quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
Oe jongens dit moeten jullie echt zien hoor, voor fever nog geen 3.50!!!!!
Ik word bijna emo![]()
Heel goed idee!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef imago het volgende:
Maerycke gefeliciteerd! Eigenlijk hè, zou je op de website van Lush je geboortedatum moeten kunnen doorgeven en dan zouden ze je een kadootje moeten sturen op je verjaardag...
Haarlem is leuk om te shoppen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef imago het volgende:
Hé MissyMirjaM, jij gaat altijd naar Haarlem toch? Kun je daar (behalve in de Lush dan) een beetje leuk shoppen? En is het winkelgebied in de buurt van het station? Het is voor mij vanuit Leiden ook net even dichterbij dan Amsterdam, maar als er verder geen bal te doen is ga ik toch liever 2 stations verder
het is op zich wel grappig shoppen, niet onwijs spectaculair, maar als je even zoekt, zie je wel wat leuke winkeltjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef imago het volgende:
Hé MissyMirjaM, jij gaat altijd naar Haarlem toch? Kun je daar (behalve in de Lush dan) een beetje leuk shoppen? En is het winkelgebied in de buurt van het station? Het is voor mij vanuit Leiden ook net even dichterbij dan Amsterdam, maar als er verder geen bal te doen is ga ik toch liever 2 stations verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |