En de lopende discussie:quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:28 schreef calvobbes het volgende:
En hier verder met alle opmerkingen, vragen, tips etc aan over mod acties in het o zo gezellige General Chat Forum
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:21 schreef yogidrink het volgende:
Breezersites #12 (nieuwe reeks) Brighteyes doe nou toch eens niet zo triest!
Wat is er erg aan om cu2's te posten. Nieuwe tijd, nieuwe regels. En zo erg was het ook weer niet!
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het is een reeks met zeer veel potentie tot afkraken, afzeiken en OMG's etc.
En daarnaast. Zoals ik zei, reeksen zijn niet meer toegestaan met een enkele uitzondering hier en daar.
Ik vrees ook, omdat het al een half jaar geleden is dat de vorige gesloten werd dat er zeer veel herhaling van eerder posts gaat komen.
Als jij echt denkt dat dit een zeer zeer waardevolle reeks is nodig ik je uit om daar hier een verzoek voor te doen en dan zullen we het bij de FA's in de groep gooien.
Tot die tijd blijft hij gewoon dicht.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:30 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van de reeksmaar Yogi word nu wel heel erg van het kastje naar de muur gestuurd
Breezersite's
Ook al is die zelf niet helemaal duidelijk in zijn overleg met de GC mods
Dat is dus niet gebeurd.quote:Op zondag 20 februari 2005 06:30 schreef nikky het volgende:
Overleg met de Mods van GC ( of het forum waar je hem wilt openen ) of ze het de tijd rijp vinden ja of te nee.
Dan kun je meteen uitleggen wat de bedoeling weer is. En zij jullie uitleggen wat de bedoeling niet is.
Ik post alleen Formule 1 nws, en dan doe ik dat idd niet zo nee. Maar als je het stuk goed leest begrijp je misschien waarom ik het hier gepost hebt.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom post je het sowieso op het forum? Je bent nieuwsposter, je post nieuws, akkoord. Maar dit is gewoon een lap tekst copy-paste-dumpen zonder vorm van discussie. Wat wil je hier sowieso mee eigenlijk?
Het is iig meer een ONZ topic dan een GC topic.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef Landmass het volgende:
het grote post hier je sig topic
waar mag het dan wel?
onzin?
ook goedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is iig meer een ONZ topic dan een GC topic.
waarom ben jij niet op de rockmeet?quote:Op zondag 6 maart 2005 03:11 schreef laffer het volgende:
loedertje, heatwave en/of brighteyes hadden zelf t.z.t. wel een slotje kunnen zetten hoor![]()
zo urgent was jouw aktie echt niet![]()
Gok hier wie wie heeft geneukt en er morgen enorm veel...
van de zomer kom ik weer op meetsquote:Op zondag 6 maart 2005 03:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom ben jij niet op de rockmeet?
ok. sorry voor de ot in dit uíiterst serieuze topic.quote:
off-topic is zwaar okè manquote:Op zondag 6 maart 2005 03:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. sorry voor de ot in dit uíiterst serieuze topic.
ik ben het met je eens dat een goede ot catfight of duofight best prettig is om te lezen. alhoewel ik wel moet bekennen dat ik inmiddels genoeg heb van bepaalde users die zo'n beetje elk topic gebruiken om hun 'paringsdansje' uit te voeren, waarvan akte.quote:Op zondag 6 maart 2005 03:17 schreef laffer het volgende:
[..]
off-topic is zwaar okè man![]()
ik doe het alleen zelf veel te weinig![]()
Het was een leuk onzintopic , niet voor GC .quote:Op zondag 6 maart 2005 03:11 schreef laffer het volgende:
loedertje, heatwave en/of brighteyes hadden zelf t.z.t. wel een slotje kunnen zetten hoor![]()
zo urgent was jouw aktie echt niet![]()
Gok hier wie wie heeft geneukt en er morgen enorm veel...
dan hoef jij het toch niet te sluiten.....quote:Op zondag 6 maart 2005 04:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het was een leuk onzintopic , niet voor GC .
TS-er is dus ook prima in staat om zijn topic naar ONZ te schoppen hoor, heeft ie geen laffertje voor nodig lijkt mijquote:Op zondag 6 maart 2005 04:04 schreef laffer het volgende:
[..]
dan hoef jij het toch niet te sluiten.....
de TS is notabene zelf moderator met dezelfde rechten op dit forum, waarom moet jij dan een topic sluiten in GC, terwijl dat jouw sub-forum niet is![]()
en ook geen loedertje dusquote:Op zondag 6 maart 2005 04:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
TS-er is dus ook prima in staat om zijn topic naar ONZ te schoppen hoor, heeft ie geen laffertje voor nodig lijkt mij
Dr_Flash is liefquote:Op zondag 6 maart 2005 04:28 schreef laffer het volgende:
en ook geen loedertje dus![]()
waarom jouw ingrijpen dan![]()
subjectiviteit wordt tegenwoordig niet meer geschuwd...quote:Op zondag 6 maart 2005 05:09 schreef Loedertje het volgende:
s
[..]
Dr_Flash is lief
daaom dus
n nue ga ik slapen eweantem;n laptoep zitevolebie een eeeeeoeeetht neieeetnim
Vertaling: nu ga ik slapen want mijn laptop zit vol met bier.quote:Op zondag 6 maart 2005 05:09 schreef Loedertje het volgende:
n nue ga ik slapen eweantem;n laptoep zitevolebie een eeeeeoeeetht neieeetnim
En nu heb je allemaal toestafdrukken in je voorhoofd staan?quote:Op zondag 6 maart 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vertaling: nu ga ik slapen want mijn laptop zit vol met bier.
Neh...quote:Op zondag 6 maart 2005 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu heb je allemaal toestafdrukken in je voorhoofd staan?
Daar is de delete-knop voor.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die TVP's vind ik namelijk maar vervelend
ah, daar hebben we onze mod-wannabee weer met alle oplossingenquote:
Ik vind het vrij ziek allemaal. Maar goed, ik gooi het "achter" even in de groep.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:04 schreef -Angel- het volgende:
Hoewel ik een aap ben, is dit volgens mijn nog steeds geen reden om een topic te sluiten.
Daarom mag het topic "Deel uitmaken van iets speciaals!" weer open?
wat zijn jullie voor stel zielige stakkers...quote:Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb even overlegd met HW, BE en Cynix. Topic blijft dicht. Voor dit soort onzin is geen plaats hier. EN als het serieus bedoeld is al helemaal niet.
Het kwartje is jammer genoeg helaas nog niet gevallen bij je. Het gaat niet om de website Fok!, het gaat over hetgene waar jij, en niemand anders dan jij, deel van uit maakt. Uit de bovenstaande opmerking kan ik concluderen dat je Fok! vereenzelfdigd met je eigen. Dr_Flash is Fok! en Fok! is Dr_Flash.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha, dus je opent eerst een topic waarin je vrolijk verkondigt iets fascistisch te willen beginnen, of minimaal een sekte-achtig iets. Je topics gaan dicht, en dan heet het ineens dat fok! eigenlijk precies hetzelfde is?
Tevens snap ik niet waarom je als moderator, steeds zulke stekelijke opmerkingen moet maken. Wat heeft dit nu voor nut, daarbij wijs ik ook op het gebruik van andere woorden als: aap, etc. Het roept alleen maar een radicale reactie op van de desbetreffende gebruiker. Het kan zelfs gezien worden als een vorm van uitlokking.quote:Maar richt rustig een eigen forum op hoor.
Oeuvre meegekregen, maar ja, voordeel van de twijfel he!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:27 schreef yvonne het volgende:
Dat jullie er nog op in gaan
Lees het oeuvre van deze user even, dank je,
en -Angel-, ga een Groenlandtopic openen ofzo,
o,
dat is er al
Vooruit nogmaals, het idee van de Fucks! slaat niet op een andere zich buiten de community stellende groep. Het slaat juist op de community van moderators, admin, etc. Uit de reactie van Brighteyes blijkt, hoe zeer jij dat idee ook belachelijk vindt, dat dit wel de structuur van Fok! is.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:09 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zouden we een andere, zich buiten het idee van een community-stellende, groep willen?
Opbokken -Angel-, het is mooi geweest, einde discussie.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vooruit nogmaals, het idee van de Fucks! slaat niet op een andere zich buiten de community stellende groep. Het slaat juist op de community van moderators, admin, etc. Uit de reactie van Brighteyes blijkt, hoe zeer jij dat idee ook belachelijk vindt, dat dit wel de structuur van Fok! is.
"Een taak die mij gevraagd is te doen viaviavia door de eigenaar van Fok! Hij heeft het laagje eronder aangesteld (Generals) en die weer het laagje daaronder (Soldiers) en die weer oa. mij."
Een allerallerlaatste reactie dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef -Angel- het volgende:
Vooruit nogmaals, het idee van de Fucks! slaat niet op een andere zich buiten de community stellende groep. Het slaat juist op de community van moderators, admin, etc. Uit de reactie van Brighteyes blijkt, hoe zeer jij dat idee ook belachelijk vindt, dat dit wel de structuur van Fok! is.
"Een taak die mij gevraagd is te doen viaviavia door de eigenaar van Fok! Hij heeft het laagje eronder aangesteld (Generals) en die weer het laagje daaronder (Soldiers) en die weer oa. mij."
wees in iedergeval blij dat ik geen modje ben hierquote:
ik nog niet, ff doorrukken HWquote:
Het is half drie s'nachts, HeatWave ligt maar te woelen in zijn bed. Het lukt hem maar niet om slaap te vatten. En terwijl HeatWave ligt te staren naar zijn prachtig wit gesauste plafond, bedenkt hij opeens: Waarom ben ik nog geen lid van de Fucks!quote:
dude: http://www.amc.uva.nl/index.cfm?pid=113quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
*ik doe even een dwangbuis om deze post*
Oke baviaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is half drie s'nachts, HeatWave ligt maar te woelen in zijn bed. Het lukt hem maar niet om slaap te vatten. En terwijl HeatWave ligt te staren naar zijn prachtig wit gesauste plafond, bedenkt hij opeens: Waarom ben ik nog geen lid van de Fucks!Hij logt direct in op Fok!, en zo wordt hij het achste lid van de groep. Later zou hij zelfs de positie van General gaan innemen. Wie had dat ooit kunnen denken.
@ Dr_Flash:
Wil jij het geld voor de psychator betalen, een arme boer als ik verdien amper genoeg om er van rond te komen.
Tevens tot het volgende topic dat je waarschijnlijk weer binnen één minuut gaat sluiten, gebruik alleen alstublieft niet meer de term: aap. Persoonlijk zie ik veel meer in de benaming ijsbeer, een ijsbeer die aan de westkust van Groenland voorkomt en daar jaagt op zijn prooi met zijn grote klauwen.
wat is jou saldo op moneymiljonair?quote:
Het doet er niet toe of ze van openbare sites komen. Voor iedere herplaatsing ergens anders heb je toestemming nodig van de desbetreffende personen, openbare site of nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Wat latere reactie. Die fotos komen allemaal van andere openbare sites af, dus het zal wel meevallen met de juridische impact.
Fotos van users die ongevraagd geplaatst worden mogen inderdaad niet, maar B&H staat vol met fotos van andere sites...
Goed, ik zal het toelichten met een inleidende tekst!quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef HeatWave het volgende:
Hmmm.
Als je de openingspost dan ook aanpast met wat meer info dan, want zoals je kon zien aen de reacties, ook die van mij, lijkt het zo op een plaatje dump topic.
ok??
Thanks.quote:
Mja, ff in alle redelijkheid, iedereen kent je, weet waar je interesses liggen, en zo'n post verwijderen zou ridicuul zijn. Paal boven water. Mail Breuls eens? Misschien kan die wat zien?quote:
Nee, laat maar. Ik geloof zo wel dat 't een bugje oid is.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, ff in alle redelijkheid, iedereen kent je, weet waar je interesses liggen, en zo'n post verwijderen zou ridicuul zijn. Paal boven water. Mail Breuls eens? Misschien kan die wat zien?
Ja okee, 1 post.... zo veel bloed loopt er ook weer niet uitquote:Op donderdag 14 april 2005 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik geloof zo wel dat 't een bugje oid is.
Die dus nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:57 schreef Roi het volgende:
Legendarische Fok! berichten! beetje jammer en zinloos topic dit Ga maar naar de FP als je FPberichten wil zien.
Deze dan ook maar dicht? Ga maar naar nosteleteks.nl om teletekst berichten te zien !?! Legendarische 101's van Teletekst
Blijkbaar gedaan, nu weer dichtquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:46 schreef rubbereend het volgende:Tong is weer, deze mag open nu: Sleep tong80 hier verder over de 100.000-mijlpaal heen! #7
Ja, had ik gedaan zonder te vermelden hier, ik had er wel in gepost en ik dacht dat hij dus wel weer bij deze en gene in de AT zou verschijnen.quote:
Dat eerste plaatje is nergens meer te vinden op Fok en zal ook niet in het jaaroverzicht te zien zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is omdat TT pagina's verdwijnen en die legendarische berichten niet. Sterker nog, ze worden aan het eind van het jaar zelfs in een mooi jaaroverzicht nog een keertje bij elkaar gezet. Dus dit topic is idd niet zo heel nuttig...
Zeur niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat eerste plaatje is nergens meer te vinden op Fok en zal ook niet in het jaaroverzicht te zien zijn.
Ik snap hem wel, maar aangezien het rond de jaarwisseling altijd wemelt van de topics met filmpjes van zelfgemaakte brandbommen etc. leek het me geen kwaad kunnen. Ook omdat hier natuurlijk geen kwaad mee gemoeid is (itt "hoe kun je snel iemand buiten westen slaan")quote:Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik geloof je zo ook wel. Maar dat maakt verder niet uit.
Het mag simpelweg niet op Fok!, of het nou voor school is of niet.
Manieren om bommen te maken zijn vast wel te vinden op internet, gebruik google eens.
Maar zoals Cartwoman ook al aangaf in het topic is het illegaal, en zelfs als dat niet zo was, dan is het iig sowieso iets dat niet hier op Fok! besproken mag worden. Net zoals we er niet happig op zijn topics te hebben over hoe je even snel iemand buiten westen kan slaan etc.
Of ikquote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Iig niet zolang ik in de buurt ben.
gewoon daar kun je met elkaar over alles praten off topic zeg maarquote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef sararaats het volgende:
misschien een domme vraag maar wat is slowchat?
ik begin het hier aardig door te krijgen maar soms staan er dingen die niet helemaal duidelijk worden bij mij
Heel snel op elkaar reageren, dus post na post plaatsen en op die manier met elkaar kletsen. Het wordt niet in een normaal topic gewaardeerd, dus vandaar dat de meeste fora aparte slowchat topics hebben waar je naar hartelust mag kletsen.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef sararaats het volgende:
ik begin het hier aardig door te krijgen maar soms staan er dingen die niet helemaal duidelijk worden bij mij
ik wel wat is de dieper gelegen reden dat dit topic open mocht blijvenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Arcee het volgende:
Ik heb eigenlijk niks te zeiken op 't moment. Mag dat ook?
En we hebben een K.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef sararaats het volgende:
Gezien en gedelete... thanksquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:56 schreef static het volgende:
Lees het topicreport eens: films met minderheden.
Volgens mij is het gewoon open hoorquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Arcee het volgende:
Wie heeft 't woord 'SLOWCHAT' eik uitgevonden?
Kan iemand dit topic open gooien? Leuke historische waarde.
nee, is dicht.quote:
Bij mij ook gewoonopen.quote:
Thanks, ge-edit.quote:zeg, Prijzen van Post code loterij gevallen hier worden best wel kutopmerkingen gemaakt.
ter info gewoon.
Voor het Fok-plebs zit het topic gewoon dicht. Zal wel zijn omdat topics ouder dan twee jaar automatisch een slot krijgen. Misschien kun jij (of een andere blauwe) er een reactie in plaatsen? Dan kan iedereen er weer in posten.quote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij ook gewoonopen.
Ben wel benieuwd of sluiten-heropenen wel werktquote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Voor het Fok-plebs zit het topic gewoon dicht. Zal wel zijn omdat topics ouder dan twee jaar automatisch een slot krijgen. Misschien kun jij (of een andere blauwe) er een reactie in plaatsen? Dan kan iedereen er weer in posten.
Of niet natuurlijk, zo'n wereldschokkend topic is het ook weer niet. Sorry Arcee.
Gesloten en heropend zonder post. Probeer nogeens?quote:Op zondag 24 april 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of sluiten-heropenen wel werktGewoon uit technische overwegingen
![]()
Topic is nog steeds gesloten, Dokter.quote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Gesloten en heropend zonder post. Probeer nogeens?
Hmm dan ga ik er ff in posten, kijken of dat helptquote:Op zondag 24 april 2005 18:33 schreef Reese het volgende:
[..]
Topic is nog steeds gesloten, Dokter.
Arcee, waarom wil je het eigenlijk open hebben? Leuk topic om es na te lezen, daar niet van.
da's wat ik krijgquote:Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
hij is hier anders nog steed dicht.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:47 schreef R-Alph het volgende:
Mag er een centrale reeks komen voor stagiaires?
Zie De Stagiaires!
Zoals jullie zien is er genoeg vraag naar en vinden het allemaal raar waarom we en in onz niet mogen en in gc.
Wat buzzer in zijn gastslotje ook al zegt, dat wat in ONZ gesloten word gaat niet automatisch open blijven in GC.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:48 schreef Megter het volgende:
Juist, het is toch onze verantwoording wat we doen op stage!
Dat was iig het argument van Knut om de reeks te sluiten in ONZ, dat we maar 's moesten gaan werken.
Omdat ze daar nieuwe geen reeksen willen, daarom is ie gesloten. Waar mogen we wel reeksen openen dan? Of is 't gewoon de bedoeling dat we de GCSC voltypen, 3 reeksen per dag?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Wat buzzer in zijn gastslotje ook al zegt, dat wat in ONZ gesloten word gaat niet automatisch open blijven in GC.
We hebben hier in GC 1 slowchatreeks, te weten, de General Chat Slow Chat (te herkennen gaan GCSC in de TT). Dat is de enige slowchatreeks die hier loopt. Als jullie met elkaar willen kletsen dan zijn jullie van harte welkom dat daar te doen. Waarom jullie topic in ONZ gesloten is moet je maar in de Feedback van ONZ vragen.
Zie deze post van Fles: GC moderatie topicquote:Op woensdag 27 april 2005 14:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij is hier anders nog steed dicht.
en voor zover ik weet heb ik nog steeds nergens een ban opgelopen, dus misschien staat ie bij jullie open omdat jullie moddereters zijn..?
Hier dus ook.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:56 schreef Megter het volgende:
Omdat ze daar nieuwe geen reeksen willen, daarom is ie gesloten. Waar mogen we wel reeksen openen dan? Of is 't gewoon de bedoeling dat we de GCSC voltypen, 3 reeksen per dag?
Geeft niet. Can happen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ok, had die post gemist
Als er dan geen slowchat gemaakt van mag worden, maak er dan tenminste een deeltje van net als Breezer. Er is genoeg vraag naar een stagiaire topic. En zoals Ruis zegt:quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Wat buzzer in zijn gastslotje ook al zegt, dat wat in ONZ gesloten word gaat niet automatisch open blijven in GC.
We hebben hier in GC 1 slowchatreeks, te weten, de General Chat Slow Chat (te herkennen gaan GCSC in de TT). Dat is de enige slowchatreeks die hier loopt. Als jullie met elkaar willen kletsen dan zijn jullie van harte welkom dat daar te doen. Waarom jullie topic in ONZ gesloten is moet je maar in de Feedback van ONZ vragen.
ben ik het er gedeeltelijk wel mee eens. Maar zorg ook eens voor iets nieuws.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:50 schreef Ruis het volgende:
over dat stage gedoe in ONZ (en nu ook in GC, alhoewel ik daar niks over te zeggen heb)
in OvjL geld een reeksen-stop, dus geen nieuwe reeksen.
als jullie zonodig willen (slow)chatten, open dan een IRC kanaal o.i.d.
Ok, so be it...Hoop wel dat iedereen zjin weg vindt naar het SC topic, het was best gezelilg in de stage topicsquote:Op woensdag 27 april 2005 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier dus ook.
In GCSC kunnen jullie prima met elkaar kletsen. En ja, al gaan er daar 5 topics op een dag doorheen... so be it... Maar wel een voor een, en niet 3 tegelijk!
Ik heb nog even nagevraagd bij School En Studie of het mss iets voor hen is, als dat zo is dan horen jullie dat nog.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:04 schreef Megter het volgende:
Ok, so be it...Hoop wel dat iedereen zjin weg vindt naar het SC topic, het was best gezelilg in de stage topics
Maar bedankt voor de uitleg!
Zou mooi zijn! Thnx iigquote:Op woensdag 27 april 2005 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog even nagevraagd bij School En Studie of het mss iets voor hen is, als dat zo is dan horen jullie dat nog.
Jep, ze willen jullie wel hebben daar. Ik heb het topic die kant op gezwiept en weer open gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef Megter het volgende:
Zou mooi zijn! Thnx iig
Das gvd een algemeen baggertopicquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem zelfs op slot gedaan.
Want we hadden al: Koninginnedag Cams
Voor alle Koninginnecams... Daar verder graag.
Maak jij er toch wat prachtigs van?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:12 schreef Yeahinho het volgende:
8 reacties in 17 uur, dat zegt al wel genoeg denk ik.
Zet er dan een linkje bij.quote:Op zondag 1 mei 2005 09:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Fok!Postings - De Dagcijfers #16
Kan deze even naar 17 worden gezet?
Thnx
quote:
Zo moet het ookquote:
Waarom doe je dat nou net NA de lintjesregen? Niet handig van jequote:Op maandag 2 mei 2005 22:31 schreef dwerg het volgende:
Geile clip
kan dicht, link naar centraal topic staat in tweede post.
MTV EUROPE ?
kan dicht, er is al MTV Europe ipv MTV Nederland
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway........
nieuwsdump.
Het onweert
tja.
Daar is het FB topic niet voor bedoeldquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Floor87 het volgende:
etstest
Nou... dacht het niet... Stuur haar maar een mailtje. Dat zal ze fijn vinden!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
Nikky, melden!
nu Nikky die heeft dichtgegooid kunnen we haar niet weltrusten wensen. hier dan maar?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... dacht het niet... Stuur haar maar een mailtje. Dat zal ze fijn vinden!
Als jij nou gewoon gezellig je vraag daar had gesteld en je vriendjes had uitgenodigd om daar te komen kletsen had het ook niet dich gegaan.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:59 schreef Markster het volgende:
antwoord en vraag topic
Dit gaat dicht, maar die zielige slowchat ongein van hem en Stuart enzo mag allemaal wel?
Rot op met je slowchats!
waar?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon gezellig je vraag daar had gesteld en je vriendjes had uitgenodigd om daar te komen kletsen had het ook niet dich gegaan.
Dan heb je pech.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:02 schreef Markster het volgende:
Ik ga echt niet bij die zielige mensen in 1 topic hoor
Kutquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:48 schreef livEliveD het volgende:
Wil iemand de titel fixen? Gezocht: Fok 5 jaar meet foto's
Thnx
Da's toch helegaar niet legaal, man.quote:Tip 1
Doe plakband of iets vettigs over de postzegel heen.
Bij ontvangst van dit poststuk kun je het plakband,... en daarmee de stempel verwijderen.
De gebruikte postzegel kan dan opnieuw gebruikt worden.
Omdat ik verzocht heb deze dicht te doen, deels omdat het wel illegaal is. Ben je het er niet mee eens dan mail je me maar op jay AT fok.nl dan kom ik er wel bij je op terug.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:10 schreef Oversight het volgende:Gratis Posten 0.1 op slot....
...zucht , daar gaan we weer.
Deja-vu gevoelens oproept....
er staat toch duidelijk dat we uitsluitend legale dingen gaan posten...
Hoe nu verder ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:18 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Omdat ik verzocht heb deze dicht te doen, deels omdat het wel illegaal is. Ben je het er niet mee eens dan mail je me maar op jay AT fok.nl dan kom ik er wel bij je op terug.
quote:
Eej, ik vond je collect-call tip prima, hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Wat mogelijk niet legaal is is het gebruik maken van deze manier om post gratis bezorgd te krijgen, maar daar hebben we het in 1e instantie niet over.
De vraag zou moeten zijn, is het illegaal om iets vettigs of plaknband over een postzegel te doen, voordat je dit poststuk ter bezorging aanbied.
en dat is nog steeds NIET ilegaal.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:18 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Omdat ik verzocht heb deze dicht te doen, deels omdat het wel illegaal is. Ben je het er niet mee eens dan mail je me maar op jay AT fok.nl dan kom ik er wel bij je op terug.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:27 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Oversight hij is dicht en blijft dicht. klaar. Daar hoeven we niet lang over te praten.
GC moderatie topicquote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef Oversight het volgende:
[..]kun je mij dan het verschil vertellen tussen
Gratis Posten 0.1
en
Gratis Bellen 0.2 ?
Beide topics behandelen informatie die door een user misbruikt zou kunnen worden...
Die verantwoording ligt geheel bij de user zelf!
Poster blijft verantwoordeljik over de inhoud van zijn post.
dus wat is het probleem nou ?
....quote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Eej, ik vond je collect-call tip prima, hoor.
Maar bovenstaande is wel degelijk oplichting, Oversight, anders vreet ik m'n hamster op.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:41 schreef Insomaniac het volgende:Hai Oversiggie!
Maak je het de mods weer lastig?
Nee toch?
Tóch kusje!
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:41 schreef HeatWave het volgende:
verschil is dat bij het beltopic er tips worden gepost die door KPN zelf mogelijk zijn gemaakt, zoals het callcollect, en de vage codes etc.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:41 schreef Insomaniac het volgende:Hai Oversiggie!
Maak je het de mods weer lastig?
Nee toch?
Tóch kusje!
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik voel me niet zo snel persoonlijk aangesproken.
Daar komt het wel op neer ja. je vraagt tips aan mensen om het betalen voor je postbezorging te ontkomen. En dat mag niet.
quote:het grote verschil is gewoon dat er maar EEN echte manier is om "gratis" post te versturen, en dat het met bellen anders is. Dat zijn foefje, zoals het call-collect gedeelte.
Misschien zie ik iets kleins over het hoofd, maar verder is dit de essentie en is het sluiten terecht.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
INSO !!!!!!! JE BENT ER WEER !!!!!!!
dat maakt ALLES verder goed voor de komende maand, ongeacht wat ze besluiten.
heb jou een héééleboele veel gemist !
een kusje van jou !
ik was mijn ogen de komende week niet meer.....
stiekum kusje terug, zonder te slowchatten natuurlijk..
ik ga het ze hier niet al te moeilijk maken, heb immers voldoende argumenten uit het onzin-archief...
maar ga ook niet geljik opgeven omdat ze me hier nog niet kennen,.... ik zal m'n beste doen m het LIEV te houden, al was het alleen maar voor jou !
heb je Definitief afscheid van Oversight uit /Onzin gezien ?,.... en de ban die ik DAARNA kreeg... hoe verzinnen ze het he ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef shmoopy het volgende:
Oversight, een workaround wb bellen, en dus gebruik maken van de bestaande mogelijkheden vind ik tot daar aan toe, maar tips geven mbt het frauderen, want dat is het, mogen dus niet.
Hij blijft dus dicht, beeb.
Nu heb ik het verpest, hé?
*snot aan hamster afveegt*
quote:
Bruut!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Formeel is ie in voor-arrest, maar nog niet veroordeeld.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bruut!
Hier, geef 'm z'n beertje [afbeelding]
en zeg 'm dat ik alles zal doen om hem snel weer vrij te krijgen.
quote:
Nee, maar als iemand meteen begint met '50 Euro' te roepen, dan hoef je van mij geen subtiel antwoord te verwachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef HeatWave het volgende:
Dat kan je toch niet verwachten van iemand, dat ie meteen antecedeten onderzoek doet? Maar verder is het een offtopic discussie.
Snap ik wel hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand meteen begint met '50 Euro' te roepen, dan hoef je van mij geen subtiel antwoord te verwachten.
Ja, dat begrijp ik.quote:
OK, dan is dat ook weer duidelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Ik ben hier vandaag niet voor het eerst. En waarschijnlijk ook niet voor het laatst.
quote:
Je verwijst ze niet eens naar de site, maar naar een bestand óp de site, dus jouw link was niet eens concurrentie voor Fok.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:04 schreef RSM het volgende:
^ Ja, doe mijn eens een definitie van spam, anders kunnen ook alle linkjes naar nu.nl en telegraaf.nl foetsie, want dat is ten slotte concurrentie voor fok?!
Dus als ik een topic open, met die link erin, én een verhaaltje om die link heen over hoe leuk Rick van Velthuisen dat doet, dan blijft ie wel open?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, niet zozeer spam, als wel een linkdump... En dat soort topics gaan gewoon dicht...
De TS heeft de insteek van het nummer ook niet goed begrepen, het is meer een parodie.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dan iig wel in POL want de TS doelde volgens mij op het politieke klimaat met 'uitlokken' etc...
Maar ik garandeer je niet dat hij open blijft.
Ik ga nu naar bed, dus zal niet meer reageren vanavond
Kijk eens naar de topic titel vrindquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef SG1 het volgende:
[..]
De TS heeft de insteek van het nummer ook niet goed begrepen, het is meer een parodie.
Ik probeer het hier wel, zo te lezen blijft ie iig een nacht open..
.
Mijn mond zegt SHO hoor ik netquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zeg SHO...
Wat wil je gaan toevoegen wat niet in het centrale Lowlands-topic aldaar kan dan? En dan nog, waarom zou dat in GC moeten en niet in MUZ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef coz het volgende:
Wat stel jij voor ipv Theo voor dit jaar lowlands
het was niet mijn bedoeling om de poll te pluggen
mag het zonder poll (heb ik al weggehaald) wel ?
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:09 schreef Jordy-B het volgende:
Geld verdienen/ besparen met TPGpost
Na de laatste post van de TS, kan je me echt niet meer wijsmaken dat dit geen oplichting is...
slotje, ajb.
Dit noem jij geen oplichting?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:35 schreef Oversight het volgende:
-=weg=-
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat wel degelijk wel om oplichting, of het nou wel of niet mogelijk is. Dit soort fijne tips worden op Fok! niet op prijs gesteld. Ik zie dat je je post zelf al hebt ge-edit. Het topic is nog steeds op het randje. Nog 1 stapje eroverheen en er gaat gewoon een slotje op.
Daar gaat het hier wel om. Het is oplichting en verzekeringsfraude.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef Oversight het volgende:
[..]daar gaat het toch helemaal niet om hier ?
het gaat om de mogelijkheid bestaat binnen de wettelijke grenzen.
de vraag is in feite: kan iemand bewijzen dat het jouw BEDOELING was om te gaan frauderen, nog voordat er een overeenkomst is gesloten.
en 'als dat al zo zou zijn, zou het dan ook een strafbaar feit opleveren?
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is dit verzekeringsfraude, of het nou wel of niet bewijsbaar is.
Ik kan ook de verzekering opbellen na mijn vakantie, claimen dat ik mijn camera uit mijn poten heb laten vallen, geld vangen en daar iets anders van gaan kopen.
Strafbaar feit, en dat is dit ook.
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Open een topic in WGR zou ik zeggen.
Is vast een prima discussie te houden daar over al die vragen die je hierboven stelt.
Hier in GC is het topic dicht en dat blijft het.
Even doorgegeven aan de instanties die daar over gaan. Thanks.quote:
Het ligt niet aan hen, maar aan een nieuw scriptje op foK! dat vanmiddag gefixed zal worden.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:19 schreef moussy het volgende:
pft, er zijn er zelfs die hem 2x er hebben staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |