Opbokken -Angel-, het is mooi geweest, einde discussie.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vooruit nogmaals, het idee van de Fucks! slaat niet op een andere zich buiten de community stellende groep. Het slaat juist op de community van moderators, admin, etc. Uit de reactie van Brighteyes blijkt, hoe zeer jij dat idee ook belachelijk vindt, dat dit wel de structuur van Fok! is.
"Een taak die mij gevraagd is te doen viaviavia door de eigenaar van Fok! Hij heeft het laagje eronder aangesteld (Generals) en die weer het laagje daaronder (Soldiers) en die weer oa. mij."
Een allerallerlaatste reactie dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef -Angel- het volgende:
Vooruit nogmaals, het idee van de Fucks! slaat niet op een andere zich buiten de community stellende groep. Het slaat juist op de community van moderators, admin, etc. Uit de reactie van Brighteyes blijkt, hoe zeer jij dat idee ook belachelijk vindt, dat dit wel de structuur van Fok! is.
"Een taak die mij gevraagd is te doen viaviavia door de eigenaar van Fok! Hij heeft het laagje eronder aangesteld (Generals) en die weer het laagje daaronder (Soldiers) en die weer oa. mij."
wees in iedergeval blij dat ik geen modje ben hierquote:
ik nog niet, ff doorrukken HWquote:
Het is half drie s'nachts, HeatWave ligt maar te woelen in zijn bed. Het lukt hem maar niet om slaap te vatten. En terwijl HeatWave ligt te staren naar zijn prachtig wit gesauste plafond, bedenkt hij opeens: Waarom ben ik nog geen lid van de Fucks!quote:
dude: http://www.amc.uva.nl/index.cfm?pid=113quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
*ik doe even een dwangbuis om deze post*
Oke baviaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is half drie s'nachts, HeatWave ligt maar te woelen in zijn bed. Het lukt hem maar niet om slaap te vatten. En terwijl HeatWave ligt te staren naar zijn prachtig wit gesauste plafond, bedenkt hij opeens: Waarom ben ik nog geen lid van de Fucks!Hij logt direct in op Fok!, en zo wordt hij het achste lid van de groep. Later zou hij zelfs de positie van General gaan innemen. Wie had dat ooit kunnen denken.
@ Dr_Flash:
Wil jij het geld voor de psychator betalen, een arme boer als ik verdien amper genoeg om er van rond te komen.
Tevens tot het volgende topic dat je waarschijnlijk weer binnen één minuut gaat sluiten, gebruik alleen alstublieft niet meer de term: aap. Persoonlijk zie ik veel meer in de benaming ijsbeer, een ijsbeer die aan de westkust van Groenland voorkomt en daar jaagt op zijn prooi met zijn grote klauwen.
wat is jou saldo op moneymiljonair?quote:
Het doet er niet toe of ze van openbare sites komen. Voor iedere herplaatsing ergens anders heb je toestemming nodig van de desbetreffende personen, openbare site of nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Wat latere reactie. Die fotos komen allemaal van andere openbare sites af, dus het zal wel meevallen met de juridische impact.
Fotos van users die ongevraagd geplaatst worden mogen inderdaad niet, maar B&H staat vol met fotos van andere sites...
Goed, ik zal het toelichten met een inleidende tekst!quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef HeatWave het volgende:
Hmmm.
Als je de openingspost dan ook aanpast met wat meer info dan, want zoals je kon zien aen de reacties, ook die van mij, lijkt het zo op een plaatje dump topic.
ok??
Thanks.quote:
Mja, ff in alle redelijkheid, iedereen kent je, weet waar je interesses liggen, en zo'n post verwijderen zou ridicuul zijn. Paal boven water. Mail Breuls eens? Misschien kan die wat zien?quote:
Nee, laat maar. Ik geloof zo wel dat 't een bugje oid is.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, ff in alle redelijkheid, iedereen kent je, weet waar je interesses liggen, en zo'n post verwijderen zou ridicuul zijn. Paal boven water. Mail Breuls eens? Misschien kan die wat zien?
Ja okee, 1 post.... zo veel bloed loopt er ook weer niet uitquote:Op donderdag 14 april 2005 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik geloof zo wel dat 't een bugje oid is.
Die dus nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:57 schreef Roi het volgende:
Legendarische Fok! berichten! beetje jammer en zinloos topic dit Ga maar naar de FP als je FPberichten wil zien.
Deze dan ook maar dicht? Ga maar naar nosteleteks.nl om teletekst berichten te zien !?! Legendarische 101's van Teletekst
Blijkbaar gedaan, nu weer dichtquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:46 schreef rubbereend het volgende:Tong is weer, deze mag open nu: Sleep tong80 hier verder over de 100.000-mijlpaal heen! #7
Ja, had ik gedaan zonder te vermelden hier, ik had er wel in gepost en ik dacht dat hij dus wel weer bij deze en gene in de AT zou verschijnen.quote:
Dat eerste plaatje is nergens meer te vinden op Fok en zal ook niet in het jaaroverzicht te zien zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is omdat TT pagina's verdwijnen en die legendarische berichten niet. Sterker nog, ze worden aan het eind van het jaar zelfs in een mooi jaaroverzicht nog een keertje bij elkaar gezet. Dus dit topic is idd niet zo heel nuttig...
Zeur niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat eerste plaatje is nergens meer te vinden op Fok en zal ook niet in het jaaroverzicht te zien zijn.
Ik snap hem wel, maar aangezien het rond de jaarwisseling altijd wemelt van de topics met filmpjes van zelfgemaakte brandbommen etc. leek het me geen kwaad kunnen. Ook omdat hier natuurlijk geen kwaad mee gemoeid is (itt "hoe kun je snel iemand buiten westen slaan")quote:Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik geloof je zo ook wel. Maar dat maakt verder niet uit.
Het mag simpelweg niet op Fok!, of het nou voor school is of niet.
Manieren om bommen te maken zijn vast wel te vinden op internet, gebruik google eens.
Maar zoals Cartwoman ook al aangaf in het topic is het illegaal, en zelfs als dat niet zo was, dan is het iig sowieso iets dat niet hier op Fok! besproken mag worden. Net zoals we er niet happig op zijn topics te hebben over hoe je even snel iemand buiten westen kan slaan etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |