abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29548213
Omdat ze daar dingen hebben die er in Nederland (nog) niet zijn.
Love in a world gone mad.
pi_29548246
Sweet16,Als je dat proefje karma nog wilt hebben moet je me even mailen voor je adresgegevens.
pi_29548327
Ik dacht dat niet kon joh uit england bestellen. Hoeveel kosten de verzendkosten dan? En zijn de produkten daar net zo duur als hier omgerekent?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548459
Helaas zijn de verzendkosten erg duur, £12.00.
Maar ik wilde die nieuwe shampoo bars en Assisi en de Bodybutters zo graag hebben en tja, ik ben een verslaafde.
De producten zijn over het algemeen ook flink goedkoper al maak je daar geen winst mee ivm de verzendkosten.. maar misschien als je met een aantal mensen tegelijk een heleboel besteld dat het dan zeker wel de moeite waard is. Met een grote bestelling krijg je ook korting op het verzenden geloof ik.
pi_29548530
O ok, in duitsland is t bv ook goedkoper vanaf 150 euro
Krijg je er ook proefjes bij als je vanuit england besteld?
En hoeveel is 1 pond eigenlijk?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548585
op www.gwk.nl kan je het laten omrekenen met de koersconverter op het stukje van voor u
pi_29548588
Ik weet niet of ik er proefjes bij zal krijgen Ik heb er niet om gevraagd maar ik neem aan dat dit wel kan.. ik bereken het altijd op www.gwk.nl.
pi_29548762
Zo zit t net om te rekenen maar alleen op de milky bar ben je al een euro goedkoper uit dan
En wie weet is t net als bij duitland boven 150 ook 6, 95!!!
T scheelt echt een hoop.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548854
Oe jongens dit moeten jullie echt zien hoor, voor fever nog geen 3.50!!!!!
Ik word bijna emo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548904
En godiva of de nieuwe hybrid is gratis
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29548929
Nou, als het zoveel scheelt! Sweet16 en ik gaan samen bestellen en hoogstwaarschijnlijk wil mijn moeder ook nog wat dingetjes bestellen dus kunnen we door 3 delen het is het uitrekenen waard!

Alleen de levertijd? Die zal wel langer zijn denk ik.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29548942
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
Oe jongens dit moeten jullie echt zien hoor, voor fever nog geen 3.50!!!!!
Ik word bijna emo

Lekker enthousiast
Let's plant a tree
pi_29548964
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef imago het volgende:
Maerycke gefeliciteerd! Eigenlijk hè, zou je op de website van Lush je geboortedatum moeten kunnen doorgeven en dan zouden ze je een kadootje moeten sturen op je verjaardag...
Heel goed idee! Gewoon een cadeaupakket of waardebon als vaste klant.
Moeten ze maar snel invoeren, ik ben volgende maand jarig.
Back in business.
pi_29549041
Ik heb me vanavond, op aanraden van mijn moeder, aangemeld voor de e-mailnieuwsbrief, daar vroegen ze ook om je geboortedatem, dus wie weet

Alleen... ik ben nog niet zo lan geleden jarig geweest
Let's plant a tree
pi_29549232
ja, hoi, daar ben ik weer
vrijdag naar de lush..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29549335
Hé MissyMirjaM, jij gaat altijd naar Haarlem toch? Kun je daar (behalve in de Lush dan) een beetje leuk shoppen? En is het winkelgebied in de buurt van het station? Het is voor mij vanuit Leiden ook net even dichterbij dan Amsterdam, maar als er verder geen bal te doen is ga ik toch liever 2 stations verder
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29549350
Bij een bestelling die ik pas in lush gekocht heb voor 111 euro. Als ik die online zou doen zou ik 111 en 7 euro verzenden is 118 euro kwijt zijn
Via england 80 plus 17 eurp is 97. Scheelt 21 euro!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29549419
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef imago het volgende:
Hé MissyMirjaM, jij gaat altijd naar Haarlem toch? Kun je daar (behalve in de Lush dan) een beetje leuk shoppen? En is het winkelgebied in de buurt van het station? Het is voor mij vanuit Leiden ook net even dichterbij dan Amsterdam, maar als er verder geen bal te doen is ga ik toch liever 2 stations verder
Haarlem is leuk om te shoppen!

Ik weet niet of je wat van de apartere winkeld houdt, maar die vind ik daar erg leuk. Gewoon met een beetje trendy hippe merken enzo

Verder hebben ze er ook de standaard winkels, het is even geleden dat ik er ben geweest maar het is hip!
Het centrum ligt ook wel dichtbij het station, 5 minuutjes lopen ofzo.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29549454
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:28 schreef imago het volgende:
het is op zich wel grappig shoppen, niet onwijs spectaculair, maar als je even zoekt, zie je wel wat leuke winkeltjes.
het isd goed te lopen vanaf t station, de grote weg rechts aflopen, zie je m op gegeven moment vanzelf. en als je dan nog verder doorlooopt schuin de grote markt over, kom je in een winkelstraat met wel aardig wat zijstraatjes/achterliggende straatjes
pi_29549509
Nog ff en dan hou ik er over op, maar op die duurste geschenkdoos scheelt t alleen al 25 euro!!!!
En nu stop ik met hyperen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29549610
Ik zag net dat de Gorgeous in Engeland maar ¤ 52,31 kost!! Whooeeeiiii!!!! als ik die ooit eens ga bestellen, nadat ik hem getest heb, dan gaat dat in Engeland gebeuren
Let's plant a tree
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:13:57 #97
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29550166
Je hebt helemaal gelijk hoor, Jessie.. de prijzen zijn daar stukken lager dan hier. Mijn volgende grote bestelling wordt duidelijk ook in Engeland geplaatst
pi_29550622
Als iemand even makkelijk wil rekenen hoe veel je hier kwijt bent en hoe veel in Engeland, mail dan even op carmensandiego@hotmail.com en dan stuur ik je een spreadsheet. Ik heb 'm zelf gemaakt met alle prijzen erop in euro's en ponden, dan kun je gewoon invoeren hoeveel je van wat wilt. Hoef je alleen even het totaalbedrag in ponden te vermenigvuldigen met anderhalf om te weten wat het in Euro's is.

Edit: even veranderd, zelfs dat hoef je niet meer zelf uit te rekenen =)
Sanity is (not) statistical
pi_29550777
wat zijn de portokosten vanuit engelandf dan, lijkt me vrij veel? en beorgen ze wel in nederland..?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:49:51 #100
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29550893
Meaghan.. ik heb je zojuist gemaild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')