Oh bah, een elitaire art-fag.quote:Op maandag 11 april 2005 22:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
![]()
![]()
![]()
'kunst'
k vind t allemaal totaal karakterloos,
is niet iets waar je uren verwonderd en geintrigeerd naar kan kijken.
Ik wil t niet compleet afbranden, maar de term 'kunst' is misplaatst hier, ik vind design o.i.d. meer van toepassing.
(ik hou van moderne, experimentele kunst, trouwens)
Ja, dus? Kun jij slechts in stereotypen denken?quote:
Voor mij is de definitie 'kunst nog altijd dingen die je ergens raken of inspireren.quote:Alles is kunst.
God wat sta je weer open voor dingen. Lekker makkelijk om iets dat je niet bevalt maar direct af te doen als "geen kunst". Je bent gewoon een conservatieve zeurkous.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, dus? Kun jij slechts in stereotypen denken?
[..]
Voor mij is de definitie 'kunst nog altijd dingen die je ergens raken of inspireren.
K vind dit gewoon te oppervlakkig en geforceerd, en ik doe het daarom af als design.
Appels moet je nou eenmaal niet vergelijken met peren, en je moet appels al helemaal geen peren noemen (of vice versa).
'weer'?quote:God wat sta je weer open voor dingen.
Ik heb het nochtans beargumenteerd, hoor (en ik ga mezelf niet herhalen). Dat heb ik jou totnogtoe niet zien doen.quote:Lekker makkelijk om iets dat je niet bevalt maar direct af te doen als "geen kunst".
Jemig, wat heb jij snel een waarde oordeel klaar zeg!quote:Je bent gewoon een conservatieve zeurkous.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |