abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 8 maart 2005 @ 23:33:22 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25433052
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Vooruit nogmaals, het idee van de Fucks! slaat niet op een andere zich buiten de community stellende groep. Het slaat juist op de community van moderators, admin, etc. Uit de reactie van Brighteyes blijkt, hoe zeer jij dat idee ook belachelijk vindt, dat dit wel de structuur van Fok! is.

"Een taak die mij gevraagd is te doen viaviavia door de eigenaar van Fok! Hij heeft het laagje eronder aangesteld (Generals) en die weer het laagje daaronder (Soldiers) en die weer oa. mij."
Opbokken -Angel-, het is mooi geweest, einde discussie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:37:09 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25433126
quote:
Vooruit nogmaals, het idee van de Fucks! slaat niet op een andere zich buiten de community stellende groep. Het slaat juist op de community van moderators, admin, etc. Uit de reactie van Brighteyes blijkt, hoe zeer jij dat idee ook belachelijk vindt, dat dit wel de structuur van Fok! is.

"Een taak die mij gevraagd is te doen viaviavia door de eigenaar van Fok! Hij heeft het laagje eronder aangesteld (Generals) en die weer het laagje daaronder (Soldiers) en die weer oa. mij."
Een allerallerlaatste reactie dan.
Dat is de structuur van Fok! ja. En dat komt omdat Danny nou eenmaal eigenaar van Fok! is en ervoor heeft gekozen de 'organisatie-structuur' op die manier in te richten. Fok! is geen democratie, zal dat ook niet worden, hoewel de users wel degelijk inspraak hebben bij sommige dingen.

En er zullen best mensen zijn die het niet eens zijn met die structuur, maar daarvoor geldt dan heel simpel: jammer dan.
Dit is Fok! Zo is Fok! Take it or leave it.
Proberen deze structuur als misstand aan de kaak te stellen is echt verspilde moeite.
pi_25433272
quote:

[..]

*een post uit een bloedende kut*
wees in iedergeval blij dat ik geen modje ben hier

anders zag mijn tekst op jouw quote er zo uit:

"smerige gore teringhoer, ja jij angel, hoe haal je het in je met herpes besmette kuthoofd, om hier te komen blaten.
lazer een tering end op, als jij zo doorgaat, mag je blij zijn met een ban, anders zou je willen dat je nooit geboren was.
ik verzorg met liefde een huis aan huis crematie voor je

maarja, ik ben geen modje hè
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_25433327
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:32 schreef HeatWave het volgende:
We waren al klaar .
ik nog niet, ff doorrukken HW
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:51:48 #55
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25433444
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:32 schreef HeatWave het volgende:
We waren al klaar .
Het is half drie s'nachts, HeatWave ligt maar te woelen in zijn bed. Het lukt hem maar niet om slaap te vatten. En terwijl HeatWave ligt te staren naar zijn prachtig wit gesauste plafond, bedenkt hij opeens: Waarom ben ik nog geen lid van de Fucks! Hij logt direct in op Fok!, en zo wordt hij het achste lid van de groep. Later zou hij zelfs de positie van General gaan innemen. Wie had dat ooit kunnen denken.

@ Dr_Flash:
Wil jij het geld voor de psychator betalen, een arme boer als ik verdien amper genoeg om er van rond te komen.

Tevens tot het volgende topic dat je waarschijnlijk weer binnen één minuut gaat sluiten, gebruik alleen alstublieft niet meer de term: aap. Persoonlijk zie ik veel meer in de benaming ijsbeer, een ijsbeer die aan de westkust van Groenland voorkomt en daar jaagt op zijn prooi met zijn grote klauwen.
pi_25433546
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef -Angel- het volgende:

[..]

*ik doe even een dwangbuis om deze post*
dude: http://www.amc.uva.nl/index.cfm?pid=113
  Milf woensdag 9 maart 2005 @ 01:34:46 #57
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_25435256
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Het is half drie s'nachts, HeatWave ligt maar te woelen in zijn bed. Het lukt hem maar niet om slaap te vatten. En terwijl HeatWave ligt te staren naar zijn prachtig wit gesauste plafond, bedenkt hij opeens: Waarom ben ik nog geen lid van de Fucks! Hij logt direct in op Fok!, en zo wordt hij het achste lid van de groep. Later zou hij zelfs de positie van General gaan innemen. Wie had dat ooit kunnen denken.

@ Dr_Flash:
Wil jij het geld voor de psychator betalen, een arme boer als ik verdien amper genoeg om er van rond te komen.

Tevens tot het volgende topic dat je waarschijnlijk weer binnen één minuut gaat sluiten, gebruik alleen alstublieft niet meer de term: aap. Persoonlijk zie ik veel meer in de benaming ijsbeer, een ijsbeer die aan de westkust van Groenland voorkomt en daar jaagt op zijn prooi met zijn grote klauwen.
Oke baviaan.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 10 maart 2005 @ 13:08:29 #58
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_25456600
Ja, is dicht
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_25527918
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:34 schreef nikky het volgende:

[..]

Oke baviaan.
wat is jou saldo op moneymiljonair?

Ik vond het anders akelig lang duren voor dat tyfus topic dicht ging, mag je daar ook over klagen?
pi_25549580
Ja mag

*Noteert
  zondag 20 maart 2005 @ 11:22:25 #63
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25606128
Hallo allen. Ik zie dat ineens niet meer kan posten in NWS/POL, ik ben zo lang afwezig geweest en nu heb ik weer een ban. Wat is Northernstar toch meedogenloos

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 20 maart 2005 @ 14:05:11 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25609801
Mja... mail hem zou ik zeggen...
pi_25905945
waarom moest dit topic dicht: Hoeveel uur nog voor de paus

Dit is geen onderwerp wat in het centrale paus-topic past, lijkt mij.
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 1 april 2005 @ 15:08:40 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25907443
Niet echt in dat topic nee, maar er lopen en liepen op het moment van sluiten al genoeg paus topics. Ik vind het sowieso geen GC onderwerp.

Je kan oa hier Voorspel *hier* de sterfdatum van de paus! en hier De Paus Pool verder.
  zondag 3 april 2005 @ 12:24:57 #67
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25950026
Ik was nogal verbaasd dat dit topic al heel erg snel op slot ging: Dirty tricks voor tijdens het knokken

Geweldsverheerlijking? Ok, die tip over 'een bierflesje kapot slaan' is misschien niet geheel passend, maar zo'n topic hoeft toch niet dicht? Wat denk je wat je op een cursus zelfverdediging leert? O.a. 'smerige' truukjes om belagers kwijt te raken of uit te schakelen...

Zo'n topic kan best interessant worden, mits iedereen met serieuze tips komt. Ook zeer interessant voor de dames onder ons, of de wat zwakkeren. En ja, dat meen ik serieus.
  zondag 3 april 2005 @ 12:29:16 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25950102
Een bierfles je stuk slaan, een mes meenemen, zand in zijn ogen gooien, in zijn noten trappen. Of het zijn pure moord pogingen, en die andere 2 kan je zelf ook wel bedenken lijkt me? Dit gaat gewoon een topic vol met "stoere" opsommingen worden vol geweldsvormen.

Als je een zelfverdedigingstopic zou willen denk ik misschien dat er in Sport meer plek zou zijn, aangezien daar ook Karate, judo etc topics zijn.

In ieder geval was dit niet de manier om een normaal lopend topic te beginnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_26059996
Zeg ik het toch maar even: zo'n topic als over die "breezahs" is verre van netjes. Het is niet toegestaan om zonder toestemming van die mensen foto's te plaatsen! Ik hoef vast niet de desbetreffende wetsartikelen te noemen, jullie geloven me vast wel op m'n woord
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:35:05 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26068308
Wat latere reactie. Die fotos komen allemaal van andere openbare sites af, dus het zal wel meevallen met de juridische impact.

Fotos van users die ongevraagd geplaatst worden mogen inderdaad niet, maar B&H staat vol met fotos van andere sites...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_26068890
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Wat latere reactie. Die fotos komen allemaal van andere openbare sites af, dus het zal wel meevallen met de juridische impact.

Fotos van users die ongevraagd geplaatst worden mogen inderdaad niet, maar B&H staat vol met fotos van andere sites...
Het doet er niet toe of ze van openbare sites komen. Voor iedere herplaatsing ergens anders heb je toestemming nodig van de desbetreffende personen, openbare site of niet
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:02:08 #72
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_26073173
Lijkt me bepaald niet realistisch te handhaven op zich, als het al waar zou zijn. Maar misschien kun je er wel wetsartikelen en zo bij halen, dan lijkt het me handig om een mailtje te sturen, met vermelding van die wetsartikelen, naar forum@fok.nl. Dan kunnen de Forum Admins er desgewenst een uitspraak over doen
  zondag 10 april 2005 @ 19:47:09 #73
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26129803
Dr_Flash kom op, dit kan toch heel wat beter. Neem het voortouw, leidt de mede moderators aan de hand, kijk dit is nu een goede sluitings post:

"Hoi, mijn naam is Dr_Flash en ik ben moderator van General Chat. Mentaal ben ik dan wel een beetje gestoord, maar dit wil nog niet zeggen dat ik geen slotje kan plaatsen."
  zondag 10 april 2005 @ 21:28:43 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_26132593
Ja hoor -Angel- het is wel lekker met je Volgende keer zal ik aan je denken, goed?
  maandag 11 april 2005 @ 22:22:11 #75
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_26158624
Zojuist is mijn topic Doe Lief! gesloten met het verzoek te verhuizen naar ONZ.

Het plaatje bevat echter een link naar een heel leuk initiatief, en als ik dit in ONZ zet dan verbaggert dat voordat je MODERATOR! kan roepen.

Met andere woorden: graag weer open en even een paar reacties afwachten of er een beetje een redelijke discussie ontstaat.

Please??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')