abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29541945
ja, op het duitse forum

deze maand is de parole:
Die Parole gilt bis zum 21.08.2005 und kann wie immer NICHT mit anderen Parolen kombiniert werden. Sie stammt aus dem Song "DER BERG" von WOLFGANG AMBROS:

Groß und mächtig, schicksalsträchtig,
um seinen Gipfel jagen, Nebelschwaden.
A Donnern schickt er oft ins Tal
und dann schauderts alle auf amal
pi_29541984
O op t forum ik zit op de online bestelsite te zoeken
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29542049
Ik heb een vraag op het forum gesteld hierover.
pi_29542105
Wat is t url van t forum dan dat zie ik wel hoor als ik verder kijk dan me neus lang is
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29542978
Lush = Koel
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29543007
Zo, ook hier even mijn gezicht laten zien (tevens tvp) ik heb me trouwens aangemeld voor de e-mailnieuwsbrief
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29543020
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lush = Koel
Hey
Let's plant a tree
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:03:37 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29543086
Lush is lekker. Zal morgen weer eens een kijkje gaan nemen in de filiaaltjes. Eens kijken of die babyshampoo een beetje lekker/leuk is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29543139
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:00 schreef Vava het volgende:
Zo, ook hier even mijn gezicht laten zien (tevens tvp) ik heb me trouwens aangemeld voor de e-mailnieuwsbrief
Goed idee, heb ik ook net gedaan
pi_29543239
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:03 schreef Sanne het volgende:
Lush is lekker. Zal morgen weer eens een kijkje gaan nemen in de filiaaltjes. Eens kijken of die babyshampoo een beetje lekker/leuk is.
Dan heb ik vraagje aan je
pi_29543353
En tjek die cremes is dan Sanne als je zin heb. Ik ben wel nieuwsgierig of die stinkluchten nog gewoon in de winkels staan
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29543392
Oh en Anitra.....................................................gorgeous is heeeel lekker.
pi_29543434
Ik heb onlangs een erg dure gezichtscreme gekocht van Estee Lauder, maar daarna volgt zeker gorgeous!
pi_29543455
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:16 schreef debby1973 het volgende:
Oh en Anitra.....................................................gorgeous is heeeel lekker.
pi_29543548
Ik ga me lekker douchen, maar helaas nog even zonder Lush producten, ik kan niet wachten!!

pi_29543592
Mag ik even uithuilen hier? Ik had verwacht dat de postbode vandaag de Snowcake en Spice Mountain in de brievenbus zou stoppen, hele dag gewacht, en hij is gewoon niet gekomen!
Schiet toch eens op zeg! En m'n andere Lushbestelling is er ook niet..maar dat was te verwachten. Zo...ben weer klaar met klagen.
Back in business.
pi_29543598
Ik heb mijn kampvuur gorgeous net ook weggespoeld. Voelde inderdaad erg vreemd hoor. Je spoelt gewoon 60 euro weg. Hij ging erg moeilijk uit het potje, zelfs met heet water. Het was te dik en te vet. Bah!
pi_29543628
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb onlangs een erg dure gezichtscreme gekocht van Estee Lauder, maar daarna volgt zeker gorgeous!
Ik heb ook dure gezichtscreme van Estee Lauder (even buiten Lush om ) echt de beste gezichtscreme ooit! Alleen wel 40 euro voor een potje maar ik doe er dan ook al 3/4 jaar mee al is hij nu bijna leeg.
Let's plant a tree
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:37:00 #45
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29543981
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:16 schreef debby1973 het volgende:
Ik zou zeggen.. absoluut fantastisch... *sniffelt nog maar eens een keer*
pi_29544012
Gisteren was ik in A'dam en eigenlijk alleen vanwege dit topic binnen gaan kijken. Gekke/grappige producten, maar die prijzen

Een beetje handcreme geprobeerd, en vond er eigenlijk niet zo veel aan.

50 meter verderop nog es geroken, en ben toen eigenlijk de hele middag aan m'n hand blijven ruiken
Zolang er was is, is er leven.
pi_29544043
oh oh, zo is het bij veel van ons begonnen Dinus.
pi_29544112
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:

[..]

Dan heb ik vraagje aan je
Ik ook (als t mag....)
pi_29544147
Heb antwoord op mijn kadootjes vraag op het duitse forum:
Für alle diejenigen, die nicht das Glück haben in der Nähe eines LUSH Shops zu wohnen, gibt es den LUSH ONLINESHOP. Bei einer Onlinebestellung erhaltet ihr zusätzlich zu eurer Bestellung, aber nur wenn die LUSH Mailorderfeen günstig gestimmt sind, ein echtes LUSH Goodie. Um an das kostenlose Goodie zu kommen, haben wir aber eine kleine Schikane eingebaut, denn wir wollen wissen, ob ihr im Herzen jung seid oder jung geblieben seid. Um an das Goodie zu kommen, müsst ihr deshalb unbedingt die untenstehende Parole bei eurer Bestellung angeben.
Ab einem Warenwert von ¤90,00 erhalten diejenigen, welche die Parole angeben, zusätzlich eine Geschenküberraschung im Wert von ca. ¤20 nach Wahl der Mailorderfeen. Ab ¤111,00 liefern wir in Deutschland versandkostenfrei, nach Österreich ab ¤150,00.

Dus als je het citaat vermeld krijg je altijd een kadootje. Bestel je boven de 90 euro dan krijg je een kado ter waarde van 20 euro naast dat andere kadootje.
Het meisje die mij dit antwoord gaf had zelf voor 30 euro besteld maar kreeg dankzij dat citaat een hele Youki-Hi en een heel stuk Oh La La
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:44:58 #50
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29544168
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef jessie het volgende:
En tjek die cremes is dan Sanne als je zin heb. Ik ben wel nieuwsgierig of die stinkluchten nog gewoon in de winkels staan
Ik ga ze checken, maar kan niet undercover he.
Vrees dat ze me herkennen op beide filialen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')