wat natuurlijk niet kan he. Gewoon erachter aan gaan, je hebt er tenslotte voor betaald
pi_29539728
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik vind het lekker ruiken (het ruikt niet sterk) en het helpt inderdaad bij mij.
Dat is mooi (ook dat het niet sterk ruikt)
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:

Alleen gebruik nooit teveel. Ik had een keer teveel in mijn schoenen gedaan, en op een gegeven moment, kwam dus al die poeder door de naden van de schoenen heen zetten. Lullig gezicht hoor
tnx voor de tip , met poeder is het altijd uitkijken, zeker als je vrolijk je schoenen uit doet en er opeens poeder op je sokken zit .
pi_29539737
Ik heb wel gelezen dat Asisi bij sommige mensen echt voor vies vettig haar zorgt, en dat het vooral lekker is voor van die dunne kinderhaartjes. Andere mensen vinden het voor zichzelf wel heel lekker hoor, maar het kan dus ook tegenvallen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29539836
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:12 schreef imago het volgende:
Ik heb wel gelezen dat Asisi bij sommige mensen echt voor vies vettig haar zorgt, en dat het vooral lekker is voor van die dunne kinderhaartjes. Andere mensen vinden het voor zichzelf wel heel lekker hoor, maar het kan dus ook tegenvallen
Ik gebruik altijd zwitsal baby shampoo om m'n haar te wassen eigenlijk, zou dat een beetje te vergelijken zijn?
The more that I appear.
pi_29540222
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:20 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd zwitsal baby shampoo om m'n haar te wassen eigenlijk, zou dat een beetje te vergelijken zijn?
Ik denk dat het inderdaad goed te vergelijken valt. Een zeer milde shampoo, maar of ons haar daar ook goed schoon van word, vraag ik me af. Ik denk dat het wel werkt, als je geen stylingproducten gebruikt en dergelijke. Maar ik denk nog eerder, dat het gewoon uitproberen is
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:23:21 #13
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29540974
Ja hoi! Had ik al gezegd dat ik echt heel erg veel van Lush hou?

Overigens kan ik maar niet stoppen met het besnuffelen van mijn nieuwe potje Gorgeous.. mèn.. Ik zou het wel vijf keer op willen smeren per dag..
pi_29541053
Ja, het ruikt echt heel lekker Maerycke! Ik wil hem eigenlijk als dagcreme gebruiken en de afterlife die ik nog heb als nachtcreme. Maar vanavond ga ik gorgeous gebruiken hoor. Kan niet wachten tot morgen op hem voor het eerst op te smeren.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:29:27 #15
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29541079
Ik wilde er eigenlijk nog een nachtcréme inderdaad naast nemen, maar dit ruikt zo vreselijk lekker! Ik weet niet of ik dat dus ga redden... En er is vast niets wat op de Gorgeous lijkt qua geur bij de andere goedkopere potjes denk ik... Ik zou hier wel een hele lijn van willen hebben. Gorgeous badschuim, bodylotion, zeep...

Met andere woorden: Ik kan me dus helemaal voorstellen dat je niet wilt wachten tot morgen
pi_29541106
Gorgeous bodylotion zou per 500ml 700 euro kosten. ha ha ha
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:32:36 #17
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29541144

Mijn god zeg... wat een prijs! Maar ik hoef alleen maar de geur hoor.. Verder mag het best de samenstelling hebben van de Dream Cream bijvoorbeeld (die ik dus echt niet om aan te ruiken vind)...
pi_29541608
O dat is best te doen
Fijn dat jullie nu t goede potje hebben!
En Anitra ff bellen of mailen, want ik denk dat ze t vergeten zijn.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29541620
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef FokLex het volgende:
Een vraagje:

T fot Toes vind ik lkker spul. Je kan het op je voeten strooien en dan inwrijven (dan heb je geen last van stofwolken), je kan het in je schoenen strooien en in je sokken.
Mijn voeten vinden het heerlijk

Debby en Maerycke willen julie onmiddellijk stoppen met het lekker maken over die gorgeus
Ondertussen ben ik er zo nieuwsgierig naar geworden dat ik hem wil proberen. Ga maar eens snel wat kopen en dan een proefje vragen
pi_29541639
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:56 schreef jessie het volgende:
O dat is best te doen
Fijn dat jullie nu t goede potje hebben!
En Anitra ff bellen of mailen, want ik denk dat ze t vergeten zijn.
Ik heb gemaild, alleen nog niks terug. Misschien handig om Bonnie zelf even te mailen zit ik me nu te bedenken.
pi_29541713
Hoe wisten jullie trouwens dat je en kadootje krijg bij de duitse lush? Heb er zitten lezen op die site maar zie t niet staan (ok ben ook niet zo geweldig in mijn talen )
Maar ik ga denk ik daar ook een bestelling doen eind sept (na mijn verjaardag) Ben al wat lijsjtes aan t maken. Even kijken of ik in ned of in duitsland goedkoper uitkom. Maar inderdaad veel 2 stuks dingen is een stuk goedkoper.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29541743
En in england krijg je als je voor 35 pond besteld de godiva of de nieuwe hybrid gewoon gratis!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29541812
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef jessie het volgende:
Hoe wisten jullie trouwens dat je en kadootje krijg bij de duitse lush? Heb er zitten lezen op die site maar zie t niet staan (ok ben ook niet zo geweldig in mijn talen )
Maar ik ga denk ik daar ook een bestelling doen eind sept (na mijn verjaardag) Ben al wat lijsjtes aan t maken. Even kijken of ik in ned of in duitsland goedkoper uitkom. Maar inderdaad veel 2 stuks dingen is een stuk goedkoper.
Ze noemen het daar goodie of parolen-goodie. Tik dat maar eens bij bij de zoek funktie.
pi_29541929
Met parolen bedoelen ze een stukje uit een lied of gedicht. Als je lid wordt van de nieuwsbrief staat het lied of citaat hier in. Als je dat stukje tekst (parole) bij je bestelling vermeld krijg je een parolen-goodie.
pi_29541930
Dan zie ik de flower garden geschenkenbox maar meer ook niet. Bedoel je ook op lushonline.de?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29541945
ja, op het duitse forum

deze maand is de parole:
Die Parole gilt bis zum 21.08.2005 und kann wie immer NICHT mit anderen Parolen kombiniert werden. Sie stammt aus dem Song "DER BERG" von WOLFGANG AMBROS:

Groß und mächtig, schicksalsträchtig,
um seinen Gipfel jagen, Nebelschwaden.
A Donnern schickt er oft ins Tal
und dann schauderts alle auf amal
pi_29541984
O op t forum ik zit op de online bestelsite te zoeken
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29542049
Ik heb een vraag op het forum gesteld hierover.
pi_29542105
Wat is t url van t forum dan dat zie ik wel hoor als ik verder kijk dan me neus lang is
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29542978
Lush = Koel
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29543007
Zo, ook hier even mijn gezicht laten zien (tevens tvp) ik heb me trouwens aangemeld voor de e-mailnieuwsbrief
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29543020
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lush = Koel
Hey
Let's plant a tree
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:03:37 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29543086
Lush is lekker. Zal morgen weer eens een kijkje gaan nemen in de filiaaltjes. Eens kijken of die babyshampoo een beetje lekker/leuk is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29543139
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:00 schreef Vava het volgende:
Zo, ook hier even mijn gezicht laten zien (tevens tvp) ik heb me trouwens aangemeld voor de e-mailnieuwsbrief
Goed idee, heb ik ook net gedaan
pi_29543239
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:03 schreef Sanne het volgende:
Lush is lekker. Zal morgen weer eens een kijkje gaan nemen in de filiaaltjes. Eens kijken of die babyshampoo een beetje lekker/leuk is.
Dan heb ik vraagje aan je
pi_29543353
En tjek die cremes is dan Sanne als je zin heb. Ik ben wel nieuwsgierig of die stinkluchten nog gewoon in de winkels staan
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29543392
Oh en Anitra.....................................................gorgeous is heeeel lekker.
pi_29543434
Ik heb onlangs een erg dure gezichtscreme gekocht van Estee Lauder, maar daarna volgt zeker gorgeous!
pi_29543455
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:16 schreef debby1973 het volgende:
Oh en Anitra.....................................................gorgeous is heeeel lekker.
pi_29543548
Ik ga me lekker douchen, maar helaas nog even zonder Lush producten, ik kan niet wachten!!

pi_29543592
Mag ik even uithuilen hier? Ik had verwacht dat de postbode vandaag de Snowcake en Spice Mountain in de brievenbus zou stoppen, hele dag gewacht, en hij is gewoon niet gekomen!
Schiet toch eens op zeg! En m'n andere Lushbestelling is er ook niet..maar dat was te verwachten. Zo...ben weer klaar met klagen.
Back in business.
pi_29543598
Ik heb mijn kampvuur gorgeous net ook weggespoeld. Voelde inderdaad erg vreemd hoor. Je spoelt gewoon 60 euro weg. Hij ging erg moeilijk uit het potje, zelfs met heet water. Het was te dik en te vet. Bah!
pi_29543628
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb onlangs een erg dure gezichtscreme gekocht van Estee Lauder, maar daarna volgt zeker gorgeous!
Ik heb ook dure gezichtscreme van Estee Lauder (even buiten Lush om ) echt de beste gezichtscreme ooit! Alleen wel 40 euro voor een potje maar ik doe er dan ook al 3/4 jaar mee al is hij nu bijna leeg.
Let's plant a tree
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:37:00 #45
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29543981
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:16 schreef debby1973 het volgende:
Ik zou zeggen.. absoluut fantastisch... *sniffelt nog maar eens een keer*
pi_29544012
Gisteren was ik in A'dam en eigenlijk alleen vanwege dit topic binnen gaan kijken. Gekke/grappige producten, maar die prijzen

Een beetje handcreme geprobeerd, en vond er eigenlijk niet zo veel aan.

50 meter verderop nog es geroken, en ben toen eigenlijk de hele middag aan m'n hand blijven ruiken
Zolang er was is, is er leven.
pi_29544043
oh oh, zo is het bij veel van ons begonnen Dinus.
pi_29544112
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:

[..]

Dan heb ik vraagje aan je
Ik ook (als t mag....)
pi_29544147
Heb antwoord op mijn kadootjes vraag op het duitse forum:
Für alle diejenigen, die nicht das Glück haben in der Nähe eines LUSH Shops zu wohnen, gibt es den LUSH ONLINESHOP. Bei einer Onlinebestellung erhaltet ihr zusätzlich zu eurer Bestellung, aber nur wenn die LUSH Mailorderfeen günstig gestimmt sind, ein echtes LUSH Goodie. Um an das kostenlose Goodie zu kommen, haben wir aber eine kleine Schikane eingebaut, denn wir wollen wissen, ob ihr im Herzen jung seid oder jung geblieben seid. Um an das Goodie zu kommen, müsst ihr deshalb unbedingt die untenstehende Parole bei eurer Bestellung angeben.
Ab einem Warenwert von ¤90,00 erhalten diejenigen, welche die Parole angeben, zusätzlich eine Geschenküberraschung im Wert von ca. ¤20 nach Wahl der Mailorderfeen. Ab ¤111,00 liefern wir in Deutschland versandkostenfrei, nach Österreich ab ¤150,00.

Dus als je het citaat vermeld krijg je altijd een kadootje. Bestel je boven de 90 euro dan krijg je een kado ter waarde van 20 euro naast dat andere kadootje.
Het meisje die mij dit antwoord gaf had zelf voor 30 euro besteld maar kreeg dankzij dat citaat een hele Youki-Hi en een heel stuk Oh La La
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:44:58 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29544168
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef jessie het volgende:
En tjek die cremes is dan Sanne als je zin heb. Ik ben wel nieuwsgierig of die stinkluchten nog gewoon in de winkels staan
Ik ga ze checken, maar kan niet undercover he.
Vrees dat ze me herkennen op beide filialen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29544223
Iemand enig idee hoe lang je de houdbaarheid van de douchegels zou kunnen verlengen door ze in de vriezer te stoppen? Ik wou eerst geen voorraad Freeze aanleggen omdat het op een gegeven moment toch niet meer goed is, maar als je de houdbaarheid echt een stuk kan verlengen is het wel de moeite waard
pi_29544469
Ik was vanmiddag met mn vriendje in de Lush, want ik wou een gezichtsreiniger of een conditioner dus wij een beetje kijken. Vriendje: 'Ik wil die groene prut.' Zodoende heb ik nu dus Herbalism
Zometeen even testen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29544627
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef MissBliss het volgende:
'Ik wil die groene prut.'
pi_29545445
Ik twijfel nog steeds over welke creme ik moet nemen, celesial/imperials of de utralight face protector, iemand tips?
The more that I appear.
pi_29545484
nou ik zal maar ff bekennen

na dit topic gelezen te hebben, moest en zou ik ook lush hebben
en zogezegd, zogedaan, ik heb een online bestelling geplaatst

en vandaag dus binnen

ik had besteld
- herbalism
- gumback express smoothie
- dream cream
- tea tree lip balm

en als proefjes heb ik erbij
- rock star
- extra virgin olive oil
- milky bar soap

toen ik de doos open maakte rook het echt heerlijk maar bij het openen van de potten herbalism, dream cream en gumback express moest ik toch ff 2 keer slikken haha
zal binnenkort wel ff posten hoe het allemaal bevallen is
Lead me into Temptation]
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:48:29 #56
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29545623
@Marloes: Ik kan er werkelijk niets over zeggen. Ik heb zelf de Skin Drink en de Gorgeous. Sorry.

@ Excess: Oeh.. ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Gumback! Die wilde ik ook nog wel een keer proberen
pi_29545958
Maerycke, ben jij jarig vandaag of zit ik je weblog helemaal verkeerd te lezen?
Als het wel zo is, van harte gefeliciteerd en dat je maar vele zeepjes mag krijgen!
Back in business.
pi_29545992
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef Maerycke het volgende:
@Marloes: Ik kan er werkelijk niets over zeggen. Ik heb zelf de Skin Drink en de Gorgeous. Sorry.

@ Excess: Oeh.. ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Gumback! Die wilde ik ook nog wel een keer proberen
Hoe bevalt de skin drink?
The more that I appear.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:13:12 #59
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29546254
Ik ben vandaag idd jarig En thanks, Shirley! Lief van je!

De Skin Drink vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar de geur niet zo. Die is wat aardachtig en lijkt een beetje op de Dream Cream en ik kan er maar niet aan wennen. Kan je daarvan wel een proefje sturen trouwens.. moet je me even je adres sturen.
pi_29546411
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Maerycke het volgende:

De Skin Drink vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar de geur niet zo. Die is wat aardachtig en lijkt een beetje op de Dream Cream en ik kan er maar niet aan wennen. Kan je daarvan wel een proefje sturen trouwens.. moet je me even je adres sturen.
Ooh dat is lief van je zeg, graag
Wat is je e-mail adres? Dan mail ik m'n adres even

Als je wil kan ik ook wel een proefje voor jou maken van iets, ik heb niet zoveel maar toch
HIWTIK, I should coco, ambrosia, the strokes bijv.
The more that I appear.
pi_29546437
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Maerycke het volgende:

Gefeliciteerd

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die Gorgeous creme eigenlijk. Zouden ze een proefje meesturen met de bestelling als ik daar om vraag? Ik vind het nogal duur om zo te kopen
Let's plant a tree
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:20:37 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29546453
Gefeliciteerd Maerycke!!!

woensdag 10 augustus 2005 @ 21:26:48 #63
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29546583
Thanks Lush-babes! En Marloes, m'n emailadres staat in m'n profiel.. Ik hoef niet iets terug hoor... Ik zie je adres wel verschijnen.. dan gaat het pakketje samen met die van Sweet16 en Anitra morgen de deur uit.
pi_29546750
Maerycke gefeliciteerd! Eigenlijk hè, zou je op de website van Lush je geboortedatum moeten kunnen doorgeven en dan zouden ze je een kadootje moeten sturen op je verjaardag...

Marloes, ik zou gewoon naar de winkel gaan en proefjes vragen. En Vava, ik vind dat ze júíst van Gorgeous proefjes zouden moeten geven omdát het zo duur is. Een crème van 60 euro zou ik niet kopen als ik niet zeker wist dat het hele geweldige dingen voor mijn huid deed!
pi_29546810
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:26 schreef Maerycke het volgende:
Thanks Lush-babes! En Marloes, m'n emailadres staat in m'n profiel.. Ik hoef niet iets terug hoor... Ik zie je adres wel verschijnen.. dan gaat het pakketje samen met die van Sweet16 en Anitra morgen de deur uit.
Verstuurd
The more that I appear.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:46:19 #66
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29547003
Gezien.. ik hoop 'm morgen te versturen!
pi_29547026
Maerycke van harte meid
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29547052
Ohja, en gefeliciteerd natuurlijk
The more that I appear.
pi_29547244
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef imago het volgende:
En Vava, ik vind dat ze júíst van Gorgeous proefjes zouden moeten geven omdát het zo duur is. Een crème van 60 euro zou ik niet kopen als ik niet zeker wist dat het hele geweldige dingen voor mijn huid deed!
Ik ben heel brutaal geweest ik heb een mailtje gestuurd naar Lush en ik heb uitgelegd dat ik die creme graag wil hebben maar omdat het zo duur is wil ik wel weten wat ik koop dus wil ik het eerst kunnen uitproberen, dus ik gevraagd of ze een proefje op kunnen sturen.

Ik ben benieuwd! Als ze het niet doen snap ik wel maar toch, en anders vraag ik het gewoon bij de bestelling, dan moeten ze toch iets op sturen.
Let's plant a tree
pi_29547450
Zou(den) degene die morgen naar de Lush gaan (Missymiriam?) eens voor mij willen uitkijken voor mooie donkerbruine waylander rhassoul?
pi_29547666
Maerycke ook hier gefeliciteerd

Exces ik v ond die gumback helemaal niks, hopenlijk vind jij het wel lekker. En welkom trouwens!
pi_29547970
Dat zullen ze niet doen Vava, wel inderdaad als je een bestelling plaatst.

Ik had Assisi helemaal niet gezien nog! Wel jammer anders had ik even wat beter gekeken, nouja, ik wacht mijn bestelling uit Engeland gewoon af

Gefeliciteerd Maerycke!
Love in a world gone mad.
pi_29548016
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:31 schreef Godivia het volgende:
Dat zullen ze niet doen Vava, wel inderdaad als je een bestelling plaatst.

Ik had Assisi helemaal niet gezien nog! Wel jammer anders had ik even wat beter gekeken, nouja, ik wacht mijn bestelling uit Engeland gewoon af

Gefeliciteerd Maerycke!
Ik verwacht ook niet dat ze het doen maar vragen staat vrij en zo weten ze iig dat er vraag naar is

Ik had het eerder vanavond over een potje gezichtscreme van Estee Lauder, dat potje had ik nooit gekocht als ik er geen proefpotje van had gehad, dan had ik nl nooit geweten dat het heerlijke creme is
Let's plant a tree
pi_29548107
Je hebt helemaal gelijk hoor, daarom gewoon lekker een proefje vragen bij een bestelling. Ik heb wel eens om 4 proefjes gevraagd en alles gewoon gekregen. (En via mailorder is het ook makkelijker om wat meer proefjes te vragen, minder genant).
pi_29548118
Godivia waarom bestel jij uit england?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548213
Omdat ze daar dingen hebben die er in Nederland (nog) niet zijn.
pi_29548246
Sweet16,Als je dat proefje karma nog wilt hebben moet je me even mailen voor je adresgegevens.
pi_29548327
Ik dacht dat niet kon joh uit england bestellen. Hoeveel kosten de verzendkosten dan? En zijn de produkten daar net zo duur als hier omgerekent?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548459
Helaas zijn de verzendkosten erg duur, £12.00.
Maar ik wilde die nieuwe shampoo bars en Assisi en de Bodybutters zo graag hebben en tja, ik ben een verslaafde.
De producten zijn over het algemeen ook flink goedkoper al maak je daar geen winst mee ivm de verzendkosten.. maar misschien als je met een aantal mensen tegelijk een heleboel besteld dat het dan zeker wel de moeite waard is. Met een grote bestelling krijg je ook korting op het verzenden geloof ik.
pi_29548530
O ok, in duitsland is t bv ook goedkoper vanaf 150 euro
Krijg je er ook proefjes bij als je vanuit england besteld?
En hoeveel is 1 pond eigenlijk?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548585
op www.gwk.nl kan je het laten omrekenen met de koersconverter op het stukje van voor u
pi_29548588
Ik weet niet of ik er proefjes bij zal krijgen Ik heb er niet om gevraagd maar ik neem aan dat dit wel kan.. ik bereken het altijd op www.gwk.nl.
pi_29548762
Zo zit t net om te rekenen maar alleen op de milky bar ben je al een euro goedkoper uit dan
En wie weet is t net als bij duitland boven 150 ook 6, 95!!!
T scheelt echt een hoop.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548854
Oe jongens dit moeten jullie echt zien hoor, voor fever nog geen 3.50!!!!!
Ik word bijna emo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548904
En godiva of de nieuwe hybrid is gratis
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548929
Nou, als het zoveel scheelt! Sweet16 en ik gaan samen bestellen en hoogstwaarschijnlijk wil mijn moeder ook nog wat dingetjes bestellen dus kunnen we door 3 delen het is het uitrekenen waard!

Alleen de levertijd? Die zal wel langer zijn denk ik.
Let's plant a tree
pi_29548942
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
Oe jongens dit moeten jullie echt zien hoor, voor fever nog geen 3.50!!!!!
Ik word bijna emo

Lekker enthousiast
Let's plant a tree
pi_29548964
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef imago het volgende:
Maerycke gefeliciteerd! Eigenlijk hè, zou je op de website van Lush je geboortedatum moeten kunnen doorgeven en dan zouden ze je een kadootje moeten sturen op je verjaardag...
Heel goed idee! Gewoon een cadeaupakket of waardebon als vaste klant.
Moeten ze maar snel invoeren, ik ben volgende maand jarig.
Back in business.
pi_29549041
Ik heb me vanavond, op aanraden van mijn moeder, aangemeld voor de e-mailnieuwsbrief, daar vroegen ze ook om je geboortedatem, dus wie weet

Alleen... ik ben nog niet zo lan geleden jarig geweest
Let's plant a tree
pi_29549232
ja, hoi, daar ben ik weer
vrijdag naar de lush..
pi_29549335
Hé MissyMirjaM, jij gaat altijd naar Haarlem toch? Kun je daar (behalve in de Lush dan) een beetje leuk shoppen? En is het winkelgebied in de buurt van het station? Het is voor mij vanuit Leiden ook net even dichterbij dan Amsterdam, maar als er verder geen bal te doen is ga ik toch liever 2 stations verder
pi_29549350
Bij een bestelling die ik pas in lush gekocht heb voor 111 euro. Als ik die online zou doen zou ik 111 en 7 euro verzenden is 118 euro kwijt zijn
Via england 80 plus 17 eurp is 97. Scheelt 21 euro!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29549419
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef imago het volgende:
Hé MissyMirjaM, jij gaat altijd naar Haarlem toch? Kun je daar (behalve in de Lush dan) een beetje leuk shoppen? En is het winkelgebied in de buurt van het station? Het is voor mij vanuit Leiden ook net even dichterbij dan Amsterdam, maar als er verder geen bal te doen is ga ik toch liever 2 stations verder
Haarlem is leuk om te shoppen!

Ik weet niet of je wat van de apartere winkeld houdt, maar die vind ik daar erg leuk. Gewoon met een beetje trendy hippe merken enzo

Verder hebben ze er ook de standaard winkels, het is even geleden dat ik er ben geweest maar het is hip!
Het centrum ligt ook wel dichtbij het station, 5 minuutjes lopen ofzo.
The more that I appear.
pi_29549454
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef imago het volgende:
het is op zich wel grappig shoppen, niet onwijs spectaculair, maar als je even zoekt, zie je wel wat leuke winkeltjes.
het isd goed te lopen vanaf t station, de grote weg rechts aflopen, zie je m op gegeven moment vanzelf. en als je dan nog verder doorlooopt schuin de grote markt over, kom je in een winkelstraat met wel aardig wat zijstraatjes/achterliggende straatjes
pi_29549509
Nog ff en dan hou ik er over op, maar op die duurste geschenkdoos scheelt t alleen al 25 euro!!!!
En nu stop ik met hyperen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29549610
Ik zag net dat de Gorgeous in Engeland maar ¤ 52,31 kost!! Whooeeeiiii!!!! als ik die ooit eens ga bestellen, nadat ik hem getest heb, dan gaat dat in Engeland gebeuren
Let's plant a tree
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:13:57 #97
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29550166
Je hebt helemaal gelijk hoor, Jessie.. de prijzen zijn daar stukken lager dan hier. Mijn volgende grote bestelling wordt duidelijk ook in Engeland geplaatst
pi_29550622
Als iemand even makkelijk wil rekenen hoe veel je hier kwijt bent en hoe veel in Engeland, mail dan even op carmensandiego@hotmail.com en dan stuur ik je een spreadsheet. Ik heb 'm zelf gemaakt met alle prijzen erop in euro's en ponden, dan kun je gewoon invoeren hoeveel je van wat wilt. Hoef je alleen even het totaalbedrag in ponden te vermenigvuldigen met anderhalf om te weten wat het in Euro's is.

Edit: even veranderd, zelfs dat hoef je niet meer zelf uit te rekenen =)
Sanity is (not) statistical
pi_29550777
wat zijn de portokosten vanuit engelandf dan, lijkt me vrij veel? en beorgen ze wel in nederland..?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:49:51 #100
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29550893
Meaghan.. ik heb je zojuist gemaild
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:56:35 #101
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29551066
En dan nog een huishoudelijke mededeling: De pakjes voor Sweet16, Marloes, Anitra en Sanne zijn klaar en worden voor mij morgen (voor jullie vandaag maar in ieder geval om spraakverwarring te voorkomen op de elfde augustus ) verstuurd.

En allen bedankt voor de verjaardagswensen natuurlijk
pi_29551686
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Maerycke het volgende:
En dan nog een huishoudelijke mededeling: De pakjes voor Sweet16, Marloes, Anitra en Sanne zijn klaar en worden voor mij morgen (voor jullie vandaag maar in ieder geval om spraakverwarring te voorkomen op de elfde augustus ) verstuurd.

Hoi Maerycke,

nog gefeliciteerd met je verjaardag, van gisteren
En ik ben erg benieuwd naar mijn proefjes
Ik kan niet wachten hiep hoi
pi_29551969
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef debby1973 het volgende:
Sweet16,Als je dat proefje karma nog wilt hebben moet je me even mailen voor je adresgegevens.
You've got mail
pi_29552040
nu ga ik echt slapen
doei tot morgen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 02:18:12 #105
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29552327
Ik heb zojuist zitten rekenen (want wat doe je anders midden in de nacht?) wat het me had gescheeld als ik mijn laatste bestelling niet in Nederland maar bij onze Engelse Lush vrienden had besteld (en dan betaal ik de verzendkosten geheel zelf): En dat bedrag was dus 35.50 euro minder dan dat ik hier betaald heb En dan krijg je er ook nog eens een gratis shampoo bar bij dus. Overigens waren de verzendkosten voor het (toch best flinke pakket dat ik had): 11.50 pond. Het valt me erg tegen hoe groot het verschil wel niet is als ik eerlijk ben.
pi_29553493
Ja veel he
Missy Mirjam als je een stukje terug lees zie je dat Godiva er besteld heeft. Godiva vertelde dat de bezorgkosten 12 pond waren. (o gerekend iets van 17 euro)
Ik heb de engelse lush gemailt of de bezorgkosten net zoals in duitlsand lager worden als je een grote bestelling plaatst(in zeer gebrekkig engels )
Met die dure bezorgkosten zou ik dus op mijn laatste bestelling nog 21 euro goedkoper uitgeweest zijn.
De volgende bestelling doe ik gewoon met mijn vriendin samen, kun je de verzendkosten toch weer delen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29553505
Dat engelse lushforum he? Ik zie er alleen maar een forum wat gaat over vakantie jobs?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29553988
Goedemorgen

Jessie heb je je al geregistreerd?

Meaghan ik ga je mailen want ik wil dat ook wel! Want denk dat mijn bestelling volgende keer idd uit engeland gaat komen!
pi_29554080
Nee niet geregistreerd. Maar ik kan wel het jobforum zien verder niks
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29554176
Nu wel geregistreerd en dan na inloiggen zie ik inderdaad t forum. Thx Anitra!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29554227
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef Vava het volgende:
Nou, als het zoveel scheelt! Sweet16 en ik gaan samen bestellen en hoogstwaarschijnlijk wil mijn moeder ook nog wat dingetjes bestellen dus kunnen we door 3 delen het is het uitrekenen waard!

Alleen de levertijd? Die zal wel langer zijn denk ik.
Die levertijd, daar maken we ons niet druk om, ik heb er immers 19 jaar op gewacht om lush te ontdekken hahah, dan maken die paar extra dagen ook niks uit

Lijkt me een goed idee om Lush Engeland te overwegen, Vav!
pi_29555340
En weten jullie ook dat the make-upline never to bee busy enz veel goedkoper is om via de mail te bestellen dan via de website?
Via de email kost het 12 pond Heb ze even gemaild

En lush kost 11 pond 50 tot 18 kilo, maar dan heb je ook een heleboel lush Ze doen niet aan hoe groter de order hoe goedkopper de verzendkosten
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29555346
Kun je bij de engelse online shop, betalen met eenmalige machtiging? Ik beschik namelijk niet over een creditkaart

Of zou iemand samen met mij, daar een bestelling willen doen? Allicht dat het dan nog goedkoper is
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:36:02 #114
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29555501
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef jessie het volgende:
En weten jullie ook dat the make-upline never to bee busy enz veel goedkoper is om via de mail te bestellen dan via de website?

En lush kost 11 pond 50 tot 18 kilo, maar dan heb je ook een heleboel lush Ze doen niet aan hoe groter de order hoe goedkopper de verzendkosten

Dat scheelt echt bij de Bnever produkten dan. Goed dat je het zegt, Jessie.. Thanks

18 kilo Lush trouwens
pi_29557385
Maerijcke, is dat in het verkruimelde zakje Noriko? Het ruikt er wel naar, maar ik weet het even niet zeker. De tekst erop is ook eraf geveegd.
Whatever I want.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:22:50 #116
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29557466
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef PeRi het volgende:
Maerijcke, is dat in het verkruimelde zakje Noriko? Het ruikt er wel naar, maar ik weet het even niet zeker. De tekst erop is ook eraf geveegd.
Nee! Dat hoort een stevige plak Amazonian massagebar te zijn. Wat jammer dat dat niet goed is gegaan.. Verder heb je trouwens 13 rabbits chocolade douchegel en volgens mij Potion amandelbodycreme in je envelopje zitten.
pi_29557499
Amazonian ruikt dus naar Noriko
pi_29557555
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:22 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Nee! Dat hoort een stevige plak Amazonian massagebar te zijn. Wat jammer dat dat niet goed is gegaan.. Verder heb je trouwens 13 rabbits chocolade douchegel en volgens mij Potion amandelbodycreme in je envelopje zitten.
Ah okay.13 rabbits en Potion stond er nog wel goed op. 13 rabbits ruikt echt naar chocola Het luchtje van Amazonian kwam me wel bekend voor. Het is een beetje Noriko met Therapy erdoor vind ik. Het is nogal verkruimeld geworden. Maar ik kan het wel gebruiken nog, gewoon met de stukjes smeren. Bedankt! Oh en je moet even je adres mailen want ik kreeg jouw envelop retour.
Whatever I want.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:37:16 #119
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29557701
zelfs mijn lijstje (incl.verzendkosten in NL 55 euro) is in Engeland goedkoper ...
Incl. verzendkosten is 't dan 54 euro (maar dan krijg ik er nog gratis Godiva/Hybrid bij)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:47:29 #120
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29557870
Ik ga zo eens even vergelijkend warenonderzoek doen dan... Peri: Ik heb je gemaild!
pi_29558111
mijn lijstje zonder verzendkosten scheelt 28,22 euro
pi_29558168
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef jessie het volgende:

Alleen betalen met cc zeker?
pi_29558315
Je zou je als Nederlandse klant toch aardig ondergewaardeerd gaan voelen. Ik wil ook goedkope produkten, en kadootjes als ik een liedje weet
pi_29558387
Ja best wel imago.

-laat maar komt net binnen met de post -

[ Bericht 24% gewijzigd door Anitra op 11-08-2005 13:20:15 ]
pi_29558539
Ik bedoel dat ik gemaild heb om te vragen over die verzendkosten. Ik heb nog geen bestelling gedaan bij Bnever... Wel vreemd overgens dat je via de email maar 12 pond hoeft te betalen. Ze zeiden er niets bij over gewicht ofzo. Dat zouden we nog voor de zekerheid even moeten vragen.

Ja scheelt wel he ET

Ik ga eind sep een bestelling bij lush uk doen hoor. Na mijn verjaardag. Samen met mijn vriendin, dan scheelt dat ook weer in verzendkosten.
Die tandpasta's zie ik er overgens niet online staan en die babyshamppo ook niet.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29558552
Ik ben helemaal blij
Zit een flesje Assisi bij voor Djulian
pi_29558579
Ik ben dus een zeikerd en een paniek vogel
pi_29558586
Wat leuk Anitra!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29558662
Welnee je hebt er lang genoeg op moeten wachten hoor!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29558713
Assisi staat wel op de engelse site Jessie, bij hair care en dan als eerste, staat geen plaatje bij dus je kijkt er snel overheen.

Vind het echt heel lief, nu heeft Djulian een lush-verjaardags kadootje al mag hij hem vanavond al proberen hoor
pi_29558735
En en en hoe ruikt t? Beetje echte babygeur of anders?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29558775
Heb net met mijn neus in de Fair Trade Foot Lotion gehangen dus kan het niet goed ruiken
pi_29558830
Ja doei ga er maar ff in hangen hoor nu ben ik aagje ook !!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29558993
niet echt baby achtige, een frisse geur, iets specifieks kan ik er niet uit halen van geur. Maar hij ruikt lekker fris!!!
pi_29559110
Ik heb de snowcake, en temptation binnen hoor :0

Bedankt morgaine
pi_29559896
Klopt het dat de zeepjes gewoon bijna dezelfde prijs zijn als in Engeland.
Maar dat de cremes goedkoper zijn?

Of ik maak een grote fout haha
pi_29559968
De milky bar komt een euro goedkoper uit..
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29560433
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef ymme het volgende:
Kun je bij de engelse online shop, betalen met eenmalige machtiging? Ik beschik namelijk niet over een creditkaart

Of zou iemand samen met mij, daar een bestelling willen doen? Allicht dat het dan nog goedkoper is
Misschien meerdere personen hier interesse in?
Het lijkt me wel wat, om eind deze maand, wat te bestellen op de engelse site. En hoe meer mensen hieraan mee doen, hoe minder de verzendkosten worden, dus hoe meer je uitspaart ook nog eens. En het is al goedkoper dan nederland. Lekker hoor
En die tandpasta lijkt me leuk om te proberen. Ben daar erg benieuwd naar
pi_29560834
Ik zou opzich wel mee willen doen dan. Ik wil die buttercreams echt graag proberen!
pi_29561170
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Maerycke het volgende:

The more that I appear.
pi_29561934
Ik had lush een email gestuurd over de ma bar.

Het was niet zeker, of deze wel in het assortiment zou blijven, nou is het dus zeker dat hij wel blijft, en gaan ze het maandag weer op de internetshop zetten. Door de vakantie drukte waren ze dit vergeten

Ik blij
pi_29561958
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:25 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zou opzich wel mee willen doen dan. Ik wil die buttercreams echt graag proberen!
ik wil misschien ook wel meedoen, gaat 1 iemand het dan bestellen en vanuit NL weer doorsturen naar de overige bestellers?
pi_29562173
Ik heb zo eens gekeken op bij de engelse online shop.

Nou heb ik voor ongeveer 42,40(exl. verzendkosten) pond uitgekozen. Waar kon ik dit omrekenen naar euro's? Bedankt
pi_29562259
42,40 pond is omgerekend 63,49 euro kan dit wel? Ik dacht dat het bijna het dubbele zou zijn. Valt dat weer even mee
pi_29562290
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:55 schreef ymme het volgende:
Ik heb zo eens gekeken op bij de engelse online shop.

Nou heb ik voor ongeveer 42,40(exl. verzendkosten) pond uitgekozen. Waar kon ik dit omrekenen naar euro's? Bedankt
61.0423 euro volgens http://users.skynet.be/hofmeester/st-jozef/allerlei.htm
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:34:11 #146
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29562625
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef jessie het volgende:
Gedaan in de Leidsestraat. Niets geks kunnen ontdekken, roken allemaal normaal.
Vond wel dat het proefje Gorgeous er een beetje raar uit zag. Beetje bobbelig, alsof er dikkere stukjes in zaten. Op mijn hand gesmeerd, trok goed in. Ruikt té lekker gewoon, wil er niet meer aan snuffelen want dan wil ik hem ook hebben.

Iemand vroeg naar de Waylander, weet niet meer wie. Of er ook bruine/donkerbruine nog in de winkel lagen? Wat ik in de Leidsestraat zag liggen had eerder een grijze kleur. Ik vind het zelf niets, dus heb hem niet meegenomen.

Verder wel megafles American Cream gehaald, en de wiccy vanwege mijn spierpijn. Kreeg er een deo proefje bij.

En volgens mij heeft Anita inmiddels de Assisi opgestuurd gekregen. Ik vond het niet bijzonder ruiken, maar ik ben dan ook geen baby.
pi_29562766
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Sanne het volgende:

[..]

Verder wel megafles American Cream gehaald, en de wiccy vanwege mijn spierpijn. Kreeg er een deo proefje bij.
Sanne, ik ben benieuwd naar de deo's van Lush, wil je vertellen hoe het proefje was?
Dankjewel
pi_29562839
Ik heb van de week 25 km gelopen, en toen een dag later, je raadt het al SPIERPIJN. Dus ik voor het slapen gaan, wiccy erop gesmeert, ik denk dat deze massagbar wel werkt, maar ik voel het niet warm worden op mijn huid ofzo. Ik heb ergens een keer gelezen, dat dat wel het geval was bij een andere user. Ik ga direct met de bar, over mijn huid heen. En daarna smeer ik het goed uit, en masseer ik het in.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:51:18 #149
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29562846
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Sanne, ik ben benieuwd naar de deo's van Lush, wil je vertellen hoe het proefje was?
Dankjewel
Ik kan je iig al vertellen over mijn andere deo's.

Ik ben er erg tevreden mee! Blijf 24 uur droog, zowel met T'eo als met mijn laatste Oxeo Cube. Máár, hier zijn de meningen dus zeer over verdeeld. Vraag Aventura eens naar haar T'eo en ze zal je vertellen dat ze het onding in puinpoeier heeft geslagen en het alleen nog in haar sneakers strooit.

Maar, ik ben dus wel tevreden. Doe langer dan drie maanden met zo'n blokje, al ziet het er na twee weken al niet meer uit. De onderkant (soort gekleurde was) rot helemaal weg. Hij ligt bij mij op de wastafel en dat wil wel eens vochtig zijn. Er kwam zelfs een holletje in
You love them, or you hate them.

Er is er trouwens één waar sommige mensen "brown armpits" van krijgen. Ik geloof dat dat de deo is waar ik nu een proefje van heb gekregen. (Aromarant).

Enige nadeel dat ik tot nu toe vind is dat je ze niet even snel opdoet. Ik maak eerst mijn oksels nat (of stap zo direct de douche uit) en dep het er dan tegenaan een paar keer. Niet wrijven!!! Daar krijg je uitslag van. Er lijkt met dat deppen niets af te komen, maar ik blijf 24/7 fris dus het doet kennelijk genoeg zijn werk.
pi_29562974
Ik krijg een nieuwe Celestial opgestuurd.
Whatever I want.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:08:35 #151
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29563091
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:50 schreef ymme het volgende:
Ik heb van de week 25 km gelopen, en toen een dag later, je raadt het al SPIERPIJN. Dus ik voor het slapen gaan, wiccy erop gesmeert, ik denk dat deze massagbar wel werkt, maar ik voel het niet warm worden op mijn huid ofzo. Ik heb ergens een keer gelezen, dat dat wel het geval was bij een andere user. Ik ga direct met de bar, over mijn huid heen. En daarna smeer ik het goed uit, en masseer ik het in.
Ik heb maandag overdreven met de bodypump, veel te veel kilo's erop. Zware blessure aan mijn nek en triceps. toch moest ik dinsdag ook nog van mezelf hardlopen. En tot overmaat van ramp gisteren in beide armen vaccinaties voor mijn vakantie. Die kant waar ik DTP heb gehad is helemaal stijf. Kan amper een tas optillen. De ultieme test voor Wiccy.
pi_29563097
Bedankt Sanne dat je toch nog even hebt gekeken

Die grijze ligt hier helaas ook in de winkel nouja ik geef mn zoektocht naar de perfecte waylander niet op !
pi_29563172
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Sanne het volgende:

[..]

Gedaan in de Leidsestraat. Niets geks kunnen ontdekken, roken allemaal normaal.
Vond wel dat het proefje Gorgeous er een beetje raar uit zag. Beetje bobbelig, alsof er dikkere stukjes in zaten. Op mijn hand gesmeerd, trok goed in. Ruikt té lekker gewoon, wil er niet meer aan snuffelen want dan wil ik hem ook hebben.

Iemand vroeg naar de Waylander, weet niet meer wie. Of er ook bruine/donkerbruine nog in de winkel lagen? Wat ik in de Leidsestraat zag liggen had eerder een grijze kleur. Ik vind het zelf niets, dus heb hem niet meegenomen.

En volgens mij heeft Anita inmiddels de Assisi opgestuurd gekregen. Ik vond het niet bijzonder ruiken, maar ik ben dan ook geen baby.
Had Bonnie het tegen je gezegd?
Hij ruikt fris, maar het bijzonder niet nee. Maar vanavond ga ik hem proberen bij Djulian. Hij is ook heel waterig en je heb er maar een heel klein beetje van nodig stond op de engelse site. Vanavond uitgebreid verslag
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:16:55 #154
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29563198
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:09 schreef morgaine21 het volgende:
Bedankt Sanne dat je toch nog even hebt gekeken

Die grijze ligt hier helaas ook in de winkel nouja ik geef mn zoektocht naar de perfecte waylander niet op !
Graag gedaan. Ik wist dat je die niet zou willen. Hoop dat je hem nog ergens vandaan kunt krijgen.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:18:58 #155
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29563228
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:14 schreef Anitra het volgende:

[..]

Had Bonnie het tegen je gezegd?
Hij ruikt fris, maar het bijzonder niet nee. Maar vanavond ga ik hem proberen bij Djulian. Hij is ook heel waterig en je heb er maar een heel klein beetje van nodig stond op de engelse site. Vanavond uitgebreid verslag
Ja Bonnie vertelde het. Moet er wel om lachen hoor, het lijkt af en toe wel een familiereunie in die winkel.
pi_29563756
Dank je wel Sanne, voor de uitleg, inderdaad een beetje omslachtig om eerst onder de douche te gaan daarvoor.
Ik ben er erg benieuwd naar en ik wilde dus Aromant bestellen, eerst maar eens even kijken of ik misschien geen andere wil...
pi_29563767
Morgaine ik heb in Haarlem naar Waylander gekeken, maar volgens mij was dat ook de grijzige. Hij rook ook niet zo heel sterk, dus ik denk dat het inderdaad de nieuwe versie is.

Ik heb zelf Big gekocht en nóg een grote fles Freeze Ik ben als de dood dat dat spul straks nergens meer te krijgen is en ik kijk nu al op tegen het moment dat m'n flessen leeg zijn. Deze fles ga ik in ieder geval in kleine porties verdelen en invriezen, kijken hoe dat gaat

De winkel in Haarlem was wel OK trouwens. Ze hadden vanavond chocoladefeest dus overal tussen de produkten lagen chocolagestukjes en -repen en -snoepjes Alleen geen proefje gekregen. Heb er ook niet om gevraagd, maar het zou toch leuk zijn als ze uit zichzelf een "kadootje" aan je meegeven.
pi_29563816
Oh en ik heb een Karma-dilemma! Ik vind het dus echt vreselijk ruiken hè, zo vies! Maar ik heb vandaag wel wat Karma-parfum geprobeerd, en hoewel ik dat in eerste instantie ook echt enorm smerig vond, ruikt het nu 3 uur later opeens heel lekker!
pi_29563846
En weer geen post!!! Ik wil m'n Snowcake en Spice Mountain hebben!
Stomme postbezorgers!
Back in business.
pi_29564171
In welke stad zit eigenlijk de grootste lush winkel?
The more that I appear.
pi_29564198
Volgens mij hebben ze overal hetzelfde assortiment, maar heeft Maastricht nog de meeste "seizoensprodukten" die op andere lokaties al uitverkocht zijn. Qua winkeloppervlakte maakt het volgens mij allemaal weinig uit. Ze kiezen altijd voor de kleine rotwinkeltjes waar je je kont niet kan keren in ieder geval.
pi_29564241
De Kalverstraat vind ik wel erg erg klein, en met al die trapjes, amper te doen
The more that I appear.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:18:03 #163
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29564260
Haarlemmer vond ik nog kleiner.
pi_29564721
Sanne bedankt voor t tjekken! Dan hebben ze de rotte luchtjes er toch tussen uit gehaald
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:40:41 #165
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29564754
Bonnie wist helemaal niet dat er dagcremes waren waar rare luchtjes aan hingen. Ze leest wel Lushalicious maar niet hier.
Wel vreemd.
pi_29564864
Wat raar!
Maar dat idee had ik al toen ik diegene die niet goed nederlands spreekt (weet dr naam niet) aan de telefoon had. Die klonk niet alsof er iets doorgegeven was.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:46:54 #167
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29564888
Vanessa? Die spreekt wel uitstekend Engels.
pi_29564893
Daarom sta ik ervan te kijken dat ze niet meer in de winkel liggen!!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:49:02 #169
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29564933
Kan ook gewoon verkocht zijn.
pi_29565035
Er werken trouwens wel meer mensen bij Lush die slecht Nederlands spreken en het liever in het Engels doen. Nou ben ik in Amsterdam wel gewend dat in de horeca veel buitenlandse mensen werken en je dus af en toe opeens je bestelling in het Engels moet doen, maar komt dat in winkels ook vaak voor? Op zich vind ik het niet zo erg want m'n Engels is goed genoeg, maar ik vind het wel typisch. Misschien omdat Lush uit Engeland komt ofzo? Ik had laatst namelijk het idee dat er echt een Engelse hoge pief in de Kalverstraat stond mee te helpen, maar het was zo druk dat het me niet lukte door haar geholpen te worden en erachter te komen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:55:15 #171
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29565068
Ik vind het nooit erg om in het Engels geholpen te worden. Dat heb je gewoon in een stad als Amsterdam.
pi_29565092
Zou kunnen ze was er op de vip, niet Bonnie en niet die met dat rode haar. Ze kwam wat ongeintreseerd over.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29565104

In Londen hebben ze geen kleine winkels
The more that I appear.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:57:24 #174
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29565112
Ik bracht vandaag trouwens de pakketjes naar het postkantoor (ja.. ze zijn weg dus! ) en de mevrouw achter de balie vroeg dus: Wat zit er toch telkens in die enveloppen die je hier brengt? Want het ruikt zo lekker!

Maar uitgelegd dat het bepaalde badprodukten waren van een winkel die we onderling uitwisselden. Ze deed alsof ze het leuk vond, maar volgens mij dacht ze dat ik geschift was
pi_29565130
Dan ben ik in rotterdam dus helemaal niet gewend. En persoonlijk vind ik ook dat ze wel gewoon nederlands moeten praten.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29565150
Hahahahahahaha wat grappig Maerycke
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:01:33 #177
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29565198
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Maerycke het volgende:
Ik bracht vandaag trouwens de pakketjes naar het postkantoor (ja.. ze zijn weg dus! ) en de mevrouw achter de balie vroeg dus: Wat zit er toch telkens in die enveloppen die je hier brengt? Want het ruikt zo lekker!

Maar uitgelegd dat het bepaalde badprodukten waren van een winkel die we onderling uitwisselden. Ze deed alsof ze het leuk vond, maar volgens mij dacht ze dat ik geschift was
pi_29565204
quote:

The more that I appear.
pi_29565221
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:18 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ja Bonnie vertelde het. Moet er wel om lachen hoor, het lijkt af en toe wel een familiereunie in die winkel.

Ben er echt heel blij mee!!!

We hebben hem net geprobeerd
Die zou verplicht moeten worden voor alle babies
Je hebt dus echt heel weinig nodig, dus geen klodder shampoo op de grond meer, dan hjet insmeren is zo gedaan en het uitspoelen is zo makkelijk: 2 x plonsje water er over en klaar!!! Dus ook geen gedoe met douche koppen die je eerst af moet stellen en weer op moet hangen en dat allemaal met 1 hand. Assisi is echt geweldig en zijn haartjes ruiken nu lekker fris en glanzen heel mooi!!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:02:24 #180
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29565223
Ik ga bij de brievenbus liggen morgen.

bedankt Maerycke, ben zeer benieuwd.
pi_29565675
quote:

Ik stond zaterdag het in te pakken op het postkantoor, die voor Missymirjam, Meaghan, PeRi en nog 1. Toen we afgerekend hadden en ik nog aan het inpakken was ging ze naar de wc
pi_29566085
Ik heb helaas vanavond een beetje ruzie met mijn moeder, dus nu verblijf ik bij mijn vriendje.
Morgenmiddag sneak ik het huis wel even binnen om te gaan ruiken aan de nieuwe luchtjes!!

Dankjewel Maerycke, hulde!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:44:47 #183
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29566137
sorry ff TVP..... beetje gaar... ik wil in lush badje maar moet nog werken.....
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:52:28 #184
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29567784
Ik hoor eigenlijk nooit iemand over Sandstone . Echt een aanrader hoor, WAT een lekkere zeep, scrubt als de beste .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_29567964
Djen vind hem ook erg lekker, heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar ik vind citrus niet zo.

Heb net olive branche geprobeerd en die is lekker!!! Thanks Maerycke, hij komt zeker op mijn lijst nu:*
FTF is ook erg lekker
pi_29567968
Sandstone ruikt zo lekker

En mijn kat likt mijn lippen af als ik Honey Trap op heb
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:03:07 #187
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29568027
Ik ben eigenlijk ook niet zo van de citrus luchtjes, maar dat zand doet het hem hoor . Overigens ben ik volgens mij de enige ter wereld die HIWTK niet lekker vindt. Zou hem echt niet meer kopen.
pi_29568060
Ik ben ook niet zo citrusserig. Ik ben echt zoet. Doe soft couer The soft touch ligt er gewoon naast verdrietig te wezen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29568089
Echt niet? Dat is echt een zeep die ik bij elke koop gewoon weer meeneem!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:09:19 #190
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29568190
Nee echt niet.... Ik voel me net een werthers echte als ik onder de douche vandaan kom . Freek moet hem ook niet, maar die heeft geen keus , het moet tenslotte wel op .
pi_29568365
Werthers echte

(We hadden die karma moeten ruilen toen voor die HIWTK )
Marmelade versus Werthers echte
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29568557
Ik vind HIWTK ook niks hoor. Tenminste, niet lekker genoeg om te kopen, beetje weeïg ofzo.
pi_29568593
ik vind hiwtk én karma lekker
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:25:02 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29568662
Dat hadden we zeker moeten doen Jessie! Ik ben erg van dat soort luchtjes blijkbaar Alhoewel de demon in the dark me ook weer niet kon bekoren , terwijl ik Freeze wel heel lekker vind.

Hub heeft dus geheel vrijwillig de Demon opgedrongen gekregen (het moet wel op tenslotte ), en ik ga binnenkort naar Lush Den Bosch (ik woon daar niet in de buurt, maar we moeten daar ergens zijn) om eens uitgebreid te ruiken.

Over de engelse site, hoe lang zou het dan duren voordat je het in huis hebt, weet jij dat toevallig?
pi_29568671
Heeft er trouwens iemand nog een oplossing voor mij Karma-probleem? Ik vind het zó ranzig, maar na 3 uur wordt het lekker
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:28:11 #196
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29568767
Drie uur lang een knijper op je neus
pi_29568803
Hahahaha en ik vond demon in the dark weer lekker. Dat word mijn volgende aanschaf. Het duurd 10 dagen. Als je t voor iets speciaals nodig heb kan je beter wat eerder bestellen voor als t bv niet in voorraad is zeiden ze. (heb er toevallig vandaag over gemaild)

Imago....................................... nee
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29568864
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:25 schreef imago het volgende:
Heeft er trouwens iemand nog een oplossing voor mij Karma-probleem? Ik vind het zó ranzig, maar na 3 uur wordt het lekker
Heel weinig opdoen? Doe je nog lang ermee ook.
Whatever I want.
pi_29568959
Als ik de zeepjes heb gebruikt, wordt m'n huid altijd zo stroef en als ik eraan ruik, ruik ik helemaal niet meer de geur van de zeep waarmee ik me heb schoongemaakt. Dus eigenlijk zijn die zeepjes best zonde om te kopen. Maar ze zien er zo leuk uit en ze ruiken zo lekker.
The more that I appear.
pi_29569009
Bij mij blijven de meeste luchtjes wel hangen.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:43:57 #201
3011 E.T.
pi_29569210
Ik vind HIWTK ook niet bijzonder ofzo hoor. Zal 'm ook niet nog een keer kopen.

Marloes bij mij blijven ook lang niet alle luchtjes van de zeepjes hangen hoor. En als ik nog nat ben van de douche voelt m'n huid ook stroef, als ik me dan heb afgedroogd is 't allemaal hartstikke zacht

Imaga, na 't opdoen buiten gaan uitwaaien? (wel tegen de wind in natuurlijk)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29569976
ik heb me net gedouched met hiwtk, en als ik aan mezelf snuffel, ruik ik het nog wel.
het wisselt bij mij nogal, de ene keer blijf het goed hangen, de andere keer een stuk minder.
pi_29570065
Ik heb m'n stukje I should coco maar in m'n kledingkast gelegd, gaat hopelijk m'n kleding ernaar ruiken, heeft het toch nog een functie
The more that I appear.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:17:46 #204
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29570310
HIWTK vind ik vies, zo misselijkmakend en weeig.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29570535
Ik hou juist van HIWTK! Tot nu toe het zeepje waar ik me het meest mee was, zelfs alleen als handzeep. Net na m'n Lush gezichtskuurtje ook weer handjes gewassen ermee, en snuffel steeds eraan.
De Sandstone heb ik ook besteld, en na de enthousiaste reacties hier ben ik nog benieuwder ernaar!
Back in business.
pi_29570713
HIWTK vind ik wel lekker!!
Maar ik ben er 1 die van afwisseling houd, dus het ligt echt an mijn bui waar ik me mee was.
pi_29570808
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:32 schreef Anitra het volgende:
HIWTK vind ik wel lekker!!
Maar ik ben er 1 die van afwisseling houd, dus het ligt echt an mijn bui waar ik me mee was.
Ja precies, die andere zeepjes horen ook nog een beetje aandacht te krijgen...
Back in business.
pi_29570948
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja precies, die andere zeepjes horen ook nog een beetje aandacht te krijgen...
Ja, anders worden ze verdrietig!!
pi_29571101
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:43 schreef imago het volgende:

[..]

Ja, anders worden ze verdrietig!!
En dat moet je niet hebben want dan worden ze depressief en als ze depressief worden moet je ze ruilen, want depressieve zeepjes douched echt niet lekker als ze je zo zielig aan liggen te kijken.
pi_29571688
Hihi, best grappig ik ga samen met Sweet16 bestellen om de verzendkosten te delen en had dus mijn moeder ook gevraagd of ze nog wat wilde bestellen. Komt ze vanavond aan met een lijstje echt veel dingen die ik of Sweet16 ook op het lijstje hebben staan
Let's plant a tree
pi_29571953
Hallo allemaal weer!

Ik zou nog even laten weten hoe het is afgelopen met Big.. lekkere shampoo hoor! Alleen moet ik mijn draai nog even vinden maar hij beviel zeker goed.

Is er trouwens iemand die weet waar de Lush in Luik zit, daar zit toch ook een Lush dacht ik? Hij staat alleen niet op de franse site en ik wilde er binnenkort eens naartoe maar een adres is dan wel handig Is het ook een beetje de moeite waard?
pi_29572145
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:26 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal weer!

Ik zou nog even laten weten hoe het is afgelopen met Big.. lekkere shampoo hoor! Alleen moet ik mijn draai nog even vinden maar hij beviel zeker goed.

Is er trouwens iemand die weet waar de Lush in Luik zit, daar zit toch ook een Lush dacht ik? Hij staat alleen niet op de franse site en ik wilde er binnenkort eens naartoe maar een adres is dan wel handig Is het ook een beetje de moeite waard?
Rue Pont d’Ile 27-29 maar geen idee waar in Luik dat is, gek trouwens dat er wel een Lush in Belgie is maar geen Belgische Lush website

Wel net gezien dat er een Lush in Den Bosch is en laat ik daar nou familie hebben en in Breda werken dan is Lush niet meer zo ver weg
Let's plant a tree
pi_29572194
Dankjewel Vava! Die in Den Bosch zit er geloof ik nog niet zo lang dus dan heb je geluk
pi_29572238
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:37 schreef Godivia het volgende:
Dankjewel Vava! Die in Den Bosch zit er geloof ik nog niet zo lang dus dan heb je geluk
Ja super! Even met Sweet16 overleggen, kunnen we misschien een keer naar Den Bosch gaan ze heeft toch een OV en ik heb een treinkaart van mijn werk, paar euro moet ik nog betalen voor de trein

Dus Sweet16 als je dit leest voor ik je op MSN of IRL spreek naar een Lush winkel is natuurlijk leuker dan bestellen, kan je tenminste ruiken en testen
Let's plant a tree
pi_29574386
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:16 schreef Anitra het volgende:
Maerycke ook hier gefeliciteerd

Exces ik v ond die gumback helemaal niks, hopenlijk vind jij het wel lekker. En welkom trouwens!
haha dankje
nee inderdaad de gumback vind hem vreselijk ruiken en hij smeert ook niet echt lekker, de dream cream is nu wel al een beetje een succes, ik werk namelijk veel met water en daardoor heb ik wel eens exzeem op mijn handen, en dat is nu al een heel stuk minder, dus ff doorsmeren en wie weet dat het wel de " droom creme" is die het beloofd

ga morgen eens de milky bar proberen
Lead me into Temptation]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:42:55 #216
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29574461
De Herbalism beviel ondanks de geur
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29574498
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 02:42 schreef MissBliss het volgende:
De Herbalism beviel ondanks de geur
jah die heb ik ook, maar jah ik weet nog niet echt het effect, het prikt een beetje nadat ik het zeg maar op mijn gezicht heb gedaan en afgewassen,
Lead me into Temptation]
pi_29576432
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 02:38 schreef Excess_All het volgende:

[..]

haha dankje
nee inderdaad de gumback vind hem vreselijk ruiken en hij smeert ook niet echt lekker, de dream cream is nu wel al een beetje een succes, ik werk namelijk veel met water en daardoor heb ik wel eens exzeem op mijn handen, en dat is nu al een heel stuk minder, dus ff doorsmeren en wie weet dat het wel de " droom creme" is die het beloofd

ga morgen eens de milky bar proberen
Hier is Dream Cream niet meer weg te denken. Mijn zoon heeft geen eczeem plekken meer en mijn vader is van zijn zeer droge huid af.

De Baybashampoo Assisi is echt een aanrader, Djulian zijn haren glanzen echt mooi!!!
pi_29576464
Wat een slecht weer zeg

Nu heb ik zin, om de hele dag, in een lekker ruikend bad te gaan liggen
Maar nu moet ik straks eerst een behandeling bij de tandarts ondergaan van 1,5 uur.
Daarna moet ik me zelf maar eens lekker gaan verwennen, dat heb ik dan wel verdient vind ik zelf

vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:29:49 #220
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_29576946
Zo! Gisteren in Den Bosch voor het eerst bij de Lush winkel geweest en een pot Dream Cream, Big en een Blossom-kadootje voor een vriendin gekocht. En guess what? Ik ga er vandaag heen en ze woont in Maastricht. Lush!
pi_29577155
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:29 schreef Nugget het volgende:
Zo! Gisteren in Den Bosch voor het eerst bij de Lush winkel geweest en een pot Dream Cream, Big en een Blossom-kadootje voor een vriendin gekocht. En guess what? Ik ga er vandaag heen en ze woont in Maastricht. Lush!
En al uitgeprobeert? Wij willen je eerste ervaring, met lush, graag ten oren krijgen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:51:01 #222
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_29577253
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:44 schreef ymme het volgende:

[..]

En al uitgeprobeert? Wij willen je eerste ervaring, met lush, graag ten oren krijgen
Jazeker! Ik heb gisteren gedousht met Big en na het föhnen was het ook daadwerkelijk BIG! Normaal ben ik veel in de weer met volumesprays maar die heb ik maar laten staan. Gisteravond ook dream cream opgesmeerd en ik werd vanochtend wakker met een superzacht velletje. En dat voor mijn normaal zeer droge en zeer gevoelige huid!
Ook heb ik een stukje Figs and Leaves Soap en Fever massagebar meegekregen maar die heb ik nog niet geprobeerd. De verkoopsters waren erg vriendelijk!
I'm hooked.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:51:54 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29577269
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:51 schreef Nugget het volgende:

[..]

Jazeker! Ik heb gisteren gedousht met Big en na het föhnen was het ook daadwerkelijk BIG! Normaal ben ik veel in de weer met volumesprays maar die heb ik maar laten staan. Gisteravond ook dream cream opgesmeerd en ik werd vanochtend wakker met een superzacht velletje. En dat voor mijn normaal zeer droge en zeer gevoelige huid!
Ook heb ik een stukje Figs and Leaves Soap en Fever massagebar meegekregen maar die heb ik nog niet geprobeerd. De verkoopsters waren erg vriendelijk!
I'm hooked.
Weer een zieltje erbij
pi_29577302
Nog even, en lush veroverd al het vrouwelijk (en ook mannelijk) volk in Nederland.
En dat allemaal door fok

pi_29578102
Vava, dat klinkt goed. We moeten het er binnenkort maar eens over hebben!
Maar dan nemen we natuurlijk ook de bestellingen voor je moesje mee

Het ziet er vandaag trouwens uit dat ik niet naar de brievenbus kan om te gaan kijken..morgenavond pas. Nou ja, dan is het extra spannend!
pi_29578253
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:56 schreef Anitra het volgende:

[..]

Hier is Dream Cream niet meer weg te denken. Mijn zoon heeft geen eczeem plekken meer en mijn vader is van zijn zeer droge huid af.

De Baybashampoo Assisi is echt een aanrader, Djulian zijn haren glanzen echt mooi!!!
maar hoe gebruik je het dan precies, gewoon een beetje erop doen en uitsmeren en hoe vaak en wanneer eigenlijk, ik heb me nu ingesmeerd na het douchen, weet niet of dat wel juiste tijdstip is dan
Lead me into Temptation]
pi_29578321
hm, ik denk dat ik dream cream ook maar ga toevoegen aan mijn lijstje
ik ga straks
pi_29578501
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:51 schreef Nugget het volgende:

[..]

I'm hooked.
Koel, ik ben ook benieuwd naar BIG.
Ik heb vrij dun haar van mezelf en wil graag een beetje meer volume.
Dat is dus mogelijk?
pi_29578525
Veel plezier MissyMirjam!
pi_29578526
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:52 schreef Excess_All het volgende:

[..]

maar hoe gebruik je het dan precies, gewoon een beetje erop doen en uitsmeren en hoe vaak en wanneer eigenlijk, ik heb me nu ingesmeerd na het douchen, weet niet of dat wel juiste tijdstip is dan
Djulian smeer ik ook in na het douchen. Toen hij nog plekken had deed ik het 2 tot 3 keer op een dag (maar na 2 dagen was dat niet meer nodig). Nu dus nog maar 1x per dag en soms een dagje overslaan als ik het vergeet.
Mijn vader smeert het 2x per dag geloof ik.
Wat ook heerlijk is, is je insmeren vlak voor je gaat slapen. Dan doet de lavendel die erin zit je lekker ontspannen!
pi_29578570
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, ik denk dat ik dream cream ook maar ga toevoegen aan mijn lijstje
ik ga straks
Lekker!!! Na de dagen dat je je er op verheugd had kan je eindelijk
Veel plezier!!!

Nugget heb je al een verlanglijstje?
pi_29578584
De poederdoosjes bij het kopje Persoonlijk op de site, hoe bevalt ie?
Is de poeder niet gewoon overal en nergens na het aanbrengen?
pi_29578700
als je hem open zet en dan schut dan ligt er meer op de grond dan op je lichaam. Maar als je hem dicht laat en dan schud komt er precies genoeg op je lichaam en als je dan met een poederdonsje doet dan heb je ook geen witte waas.
pi_29578741
Oke, dat is de gebruiksaanwijzing, hahah.
Ik was wel benieuwd en als de geur me bevalt, dan wil ik hem misschien wel kopen.
Was even benieuwd naar het gebruikersgemak
pi_29578802
ik draai die doosjes een heel klein beetje open, dsat het eerste gaatje open is. mijn candy fluff is namelijk gewoon dicht als die dicht zit, dus dan komt er niks uit.
maar met alleen het eerste gaatje komt er vrij weinig op de grond.
mijn voorlopige lijste is oohlala, klein flesje karma parfum, big, evt. dream cream en ik wil kijken naar de ocean salt.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:48:36 #236
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29578848
Ik heb een envelop, met heerlijk ruikende gelletjes!

Maar wat is wat?

Maerycke doe me eens vertellen, ik ben nu zoooo nieuwsgierig!!!
Er hangen hele onbekende geurtjes in de huiskamer.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:58:50 #237
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29578951
Sanne

Bruin: 13 rabbits shower/bathgel
Wit: Potion bodylotion
Oranje: B never shower gel met 4 soorten honing!

Enjoy
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:02:32 #238
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29578983
En volgens mij heb je ook nog een stukje zeep, maar ik weet niet meer welke in je gestuurd heb.. Volgens mij is het of Pineapple Grunt of Canadian Maple (ik denk de laatste want die is het lekkerste van de twee)
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:06:38 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29579024
Ik vind die B never heel lekker ruiken, en de kleur lijkt wel goud!!! Vloeibaar goud, daar lijkt het op.

Potion moet ik echt open maken om hem goed te ruiken, daar wacht ik nog even mee. En die 13 Rabbits daar blijf ik aan snuffelen omdat ik het helemaal niet kan plaatsen.

En wat is dat stukje zeep??? Dit zit zo dicht geplakt dat ik er niets doorheen ruik.

Ik ken ze allemaal niet trouwens, zien jullie wel dat het allemaal best meevalt met mijn verslaving, en dat er nog heel veel aan mijn lijstje moet worden toegevoegd.

vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:09:59 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29579056
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:02 schreef Maerycke het volgende:
En volgens mij heb je ook nog een stukje zeep, maar ik weet niet meer welke in je gestuurd heb.. Volgens mij is het of Pineapple Grunt of Canadian Maple (ik denk de laatste want die is het lekkerste van de twee)
Je had al antwoord over de zeep gegeven. Fok is zo traag als dikke poep door een hele dunne trechter hier.

Maerycke, ik durf het bijna niet te gebruiken. Zo bijzonder vind ik ze!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:19:40 #241
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29579127
Damn.. 'tis echt traag vandaag.. zo erg hebben we het nog niet gehad hier op Fok. Mèn...
En ik ken het gevoel over het niet willen gebruiken Mijn doosje snowcake ligt hier nog steeds onaangeroerd, dat gaat vast ook gebeuren met de overgebleven helft van Spice Mountain en ook m'n flessen van Philosophy heb ik nog steeds niet gebruikt. Daar wordt alleen maar aan geroken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maerycke op 12-08-2005 12:40:12 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:27:07 #242
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29579192
Het lijkt wel een drugsverslaving. Ik zit hier met zakjes op mijn bureau en blijf maar snuffelen en snuffelen. Echt niet normaal meer.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:32:04 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29579235
Ik heb net mijn haar weer gedaan met Retread. Ik pak de hele tijd een lok haar en ruik eraan. Da's ook erg
pi_29579309
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:26 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal weer!

De lush in Luik is een beetje groter dan die in bijv. maastricht (lees: je kunt in deze actually je kont draaien ), ze hebben er ook nog alle kerst zeepjes die in Maastricht ook nog liggen en ze hebben sunny citrus, een zeep die hier ook al lang weer verdwenen is. Verder hebben veel dingen een andere naam dus is het even puzzelen wat nu precies wat is.
De verkoopsters zijn ook hier erg vriendelijk maar mijn frans is niet al te best en engels kunnen ze niet goed dus tis een beetje handen en voeten werk.
Het grote pluspunt aan deze winkel (voor mij dan ) ze hebben er lekkere waylander (wel maar een blok ofzo )

Ik weet niet of je een beetje bekend bent in Luik maar als je parkeert bij/onder de grote catedraal, is het heel dichtbij. Tijdje rechtdoor lopen en dan de eerste naar rechts geloof ik, dan ruik je t van zelf
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:49:36 #245
22578 lotje11
pi_29579435
Scheelt het ook nog iets in prijs, of niet, morgaine?
pi_29579636
Dankjewel voor de informatie morgaine! Heb je toevallig ook enig idee hoelaat de winkels sluiten in Luik? En inderdaad, scheelt het in de prijs?
pi_29579770
ik geloof dat ik mijn lushbezoekje moet uitstellen
het is echt verschrikkelijk weer hier, dat heb ik er nou weer net niet voor over.
pi_29579771
ik geloof dat ik mijn lushbezoekje moet uitstellen
het is echt verschrikkelijk weer hier, dat heb ik er nou weer net niet voor over.
pi_29579960
Nee, t scheelt helaas niet in prijs (zat ik ook op te hopen toen ik voor t eerst ging) Ik denk dat de winkels om dezelfde tijd sluiten als hier maar dat weet ik niet 100% zeker.
pi_29580020
Vies hè? Ik liep net in de Haarlemmer toen het losbarstte. De kelders van alle winkels daar zijn nu ondergelopen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:41:49 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29580104
Hier in Amsterdam is het helemaal erg. Een uur geleden barstte het los. En ik moet bekennen, die donderklappen leken me eerst als bommen te klinken * Aventura is beetje bang voor aanslagen tegenwoordig.

Maargoed, jammer want ik mocht van mezelf even langs de winkel om wat dingen te kopen,. (Heb nieuwe baan dus kadootje voor mezelf!).
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:45:14 #252
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29580167
Zelfs ík ga met dit weer niet naar Lush.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:51:06 #253
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29580240
En ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

Ik ben een beetje jaloers op je.
pi_29580583
hmm de milky bar ruikt echt lekker onder de douche
alleen jammer dat die niet echt blijft hangen

ik heb gisteren mijn pakketje en wil nu alweer bestellen, is dit wel normaal haha

*gaat op zoek naar bankpas
Lead me into Temptation]
pi_29580613
zal ik wel gaan, zal ik niet gaan
zal ik wel gaan, zal ik niet gaan

en ja, excess, dat is normaal..
pi_29581009
Hier in Zeeland is er niks aan de hand, net een heel klein beetje onweer, maar that's it.
Als Lush hier nou gewoon een leuke winkel opent
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:30:19 #257
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29581034
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:09 schreef Excess_All het volgende:

ik heb gisteren mijn pakketje en wil nu alweer bestellen, is dit wel normaal haha
Dat heb ik altijd na het lezen van het krantje
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:52:57 #258
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29581474
quote:
Lush
Al eens bij Lush in de Kalverstraat wezen shoppen, of uw inkopen gedaan via www.lush.nl?
Lush heeft allerlei beautyproducten, van zeep tot scheerschuim en van bruisbal tot masker. Een uniek cadeau en ook nog eens vanaf een lage prijs.
Hier enkele suggesties wat u bij Lush kunt kopen met slechts ¤ 5,- op zak.
- I Should Coco (¤ 3,95) – kokoszeep, voor een heerlijk vakantiegevoel
- You’ve been Mangoed (¤ 4,55) – een heerlijke mango-zeepbar die in bad smelt en zijdezacht aanvoelt
- Happy Hippy (¤ 4,95) – deze douchegel laat u niet alleen lekker ruiken, maar geeft u ook nog eens energie
- Ginger man (¤ 3,95) – dit mannetje los op in uw bad en zorgt vervolgens voor een heerlijke gembergeur
Meer informatie over deze en nog meer Lush-producten vindt u op www.lush.nl
bron
Whatever I want.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:58:09 #259
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29581564
De Libelle
pi_29581579
Sweet16, ik was onverwacht vrij vanmiddag. Heb de envelop net naar het postkantoor gebracht. Er zit een stukje karma, figs and leaves en angels delight in.

[ Bericht 1% gewijzigd door debby1973 op 12-08-2005 15:04:13 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:02:15 #261
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29581628
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:58 schreef Sanne het volgende:
De Libelle
Ik zat toevallig op die site voor de prijsvragen.
Whatever I want.
pi_29581893
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:59 schreef debby1973 het volgende:
Sweet16, ik was onverwacht vrij vanmiddag. Heb de envelop net naar het postkantoor gebracht. Er zit een stukje karma, figs and leaves en angels delight in.
Wat een enorm goed nieuws zeg. Waarom was je ineens vrij?
Lief dat je die andere 2 er ook bij hebt gedaan, ik ga direct even kijken op de site wat het allemaal precies is
pi_29581997
Ik kan Angels Delight niet vinden wat dat is...
Figs and leaves ziet er interessant uit
pi_29582144
Angels delight is ook zeep. Het is niet op de site te kopen wel in sommige winkels. Het is eigenlijk niet meer in het assortiment maar sommige winkels hebben nog een voorraadje.
Ik was vrij omdat een aantal kinderen ziek waren en een aantal kinderen niet zijn komen opdagen. (werk op een kinderdagverblijf. Ik zou een aantal kinderen observeren maar daar is er maar 1 van gekomen vandaag.) Ik kon dus na het eten al naar huis. Lekker hoor zo'n onverwacht middagje vrij.
pi_29582231
Ik ben net even bij v&d geweest. Daar verkopen ze badspullen van ikebana (http://www.novatrend.nl/). Ik heb de amandel bath en shower cream gekocht. Die ruikt naar marsepein! En de kiwi ananas bath and shower cream. Ruikt ook erg lekker!!!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:55:03 #266
22578 lotje11
pi_29582601
Heb je nog niet genoeg badmeuk, debby?
pi_29582637
Ik kan nu heel veilig door een drogist lopen hoor

Ik wil voor bad/douche/gezicht niets anders meer hebben

Ik blijf bij lush!
pi_29583053
Er ligt op dit moment een halve liter Freeze verdeeld in ijsblokjeszakjes in mijn vriezer bevroren te raken, ben benieuwd hoe dat gaat. Heb zo nog en halve liter die erin moet. M'n huisgenoten zullen zich wel afvragen wat ik nou weer in de vriezer heb gestopt, die maskers in de koelkast vinden ze ook al zo vreemd
pi_29583086
Maerycke je bent een schat!!!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:39:34 #270
3011 E.T.
pi_29583313
ga je het wel eerst uitproberen voor je de rest ook invriest Imago?
pi_29583414
Mwuah, het schijnt gewoon te kunnen en Lush verkoopt zelf ook douchegel in ijsblokjeszakjes speciaal om in te vriezen, dus het zal wel OK zijn toch? Nou maak je me aan het twijfelen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:52:05 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29583516
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:02 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik zat toevallig op die site voor de prijsvragen.
Hehe, je hoeft je niet te verdedigen hoor. Bedankt voor je pakje. NU heb ik toch nog Lush vandaag (Kon/wilde niet naar buiten vanwege het noodweer hier).
Jouw envelop is ook onderweg, maar het goodie zit er helaasch niet bij, of ik moest het een pakje maken. Beetje zonde. Maar het komt wel hoor, net als Happy Hippy
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:03:29 #273
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29583688
Peri, bedankt voor het proefje Herbalism. Straks gelijk even proberen!
pi_29583838
JAAAAAAAAAAAAAAA..... m'n zeepjes van morgaine zijn gearriveerd! Ik vind de Snowcake wel lekker ruiken en even m'n handen ermee gewassen om de lucht op 'n huid te ruiken, en ik haal er bitterkoekjes en amandelen uit. En die glittertjes zijn schattig! De Spice Mountain vind ik erg sterk ruiken,maar wel lekker, ervaringen daarover komen nog.
Bedankt morgaine!!!
Back in business.
pi_29583933
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef lotje11 het volgende:
Heb je nog niet genoeg badmeuk, debby?
Ja eigenlijk wel meer dan genoeg. Maar dit ziet er ook heel mooi uit en het ruikt naar marsepein! En het was niet duur.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:14:59 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29584788
Net een heel grote zak gepakt, en daarin allerlei niet-lush spulletjes gestopt zoals shampoos, voetcremes, bodylotions. Als ik eerlijk ben, weet ik al dat ik ze nooit meer zal gebruiken, nu ik bijna alles heb verlushed Ik ga de tas maandag aan mijn moeder geven.
Heb ik weer meer ruimte!!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:21:31 #277
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29584887
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:52 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hehe, je hoeft je niet te verdedigen hoor. Bedankt voor je pakje. NU heb ik toch nog Lush vandaag (Kon/wilde niet naar buiten vanwege het noodweer hier).
Jouw envelop is ook onderweg, maar het goodie zit er helaasch niet bij, of ik moest het een pakje maken. Beetje zonde. Maar het komt wel hoor, net als Happy Hippy
Ze noemen me niet voor niets, Peri; redster in nood.

Blij dat je ze hebt en Maerijcke ook
Whatever I want.
pi_29585031
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 18:14 schreef Aventura het volgende:
Net een heel grote zak gepakt, en daarin allerlei niet-lush spulletjes gestopt zoals shampoos, voetcremes, bodylotions. Als ik eerlijk ben, weet ik al dat ik ze nooit meer zal gebruiken, nu ik bijna alles heb verlushed Ik ga de tas maandag aan mijn moeder geven.
Heb ik weer meer ruimte!!
Heb ik ook al gedaan. Heb ook een heleboel aan mijn nichtje gegeven (12 jaar) die was er heel blij mee.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:36:26 #279
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29585116
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:41 schreef Aventura het volgende:
Hier in Amsterdam is het helemaal erg. Een uur geleden barstte het los. En ik moet bekennen, die donderklappen leken me eerst als bommen te klinken * Aventura is beetje bang voor aanslagen tegenwoordig.

Maargoed, jammer want ik mocht van mezelf even langs de winkel om wat dingen te kopen,. (Heb nieuwe baan dus kadootje voor mezelf!).
Ja dat was echt niet normaal. Ik was in Amsterdam met een vriend die daar jaren gewoond heeft. We moesten echt van winkel naar winkel rennen omdat het zo'n slecht weer was en toen kwamen we in die Lush winkel terecht...

Ik moet zeggen dat ik me er nooit eerder in verdiept had, maar toen ik het zag wist ik meteen waarom het zo populair is. Superenthousiaste verkoopsters, bij alles wat ik aanraakte kwamen ze uitleggen wat er allemaal inzat enzo
En ik moest nog een kado hebben voor mijn moeder, dus daar ben ik weer een jaar vanaf

Voor de kenners: een stuk sinaasappelzeep met kaneelstokjes, honingzeep met bijenwas en iets met room ofzo waar ik de naam van kwijt ben. Hij zag er niet bijzonder uit maar hij rook wel heel lekker
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:38:45 #280
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29585147
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 18:36 schreef Molluck het volgende:

Voor de kenners: een stuk sinaasappelzeep met kaneelstokjes, honingzeep met bijenwas en iets met room ofzo waar ik de naam van kwijt ben. Hij zag er niet bijzonder uit maar hij rook wel heel lekker
Red Rooster Die tweede is Honey i washed the kids. Derde weet ik niet.
pi_29585179
Hilary heeft Fever shower gel gemaakt die je kunt winnen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:41:25 #282
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29585189
Ik zat het ook al meteen op te noemen wat het kan zijn.

Waar ruikt die derde naar? !
Whatever I want.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:44:58 #283
57434 Marloes
Digital Love
pi_29585239
Ik heb m'n proefje skin drink!

Heel erg bedankt
The more that I appear.
pi_29585730
Zeggeuh, ik vind Big heerlijk ruiken en ik vind het grappig om te gebruiken onder de douche, maar m'n haar hangt slapper dan wanneer ik een shampoobar gebruik
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:22:02 #285
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29585840
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 18:38 schreef Aventura het volgende:

[..]

Red Rooster Die tweede is Honey i washed the kids. Derde weet ik niet.
Ja dat ik zal van de week ff posten wat die derde is als ze ze weer uitpakt
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:23:46 #286
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29585872
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:16 schreef imago het volgende:
Zeggeuh, ik vind Big heerlijk ruiken en ik vind het grappig om te gebruiken onder de douche, maar m'n haar hangt slapper dan wanneer ik een shampoobar gebruik
Ik dacht dat sommige zeiden dat het na het föhnen volumineuzer werd. Maar ik heb zelf ook niks aan Big gehad toen ik het gebruikte en föhnde.
Whatever I want.
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:32:32 #287
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29586009
Ik ben zo blij met mijn Celestial
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:34:58 #288
57434 Marloes
Digital Love
pi_29586051
Is Celestial ook fijn voor de normale huid?
The more that I appear.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:55:38 #289
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_29586347
hallo allemaal..

Nog steeds in Tsjechie hier. We gaan zondag weer terug naar huis.

We zijn van de week naar Lush geweest in Praag, naar 2 verschillende zelfs.

Ik heb meegenomen.
5x doosjes snowcakes en 1 massage bar Absolution.

Dus ik heb alles voor iedereen kunnen krijgen die erom gevraagt hadden. Foto komen nog.!
Die zet Anitra voor mij erop.

+ mijn andere dingen die ik heb gehaald
pi_29586367
Hai Funnie!!!! Hoe gaat het daar?
pi_29586429
Jammer dat Big tegenvalt, ik zou graag een haarproduct willen hebben waarbij mijn haar niet continu vlak naast mijn gezicht hangt!
pi_29586439
foto van Funnie:
pi_29586487
koele foto!

Hoe zijn de prijzen in Praag?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:03:41 #294
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_29586490
goed

alleen het weer is hier erg #@@$ helaas. Dus niet kunnen zwemmen enzo.
Wel lekker veel gelusht, maar geen bad in het huisje.
Dus dat ga ik doen als we weer thuis zijn Ben wel blij dat we weer naar huis gaan. Hoewel ik Tsjechie wel weer ga missen komende jaar. Maar goed. Volgend jaar gaan we weer denk ik.
Dan wil ik wel warm weer hebben!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:03:46 #295
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29586494
Oeh wow... wat een hoop spannende dingen allemaal...
pi_29586514
Oh wat lekker allemaal. Ik zie ook allemaal mooie pakjes.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:06:05 #297
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29586554
Ben spontaan jaloers op de snowcake
Whatever I want.
pi_29586559
Wat zou die fles zijn die op het gele zakje staat

Ik zie mijn snowcake liggen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:06:26 #299
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29586565
Die foto is niet groot genoeg.. Ik kan de etiketjes niet lezen..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:06:36 #300
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29586567
Mooie buit wel Funnie!
Whatever I want.
pi_29586573
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:33 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben net even bij v&d geweest. Daar verkopen ze badspullen van ikebana (http://www.novatrend.nl/). Ik heb de amandel bath en shower cream gekocht. Die ruikt naar marsepein! En de kiwi ananas bath and shower cream. Ruikt ook erg lekker!!!
Niet kopen. Laat net mijn bad weer leeglopen. Het ruikt erg vreemd in bad. Heel anders dan in het flesje. Doe nu een nieuwe poging met creamy candy bath.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')