Ik vind het lekker ruiken (het ruikt niet sterk) en het helpt inderdaad bij mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef FokLex het volgende:
Een vraagje:
Werkt dat T for toes spul goed? Als man zit ik hier ook vaak mee te lezen en T for toes lijkt me erg lekker, maar heb er eigenlijk niks over kunnen lezen in de verschillende topics.....
Heb je al een mail gestuurd? Of even gebeld. Misschien zijn ze het wel vergeten. Wat natuurlijk niet kan he. Gewoon erachter aan gaan, je hebt er tenslotte voor betaaldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:01 schreef Anitra het volgende:
Dus daar had je de link voor nodig
Godiva als het goed is zijn ze er wel. Dinsdag vorige week werden ze geleverd. Weet nog goed dat ik baalde want ik wil hem heel graag hebben voor mijn zoon.
Waar ik overigens helemaal niet blij mee ben is dat ik op de meet fair trade footlotion betaald heb en dan zou hij opgestuurd worden. Ik heb nog niks ontvangen![]()
Dat is mooi (ook dat het niet sterk ruikt)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik vind het lekker ruiken (het ruikt niet sterk) en het helpt inderdaad bij mij.
tnx voor de tipquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef ymme het volgende:
Alleen gebruik nooit teveel. Ik had een keer teveel in mijn schoenen gedaan, en op een gegeven moment, kwam dus al die poeder door de naden van de schoenen heen zetten. Lullig gezicht hoor![]()
Ik gebruik altijd zwitsal baby shampoo om m'n haar te wassen eigenlijk, zou dat een beetje te vergelijken zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:12 schreef imago het volgende:
Ik heb wel gelezen dat Asisi bij sommige mensen echt voor vies vettig haar zorgt, en dat het vooral lekker is voor van die dunne kinderhaartjes. Andere mensen vinden het voor zichzelf wel heel lekker hoor, maar het kan dus ook tegenvallen
Ik denk dat het inderdaad goed te vergelijken valt. Een zeer milde shampoo, maar of ons haar daar ook goed schoon van word, vraag ik me af. Ik denk dat het wel werkt, als je geen stylingproducten gebruikt en dergelijke. Maar ik denk nog eerder, dat het gewoon uitproberen isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:20 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd zwitsal baby shampoo om m'n haar te wassen eigenlijk, zou dat een beetje te vergelijken zijn?![]()
T fot Toes vind ik lkker spul. Je kan het op je voeten strooien en dan inwrijven (dan heb je geen last van stofwolken), je kan het in je schoenen strooien en in je sokken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:08 schreef FokLex het volgende:
Een vraagje:
Werkt dat T for toes spul goed? Als man zit ik hier ook vaak mee te lezen en T for toes lijkt me erg lekker, maar heb er eigenlijk niks over kunnen lezen in de verschillende topics.....
Ik heb gemaild, alleen nog niks terug. Misschien handig om Bonnie zelf even te mailen zit ik me nu te bedenken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:56 schreef jessie het volgende:
O dat is best te doen![]()
Fijn dat jullie nu t goede potje hebben!
En Anitra ff bellen of mailen, want ik denk dat ze t vergeten zijn.
Ze noemen het daar goodie of parolen-goodie. Tik dat maar eens bij bij de zoek funktie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:00 schreef jessie het volgende:
Hoe wisten jullie trouwens dat je en kadootje krijg bij de duitse lush? Heb er zitten lezen op die site maar zie t niet staan (ok ben ook niet zo geweldig in mijn talen)
Maar ik ga denk ik daar ook een bestelling doen eind sept (na mijn verjaardag) Ben al wat lijsjtes aan t maken. Even kijken of ik in ned of in duitsland goedkoper uitkom. Maar inderdaad veel 2 stuks dingen is een stuk goedkoper.
Goed idee, heb ik ook net gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:00 schreef Vava het volgende:
Zo, ook hier even mijn gezicht laten zien(tevens tvp) ik heb me trouwens aangemeld voor de e-mailnieuwsbrief
Dan heb ik vraagje aan jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:03 schreef Sanne het volgende:
Lush is lekker. Zal morgen weer eens een kijkje gaan nemen in de filiaaltjes. Eens kijken of die babyshampoo een beetje lekker/leuk is.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:16 schreef debby1973 het volgende:
Oh en Anitra.....................................................gorgeous is heeeel lekker.
Ik heb ook dure gezichtscreme van Estee Lauderquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb onlangs een erg dure gezichtscreme gekocht van Estee Lauder, maar daarna volgt zeker gorgeous!
Ik zou zeggen.. absoluut fantastisch... *sniffelt nog maar eens een keer*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:16 schreef debby1973 het volgende:
Oh en Anitra.....................................................gorgeous is heeeel lekker.
Ik ga ze checken, maar kan niet undercover he.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef jessie het volgende:
En tjek die cremes is dan Sanne als je zin heb. Ik ben wel nieuwsgierig of die stinkluchten nog gewoon in de winkels staan
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef MissBliss het volgende:
'Ik wil die groene prut.'
Hoe bevalt de skin drink?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef Maerycke het volgende:
@Marloes: Ik kan er werkelijk niets over zeggen. Ik heb zelf de Skin Drink en de Gorgeous. Sorry.
@ Excess: Oeh.. ben benieuwd naar jouw ervaringen met de Gumback! Die wilde ik ook nog wel een keer proberen
Ooh dat is lief van je zeg, graagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben vandaag idd jarigEn thanks, Shirley! Lief van je!
De Skin Drink vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar de geur niet zo. Die is wat aardachtig en lijkt een beetje op de Dream Cream en ik kan er maar niet aan wennen. Kan je daarvan wel een proefje sturen trouwens.. moet je me even je adres sturen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben vandaag idd jarigEn thanks, Shirley! Lief van je!
De Skin Drink vind ik zelf erg prettig in gebruik, maar de geur niet zo. Die is wat aardachtig en lijkt een beetje op de Dream Cream en ik kan er maar niet aan wennen. Kan je daarvan wel een proefje sturen trouwens.. moet je me even je adres sturen.
Verstuurdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:26 schreef Maerycke het volgende:
Thanks Lush-babes!En Marloes, m'n emailadres staat in m'n profiel.. Ik hoef niet iets terug hoor...
Ik zie je adres wel verschijnen.. dan gaat het pakketje samen met die van Sweet16 en Anitra morgen de deur uit.
Ik ben heel brutaal geweestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef imago het volgende:
En Vava, ik vind dat ze júíst van Gorgeous proefjes zouden moeten geven omdát het zo duur is. Een crème van 60 euro zou ik niet kopen als ik niet zeker wist dat het hele geweldige dingen voor mijn huid deed!
Ik verwacht ook niet dat ze het doen maar vragen staat vrij en zo weten ze iig dat er vraag naar isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:31 schreef Godivia het volgende:
Dat zullen ze niet doen Vava, wel inderdaad als je een bestelling plaatst.
Ik had Assisi helemaal niet gezien nog! Wel jammer anders had ik even wat beter gekeken, nouja, ik wacht mijn bestelling uit Engeland gewoon af
Gefeliciteerd Maerycke!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
Oe jongens dit moeten jullie echt zien hoor, voor fever nog geen 3.50!!!!!
Ik word bijna emo![]()
Heel goed idee!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef imago het volgende:
Maerycke gefeliciteerd! Eigenlijk hè, zou je op de website van Lush je geboortedatum moeten kunnen doorgeven en dan zouden ze je een kadootje moeten sturen op je verjaardag...
Haarlem is leuk om te shoppen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef imago het volgende:
Hé MissyMirjaM, jij gaat altijd naar Haarlem toch? Kun je daar (behalve in de Lush dan) een beetje leuk shoppen? En is het winkelgebied in de buurt van het station? Het is voor mij vanuit Leiden ook net even dichterbij dan Amsterdam, maar als er verder geen bal te doen is ga ik toch liever 2 stations verder
het is op zich wel grappig shoppen, niet onwijs spectaculair, maar als je even zoekt, zie je wel wat leuke winkeltjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef imago het volgende:
Hé MissyMirjaM, jij gaat altijd naar Haarlem toch? Kun je daar (behalve in de Lush dan) een beetje leuk shoppen? En is het winkelgebied in de buurt van het station? Het is voor mij vanuit Leiden ook net even dichterbij dan Amsterdam, maar als er verder geen bal te doen is ga ik toch liever 2 stations verder
Hoi Maerycke,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Maerycke het volgende:
En dan nog een huishoudelijke mededeling: De pakjes voor Sweet16, Marloes, Anitra en Sanne zijn klaar en worden voor mij morgen (voor jullie vandaag maar in ieder geval om spraakverwarring te voorkomen op de elfde augustus) verstuurd.
En allen bedankt voor de verjaardagswensen natuurlijk
You've got mailquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef debby1973 het volgende:
Sweet16,Als je dat proefje karma nog wilt hebben moet je me even mailen voor je adresgegevens.
Die levertijd, daar maken we ons niet druk om, ik heb er immers 19 jaar op gewacht om lush te ontdekken hahah, dan maken die paar extra dagen ook niks uitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef Vava het volgende:
Nou, als het zoveel scheelt! Sweet16 en ik gaan samen bestellen en hoogstwaarschijnlijk wil mijn moeder ook nog wat dingetjes bestellen dus kunnen we door 3 delenhet is het uitrekenen waard!
Alleen de levertijd? Die zal wel langer zijn denk ik.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef jessie het volgende:
En weten jullie ook dat the make-upline never to bee busy enz veel goedkoper is om via de mail te bestellen dan via de website?
Via de email kost het 12 pond![]()
![]()
Heb ze even gemaild
En lush kost 11 pond 50 tot 18 kilo, maar dan heb je ook een heleboel lushZe doen niet aan hoe groter de order hoe goedkopper de verzendkosten
Nee!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef PeRi het volgende:
Maerijcke, is dat in het verkruimelde zakje Noriko? Het ruikt er wel naar, maar ik weet het even niet zeker. De tekst erop is ook eraf geveegd.
Ah okay.13 rabbits en Potion stond er nog wel goed op. 13 rabbits ruikt echt naar chocolaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nee!Dat hoort een stevige plak Amazonian massagebar te zijn. Wat jammer dat dat niet goed is gegaan.. Verder heb je trouwens 13 rabbits chocolade douchegel en volgens mij Potion amandelbodycreme in je envelopje zitten.
Alleen betalen met cc zeker?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef jessie het volgende:
En weten jullie ook dat the make-upline never to bee busy enz veel goedkoper is om via de mail te bestellen dan via de website?
Via de email kost het 12 pond![]()
![]()
Heb ze even gemaild
En lush kost 11 pond 50 tot 18 kilo, maar dan heb je ook een heleboel lushZe doen niet aan hoe groter de order hoe goedkopper de verzendkosten
Misschien meerdere personen hier interesse in?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef ymme het volgende:
Kun je bij de engelse online shop, betalen met eenmalige machtiging? Ik beschik namelijk niet over een creditkaart
Of zou iemand samen met mij, daar een bestelling willen doen? Allicht dat het dan nog goedkoper is
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Maerycke het volgende:
En dan nog een huishoudelijke mededeling: De pakjes voor Sweet16, Marloes, Anitra en Sanne zijn klaar en worden voor mij morgen (voor jullie vandaag maar in ieder geval om spraakverwarring te voorkomen op de elfde augustus) verstuurd.
En allen bedankt voor de verjaardagswensen natuurlijk
ik wil misschien ook wel meedoen, gaat 1 iemand het dan bestellen en vanuit NL weer doorsturen naar de overige bestellers?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:25 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zou opzich wel mee willen doen dan. Ik wil die buttercreams echt graag proberen!
61.0423 euro volgens http://users.skynet.be/hofmeester/st-jozef/allerlei.htmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:55 schreef ymme het volgende:
Ik heb zo eens gekeken op bij de engelse online shop.
Nou heb ik voor ongeveer 42,40(exl. verzendkosten) pond uitgekozen. Waar kon ik dit omrekenen naar euro's? Bedankt
Gedaan in de Leidsestraat. Niets geks kunnen ontdekken, roken allemaal normaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef jessie het volgende:
En tjek die cremes is dan Sanne als je zin heb. Ik ben wel nieuwsgierig of die stinkluchten nog gewoon in de winkels staan
Sanne, ik ben benieuwd naar de deo's van Lush, wil je vertellen hoe het proefje was?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Verder wel megafles American Cream gehaald, en de wiccy vanwege mijn spierpijn. Kreeg er een deo proefje bij.
Ik kan je iig al vertellen over mijn andere deo's.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Sanne, ik ben benieuwd naar de deo's van Lush, wil je vertellen hoe het proefje was?
Dankjewel
Ik heb maandag overdreven met de bodypump, veel te veel kilo's erop. Zware blessure aan mijn nek en triceps. toch moest ik dinsdag ook nog van mezelf hardlopen. En tot overmaat van ramp gisteren in beide armen vaccinaties voor mijn vakantie. Die kant waar ik DTP heb gehad is helemaal stijf. Kan amper een tas optillen. De ultieme test voor Wiccy.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:50 schreef ymme het volgende:
Ik heb van de week 25 km gelopen, en toen een dag later, je raadt het al SPIERPIJN. Dus ik voor het slapen gaan, wiccy erop gesmeert, ik denk dat deze massagbar wel werkt, maar ik voel het niet warm worden op mijn huid ofzo. Ik heb ergens een keer gelezen, dat dat wel het geval was bij een andere user. Ik ga direct met de bar, over mijn huid heen. En daarna smeer ik het goed uit, en masseer ik het in.
Had Bonnie het tegen je gezegd?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gedaan in de Leidsestraat. Niets geks kunnen ontdekken, roken allemaal normaal.
Vond wel dat het proefje Gorgeous er een beetje raar uit zag. Beetje bobbelig, alsof er dikkere stukjes in zaten. Op mijn hand gesmeerd, trok goed in. Ruikt té lekker gewoon, wil er niet meer aan snuffelen want dan wil ik hem ook hebben.
Iemand vroeg naar de Waylander, weet niet meer wie. Of er ook bruine/donkerbruine nog in de winkel lagen? Wat ik in de Leidsestraat zag liggen had eerder een grijze kleur. Ik vind het zelf niets, dus heb hem niet meegenomen.
Verder wel megafles American Cream gehaald, en de wiccy vanwege mijn spierpijn. Kreeg er een deo proefje bij.
En volgens mij heeft Anita inmiddels de Assisi opgestuurd gekregen. Ik vond het niet bijzonder ruiken, maar ik ben dan ook geen baby.
Graag gedaan. Ik wist dat je die niet zou willen. Hoop dat je hem nog ergens vandaan kunt krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:09 schreef morgaine21 het volgende:
Bedankt Sanne dat je toch nog even hebt gekeken![]()
Die grijze ligt hier helaas ook in de winkelnouja ik geef mn zoektocht naar de perfecte waylander niet op
!
Ja Bonnie vertelde het. Moet er wel om lachen hoor, het lijkt af en toe wel een familiereunie in die winkel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Had Bonnie het tegen je gezegd?
Hij ruikt fris, maar het bijzonder niet nee. Maar vanavond ga ik hem proberen bij Djulian. Hij is ook heel waterig en je heb er maar een heel klein beetje van nodig stond op de engelse site. Vanavond uitgebreid verslag![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Maerycke het volgende:
Ik bracht vandaag trouwens de pakketjes naar het postkantoor (ja.. ze zijn weg dus!) en de mevrouw achter de balie vroeg dus: Wat zit er toch telkens in die enveloppen die je hier brengt? Want het ruikt zo lekker!
Maar uitgelegd dat het bepaalde badprodukten waren van een winkel die we onderling uitwisselden. Ze deed alsof ze het leuk vond, maar volgens mij dacht ze dat ik geschift was![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Maerycke het volgende:
Ik bracht vandaag trouwens de pakketjes naar het postkantoor (ja.. ze zijn weg dus!) en de mevrouw achter de balie vroeg dus: Wat zit er toch telkens in die enveloppen die je hier brengt? Want het ruikt zo lekker!
Maar uitgelegd dat het bepaalde badprodukten waren van een winkel die we onderling uitwisselden. Ze deed alsof ze het leuk vond, maar volgens mij dacht ze dat ik geschift was![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja Bonnie vertelde het. Moet er wel om lachen hoor, het lijkt af en toe wel een familiereunie in die winkel.
Ik stond zaterdag het in te pakken op het postkantoor, die voor Missymirjam, Meaghan, PeRi en nog 1. Toen we afgerekend hadden en ik nog aan het inpakken was ging ze naar de wcquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Maerycke het volgende:
Heel weinig opdoen? Doe je nog lang ermee ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:25 schreef imago het volgende:
Heeft er trouwens iemand nog een oplossing voor mij Karma-probleem? Ik vind het zó ranzig, maar na 3 uur wordt het lekker
Ja precies, die andere zeepjes horen ook nog een beetje aandacht te krijgen...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:32 schreef Anitra het volgende:
HIWTK vind ik wel lekker!!
Maar ik ben er 1 die van afwisseling houd, dus het ligt echt an mijn bui waar ik me mee was.
Ja, anders worden ze verdrietig!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja precies, die andere zeepjes horen ook nog een beetje aandacht te krijgen...
En dat moet je niet hebben want dan worden ze depressief en als ze depressief worden moet je ze ruilen, want depressieve zeepjes douched echt niet lekker als ze je zo zielig aan liggen te kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:43 schreef imago het volgende:
[..]
Ja, anders worden ze verdrietig!!
Rue Pont d’Ile 27-29 maar geen idee waar in Luik dat is, gek trouwens dat er wel een Lush in Belgie is maar geen Belgische Lush websitequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:26 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal weer!
Ik zou nog even laten weten hoe het is afgelopen met Big.. lekkere shampoo hoor! Alleen moet ik mijn draai nog even vinden maar hij beviel zeker goed.
Is er trouwens iemand die weet waar de Lush in Luik zit, daar zit toch ook een Lush dacht ik? Hij staat alleen niet op de franse site en ik wilde er binnenkort eens naartoe maar een adres is dan wel handigIs het ook een beetje de moeite waard?
Ja super! Even met Sweet16 overleggen, kunnen we misschien een keer naar Den Bosch gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:37 schreef Godivia het volgende:
Dankjewel Vava! Die in Den Bosch zit er geloof ik nog niet zo lang dus dan heb je geluk
haha dankjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:16 schreef Anitra het volgende:
Maerycke ook hier gefeliciteerd![]()
Exces ik v ond die gumback helemaal niks, hopenlijk vind jij het wel lekker. En welkom trouwens!
jah die heb ik ook, maar jah ik weet nog niet echt het effect, het prikt een beetje nadat ik het zeg maar op mijn gezicht heb gedaan en afgewassen,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:42 schreef MissBliss het volgende:
De Herbalism bevielondanks de geur
Hier is Dream Cream niet meer weg te denken. Mijn zoon heeft geen eczeem plekken meer en mijn vader is van zijn zeer droge huid af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:38 schreef Excess_All het volgende:
[..]
haha dankje
nee inderdaad de gumback vind hem vreselijk ruiken en hij smeert ook niet echt lekker, de dream cream is nu wel al een beetje een succes, ik werk namelijk veel met water en daardoor heb ik wel eens exzeem op mijn handen, en dat is nu al een heel stuk minder, dus ff doorsmeren en wie weet dat het wel de " droom creme" is die het beloofd
ga morgen eens de milky bar proberen
En al uitgeprobeert? Wij willen je eerste ervaring, met lush, graag ten oren krijgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:29 schreef Nugget het volgende:
Zo! Gisteren in Den Bosch voor het eerst bij de Lush winkel geweest en een pot Dream Cream, Big en een Blossom-kadootje voor een vriendin gekocht. En guess what? Ik ga er vandaag heen en ze woont in Maastricht. Lush!![]()
![]()
Jazeker! Ik heb gisteren gedousht met Big en na het föhnen was het ook daadwerkelijk BIG! Normaal ben ik veel in de weer met volumesprays maar die heb ik maar laten staan. Gisteravond ook dream cream opgesmeerd en ik werd vanochtend wakker met een superzacht velletje. En dat voor mijn normaal zeer droge en zeer gevoelige huid!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:44 schreef ymme het volgende:
[..]
En al uitgeprobeert? Wij willen je eerste ervaring, met lush, graag ten oren krijgen![]()
Weer een zieltje erbijquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:51 schreef Nugget het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb gisteren gedousht met Big en na het föhnen was het ook daadwerkelijk BIG! Normaal ben ik veel in de weer met volumesprays maar die heb ik maar laten staan. Gisteravond ook dream cream opgesmeerd en ik werd vanochtend wakker met een superzacht velletje. En dat voor mijn normaal zeer droge en zeer gevoelige huid!
Ook heb ik een stukje Figs and Leaves Soap en Fever massagebar meegekregen maar die heb ik nog niet geprobeerd. De verkoopsters waren erg vriendelijk!
I'm hooked.
maar hoe gebruik je het dan precies, gewoon een beetje erop doen en uitsmeren en hoe vaak en wanneer eigenlijk, ik heb me nu ingesmeerd na het douchen, weet niet of dat wel juiste tijdstip is danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hier is Dream Cream niet meer weg te denken. Mijn zoon heeft geen eczeem plekken meer en mijn vader is van zijn zeer droge huid af.
De Baybashampoo Assisi is echt een aanrader, Djulian zijn haren glanzen echt mooi!!!
Koel, ik ben ook benieuwd naar BIG.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:51 schreef Nugget het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb gisteren gedousht met Big en na het föhnen was het ook daadwerkelijk BIG! Normaal ben ik veel in de weer met volumesprays maar die heb ik maar laten staan. Gisteravond ook dream cream opgesmeerd en ik werd vanochtend wakker met een superzacht velletje. En dat voor mijn normaal zeer droge en zeer gevoelige huid!
Ook heb ik een stukje Figs and Leaves Soap en Fever massagebar meegekregen maar die heb ik nog niet geprobeerd. De verkoopsters waren erg vriendelijk!
I'm hooked.
Djulian smeer ik ook in na het douchen. Toen hij nog plekken had deed ik het 2 tot 3 keer op een dag (maar na 2 dagen was dat niet meer nodig). Nu dus nog maar 1x per dag en soms een dagje overslaan als ik het vergeet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
maar hoe gebruik je het dan precies, gewoon een beetje erop doen en uitsmeren en hoe vaak en wanneer eigenlijk, ik heb me nu ingesmeerd na het douchen, weet niet of dat wel juiste tijdstip is dan
Lekker!!! Na de dagen dat je je er op verheugd had kan je eindelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, ik denk dat ik dream cream ook maar ga toevoegen aan mijn lijstje
ik ga straks
Je had al antwoord over de zeep gegeven. Fok is zo traag als dikke poep door een hele dunne trechter hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:02 schreef Maerycke het volgende:
En volgens mij heb je ook nog een stukje zeep, maar ik weet niet meer welke in je gestuurd heb..Volgens mij is het of Pineapple Grunt of Canadian Maple (ik denk de laatste want die is het lekkerste van de twee)
![]()
De lush in Luik is een beetje groter dan die in bijv. maastricht (lees: je kunt in deze actually je kont draaienquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:26 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal weer!
Ik zou nog even laten weten hoe het is afgelopen met Big.. lekkere shampoo hoor! Alleen moet ik mijn draai nog even vinden maar hij beviel zeker goed.
Is er trouwens iemand die weet waar de Lush in Luik zit, daar zit toch ook een Lush dacht ik? Hij staat alleen niet op de franse site en ik wilde er binnenkort eens naartoe maar een adres is dan wel handigIs het ook een beetje de moeite waard?
Dat heb ik altijd na het lezen van het krantjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:09 schreef Excess_All het volgende:
ik heb gisteren mijn pakketje en wil nu alweer bestellen, is dit wel normaal haha
bronquote:Lush
Al eens bij Lush in de Kalverstraat wezen shoppen, of uw inkopen gedaan via www.lush.nl?
Lush heeft allerlei beautyproducten, van zeep tot scheerschuim en van bruisbal tot masker. Een uniek cadeau en ook nog eens vanaf een lage prijs.
Hier enkele suggesties wat u bij Lush kunt kopen met slechts ¤ 5,- op zak.
- I Should Coco (¤ 3,95) – kokoszeep, voor een heerlijk vakantiegevoel
- You’ve been Mangoed (¤ 4,55) – een heerlijke mango-zeepbar die in bad smelt en zijdezacht aanvoelt
- Happy Hippy (¤ 4,95) – deze douchegel laat u niet alleen lekker ruiken, maar geeft u ook nog eens energie
- Ginger man (¤ 3,95) – dit mannetje los op in uw bad en zorgt vervolgens voor een heerlijke gembergeur
Meer informatie over deze en nog meer Lush-producten vindt u op www.lush.nl
Wat een enorm goed nieuws zeg. Waarom was je ineens vrij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:59 schreef debby1973 het volgende:
Sweet16, ik was onverwacht vrij vanmiddag. Heb de envelop net naar het postkantoor gebracht. Er zit een stukje karma, figs and leaves en angels delight in.
Hehe, je hoeft je niet te verdedigen hoor. Bedankt voor je pakje. NU heb ik toch nog Lush vandaagquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat toevallig op die site voor de prijsvragen.
Ja eigenlijk wel meer dan genoeg. Maar dit ziet er ook heel mooi uit en het ruikt naar marsepein!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef lotje11 het volgende:
Heb je nog niet genoeg badmeuk, debby?
Ze noemen me niet voor niets, Peri; redster in nood.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, je hoeft je niet te verdedigen hoor. Bedankt voor je pakje. NU heb ik toch nog Lush vandaag(Kon/wilde niet naar buiten vanwege het noodweer hier).
Jouw envelop is ook onderweg, maar het goodie zit er helaasch niet bij, of ik moest het een pakje maken. Beetje zonde. Maar het komt wel hoor, net als Happy Hippy
Heb ik ook al gedaan. Heb ook een heleboel aan mijn nichtje gegeven (12 jaar) die was er heel blij mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:14 schreef Aventura het volgende:
Net een heel grote zak gepakt, en daarin allerlei niet-lush spulletjes gestopt zoals shampoos, voetcremes, bodylotions. Als ik eerlijk ben, weet ik al dat ik ze nooit meer zal gebruiken, nu ik bijna alles heb verlushedIk ga de tas maandag aan mijn moeder geven.
Heb ik weer meer ruimte!!
Ja dat was echt niet normaal. Ik was in Amsterdam met een vriend die daar jaren gewoond heeft. We moesten echt van winkel naar winkel rennen omdat het zo'n slecht weer was en toen kwamen we in die Lush winkel terecht...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:41 schreef Aventura het volgende:
Hier in Amsterdam is het helemaal erg. Een uur geleden barstte het los. En ik moet bekennen, die donderklappen leken me eerst als bommen te klinken * Aventura is beetje bang voor aanslagen tegenwoordig.
Maargoed, jammer want ik mocht van mezelf even langs de winkel om wat dingen te kopen,. (Heb nieuwe baan dus kadootje voor mezelf!).
Red Roosterquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:36 schreef Molluck het volgende:
Voor de kenners: een stuk sinaasappelzeep met kaneelstokjes, honingzeep met bijenwas en iets met room ofzo waar ik de naam van kwijt ben. Hij zag er niet bijzonder uit maar hij rook wel heel lekker
Ja datquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Red RoosterDie tweede is Honey i washed the kids. Derde weet ik niet.
Ik dacht dat sommige zeiden dat het na het föhnen volumineuzer werd. Maar ik heb zelf ook niks aan Big gehad toen ik het gebruikte en föhnde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:16 schreef imago het volgende:
Zeggeuh, ik vind Big heerlijk ruiken en ik vind het grappig om te gebruiken onder de douche, maar m'n haar hangt slapper dan wanneer ik een shampoobar gebruik
Niet kopen. Laat net mijn bad weer leeglopen. Het ruikt erg vreemd in bad. Heel anders dan in het flesje. Doe nu een nieuwe poging met creamy candy bath.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:33 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben net even bij v&d geweest. Daar verkopen ze badspullen van ikebana (http://www.novatrend.nl/). Ik heb de amandel bath en shower cream gekocht. Die ruikt naar marsepein! En de kiwi ananas bath and shower cream. Ruikt ook erg lekker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |