Hoi Maerycke,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Maerycke het volgende:
En dan nog een huishoudelijke mededeling: De pakjes voor Sweet16, Marloes, Anitra en Sanne zijn klaar en worden voor mij morgen (voor jullie vandaag maar in ieder geval om spraakverwarring te voorkomen op de elfde augustus) verstuurd.
En allen bedankt voor de verjaardagswensen natuurlijk
You've got mailquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef debby1973 het volgende:
Sweet16,Als je dat proefje karma nog wilt hebben moet je me even mailen voor je adresgegevens.
Die levertijd, daar maken we ons niet druk om, ik heb er immers 19 jaar op gewacht om lush te ontdekken hahah, dan maken die paar extra dagen ook niks uitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef Vava het volgende:
Nou, als het zoveel scheelt! Sweet16 en ik gaan samen bestellen en hoogstwaarschijnlijk wil mijn moeder ook nog wat dingetjes bestellen dus kunnen we door 3 delenhet is het uitrekenen waard!
Alleen de levertijd? Die zal wel langer zijn denk ik.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef jessie het volgende:
En weten jullie ook dat the make-upline never to bee busy enz veel goedkoper is om via de mail te bestellen dan via de website?
Via de email kost het 12 pond![]()
![]()
Heb ze even gemaild
En lush kost 11 pond 50 tot 18 kilo, maar dan heb je ook een heleboel lushZe doen niet aan hoe groter de order hoe goedkopper de verzendkosten
Nee!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef PeRi het volgende:
Maerijcke, is dat in het verkruimelde zakje Noriko? Het ruikt er wel naar, maar ik weet het even niet zeker. De tekst erop is ook eraf geveegd.
Ah okay.13 rabbits en Potion stond er nog wel goed op. 13 rabbits ruikt echt naar chocolaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nee!Dat hoort een stevige plak Amazonian massagebar te zijn. Wat jammer dat dat niet goed is gegaan.. Verder heb je trouwens 13 rabbits chocolade douchegel en volgens mij Potion amandelbodycreme in je envelopje zitten.
Alleen betalen met cc zeker?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef jessie het volgende:
En weten jullie ook dat the make-upline never to bee busy enz veel goedkoper is om via de mail te bestellen dan via de website?
Via de email kost het 12 pond![]()
![]()
Heb ze even gemaild
En lush kost 11 pond 50 tot 18 kilo, maar dan heb je ook een heleboel lushZe doen niet aan hoe groter de order hoe goedkopper de verzendkosten
Misschien meerdere personen hier interesse in?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef ymme het volgende:
Kun je bij de engelse online shop, betalen met eenmalige machtiging? Ik beschik namelijk niet over een creditkaart
Of zou iemand samen met mij, daar een bestelling willen doen? Allicht dat het dan nog goedkoper is
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef Maerycke het volgende:
En dan nog een huishoudelijke mededeling: De pakjes voor Sweet16, Marloes, Anitra en Sanne zijn klaar en worden voor mij morgen (voor jullie vandaag maar in ieder geval om spraakverwarring te voorkomen op de elfde augustus) verstuurd.
En allen bedankt voor de verjaardagswensen natuurlijk
ik wil misschien ook wel meedoen, gaat 1 iemand het dan bestellen en vanuit NL weer doorsturen naar de overige bestellers?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:25 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zou opzich wel mee willen doen dan. Ik wil die buttercreams echt graag proberen!
61.0423 euro volgens http://users.skynet.be/hofmeester/st-jozef/allerlei.htmquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:55 schreef ymme het volgende:
Ik heb zo eens gekeken op bij de engelse online shop.
Nou heb ik voor ongeveer 42,40(exl. verzendkosten) pond uitgekozen. Waar kon ik dit omrekenen naar euro's? Bedankt
Gedaan in de Leidsestraat. Niets geks kunnen ontdekken, roken allemaal normaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef jessie het volgende:
En tjek die cremes is dan Sanne als je zin heb. Ik ben wel nieuwsgierig of die stinkluchten nog gewoon in de winkels staan
Sanne, ik ben benieuwd naar de deo's van Lush, wil je vertellen hoe het proefje was?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Verder wel megafles American Cream gehaald, en de wiccy vanwege mijn spierpijn. Kreeg er een deo proefje bij.
Ik kan je iig al vertellen over mijn andere deo's.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Sanne, ik ben benieuwd naar de deo's van Lush, wil je vertellen hoe het proefje was?
Dankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |