Opbokken -Angel-, het is mooi geweest, einde discussie.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vooruit nogmaals, het idee van de Fucks! slaat niet op een andere zich buiten de community stellende groep. Het slaat juist op de community van moderators, admin, etc. Uit de reactie van Brighteyes blijkt, hoe zeer jij dat idee ook belachelijk vindt, dat dit wel de structuur van Fok! is.
"Een taak die mij gevraagd is te doen viaviavia door de eigenaar van Fok! Hij heeft het laagje eronder aangesteld (Generals) en die weer het laagje daaronder (Soldiers) en die weer oa. mij."
Een allerallerlaatste reactie dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef -Angel- het volgende:
Vooruit nogmaals, het idee van de Fucks! slaat niet op een andere zich buiten de community stellende groep. Het slaat juist op de community van moderators, admin, etc. Uit de reactie van Brighteyes blijkt, hoe zeer jij dat idee ook belachelijk vindt, dat dit wel de structuur van Fok! is.
"Een taak die mij gevraagd is te doen viaviavia door de eigenaar van Fok! Hij heeft het laagje eronder aangesteld (Generals) en die weer het laagje daaronder (Soldiers) en die weer oa. mij."
wees in iedergeval blij dat ik geen modje ben hierquote:
ik nog niet, ff doorrukken HWquote:
Het is half drie s'nachts, HeatWave ligt maar te woelen in zijn bed. Het lukt hem maar niet om slaap te vatten. En terwijl HeatWave ligt te staren naar zijn prachtig wit gesauste plafond, bedenkt hij opeens: Waarom ben ik nog geen lid van de Fucks!quote:
dude: http://www.amc.uva.nl/index.cfm?pid=113quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
*ik doe even een dwangbuis om deze post*
Oke baviaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is half drie s'nachts, HeatWave ligt maar te woelen in zijn bed. Het lukt hem maar niet om slaap te vatten. En terwijl HeatWave ligt te staren naar zijn prachtig wit gesauste plafond, bedenkt hij opeens: Waarom ben ik nog geen lid van de Fucks!Hij logt direct in op Fok!, en zo wordt hij het achste lid van de groep. Later zou hij zelfs de positie van General gaan innemen. Wie had dat ooit kunnen denken.
@ Dr_Flash:
Wil jij het geld voor de psychator betalen, een arme boer als ik verdien amper genoeg om er van rond te komen.
Tevens tot het volgende topic dat je waarschijnlijk weer binnen één minuut gaat sluiten, gebruik alleen alstublieft niet meer de term: aap. Persoonlijk zie ik veel meer in de benaming ijsbeer, een ijsbeer die aan de westkust van Groenland voorkomt en daar jaagt op zijn prooi met zijn grote klauwen.
wat is jou saldo op moneymiljonair?quote:
Het doet er niet toe of ze van openbare sites komen. Voor iedere herplaatsing ergens anders heb je toestemming nodig van de desbetreffende personen, openbare site of nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Wat latere reactie. Die fotos komen allemaal van andere openbare sites af, dus het zal wel meevallen met de juridische impact.
Fotos van users die ongevraagd geplaatst worden mogen inderdaad niet, maar B&H staat vol met fotos van andere sites...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |